سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۶May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 19 آذر 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 آذر 1396 میزان 2 آذر 1396 میزان 3 آذر 1396 میزان 4 آذر 1396 میزان 5 آذر 1396 میزان 6 آذر 1396 میزان 7 آذر 1396 میزان 8 آذر 1396 میزان 9 آذر 1396 میزان 10 آذر 1396 میزان 11 آذر 1396 میزان 12 آذر 1396 میزان 13 آذر 1396 میزان 14 آذر 1396 میزان 15 آذر 1396 میزان 16 آذر 1396 میزان 17 آذر 1396 میزان 18 آذر 1396 میزان 19 آذر 1396 میزان 20 آذر 1396 میزان 21 آذر 1396 میزان 22 آذر 1396 میزان 23 آذر 1396 میزان 24 آذر 1396 میزان 25 آذر 1396 میزان 26 آذر 1396 میزان 27 آذر 1396 میزان 28 آذر 1396 میزان 29 آذر 1396 میزان 30 آذر 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- ماده 10 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری صلاحیت و حدود اختیارات دیوان عدالت اداری را بیان می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- هموروئید، که گاهی اوقات "توده" نامیده می شود، رگهای متورم در مقعد و رکتوم شما است. علائم رایج هموروئید می تواند شامل درد، خارش، و خونریزی رکتوم باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- یبوست ناراحت کننده است و می تواند زندگی را برای فرد دشوار کند. وقتی احساس سنگینی و پف کردگی می کنید، می خواهید خیلی زود بهتر شوید ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- پیازچه کالری کمی دارد ولی فواید تغذیه ای خوبی دارد مثلا درشت مغذی و ویتامین هایی که برای بدن مفید می باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان لرستان با بیان اینکه دستگاه های دولتی باید نسبت به تعیین نقشه املاک خود اقدام کنند گفت: در پرونده اخیر شهرداری خرم آباد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از محکومیت قاچاقچیان لوازم خانگی، پوشاک و مواد خوراکی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- لاشه یک خرس قهوه ای در منطقه جنگلی گلندرود شهرستان نور مشاهده شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- تصویربرداری سریال افسانه هزارپایان به کارگردانی شهاب عباسی که از اواسط شهربور ماه در شهرک غزالی کلید خورده بود همچنان ادامه دارد و تیم تولید در ادامه تصویربرداری خود به کهن شهر رسیدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- طراحی میت 10 لایت (Huawei Mate 10 Lite) و همچنین استفاده از چهار دوربین، اصلی ترین مزایای رقابتی این گوشی میان رده هواوی در بازار گوشی های موبایل است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- رایان کودک شش ساله، مجری برنامه یوتیوبی بررسی اسباب بازی رایان شهرت زیادی از اپیزودهایی که در برنامه خود به کمک خانواده تهیه کرده، بدست آورده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی محمدرضا نجفی را به عنوان مشاور خود و مدیر کل جدید دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- فصل نارنج فرا رسیده و بسیاری از خانواده ها این میوه را در بخشی از برنامه های غذایی خود جا می دهند، میوه ای موثر که از تمام قسمت های آن استفاده می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- چربی های شکم معمولا آخرین قسمتی از بدن هستند که لاغر می شوند و از بین می روند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- متخصص و جراح اعصاب گفت: در بدن ما ساعتی مشخص برای استراحت وجود دارد و هنگامی که فردی بی خواب می شود، این ساعت به هم ریخته و به تبع آن زمان خواب و بیداری دچار مشکل می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- مأموران فرودگاه بلگراد صربستان پس از ورود ایرانیان به این فرودگاه، آنها را بازداشت کرده و زن و مرد را در حضور یکدیگر و سایر مسافران آن فرودگاه برهنه و تحت بازرسی بدنی قرار دادند!
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- کارگاه آموزشی شیوه اجرای احکام کیفری با حضور دادستان ها، روسای شعب اجرای احکام کیفری و مدیران دفاتر اجرای احکام کیفری در دادگستری کل استان لرستان برگزار و مباحث مرتبط در این خصوص مورد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- یک مسؤل حوزه سلامت کشور منشأ بسیاری از بیماریهای غیر واگیر را به دلیل مصرف زیاد نمک عنوان کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- محمد اکرم ابراهیمی با نام جهادی رئوف یکی از فرماندهان لشکر فاطمیون بود که در سوریه به شهادت رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- دیروز رئیس جمهور لایحه بودجه سال 1397 کل کشور را وفق اصل 52 قانون اساسی تسلیم مجلس کرد.وی در نطق بودجه ای خود گفت: "لایحه بودجه سال 1397 برشی از برنامه چهارساله دولت است. "
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، آنونس سری جدید برنامه دورهمی را که به زودی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از شبکه نسیم پخش می شود را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- با هشت اشتباه رایج که سلامت چشم را به خطر می اندازد، آشنا شوید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، کشف سلاح های ساخت آمریکایی و اسرائیلی از گروه تروریستی داعش در سوریه را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- احمد بحر معاون اول شورای قانونگذاری فلسطین گفت: سفر این هیات به اسرائیل با مجوز شاه بحرین صورت گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- این قرارداد که به گفته ویلیامسون بزرگترین سفارش خرید این نوع هواپیما در یک دهه گذشته به شمار می آید ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- روابط عمومی پالایشگاه گاز ایلام اعلام کرد:نور قرمز رنگی که هم اکنون در آسمان ایلام مشاهده می شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- رشد اقتصادی به افزایش تولید کشور در یک سال مشخص در مقایسه با مقدار آن در سال پایه می گویند که با افزایش تولید ناخالص ملی (GNP) یا تولید ناخالص داخلی (GDP) همراه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- تصویر صورت مورچه را از نمای نزدیک مشاهده کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- پرونده قتل عمد جوان لرستانی با وساطت بزرگان محلی و رضایت اولیای دم با صلح و سازش مختومه شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- نتایج یک نظرسنجی در آمریکا نشان می دهد که از هر 10 سیاه پوست آمریکایی 9 نفر بر این عقیده هستند که ترامپ به رنگین پوستان احترام کمتری نسبت به سفیدپوستان قائل است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بازدید اعضای کمیسیون متبوعش از شرکت ملی پست خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به نقش مستشاری سپاه در پیروزی ها علیه تروریست های داعش گفت: نقش سردار سلیمانی به عنوان افتخار عالم اسلام این پیروزی را رقم زدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از حقوق ملت مظلوم فلسطین و جایگاه والای قبله نخست مسلمانان دفاع کرده و خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، از تصویب لایحه کمک به ساماندهی پسماندهای عادی با اولویت استان های ساحلی و کلان شهرها با مشارکت بخش خصوصی در کمیسیون متبوعش خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس گفت: گزارش کمیسیون اصل نود درباره مطالبات غیرجاری بانک ها ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- اتلتیکو مادرید توانست برابر بتیس خارج از خانه پیروز شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از اتمام بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کمیسیون متبوعش خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون حقوقی و امور بین الملل و سخنگوی سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: وزیر خارجه انگلیس در دیدار امروز با آقای صالحی این پیام را دریافت کرد که نمی شود برجام را بدون بهره مندی ایران از ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- بسیاری از مردم فکر می کنند که بنزین سوپر برای خودرو آن ها بهتر است و انرژی بیشتری تولید می کند، اما این یک باور کاملا غلط است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، خفه کردن نوجوان فلسطینی که زیر دست افسر رژیم صهیونیستی شهادتین می گوید را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- جدیدترین مجموعه تصاویر پوستر انیمیشن "انسان های نخستین" از با صداپیشگی "تام هادلستون" و "ادی ردمایر" از سوی کمپانی دیزنی منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- قیمت کتری برقی در بازار با توجه به برند و مدل آن قیمت های مختلفی دارد که حداقل باید 59 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- تیم هانوفر در خانه برابر میهمان خود به برتری رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان سفر به پاریس در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی با رییس جمهوری فرانسه شرکت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- تیم اودینزه برابر بنونتوی ته جدولی به پیروزی رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- تیم های لیورپول و اورتون در دربی مرسی ساید به تساوی رسیدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- تعداد مبتلایان به بیماری آلزایمر یا زوال عقل تا سال 2050 به 152 میلیون نفر خواهد رسید.با رشد سه برابری به 152 میلیون نفر برسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: به دنبال انتشار تصویری از یک جاسوس در قم در فضای مجازی، این فرد یک تبعه روسی است که به عنوان گردشگر وارد کشور شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون نظارت و بازرسی دیوان عدالت اداری گفت: دریافت آبونمان وجاهت قانونی نداشته و طبق قانون هدفمند کردن یارانه ها دولت مکلف به اصلاح قیمت حامل های انرژی از جمله گاز مصرفی بوده و هیچ ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- گوگل امروز لوگوی خود را برای گرامیداشت "رابرت کخ"، کاشف باکتریولوژی مدرن تغییر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در خصوص نقل و انتقالات زمستانی باشگاه های کشور اطلاعیه ای را صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیم فرایبورگ موفق شد حریف خود را شکست دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون اول رییس جمهور با تاکید بر همکاری همه دستگاه ها برای مقابله با آنفلونزای حاد پرندگان در کشور ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- لیست ساعت های هوشمندی که امکان به روز رسانی به Android Wear Oreo را پیدا کرده اند منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان گفت: 23 دانش آموز زنجانی با گاز مونوکسید کربن دچار مسمومیت شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- با رونمایی از سه سامانه جدید امکان استعلام چک تحصیل شده در اثر ارتکاب جرم سرقتی و مفقودی، نصب ردیاب خودرو و اعلام نقاط حادثه خیز جاده ها فراهم شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- رسول هاشم کندی به عنوان مربی تیم ملی استقامت و نیمه استقامت رده بزرگسالان و جوانان آقایان انتخاب شد
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- در سانحه رانندگی که لحظاتی پیش در کنار گذر اراک رخ داد، 4 نفر جان خود را از دست دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "آقای دادستان" امشب ساعت 21 و 30 دقیقه در سالن شماره 3 پردیس سینمایی چارسو بصورت رایگان پخش می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- حوض تاریخی چهار سوق در قلب شهر هرات که به عنوان بزرگترین حوض تاریخی آسیا لقب گرفته از جاذبه های مهم افغانستان به شمار می رود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- تیم استقلال خوزستان تمرینات خود را بدون سرمربی اش آغاز کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس هیئت امنای پلاسکو از فعال شدن بخش باقیمانده ساختمان پلاسکو خبر داد و گفت: سازمان نظام مهندسی ایمنی ساختمان را تایید کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، جشن آزادسازی عراق از سیطره گروه وهابی صهیونیستی داعش در شهر نجف اشرف را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- با شروع یازدهمین دوره جشنواره سینما حقیقت، شاهد اکران عمومی صفرتا سکو هستیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کلانتری 122 دربند از دستگیری دو نفر جاعل اسکناس های تقلبی و کشف حدود 9 میلیون تومان وجه نقد در محدوده خیابان نخجوان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه درباره تاریخ پرینت کارت، محل رفع نقص کارت و زمان برگزاری آزمون تصدی منصب قضاء در سال 1396 منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران غده سرطانی اسراییل را موجودیتی جعلی دانست و گفت: نقشه دشمنان اسلام در کاهش و فراموشی حساسیت ملت ها علیه اشغالگران قدس محکوم به شکست است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- سه دیدار در فوتبال باشگاهی اروپا به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- فدراسیون بسکتبال، اسامی ناظران و داوران هفته سوم دور برگشت لیگ برتر را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور برگزیت انگلیس می گوید که توافق ترزا می با مقامات اتحادیه اروپا درباره ورود به مرحله دوم مذاکرات برگزیت صرفا یک اعلام نظر بوده و الزام آور نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سفر احتمالی رئیس جمهور فرانسه به تهران گفت: ایران باید شروطی برای آمدن مکرون بگذارد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص قیمت سکه، ارز بین بانکی، شاخص بورس، قیمت خودرو، قیمت مرغ آلایش شده و قیمت رطوبت ساز همراه در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- فردا با حضور مسئولان کشوری و لشکری فرودگاه شهدای هفتم آذر جاسک افتتاح خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- براساس نظرسنجی صورت گرفته مصرف کنندگان ایرانی تمایل زیادی به خودروهای شاسی بلند به ویژه با برند آلمانی داشته و اصلی ترین معیار خرید خودرو از نظر آنها استحکام و ایمنی آن است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- نوزدهمین روز از آذر ماه 96 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به وضعیت آشفته موسیقی پاپ از زبان خشایار اعتمادی و پخش زودهنگام ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر کشور گفت: استانداران، فرمانداران و بخشداران طبق دستور رئیس جمهور ملزم هستند که حتما در محل خدمت خود سکونت داشته باشند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون امداد و نجات استان لرستان در پایان عملیات روز سوم منطقه کول جنون در ارتفاعات اشترانکوه؛ همچنان یک نفر مفقود وجود دارد تلاش ها از فردا برای یافتن آخرین کوهنورد از سر گرفته می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- بوریس جانسون و علی اکبر صالحی عصر امروز (یکشنبه 19 آذر) با یکدیگر دیدار کرده و در خصوص آخرین مسائل مربوط به برجام و همچنین تحولات منطقه ای به گفت وگو پرداختند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- عملیات جستجو برای یافتن تنها کوهنورد باقی مانده در زیر بهمن ارتفاعات اشترانکوه متوقف شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- رسانه های محلی بحرین گزارش دادند که رهبر نهضت اسلامی این کشور پس از انجام عمل جراحی مجددا به بازداشت خانگی بازگردانده شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، لحظاتی از رفتار خاص وزیر امور خارجه انگلیس در دیدار با رئیس جمهور را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: خیلی از کشور های اروپایی، بخاطر جایگاه ایران، به عنوان یکی از کشور های راهبردی غرب آسیا ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- سیف الله صمدیان با اشاره به ویژگی های پوستر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر گفت: امسال خلاقیتی در ایده پوستر جشنواره دیده می شود که بر اساس آن ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- غده تیروئید شاید کوچک باشد اما این قسمت پروانه ای شکل که در پایه گردن قرار دارد، لیستی از وظایف بسیار مهم از جمله تنظیم اشتها، تنظیم سطح انرژی و حتی دمای بدن دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- هواداران فوتبال معتقدند در پایان سال آینده میلادی همچنان از بین لیونل مسی و رونالدو یکی به عنوان مرد سال اروپا برگزیده خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از شناسایی و پلمب یک کارگاه بزرگ طراحی، چاپ و توزیع اسکناس و چک پول تقلبی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بر اساس بودجه سال 97 تمامی مشمولان خدمت وظیفه عمومی که بیش از 8 سال غیبت دارند می توانند با پرداخت جریمه غیبت خود از خدمت سربازی معاف ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- چشم انداز بازار گاز جهان در سال 2017 به زودی از سوی دبیرخانه مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی یی سی اف) ارائه می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- موسسه بین المللی سیاست تغذیه (IFPRI) در گزارشی اعلام کرد هند پس از پاکستان و افغانستان در رتبه سوم بیشترین تعداد گرسنه در آسیا قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- کوهنوردی یک ورزش جمعی است قبلاً در این باره نوشته ام. منتهی معنای جمع، وسیع تر از اعضای یک گروه است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- لایحه دو فوریتی مجوز به شهرداری تهران جهت کمک به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور تا سقف 10 میلیارد تومان در شورای شهر تهران تصویب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال با برگزاری هفت مسابقه پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- مرحله نهایی دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامّتان 21 تا 24 آبان ماه با شرکت 264 نفر در شهر مقدس مشهد برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- پیکر پاک شهید استوار یکم هادی کاردیده در بیرجند تشییع شد.استواریکم هادی کاردیده دو روز پیش در درگیری با اشرار مسلح در منطقه سه راهی روستای حیدرآباد شهرستان نهبندان به شهادت رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- 10 کشور خارجی در چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در اصفهان حضور خواهند داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- روحانی امروز در صحن علنی مجلس شروط خود برای بر قراری روابط با عربستان سعودی را اعلام کرد.