جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 25 آبان 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 آبان 1396 میزان 2 آبان 1396 میزان 3 آبان 1396 میزان 4 آبان 1396 میزان 5 آبان 1396 میزان 6 آبان 1396 میزان 7 آبان 1396 میزان 8 آبان 1396 میزان 9 آبان 1396 میزان 10 آبان 1396 میزان 11 آبان 1396 میزان 12 آبان 1396 میزان 13 آبان 1396 میزان 14 آبان 1396 میزان 15 آبان 1396 میزان 16 آبان 1396 میزان 17 آبان 1396 میزان 18 آبان 1396 میزان 19 آبان 1396 میزان 20 آبان 1396 میزان 21 آبان 1396 میزان 22 آبان 1396 میزان 23 آبان 1396 میزان 24 آبان 1396 میزان 25 آبان 1396 میزان 26 آبان 1396 میزان 27 آبان 1396 میزان 28 آبان 1396 میزان 29 آبان 1396 میزان 30 آبان 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- مسئول روابط عمومی کل سپاه در تشریح مأموریت ها و اقدامات سپاه در کمک به زلزله زدگان گفت: فضاسازی های غیرواقعی از اقدامات سپاه ناشی از بغض دشمن نسبت به این نهاد است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- پیگیری های خبرنگار میزان از ابعاد جدیدی از پرونده تخلفات 1128 کانتینر در بندر شهید رجایی پرده برداشت .
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- از ابتدای واریز یارانه در آذر ماه سال 89 تا پیش از هشتاد و یکمین مرحله واریز یارانه هر ایرانی مبلغ 36 میلیون و 400 هزار ریال یارانه نقدی دریافت کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس هیئت تحقیق و تفحص از روند مبارزه با قاچاق کالا، لزوم بهره برداری از سیستم و تجهیزات برای مقابله با قاچاق کالا را از الزامات دانست و گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- شب هزار و دوم یا مردم شهر تاریک به نویسندگی و کارگردانی علی رجایی از 24 تا 26 آبان ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری نمایش نامه خوانی می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۸:۵۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- خستگی یکی از مشکلات رایج در بیماری ام اس است . خستگی ام اس با خستگی های معمولی که همه افراد ممکن است تجربه کنند ، متفاوت است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- شبکه ال بی سی به نقل از منابع نزدیک به سعد الحریری اعلام کرد که وی پیش از ترک عربستان به مقصد پاریس با ولیعهد سعودی دیدار بسیار مهمی داشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- خلیج ماسکیتو در جزیره ای بانام ویکوئس در پورتوریکو قرار دارد. این جزیره از مجموعه جزایر کارائیب است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- هر ساله به محض فرود آمدن اولین دانه های برف و وقوع یخبندان در فصل زمستان و به خصوص در کشور های سرد سیرتر، بحث ایمنی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- محققان با تصویربرداری متوجه شده اند کدام نواحی از ماده خاکستری مغز انسان، چه کاری انجام می دهد. در واقع این نواحی تخصیص یافته در مغز، درک زمانی انسان را تشکیل می دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- با توجه به استفاده روزافزون از تلفن همراه هوشمند برای بسیاری از افراد که در حال عبور از عرض خیابان از تلفن همراه استفاده می کنند این خطر وجود دارد که با خودروهای عبوری تصادف کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان گفت: 40 هکتار از اراضی دولتی و جنگلی، در 445 ماموریت نیرو های انتظامی و شهرداری کرمان با دستور مقامات قضایی رفع تصرف شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- دستور کار جلسات هفته آتی کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی اعلام شد که بر اساس آن 8 وزیر کابینه در این جلسات حضور می یابند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- برگزاری مرحله کتبی آزمون جامع دکتری دانشگاه رازی کرمانشاه به روز سه شنبه 30 آبان ماه موکول شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۰۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- دروازه بان آلمانی پاری سن ژرمن احتمالا به یک باشگاه آلمانی ملحق می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۰۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم اسلواک ناپولی گفت: بازی آتزوری را دیدم و آن مایه شرمساری بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۰۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- آسیب اندام ها از رایج ترین صدمات ناشی از زلزله است؛ نکته مهم آن است که میزان شدت آن با میزان مقاومت ساختمان و مصالح ساختمانی نسبت عکس و با شدت زلزله نسبت مستقیم دارد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۰۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- با تایید ونگر، ژیرو از ناحیه ران مصدوم شده و بعید است به دیدار آرسنال برابر تاتنهام برسد
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۰۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز پنجشنبه از میانمار خواست به عملیات نظامی که به نقض نظام مند حقوق بشر علیه مسلمانان روهینگیا در ایالت راخین این کشور منجر شده است، پایان دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۰۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال دورتموند قصد دارد امره جان و کوین تراپ را در تعطیلات زمستانی به خدمت بگیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدافع باتجربه تیم ملی فوتبال ایتالیا گفت: در سن سیرو با هم تیمی هایم خداحافظی کردم زیرا نمی دانستم که فرصت دیگری وجود خواهد داشت یا خیر.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی گفت اسرائیل و عربستان سعودی با یکدیگر توافق کامل دارند و ما هیچگاه با یکدیگر نجنگیده و دشمن یکدیگر نبوده ایم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- کاخ الیزه اعلام کرده است امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه روز شنبه از سعد الحریری نخست وزیر مستعفی لبنان استقبال خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- کاخ الیزه اعلام کرد سعد حریری نخست وزیر مستعفی لبنان شنبه از عربستان به فرانسه خواهد رفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- مناقصه در لغت به معنی کم کردن، یا با هم رقابت کردن در کم کردن قیمت چیزی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- کمک های فعالان آمریکایی برای زلزله زدگان ایرانی به دلیل تحریم های آمریکا بلوکه شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- اگر شما چشم های ضعیفی داشته باشید احتمالا متوجه شده اید که حتی با وجود استفاده روزانه از عینک بینایی شما بهتر نمی شود و اگر شما مشکل را ریشه یابی نکنید بینایی شما ضعیف تر خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- مطالعات انجام شده در دانشگاه سیدنی غربی نشان داده است که ورزش کردن به خصوص ورزش هوازی باعث می شود که حجم هیپوکامپوس مغز افزایش یابد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- قیمت آسیاب کن در بازار با توجه به برند و کارکردهای آن قیمت های مختلفی دارد که حداقل باید 53 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- شستشو و آماده سازی میوه ها و سبزیجات برای جلوگیری از بروز مسمومیت های غذایی از جمله باکتری ای کولای بسیار مهم است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- تیم های پالایش نفت آبادن،شرکت ملی گاز و هیئت بسکتبال خراسان رضوی بر حریفان خود پیروز شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- سینوس ها حفره هایی در نواحی پیشانی و گونه ها هستند که در حالت عادی از هوا پرشده اند و هنگامی که با ترشحات عفونی پر می شوند، سینوزیت پدید می آید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- خار پاشنه، زایده ای استخوانی است که در استخوان پاشنه پا پدید می آید. مچ پای انسان مرکب از هفت استخوان است که بزرگ ترین آنها، استخوان پاشنه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- با تصمیم کادر فنی تمرینات استقلال تا بازی با سیاه جامگان پشت درهای بسته برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مدیری به رسانه ها کم توجه کند یعنی عقب افتادگی نسبت به شرایط دارد، رسانه ها با بسترسازی و جلب اعتماد مردم باید به توسعه کشور کمک کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- آیین فرعه کشی رقابتهای جودو گرند پری هلند انجام شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- انجیر تازه بسیار ظریف و فاسد شدنی است بهمین دلیل اکثرا انجیر با قرار گرفتن در معرض نور خورشید و یا از طریق یک فرآیند مصنوعی خشک می شود و شما می توانید از یک میوه خشک شیرین و مغذی در ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه حمله انتحاری امروز در کابل را محکوم و با دولت، ملت و خانواده قربانیان ابراز همدردی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی با خانواده شهید مدافع حرم حاج سعید سامانلو در قم دیدار کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- تومور سرطانی کلیه یکی از موذی ترین تومورها هستند که در اغلب مواقع علیرغم انتشار به مناطق دیگر بدن ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدا افتخار بزرگی برای کشور هستند، گفت: ثبات و امنیت ایران به دلیل فداکاری های شهدا است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- متخصص طب ایرانی در زمینه پیشگیری و درمان آلرژی های فصلی از دیدگاه طب سنتی، اظهار داشت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- رقابت های کبدی قهرمانی آسیا از اول تا 6 آذر با حضور افغانستان برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به تحولات اخیر در زیمباوه اظهار داشت: همه طرف ها مسائل و اختلافات موجود را از طریق گفتگو و روش های مسالمت آمیز حل و فصل نمایند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- تاکنون تعداد مصدومان زلزله کرمانشاه 9388 نفر، و فوت شدگان 436 نفر رسیده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- بسیاری از مردم به دلایل مختلف وراثتی یا محیطی به فشار خون بالا مبتلا می شوند، اما روش های بسیار ساده ای وجود دارد تا شما فشار خون خود را همواره در محدوده ایمن نگه دارید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسشی درخصوص اخبار برخی از رسانه های بریتانیایی مبنی بر پرداخت بدهی دولت انگلیس به ایران و تلاش آنها برای ارتباط این موضوع با پرونده خانم نازنین ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از اعلام نتایج تست دوپینگ بازیکنان پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی با خانواده شهید حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی تقوی در قم دیدار کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- دارنده مدال برنز کشتی آزاد المپیک گفت: وقتی دیدیم حضور ما در میان مردم و درددل با ما، مقداری از رنج و آلام آنها را کاست، بسیار خوشحال شدیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- مسوولان اداره بهداشت هرات اظهار دارند : تاکنون بیش از 2 هزارتن از مبتلایان به بیماری دیابت در مراکز درمانی ثبت شده اند که تحت نظر هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- "محمد پورستار" بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در سن 78 سالگی و بر اثر سکته قلبی درگذشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- مداحی" یتیم مکه ای، اما بزرگ دنیایی" به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) با صدای حمید علیمی را می شنوید. یتیم مکه ای، اما بزرگ دنیایی / اگر چه خاک نشینی، همیشه بالایی...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- بیست و نهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام آقایان یادواره شهید جمشید موسی زاده با قهرمانی تیم تهران در رده بزرگسالان و تیم گیلان در رده جوانان به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- روستاهای کوئیک، تپانی و آقاعباس شهرستان سرپل ذهاب از مناطقی هستند که آسیب بسیاری از زلزله کرمانشاه دیده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- تاکنون تعداد مصدومان زلزله کرمانشاه 9388 نفر، و فوت شدگان 436 نفر رسیده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- رسانه جنگی سوریه گزارش داد که نیروهای ارتش این کشور با پشتیبانی متحدان موفق شده اند که سه منطقه را در استان حماه از اشغال تروریست ها آزاد کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- کنسرت مهدی جهانی روز سه شنبه 21 آذرماه 96 در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- مداحی شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) با صدای میثم مطیعی را می شنوید. دستی بکش روی سر ما ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال پیکان از سوی کمیته اخلاق محروم شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، خودروی یک میلیون دلاری با روکش طلا که این روزها در نمایشگاه خودروی دبی در معرض نمایش عموم قرار گرفته را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی مستعفی تیم صنعت نفت آبادان گفت: مردم باید بدانند برخی قصد تخریب تیم صنعت نفت را دارند و خودشان مقابل آنها بایستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- صفحه رسمی ورزش سه در اینستاگرام تصویری زیبا از کودکان زلزله زده کرمانشاه را به اشتراک گذاشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران اخیراً پس از مشاهده فیلم سینمایی "ویلایی ها" از منیر قیدی کارگردان و همچنین عوامل این فیلم تثدیر کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره مهاجرین افغانستان در هرات گفت: بر مبنای برنامه جدید وزارت مهاجرین در افغانستان بیش از 300 خانواده از آوارگان داخلی به شهرستانهای ادرسکن ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه عربستان در اظهاراتی بی اساس بار دیگر ادعا کرد که موشک شلیک شده به سمت فرودگاهی در ریاض متعلق به ایران بوده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- ستاره اسبق فوتبال ایران بار دیگر از رئیس فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- کتاب "دارساوین" شامل خاطرات سردار "فتح الله جعفری" در خصوص خاطرات سرتیم یگان حفاظت از امام خمینی (ره) است که توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- امروز در بازار، ارزش سکه امامی با کاهش نسبت به روز گذشته به یک میلیون و 388 هزار تومان رسید و دلار نیز کمی ارزان شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام نورا... قدرتی در نخستین سفر شهرستانی خود به شهرستان البرز گفت: هر فردی با هر نگاهی که وارد دستگاه ها و نهاد های دولتی می شود باید بر مدار قانون و در راستای حل معضلات و ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تا زمانیکه آخرین نفر از بازماندگان زلزله در خانه های دائمی خود ساکن نشوند، سپاه منطقه را ترک نخواهد کرد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، جنگنده های نیروی هوایی روسیه در نمایشگاه هوایی امارات که با رنگ های مختلف اقدام به هنرنمایی کردند را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- پزشکی قانونی استان کرمانشاه اسامی 424 نفر از جانباختگان زلزله در ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب، ازگله، شهر کرمانشاه، اسلام آباد غرب، کرند و قصر شیرین را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- اسامی داوران قضاوت کننده در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور از سوی کمیته داوران اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- شماری از کارکنان دادگستری های استان گلستان یک روز حقوق خود را برای کمک به زلزله زدگان استان های غربی کشور اهدا کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- شبکه الجزیره می گوید که بر اثر انفجار انتحاری در شهر کابل پایتخت افغانستان چندین نفر کشته و زخمی شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- در جلسه هیئت رئیسه کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا افشین بدیعی به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون آسیا انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- چشمه های آبگرم دهلران با خواص درمانی و گوگردی در فاصله 3 کیلومتری از شهر دهلران در دامنه کوه سیاه کوه و نزدیک به غارخفاش قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- معجزه بسیج مردمی را به روایت فرمانده اسبق سپاه بخوانید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور لبنان به انتقال نخست وزیر مستعفی این کشور از عربستان به فرانسه واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- تصاویری از زلزله زدگان ازگله و سرپل ذهاب را بعد از چهار روز می بینید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- صبح امروز تیم های کبدی زنان و مردان کره جنوبی وارد ایران شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، حرکت برج های ژاپن هنگام وقوع زلزله را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- یک امدادگر در حین کمک به مردم زلزله زده ازگله در استان کرمانشاه، به علت ایست قلبی به شهادت رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت مدیره باشگاه باشگاه و سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس گفت: طاهری هم قرار بود حضور پیدا نند، اما چون سرماخورده بود و به تازگی از کربلا برگشته، نتوانست شرکت کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- سید حسن خمینی و علی اکبر ولایتی رحلت حضرت رسول و شهادت نوه گرامی ایشان را با انتشار پستی در اینستاگرام خود تسلیت گفتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسملین محمد علی رضایی گفت: پروردگار متعال با حضور و وجود پیامبر اکرم (ص) بزرگترین نعمت خود در جهان را بر تمامی انسان ها هدیه کرد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- آخرین مرحله گرند پری سال 2017 از روز جمعه 26 آبان ماه به مدت 3 روز به میزبانی کشور هلند برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- زلزله شب گذشته در منطقه آذربایجان حوالی اصلاندوز اردبیل ، هیچ تلفات جانی به دنبال نداشته و منجر به مصدومیت 6 نفر شده است .
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- کارشناس علوم قرآنی گفت: خیرات به گرسنگان، نیازمندان و کسانی که در قید حیات هستند نیز می رسد بنابراین کسی که خیرات برای اموات در نظر دارد می تواند هر عمل یا نیتی را به عنوان خیرات به ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- یونیسف اعلام کرد که در افغانستان و پاکستان، ویروس فلج اطفال هنوز از کودکان قربانی می گیرد و این ویروس بدون هماهنگی تیم های درمانی 2 کشور، ریشه کن نخواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- مراسم ششمین سالگرد شهادت سردار حسن طهرانی مقدم و 265 شهید نیروی هوافضای سپاه امروز با حضور فرماندهان عالیرتبه در تهران برگزار شد.
  • ۱