جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 21 آبان 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 آبان 1396 میزان 2 آبان 1396 میزان 3 آبان 1396 میزان 4 آبان 1396 میزان 5 آبان 1396 میزان 6 آبان 1396 میزان 7 آبان 1396 میزان 8 آبان 1396 میزان 9 آبان 1396 میزان 10 آبان 1396 میزان 11 آبان 1396 میزان 12 آبان 1396 میزان 13 آبان 1396 میزان 14 آبان 1396 میزان 15 آبان 1396 میزان 16 آبان 1396 میزان 17 آبان 1396 میزان 18 آبان 1396 میزان 19 آبان 1396 میزان 20 آبان 1396 میزان 21 آبان 1396 میزان 22 آبان 1396 میزان 23 آبان 1396 میزان 24 آبان 1396 میزان 25 آبان 1396 میزان 26 آبان 1396 میزان 27 آبان 1396 میزان 28 آبان 1396 میزان 29 آبان 1396 میزان 30 آبان 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- آمار سازمان هواپیمایی کشوری در مهر ماه سال جاری حاکی از تاخیر 40 درصد پروازهای مهرماه ایرلاین های داخلی است، که نسبت به شهریور ماه 13 درصد کاهش داشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- آھن در منابع غذایی گیاھی ھم یافت می شود اما متاسفانه آھن منابع گیاھی، جذب کمی دارد. فقط 2 تا 20 درصد از آھن منابع گیاھی (آھن غیر ھم) جذب بدن شده و وارد گردش خون می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- پوست برخی میوه ها، 3 تا 4 برابر بیش از خود میوه حاوی فیبر است. فیبر یکی از مواد مغذی مفید برای سم زدایی از بدن است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- وقتی که اصلاح رژیم غذایی، ورزش و دارو نمی توانند آنطور که باید به فرد کمک کنند، وقتی که کلسترول بد خون به شدت بالا است یا وقتی که بدن قادر به تحمل داروھای مصرفی نباشد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- در حالی که اپل مدعی بود با افزوده شدن قابلیت امنیتی فیس آی دی به گوشی آیفون 10 باز کردن قفل این گوشی تنها از طریق چهره مالک آن ممکن است، یک شرکت امنیتی این ادعا را زیر سؤال برده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گفت: دبیر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت مشکل جشنواره تئاتر کودک و نوجوان سهم خواهی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- بدون توجه به فصل، برای کسانی که فکر می کنند که ممکن است از آلرژی و آسم رنج ببرند، یک متخصص آلرژی میتواند به شما کمک کند که یک برنامه درمان را بسازید که شامل هر دو روش درمان با دارو و ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور مهاجران افغانستان در مراسم بررسی چالش ها و مزیت های مهاجرت شهروندان افغان به خارج از کشور اعلام کرد که این مهاجران سالانه هفت میلیارد دلار به داخل کشور منتقل می کنند که به ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- روزنامه هندی ایندین اکسپرس روز یکشنبه در مطلبی ضرورت تجدد نظر آمریکا در سیاست های راهبردی خود را در قبال ایجاد مفهوم جدیدی که واشنگتن از آن به عنوان منطقه 'هند-اقیانوسیه' یاد می کند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- در شرایطی که هتل داران بزرگ در دنیا برای ساخت شیک ترین و بزرگترین هتل ها رقابت می کنند، یک اردنی خودروی کوچک خود را به کوچک ترین هتل جهان مبدل کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزارت کشور پاکستان در راستای تامین امنیت بیشتر در این کشور دستور ابطال مجوز سلاح های خودکار در تمامی ایالت های این کشور را صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- وقتی کم خوابی می کشید، خون کمتری به آن قسمت از مغز که کار تفکر و تصمیم گیری را انجام می دهد، می رسد. در نتیجه شخص در هنگام تفکر و تصمیم گیری دچار مشکل می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- سناتور فرحت الله بابر از حضور خواجه آصف وزیر امور خارجه پاکستان در اجلاس سازمان حقوق بشر خبر داده و آن را حائز اهمیت بسیار دانست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست وزیر دفاع افغانستان اعلام کرد که اگر پاکستان برای بهبود روابط یک گام بردارد ما چندین گام به سوی این کشور برخواهیم داشت اما میزان صداقت پاکستان نیز اهمیت دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- رنگ بدنه خودرو یکی از مهم ترین عوامل در زیبایی خودروها است و برای حفظ این زیبایی باید عوامل تهدید کننده را شناخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس بنیاد انتخابات شفاف افغانستان اعلام کرد که رهبران حکومت وحدت ملی از برکناری اعضای کمیسیون انتخابات افغانستان پرهیز کنند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- بعد از نیت و تکبیرة الاحرام، حمد و سوره خوانده شود و به رکوع برود، سپس سر از رکوع برداشته و دوباره حمد و سوره را بخواند و به رکوع رود و باز سر از رکوع بردارد و حمد و سوره بخواند و به ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- آی بی ام در ماه می گذشته نمونه اولیه یک پردازنده 17 کیوبیتی را عرضه کرده بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- برخی از نمایندگان در پارلمان افغانستان اعلام کردند که رهبر حزب اسلامی در این کشور با دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی تلاش می کند تا افغانستان را به دوران جنگ های داخلی بازگرداند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست وزارت دفاع ملی پس از بازگشت از بروکسل و شرکت در نشست دو روزۀ وزیران دفاع عضو ناتو ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- جدیدترین تصویر ناسا از دومین دریاچه شور جهان، حاکی از محو شدن آن است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان بوشهر در آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان کنگان گفت: رسیدگی به پرونده ها در محاکم قضایی استان شتاب گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- از هر راهی که اطمینان به عدالت حاصل شود، اگر چه با اقتدای عدّه ای از اهل بصیرت و صلاح باشد، کافی است؛ بلکه حسن ظاهر نیز کفایت می کند و در صورتی که عدالت محرز بوده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- متخصصین پوست هشدار دادند، پودرهای پروتئین که معمولا برای عضله سازی به نوشیدنی های ورزشکاران اضافه می شود موجب بروز آکنه به ویژه در زنان می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- یکی از کودکان فریب خورده موصل نقل می کند که داعش چگونه کودکان انتحاری خود را تربیت می کرد و آموزش می داد، دوره ای به نام پرواز از زیر زمین تا بهشت .
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام عبداللهی در جلسه شورای قضایی استان مرکزی بر لزوم استفاده از ظرفیت ها برای سرپا نگه داشتن خط تولید تأکید کرد و گفت: 70 درصد کارخانجات شهرک صنعتی کاوه غیر فعال است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۸:۴۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- به دلیل زلزله مدارس و دانشگاه ها برخی از مناطق تعطیل است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- سفیر اتحادیه اروپا در کابل هشدار داد اگر با فساد اداری در افغانستان مبارزه جدی نشود، این اتحادیه کمک هایش را به کابل قطع خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- گروه های مسلح روز یکشنبه با شلیک دو خمپاره به منطقه الزبطلانی دمشق بار دیگر توافقنامه کاهش تنش در منطقه غوطه شرقی در حومه دمشق را نقض کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال لیورپول گفت: کلوپ اخلاق خاصی دارد اما در واقع همه چیز او حقیقی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- زمین لرزه ای به بزرگی 7.2 ریشتر استان کرمانشاه - حوالی ازگله را لرزاند. تاکنون بیش از 141 نفر در استان کرمانشاه جان خود را از دست داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- در این گزارش شرح و تفسیر حکمت 202 نهج البلاغه را می خوانید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- زمین لرزه ای به بزرگی 7.2 ریشتر استان کرمانشاه - حوالی ازگله را لرزاند. تاکنون بیش از 141 نفر در استان کرمانشاه جان خود را از دست داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- چین از یک تونل باد برای آزمایش هواپیمای فوق سریع با 10 برابر سرعت صوت و قابلیت حمل کلاهک هسته ای رونمایی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- زمین لرزه ای به بزرگی 7.2 ریشتر استان کرمانشاه - حوالی ازگله را لرزاند. تاکنون بیش از 141 نفر در استان کرمانشاه جان خود را از دست داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- زمین لرزه ای به بزرگی 7.2 ریشتر استان کرمانشاه - حوالی ازگله را لرزاند. تاکنون بیش از 141 نفر در استان کرمانشاه جان خود را از دست داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- شرکت تویوتا نسخه ی اسپرت از مدل یاریس را تحت عنوان Yaris GR Sport از سال آینده میلادی راهی بازار می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- سکونتگاه یکی از کوچکترین قورباغه های جهان به اندازه ناخن انگشت در برزیل است که اندازه آن تنها یک سانتیمتر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- بر اساس تحقیق صورت گرفته گروه US Public Interest مشخص شد فیجت اسپینرها حاوی مواد آلوده به سرب هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد: اسلام آباد در اقدامی انسان دوستانه اجازه ملاقات کلبهوشن یادیو جاسوس هندی با خانواده اش را صادر کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- شاسی بلند ها سنگین وزن هستند اما از طرفی لوتوس هم به تولید خودروهای اسپرت سبک وزن معروف است؛ حال اگر لوتوس قصد ساختن شاسی بلند را داشته باشد حاصل آن یک شاسی بلند سبک وزن می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- اگر صرفا تنها تعدادی از سهام یک شرکت را بخریم سرمایه گذاری فردی انجام دادهایم و تنوعی درآن نداشته ایم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- به کسانی که می گویند فویل آلومینیومی می تواند سیگنال وای-فای مودم را تقویت کند، نخندید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- عربستان سعودی از وزرای خارجه اتحادیه عرب خواست یکشنبه هفته آینده نشست فوری تشکیل دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "رودخانه تاریک" به کارگردانی "کلیو بارنارد" اکران بین المللی خود را 23 فوریه 2018 در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- پایگاه خبری دیلی میل در گزارشی به هواپیمای شخصی افرادی مانند رئیس جمهور آمریکا و شاهزاده ثروتمند سعودی پرداخته و خصوصیات این هواپیماها را تشریح می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- زمین لرزه ای به بزرگی 7.2 ریشتر استان کرمانشاه - حوالی ازگله را لرزاند. تاکنون بیش از 141 نفر در استان کرمانشاه جان خود را از دست داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- هیأت وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حسن روحانی رییس جمهور، به بررسی گزارش سازمان برنامه و بودجه در خصوص کلیات لایحه بودجه سال 1397 کشور پرداخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- اگر مایع نباشد، فقط همان قسمت نجس را با مقداری از اطرافش بردارید و بقیه اش پاک است و اگر مایع باشد، قابل تطهیر نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- هر زمان که بیمار هستیم، مصرف سوپ مرغ یکی از توصیه های اصلی است که با آن مواجه می شویم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور لبنان گفت: آزادی های حریری محدود شده، شرایط اقامت به او تحمیل شده و حتی ارتباطاتش کنترل شده است. اظهاراتی که او در مصاحبه مطرح کند، فاقد اعتبار است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- بانوان شمشیرباز ایران کشورمان به کار خود در رقابت های جام جهانی اپه در چین پایان دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: پیراهن تیم ملی آماده است اما به دلیل جلوگیری از کپی رایت و محرمانه بودن آن، رونمایی نشده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- برای خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S8 G950FD دو سیم کارت باید در حدود 2 میلیون و 759 هزار تومان هزینه کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بافت از کشف محموله مواد مخدر از نوع تریاک به میزان 183 کیلو گرم خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت:در هسته ای مذاکره کردیم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- ریزش مو ناشی از برخی شرایط پزشکی مانند بیماری های خودایمنی، دیابت، کمبود ویتامین، استرس و حتی کمبود خواب، اختلالی شایع است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم مدیریت اینستاگرام در اقدامی جدید ویژگی دنبال کردن هشتگ را به طور آزمایشی اجرایی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون اول رئیس جمهور در بخشنامه ای از اعضای هیئت دولت و استانداران سراسر کشور خواست در راستای نظامنامه مدیریت پاسخگویی به شکایات مردمی حداقل یک روز در ماه را برای ملاقات مردمی تعیین ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای درباره اعتراض باشگاه ها اطلاعیه صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- تبخال ها اغلب با داروهای ضد ویروسی درمان می شوند اما چندین روش طبیعی خانگی نیز برای بهبود آنها وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیته بدوی مجوز حرفه ای فوتبال گفت: باشگاه ها تنها می توانند به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال شکایت کنند و این کمیته هم دیگر مدارک جدیدی را قبول نمی کند
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- متاسفانه در اطراف ما افرادی هستند که بدون توجه به این عوارض و بدون تجویز پزشک کدئین مصرف می کنند و این داروها را به دیگران نیز پیشنهاد می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- علی جوادی به عنوان مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال منصوب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- ترامپ از روسیه دعوت به اتخاذ موضع دوستانه به نفع جهان کرد، پوتین اقدامات آمریکا علیه رسانه های روسی را حمله به آزادی بیان خواند و بمبی که در زیر لبنان کار گذاشته شده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- از بین باشگاه های لیگ برتری، 6 باشگاه موفق به گرفتن مجوز حرفه ای نشدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: ما سال گذشته مجوز حرفه ای خود را دریافت کردیم و به دنبال تمدید آن هستیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- مصرف چربی های با ترانس بالا و روغن های صنعتی، استفاده از مواد غذایی با طبع سرد و نوشیدن آب یخ از جمله عوامل موثر در ایجاد کیست تخمدان هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- داریوش شجاعیان و مهدی قائدی در این تمرین کار های اختصاصی را انجام دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- دونده المپیکی کشورمان به مقام نخست دوی نیمه ماراتن در لبنان دست یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: اگر برجام بهم بخورد هیچ کنوانسیونی نمی تواند از استحکام لازم برخوردار باشد. امیدواریم این اتفاق پیش نیاید ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- نوشیدن قهوه می تواند تولید اسید در معده را افزایش دهد و اگر پیش از این کار چیزی نخورده باشید، اسید می تواند به پوشش داخلی معده آسیب وارد کرده و موجب سوء هاضمه و سوزش سر دل شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- مالک باشگاه نفت تهران نسبت به حذف تیمش از فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- زمان دیدار تیم های پارس جنوبی و پدیده مشهد در جام شهدا تغییر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- رییس اجراییه افغانستان، در پنجمین کنفرانس سراسری دادستانها کشور گفت که هیچ کسی حق اعمال فشار و نفوذ در اجرای قانون و اجرای عدالت را ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- تکلیف 4 نماینده ایران برای حضور در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- منابع خبری عکسی یادگاری از امیر فیصل بن عبدالعزیز رییس پیشین سازمان جاسوسی ال سعود با تزیپی لیونی وزیر خارجه پیشین اسرائیل را منتشر کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- آیا روزها ضعف دارید و احساس بی انرژی بودن می کنید؟ گاهی اوقات مشکل در کمبود خواب است، اما حتی اگر شما به خوبی هم استراحت کرده باشید ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص قیمت سکه، ارز بین بانکی، تصفیه آب، قیمت آپارتمان در منطقه ستارخان، خودرو برلیانس، قیمت انواع خرما و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و رومانی گفت: امیدواریم با برگزاری هر چه سریعتر جلسه آتی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و رومانی همکاری های فیمابین را بویژه در بخش های فروش نفت خام و ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزارت دفاع امارات از قرارداد 1.6 میلیارد دلاری با شرکت لاکهید مارتین برای مدرن سازی جنگنده های اف-16 این کشور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا، گفت: در 6 ماه امسال، بیش از 3 هزار و 500 جلد گواهینامه، در سراسر کشور به دلیل داشتن نمره منفی بالا ضبط شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- تصاویری خاطره انگیز از ادوار مختلف دنیای فوتبالی زیدان را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- 30 درصد از قرارداد بازیکن آلومینیوم اراک به دلیل درگیری باهواداران این باشگاه کسر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم ورزشی دستور ممنوعیت استفاده از نشان (لوگو) و نام پرسپولیس را برای واحدهای ذیربط صادر کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- رونمایی از قانون جامع جزا؛ ورود افغانستان به منطقه سبز آزادی بیان؛ اعتراض مردم غور به توسعه نیافتگی استانشان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس از نحوه باشگاه داری در کشور انتقاد و آن ها را وابسته به بودجه های دولتی دانست و گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت نام آزمون دکتری 97 را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان امسال برای نخستین بار در نمایشگاه رسانه های دیجیتال حضور یافت و پیش ثبت نام عتبات دانشگاهیان و زیارت مجازی سه بعدی بخشی از برنامه های آن است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدرسه عشایری شهید ایمانی شهرستان مانه و سملقان در استان خراسان شمالی دارای 10 دانش آموز دختر و پسر در 5 پایه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان فارس در مراسم تحلیف اعضای جدید هیأت منصفه مطبوعات خواستار رعایت کرامت و حرمت انسانها از سوی مطبوعات در انتشار مطالب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس هیات عامل ایدرو با بیان اینکه صنعت خودرو بدون صنعت قطعه سازی مفهوم ندارد، گفت: ایدرو در افق 1404 برای ارتباط قطعه سازان داخلی به زنجیره جهانی برنامه ریزی کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: برای پرهیز از موازی کاری و جلوگیری از ایجاد رکود در فعالیت های روزمره واحد های قضایی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- زمان نشست خبری سرمربیان تیم های پیکان و صنعت نفت آبادان اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- تصویری از همه مردان استانی رئیس جمهور در دولت دوازدهم را درقالب اینفوگرافی مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- اکثر مکان های ترسناکی که در ایران وجود دارند بر اساس داستانی خاص و مرموز به این جایگاه رسیده اند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- زبان فارسی با رشد چشم گیر در سال های اخیر به رتبه ی یازدهمین زبان پرطرفدار وب دست یافته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- امکان اخذ سفته با درج مبلغ ارزی به عنوان وثیقه غیرنقدی تعهدات ارزی از مشتریان بانک ها با رعایت سایر ضوابط و مقررات بلامانع است.