پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۹May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 17 آبان 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 آبان 1396 میزان 2 آبان 1396 میزان 3 آبان 1396 میزان 4 آبان 1396 میزان 5 آبان 1396 میزان 6 آبان 1396 میزان 7 آبان 1396 میزان 8 آبان 1396 میزان 9 آبان 1396 میزان 10 آبان 1396 میزان 11 آبان 1396 میزان 12 آبان 1396 میزان 13 آبان 1396 میزان 14 آبان 1396 میزان 15 آبان 1396 میزان 16 آبان 1396 میزان 17 آبان 1396 میزان 18 آبان 1396 میزان 19 آبان 1396 میزان 20 آبان 1396 میزان 21 آبان 1396 میزان 22 آبان 1396 میزان 23 آبان 1396 میزان 24 آبان 1396 میزان 25 آبان 1396 میزان 26 آبان 1396 میزان 27 آبان 1396 میزان 28 آبان 1396 میزان 29 آبان 1396 میزان 30 آبان 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- رییس کمیسیون حقوق بشر افغانستان گفت که تداوم فساد در نهادهای دولتی منجر به افزایش منازعات و جنگ در افغانستان شده و تنها راه رسیدن به صلح سراسری، مبارزه با فساد است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- پرسپولیس در بازی با پدیده هم با 2 هافبک دفاعی به زمین می رود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- مصوبه هفته اخیر بانک مرکزی جهت افزایش نرخ تسهیلات تکمیلی مسکن مهر تا 12 درصد با اعتراض و نگرانی متقاضیان متوقف شد که این مصوبه در روز جاری مجددا توسط مسئولین دولتی بازنگری خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- حکمتیار اعلام کرد که حلقه های خارجی و داخلی تلاش دارند تا مانع برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور شده و دولت ائتلافی را در افغانستان تشکیل دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- پنج اثر برتر نمایشگاه بین المللی پوستر نسل کشی مذهبی در میانمار با قضاوت محمدحسین نیرومند، احمد آقاقلیزاده و احمدرضا دالوند انتخاب شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- حضور کم رنگ و ضعیف بانوان ایرانی در رقابت های المپیک، چه در دوران پیش از انقلاب و چه پس از آن، نشان دهنده ی ضعف های ساختاری در ورزش بانوان است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- مقامات وزارت امور مهاجرت افغانستان اعلام کردند که شمار مهاجرانی افغانستانی که از ایران و پاکستان در سال جاری به این کشور بازگشته اند نزدیک به 70 درصد نسبت به سال گذشته میلادی کاهش ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- سفیر آمریکا در ناتو طی اظهاراتی از اسلام آباد خواست تا برای تامین ثبات در افغانستان نقش مثبت ایفا کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- برای کاهش آسیب رفتارهای پرخطر و پر کردن اوقات فراغت مددجویان 140 مددجوی ملایری موفق به اخذ گواهینامه فنی و حرفه ای شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه بیش از 80 درصد جرائم در حاشیه شهر ها انجام می شود گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- محققان دانشگاه راتگرز در نیوبرانزویک با همکاری آزاده جدلی محقق ایرانی در یک پژوهش جدید موفق شدند تا با تزریق سلول های بنیادی به گوش داخلی، شنوایی را به افراد ناشنوا بازگردانند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به عواملی که سبب سکته گوش می شود، گفت: در سکته گوش ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- اگر به شما بگویم گیاهی وجود دارد که می تواند سلامت قلب را افزایش دهد، روده و کبدتان را پاکسازی نماید یا حتی از دیابت و سرطان پیشگیری کند چه احساسی خواهید داشت؟ هیجان زده نمی شوید؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- سروتونین یک ماده شیمیایی تولید شده توسط بدن انسان است و سیگنال ها را در طول اعصاب منتقل می کند. بنابراین سروتونین بک عنوان یک انتقال دهنده عصبی عمل می کند و ناشی از سنتز تریپتوفان است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- الکسندر زاسبکین سفیر روسیه در بیروت گفت: نقش عربستان در لبنان اخیرا به میزانی افزایش یافته که غیرقابل تصور است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- متخصص کودکان و فوق تخصص بیماری های عفونی کودکان گفت:آبله مرغان بیماری ویروسی و عفونی حاد است که در فصل پاییز آمار مبتلایان به این بیماری افزایش پیدا می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- هنگامی که شما عطسه تان را نگه می دارید، هوا و فشار می تواند به سمت مجراهای شنوایی یا شیپور استاش گوش حرکت کرده و پرده صماخ گوش تان را پاره کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- عضو مجلس سنای پاکستان و چهره مطرح سیاسی این کشور با تاکید بر لزوم سرعت بخشی اجرای طرح انتقال گاز ایران به پاکستان، گفت: پاکستان به شدت به گاز ایران نیاز دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان امروز و در آستانه اربعین حسینی از تصویب طرح و تهیه پرونده 4 میراث ناملموس آیین های مربوط به محرم در پهنه استان اصفهان جهت ثبت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور استان ها، با اشاره به اینکه اولویت ما توسعه آزادراه ها، بزرگراه ها و بهسازی جاده ها است گفت: به دنبال ساخت آزادراه در محور اهواز- چذابه هستیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- مداحی فارسی/ عربی به مناسبت اربعین حسینی ( علیه السلام) با صدای میثم مطیعی را می شنوید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- مسئولان عراقی اعلام کردند: شرکت شل پذیرفته است تا پایان ماه ژوئن سال آینده میلادی، بهره برداری میدان مجنون این کشور را به یک شرکت عراقی واگذار کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- رقابت های ژیمناستیک هنری نوجوانان و جوانان کشور با قهرمانی تیم تهران خاتمه یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- عمارت نمایشی ارغنون این مجموعه پس از اتمام روند بازسازی و مرمت بنا، از بیستم آبان ماه امسال به طور رسمی فعالیت خود را با آغاز دو اجرا دو نمایش "شهاب سنگ" و "خواب خوب خواب" آغاز خواهد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- تولیت آستان قدس رضوی گفت: دشمنان می خواستند با ایجاد و مدیریت جریان تکفیری در منطقه، جریان مقاومت را تضعیف و مبارزه با رژیم صهیویستی را از اولویت ملت های منطقه خارج کنند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سه سارق قوی هیکل در محدوده زعفرانیه خبر داد و گفت: این متهمان که پس از هر بار سرقت برای اهالی خانه پیام هشداری می گذاشتند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۰۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم ملی فوتبال انگلیس گفت: فکر نمی کنم هیچ وقت بازی انگلیس-آلمان، دوستانه تلقی شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال آلمان گفت: انگلیسی ها هافبکی با خصوصیات پل اسکولز که بتواند ریتم و جریان بازی را هدایت کند، کم دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده قرارگاه نیروهای مسلح و ناجا مستقر در مرز مهران با اشاره به بازگشت 820 هزار زائر به کشور گفت: ترافیک محور مهران به ایلام پرحجم و روان است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- ارتش سوریه و نیروهای محور مقاومت موفق شدند شهر البوکمال، آخرین مقر داعش در سوریه را به طور کامل آزاد کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- شرکت خودروسازی فولکس واگن از طریق یک همکاری با گوگل و با استفاده از رایانه های کوانتومی در پی بهبود عملکرد باتری خودروهای برقی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- شرکت رایانه ای الفبت که بیشتر آن را به نام گوگل (الفبت شرکت مادر و اصلی است) می شناسند، چند سالی می شود بر روی پروژه خودروهای خودران کار می کند که نام آن را وایمو گذاشته است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- در این گزارش شرح و تفسیر حکمت 199 نهج البلاغه رامی خوانید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه بار دیگر تأکید کرد که می توان توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 را، علی رغم تهدیدهای دولت آمریکا حفظ کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- کمبود ویتامین D در بدن موجب انواع مشکلات استخوانی همچون نرمی و پوکی استخوان می شود. علاوه بر این، کمبود ویتامین D یکی از شایع ترین کمبودهای ویتامین است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- موفقیت گلکسی نوت 8 باعث شده تا سال آینده علاوه بر دو گوشی مورد انتظار گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، فبلت گلکسی نوت 9 هم در صف تولید قرار بگیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- شرکت ال جی تاریخ عرضه گوشی هوشمند LG V30 Plus خود را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- فیلم "داستان ارواح" روایتی رازآلود و وحشتناک از کشتی قدیمی است که در آن فلش مموری خاصی پیدا می شود. پرفسوری که این فلش را یافته پس از باز کردن آن به رازهای مرگ آور بسیاری پی می برد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور فرانسه در مصاحبه با یک روزنامه اماراتی بر لزوم قاطعیت در برابر برنامه موشکی و فعالیت های منطقه ای ایران تأکید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- نازنین زاغَری در سال 95 در فرودگاه امام خمینی دستگیر و به 5 سال زندان محکوم شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرماندار ایذه دقایقی پیش از انفجار یک دستگاه تریلر حامل بنزین در نزدیکی سد کارون 3 پس از خر وج از جاده و مصدوم شدن دست کم 14 نفر در این حادثه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- فوق ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین ترجیح می دهد آلبی سلسته در جام جهانی با یک تیم همگروه نشود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- اگر احتمال می دهید آن مانع بعد از وضو گرفتن واقع شده است، وضوهای گذشته صحیح است ولی اگر بدانید مانع حین وضو بوده است، وضو و نمازی که با آن خوانده اید، باطل بوده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و ونزوئلا در ورزشگاه خانگی تیم نایمخن هلند برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- اینستاگرام در نسخه جدید خود امکان قرار دادن عکس های قدیمی در استوری را برای کاربران فراهم کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که با پوشش بار قانونی ذغال قصد انتقال مواد مخدر به استان های مرکزی کشور را داشت در عملیات پلیس مبارزه با مواد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- نماینده کشورمان در رقابت های واترپلوی جام باشگاه های آسیا مقابل آستانه قزاقستان تن به شکست داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- برای خرید هود آشپزخانه بیمکث مدل B4002U در بازار لوازم خانگی باید حدود 239 هزار تومان هزینه پرداخت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه ایران طی پیامی در صحفه توئیتر خود نوشت که هیچ بحرانی نیست که با دیپلماسی قابل حل نباشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- مسئولان ورزشگاه گِلردوم هلند اعلام کردند برگزاری بازی دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و ونزوئلا در این استادیوم شایعه ای بیش نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- اکبر نوروزی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد اعلام کرد: با دستور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و پیگیری های انجام شده به ویژه هماهنگی های بین دستگاهی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- فرماندار ایذه دقایقی پیش از انفجار یک دستگاه تریلر حامل بنزین در نزدیکی سد کارون 3 پس از خر وج از جاده و مصدوم شدن دست کم 14 نفر در این حادثه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- تیم الخور در شبی که هافبک ایرانی اش را 90 دقیقه در اختیار داشت، به نخستین پیروزی اش در جام اتحادیه قطر رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- مطالعه جدید نشان می دهد هنگامی که نسل دایناسورهای غیر پرنده از زمین برچیده شده، اکثر حیوانات رفتار خود را تغییر داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- سفرای کشورهای اروپایی و آمریکا بر خلاف دولت عربستان، از دولت لبنان حمایت و بر لزوم ادامه همکاری با بیروت تأکید کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- با حضور مسئولین حقوقی دولت، مجلس، قوه قضائیه و نماینده شورای نگهبان بررسی راهکار های تصویب سریع موافقتنامه های بین المللی صورت پذیرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- در واقع سفر ما را با حقایق و شگفتی هایی آشنا می کند که خارج از جهان کوچک خودمان است. فقط از طریق گردشگری است که می توان فهمید که زمین ما پر از زندگی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- شاگردان پورغلامی در سومین دیدار خود از مرحله مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا مقابل فلسطین به پیروزی رسیدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- به گفته کارشناسان تا کنون فیلترهای زیادی برای مقابله با این مشکل طراحی شده اما تقریبا تمام آنها قادر نیستند که آلاینده ها و ذرات بسیار ریز و گرد و غبار را به دام بیاندازند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- رسانه های چینی می گویند از شاتل فضایی جدید، در اوایل دهه 1400/ 2020 برای انجام ماموریت های سرنشین دار و پشتیبانی به مدار زمین و احتمالا در اوایل دهه 1410 ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- نزدیک شدن پایان جنگ سوریه، فعالیت هسته ای کره شمالی هدف مذاکرات ترامپ در کره جنوبی، حمله تروریستی به تلویزیون خصوصی در کابل ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- سومین جلسه کمیته هماهنگی نمایندگان ورزش در مجامع بین المللی در دفتر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- زینب کربلایی شد، تا 2600 میلادی زمین به گلوله آتش تبدیل می شود، گدایان وارداتی در خیابان های تهران و ... را در بسته اخبار برگزیده دنبال کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- تمرین عصر پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- نیمه نخست بازی تیم های فوتبال جوانان ایران و فلسطین با برتری قاطع شاگردان پورغلامی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم نفت مسجد سلیمان موفق شد با برتری برابر مس کرمان جایگاهش را در صدر جدول مستحکم کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- در روز جاری میزان به بررسی بازار ارز آزاد و بین بانکی، قیمت خودروی تیبا، قیمت زیتون، قیمت طلا، سکه و بازار بورس پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۷:۰۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- شهر اهواز به عنوان میزبان جام جهانی کشتی فرنگی معرفی شد
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری رویترز می گوید که وزارت خارجه فرانسه از ایران خواسته تا به تعهدات بین المللی خود پایبند باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- هفدهمین روز از آبان ماه 96 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه هنر و فرهنگ روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به گلایه های بهروز بقایی از انزوای سینمای دفاع مقدس اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد افزایش به رقم 1277 دلار و 94 سنت رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- تعطیلی مدارس در دهلی نو به دلیل آلودگی شدید هوا، ناتو به دنبال افزایش نیروهای خود در افغانستان و سوریه توافق اقلیمی پاریس را امضا می کند از مهمترین عناوین خبری روزنامه های روز ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- درباره حضور منصوریان سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال برای هدایت تیم نفت بحث هایی شنیده می شود .
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- من سوالم از افرادی که می گویند پوشیه جلب توجه می کند، این است که: اگر جلب توجه کند، توجه افراد به چه چیزی جلب می شود؟ به کسی که سرتاپا پوشیده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر پیش از آغاز اردوی تیم ملی به پایان رسید. بازی هایی که توانست یکی دیگر از مهاجمان تیم پرسپولیس را به رده دوم جدول ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ برساند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- رسانه جنگی سوریه گزارش داد که نیروهای ارتش سوریه و مقاومت روز چهارشنبه شهر راهبردی البوکمال در استان دیرالزور را به طور کامل محاصره کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- ثبت ملی میراث ناملموس آئین های ایام محرم استان اصفهان، خادمی دانش آموزان در مرز شلمچه، پاییز بی بارش اصفهان و .. ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در تماس تلفنی از کربلای معلی از شرکت بیش از 1000 دانش آموز ایرانی درآئین با شکوه اربعین حسینی خبرداد .
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- برخلاف تصور هنوز حضور تیم های پرسپولیس و استقلال در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا قطعی نشده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- در سومین روز رقابت های واترپلو جام باشگاه های آسیا سایپا به دومین برد خود دست یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: زمان عصای حضرت موسی گذشته که یک عصا بیندازند و با همه تسویه حساب کنند
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- ترکیب تیم فوتبال جوانان برای بازی با فلسطین مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، اجرای طرح برند را نظارت مردم بر مردم عنوان کرد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- نماینده انحصاری تویوتا در ایران، با خودروهایی از دو برند تویوتا و لکسوس به نمایشگاه خودرو تهران می آید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- یک منبع آگاه گفت: دو بازیکن استقلال که روز گذشته در اتوبان های تهران با خودوهای گرانقیمت کورس گذاشته بودند، پس از تمرین امروز در پلیس راهور حاضر می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- پیرترین انسان جهان، چند روزی است که تبدیل به خبر داغ برخی رسانه ها در دنیا شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- آتش نشانان با تلاش فراوان، آتش سوزی یک دستگاه خودروی پراید را مهار و کاملا خاموش کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- فرهاد بشارتی، بازیگر تئاتر و سینما: اجرای نمایش هایی با مضامین دینی و مذهبی در ایام محرم و صفر لازم است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- تو زندگی مشکلات مالی زیاد بود. شاید حتی گاهی پول نون مون را هم با سختی به دست می آوردیم. من بافتنی می بافتم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- اینستاگرام پست مهراب قاسم خانی را پاک کرد و او هم در توضیح نوشت: اینستاگرام بازم پست قبلی من رو پاک کرد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک نوجوان آلمانی در اقدامی خطرناک، در ارتفاع 146 متری از سطح زمین شروع به سلفی گرفتن کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- یکی از موکبهای مستقر در مسیر نجف به کربلا، موکب شارژ موبایل زائران اربعین است .
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در تاجیکستان حضور دارد بعد از ظهر امروز با امامعلی رحمانف رئیس جمهور این کشور دیدار و گفت وگو کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- نام 2 بازیکن استقلال که در یکی از اتوبان های تهران با سرعت بالا اقدام به رانندگی کردند، فاش شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: وضعیت فشنگچی را بررسی می کنیم اما نمی توانم قول بدهم به تمرینات برگردد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان ایلام گفت:وروداتوبوس های برون شهری برای سوار یا پیاده کردن زائرین به محدوده شهری مهران تا پایان بازگشت کامل زوارممنوع است.