سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۵Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 16 اردیبهشت 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 اردیبهشت 1396 میزان 2 اردیبهشت 1396 میزان 3 اردیبهشت 1396 میزان 4 اردیبهشت 1396 میزان 5 اردیبهشت 1396 میزان 6 اردیبهشت 1396 میزان 7 اردیبهشت 1396 میزان 8 اردیبهشت 1396 میزان 9 اردیبهشت 1396 میزان 10 اردیبهشت 1396 میزان 11 اردیبهشت 1396 میزان 12 اردیبهشت 1396 میزان 13 اردیبهشت 1396 میزان 14 اردیبهشت 1396 میزان 15 اردیبهشت 1396 میزان 16 اردیبهشت 1396 میزان 17 اردیبهشت 1396 میزان 18 اردیبهشت 1396 میزان 19 اردیبهشت 1396 میزان 20 اردیبهشت 1396 میزان 21 اردیبهشت 1396 میزان 22 اردیبهشت 1396 میزان 23 اردیبهشت 1396 میزان 24 اردیبهشت 1396 میزان 25 اردیبهشت 1396 میزان 26 اردیبهشت 1396 میزان 27 اردیبهشت 1396 میزان 28 اردیبهشت 1396 میزان 29 اردیبهشت 1396 میزان 30 اردیبهشت 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- سه روز پیش معاون دانشگاه الازهر مصر به دلیل مرتد نامیدن یک اصلاح طلب جنجالی از کار برکنار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- تمشک میوه ای شبیه شاه توت و توت فرنگی است و به رنگ زرد یا سرخ مایل به سیاه یافت می شود. میوه تمشک ترش مزه بوده و به صورت خام یا پخته، شربت، کمپوت و ... خورده می شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک شرکت تفریحی، بوئینگ 787 را به یک پنت هاوس پرنده تبدیل کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۵۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- رسانه آمریکایی با توهین به مردم افغانستان و تاکید بر عدم پیروزی کشورش در جنگ افغانستان تاکید کرد که واشنگتن باید از این کشور خارج شود زیرا افغانستان ارزش شکسته شدن استخوان یک سرباز ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- امروزه فقط 3 کارگاه بافت مروار در روستای ویست وجود دارد که تنها در یکی از این کارگاه ها است که زنان روستا در آن به صورت حرفه ای و مستمر به کار سبدبافی مشغول به کار هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- سفیر پاکستان در واشنگتن در دیدار با مشاور امنیت ملی آمریکا اظهار داشت که دولت اسلام آباد خواستار برقراری ثبات و امنیت در افغانستان است اما جنگ مداوم سبب ناامنی در این کشور شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- مو در فصل تابستان بیش از حد در معرض حرارت آفتاب، تعرق و گرد و خاک قرار می گیرد و همین امر موجب آسیب دیدن آن می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- حزب جمیعت اسلامی افغانستان در بیانیه ای رسمی اعلام کرد ادبیات فضای سیاسی فعلی با دوران جنگ های داخلی افغانستان تفاوت دارد بنابراین حکمتیار از ادبیات کنایه آمیز خودداری کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- هند در اقدامی عجیب تصمیم گرفته است برای مقابله با اعتراضات مسلمانان مظلوم کشمیر گروه ویژه ای برای "پرتاب سنگ" آموزش دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- یکی از بارزترین نمونه های کمال و اسوه های پاکی و مردانگی، علی اکبر ، شهید بزرگ حماسه ی عاشورا و فرزند با فضیلت سیدالشهدا(ع) است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- پاپ فرانسیس در آستانه سفر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به واتیکان، به سوپر بمب آمریکایی که نام "مادر تمام بمب ها" را گرفت اشاره کرد و گفت: من از این بمب خجالت کشیدم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- چودهری نثارعلی در پی درگیری های مرزی این کشور با افغانستان اعلام کرد که این درگیری توسط نظامیان افغانستان و دستور خارجی ها صورت گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، تعامل و همسویی صندوق توسعه ملی و بانک های عامل را ستودنی توصیف کرد و افزایش انتظارات بخش خصوصی از این دو بخش را ناشی از توسعه فعالیت های مالی و بانکی در ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در گردهمایی شاعران فهلیان که به عنوان روستای برتر دوستدار کشور برگزیده شده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش از توقیف دو فروند لنج حامل کالای قاچاق به ارزش تقریبی 60 میلیارد ریال و دستگیری 14 نفر در این زمینه درآبهای حوزه استحفاظی جزیره کیش خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- گزارشگران بدون مرز سوئد جایزه آزادی مطبوعات را امسال به نجیبه ایوبی خبرنگار زن افغانستان اهدا کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- تروریست معروفی که برای کشتن وی 2 میلیون روپیه جایزه تعیین شده بود دیروز در مرزهای بلوچستان تحت کنترل پاکستان دستگیر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- انتشارات بنیاد سینمایی فارابی با 49 عنوان کتاب در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- صفحه اینستاگرام منتسب به آیت الله جوادی آملی و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با موضوعاتی چون تجارت پرسود با خدا و اولین مناظره در جمهوری اسلامی بروزرسانی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- شرکت ملی هواپیمایی پاکستان پی آی ای اعلام کرد به زودی با راه اندازی پروازهای مستقیم به کشورهای آسیای مرکزی مقدمات گسترش روابط اقتصادی و تجاری با این کشورها فراهم خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- می خواستیم لحظاتی را در کنار زنی سپری کنیم که سالیان نسبتاً درازی همراه یک رزمنده زندگی کرده است و از این رهگذر خود نیز یک رزمنده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- نمایشگاه پل با محتوای ارتباط فرهنگی بین دو کشور ایران و اتریش در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران افتتاح شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- پراودا چاپ مسکو نوشت: آمریکا با حربه بی ثبات کردن اوضاع افغانستان درصدد است حضور نظامی خود در این کشور را افزایش دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- اولین تیم ورزشی کشورمان به منظور حضور در چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی فردا وارد کشور آذربایجان، میزبان این دوره از بازی ها می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- چهارمین روز از نمایشگاه بین المللی کتاب با رفع مشکلات آب گرفتگی روز سوم آغاز به کار کرد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- البیر کورگانف مفتی مسکو در مصاحبه با ایرنا ضمن اشاره به ادامه رقابت های انتخابات ریاست جمهوری در ایران ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست فدراسیون والیبال گفت: از سال 2018 دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال به صورت دوره ای برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک جوان 22 ساله بر اثر برخورد صاعقه در شهرستان ایذه جان باخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- بارندگی شدید در کلیبر گروه سازنده "آنام" را مجبور به تصویربرداری لوکیشن های داخلی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- نخستین مسابقات بین المللی گرامیداشت قهرمان فقید گلف، مرحوم شهباز حسین پور (کاپ صلح و دوستی) از امروز (یکشنبه) آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۹:۰۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی والیبال ساحلی ایران برای نخستین بار سهمیه حضور در رقابت های جهانی به دست آورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت با اشاره به تعدد خیریه ها در کشور برای کمک به کاهش رنج و آلام بیماران، گفت: سال گذشته 64 خیریه سرطان در کشور ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- بتو از نشست سالانه مدیران دفاتر حمایت از حقوق زنان و کودکان در مشهد خبر داد و گفت: در این نشست راهکارهای صلح و سازش در محاکم خانواده بررسی می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در سال گذشته (95) تعداد 21 هزار 328 نفر به دنبال وقوع نزاع به مراکز پزشکی قانونی مازندران مراجعه کردند که این درقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 5 ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- بی بی سی نوشت: رهبران افغانستان صلح با حکمتیار را یک مرحله رو به جلو عنوان می کنند، اما می توان گفت که این اقدام نمی تواند به امنیت این کشور کمکی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- محققان دانشگاه اکستر موفق به ساخت بلندگویی شده اند که برای تولید صدا نمی لرزد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان گفت: اسلام آباد خواهان ادامه درگیری مرزی با افغانستان نیست و به دنبال این هستیم تمام مسائل را از طریق مذاکره حل کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- این گزارش ادامه داد که محمد مرسی رئیس جمهور سابق مصر و رهبر اخوان المسلمین که در سال 2013 طی یک کودتا از قدرت برکنار شد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا یک قرارداد ویژه با کمپانی مطرح آدیداس امضا کرده است که باعث می شود این تیم سالانه درآمد زیادی را داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- به دلیل اختلاف زمانی، مناطق فراسرزمینی فرانسه در فاصله کمتر از بیست و چهار ساعت تا برگزاری انتخابات در متروپل فرانسه، رای گیری را آغاز کرده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- در همین راستا جنگده های سعودی طی 24 ساعت گذشته 25 مورد حمله هوایی به پادگان خالد در تعز انجام دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- همچنین گروه های تروریست در الغاریه غربی و صیدا، اطراف روستای خربه غزاله در حومه درعا نزدیک اتوبان بین المللی دمشق درعا را گلوله باران کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- پاپ معمولا بر لزوم گفتگویی بدون تندروی و پرخاشگری و مبتنی بر شنیدن صحبت های طرف مقابل تاکید کرده و آن را تنها راه پرهیز از خشونت می داند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- به گفته این منابع که اشاره ای به نامشان نشده است، افراد بازداشتی مشغول سازماندهی سفرهای حج و عمره در عربستان بوده و درآمد های حاصله از آن را برای رهبران خود ارسال می کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- ستاد تبلیغات جنگ عراق تحلیل های منتشر شده در شبکه های اجتماعی درباره عملیات "نینوا ما می آییم" را نادرست توصیف کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیر کل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: برچسب های چراغ راهنما یا نشانگرهای تغذیه ای -که نشان دهنده میزان شکر، نمک ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که ضرورت دارد مسئولان نظام با هماهنگی یکدیگر کار کشور را به پیش ببرند تأکید کرد: مردم هیچ گاه از درگیری رئیس جمهور با قوای دیگر خوشحال نمی شوند
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- باتوجه به اطلاعات ارائه شده از سوی کمپانی خودروسازی رنو، خودروی کلیو 2017 در مدل های پایه خود به قیمت 15 هزار و 990 دلار به مشتریان عرضه خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- محققان در مرکز علوم بهداشت دانشگاه تگزاس در سن آنتونیو موفق به کشف راه جدیدی برای درمان دیابت نوع یک در موشها شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- دبیر کل جنبش اسلامی النجباء عراق نسبت به محاکمه آیت الله شیخ عیسی قاسم و تعرض به ایشان هشدار داد و گفت که این جنبش در صورت تعرض به ایشان حق پاسخ گویی برای خود را محفوظ می داند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: با موضع حماس در خصوص پایبندی به اصول، عدم اعتراف به رژیم صهیونیستی و مقاومت در برابر این رژیم موافقیم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- تولید این خودرو در ایران از اواخر دهه 1340 در شرکت سهامی ایرانی تولید اتومبیل (سایپا) آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- چیپس سبزیجات طرفداران بسیاری دارد و عده ای تصور می کنند سبزیجات موجود در آن ارزش غذایی این خوراکی خوشمزه را دوچندان کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه مرغ تنوری را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۲:۵۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- سازمان فضایی ناسا اعلام کرده قصد دارد مجددا سفرهایی به ماه داشته باشد و از شرکت های خصوصی برای همکاری در این پروژه درخواست همکاری کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین در پیامی از زندان به آل خلیفه درباره محاکمه آیت الله عیسی قاسم هشدار داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- مقامات دولت چین بر اساس طرحی بزرگ در نظر دارند که نسخه جدیدی از وب سایت ویکی پدیا در کشور خود را راه اندازی کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- از ابتدای مهر سال گذشته شماره گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری توسط دولت ممنوع شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه شامی نخودچی را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- حفره های ایجاد شده در جاده ها بزرگ ترین مشکل خودروهاست. این گودال ها موجب مشکلات زیادی همچون تصادف و دیگر حوادث در بزرگراه ها می شوند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- محققان تبلت لمسی ارائه داده اند که حرکت افراد مبتلا به اختلال بینایی را در مکان های ناآشنا هدایت می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه خوراک مرغ با ماست را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- متن کامل توافق مناطق کاهش تنش در سوریه توسط روسیه منتشر شد و روسیه به علاوه جمهوری اسلامی ایران و ترکیه اعلام کردند که چهار منطقه کاهش تنش به مدت شش ماه در سوریه ایجاد خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص ارتوپدی با اشاره به اینکه درد زانو در جوانان علت های زیادی دارد، گفت: با توجه به سطح فعالیت، جنس، وزن، انجام یا عدم انجام ورزش ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- استفاده از کولر اتومبیل در فصول گرم سال امر عادی محسوب می شود، اما همین وسیله به ظاهر کم خطر ممکن است سلامت افراد را به شدت تحت الشعاع قرار دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه سوپ بادمجان را به شما آموزش دهیم .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- نخستین پرواز آزمایشی هواپیمای خورشیدی که قرار است سال آینده به سمت استراتوسفر(25 هزار متری) زمین اوج گیرد، انجام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- شاخص فضای کسب و کار نشان دهنده سهولت و مناسب بودن هر کشور برای انجام فعالیت های اقتصادی و تجاری است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انهدام یک باند بزرگ برپایی پارتی های شبانه در کرمان خبر داد و گفت: برخورد با اعضای باند مذکور در دستور کار ویژه دادستانی قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- محققان شرکت صنایع الکترونیک ویتریسیتی در ماساچوست با مطالعه بر روی قابلیت انتقال انرژی توسط امواج رزونانس مغناطیسی موفق به ساخت سامانه شارژ بی سیم سریع و پرقدرت برای خودروهای برقی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- شعبان ماه با فضیلت خدا دارای اعمال بسیاری است که به شش مورد از آسان ترین این اعمال اشاره کرده ایم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- کارشناس سازمان هواشناسی گفت: شرایط جوی کشور به گونه ای است که احتمال وقوع صاعقه در آسمان بسیاری از شهرها وجود داشته و توجه نکردن به نکات ایمنی منجر به جان باختن افراد می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- "ارتش جمهوری اسلامی ایران (آجا) "، "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و "نیروی انتظامی"، ارکان نظامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- میوه خرمالو خواص زیادی دارد اما در کنار این خواص ضررهایی نیز برای بدن دارد. با خواص و مضرات این میوه پاییزی خوشمزه بیشتر آشنا شوید .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا از سوی شورای صنفی پروانه ساخت تایید شده و این فیلم به این طریق صورت رسمی تولید خود را آغاز کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه اکسپرس در گزارشی نوشت: کره شمالی به صورت مخفیانه 5 جزیره ساخته است تا تجهیزات نظامی را مخفی کرده و اقدامات موشکی خود را در آنجا انجام دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- خبر شهادت یک آتشنشان اصفهانی تکذیب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- مقامات نظامی مسکو و واشنگتن امروز توافق کردند تا اجرای هماهنگی های هوایی پیشین برای جلوگیری از برخورد نظامی در آسمان سوریه را به طور کامل ازسر بگیرند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- شیربادام یکی از پرخاصیت ترین نوشیدنی های گیاهی است که در سال های اخیر شهرت زیادی پیدا کرده است. چون می تواند یکی از بهترین جایگزین های شیر گاو باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- ایران بعد از ترکیه دومین تولید کننده و صادر کننده میوه خشک شده در جهان است. میوه خشک شده می تواند یک میان وعده مفید باشد. کشمش رایج ترین نوع میوه خشک شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- یک متخصص پوست توصیه هایی را در رابطه با نیش پشه ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال روستوف در روزی که مهاجم ایرانی اش را در اختیار داشت در دیداری خارج از خانه متحمل شکست شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- بر طبق تحقیق برترین های جهان شاید باورتان نشود که کلم خیلی از عفونت ها و بیماری ها را از بین می برد و حتی یک مرهم مناسب برای زخم ها محسوب می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- سازمان جهاد و خودکفایی ارتش، سپاه و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در طول سالهای گذشته از تانک های مختلفی همچون تانک تیام ، تانک سبلان ، تانک صمصام ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- مردان دیه گو سیمئونه با پیروزی مقابل ایبار جایگاه سومی خود در جدول رده بندی لالیگا را تثبیت کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- خواص قلم بیشمار و بی نظیر است. طبق گفته ی محققان انگلیسی آب قلم از پیری پوست جلوگیری می کند. درد مفاصل را تسکین می بخشد و عملکرد مغز و دستگاه گوارش را بهبود می بخشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- مقامات بلندپایه پارلمانی روسیه نظریه کنترل بنادر روسیه از سوی آمریکا در چارچوب تشدید تحریم ها علیه کره شمالی را، تصمیمی پوچ، غیرقابل اجرا ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- شاگردان شکسپیر با غلبه بر واتفورد به مکان نهم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- هنگامی که باردار هستید و دچار تهوع صبحگاهی شده اید، آخرین چیزی که ممکن است به فکر انجام دادن آن بیفتید، غذاخوردن است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- مریم کاویانی که در رشته پرستاری تحصیل کرده، با بازی در سریال تلویزیونی "او یک فرشته بود" به شهرت دست پیدا کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- یکی از نرم افزارهایی که همواره کاربران ایرانی حسرت داشتن آن را می خوردند، اسکن صفحات متنی و تبدیل آن به متن تایپ شده بوده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- برانکو ایوانکوویچ نام 20 بازیکن مدنظرش را برای حضور در اردوی پیش از دیدار با الوحده اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- شاگردان کارلو آنچلوتی با شکست دارمشتات حکم سقوط این تیم به بوندس لیگای 2 را امضا کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- جاسوسی رایانه ای یا به قول غربی ها سایبری، یک تکنیک است، تکنیکی که به کمک آن فردی که قصد جاسوسی دارد اطلاعات شخصی، حساس ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- بنا بر بررسی های صورت گرفته کمترین قیمت گاوصندوق به مدل صندوق کلید نامسون مدل DKC-46 با قیمت 99 هزار تومان تعلق دارد.