یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۸:۴۰Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای رهیاب 4 شهریور 1396 - rahyabnews.com

رهیاب 23 اسفند 1393 رهیاب 30 اسفند 1395 رهیاب 1 فروردین 1396 رهیاب 31 اردیبهشت 1396 رهیاب 31 خرداد 1396 رهیاب 31 تیر 1396 رهیاب 1 مرداد 1396 رهیاب 1 مهر 1396 رهیاب 30 آبان 1396 رهیاب 30 آذر 1396 رهیاب 30 دی 1396 رهیاب 30 بهمن 1396 رهیاب 29 اسفند 1396 رهیاب 1 شهریور 1396 رهیاب 2 شهریور 1396 رهیاب 3 شهریور 1396 رهیاب 4 شهریور 1396 رهیاب 5 شهریور 1396 رهیاب 6 شهریور 1396 رهیاب 7 شهریور 1396 رهیاب 8 شهریور 1396 رهیاب 9 شهریور 1396 رهیاب 10 شهریور 1396 رهیاب 11 شهریور 1396 رهیاب 12 شهریور 1396 رهیاب 13 شهریور 1396 رهیاب 14 شهریور 1396 رهیاب 15 شهریور 1396 رهیاب 16 شهریور 1396 رهیاب 17 شهریور 1396 رهیاب 18 شهریور 1396 رهیاب 19 شهریور 1396 رهیاب 20 شهریور 1396 رهیاب 21 شهریور 1396 رهیاب 22 شهریور 1396 رهیاب 23 شهریور 1396 رهیاب 24 شهریور 1396 رهیاب 25 شهریور 1396 رهیاب 26 شهریور 1396 رهیاب 27 شهریور 1396 رهیاب 28 شهریور 1396 رهیاب 29 شهریور 1396 رهیاب 30 شهریور 1396 رهیاب 31 شهریور 1396 
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۸:۰۲    
انسان اشرف مخلوقات است، اما آیا همه انسان ها حتی افراد بی ایمان و ستمگر نیز از فرشتگان برتر هستند؟
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۲:۴۲    
یک زن سی و هفت ساله اوگاندایی سی و هشت بچه به دنیا آورده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۲:۰۲    
به گزارش رهیاب: امروزه لاچکری بودن و خرید محصولات گران قیمت مد روز دنیا شده، از این رو برخی افراد بستنی با قیمت نجومی از الماس و ورق طلا تولید کرده اند و آن را به پولدارها می فروشند. ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۱:۴۲    
سرویس اجتماعی رهیاب: شاید جالب ترین ماجرای ترک سیگار، مربوط به امام خمینی (ره) باشد که خاطره آن را فاطمه طباطبایی، عروس امام در کتاب اقلیم خاطرات نقل کرده است ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۱:۱۲    
روح انسان در هنگام خواب از بدن خارج می شود و به هنگام بیداری به بدن باز می گردد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۱:۰۷    
نتایج نهایی آزمون دوره دکتری 96 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۴۲    
نورالله عزیزمحمدی قاضی بازنشسته دادگاه کیفری یک استان تهران که در زمان قضاوتش 3هزار حکم قصاص صادر کرده، وکالت حمید صفت خواننده معروف را به عهده گرفت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۳۲    
تیم والیبال زیر 19 سال ایران در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جهانی بحرین به مصاف کره جنوبی رفت و با ارایه یک بازی برتر حریف خود را در سه ست متوالی شکست داد تا فینالیست این مسابقات شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۳۲    
باشگاه پرسپولیس توانست مبلغ بدهی سنگین به سرمربی اسبق خود را فراهم کند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۰۷    
منابع عراقی از تداوم پیشروی های نیروهای این کشور در تلعفر و درهم شکستن استحکامات داعش در این شهر و هلاکت شماری از تکفیری ها خبر دادند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۱۷    
محققان انگلیسی باور دارند، بزرگسالانی که کمتر از 7 ساعت خواب شبانگاهی دارند بیش از دیگر افراد مستعد چاقی و اضافه ورن هستند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۱۷    
سرمربی استقلال در اولین جلسه تمرینی این تیم در روز شنبه شرکت کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۱۲    
در پی اعتراض برخی تولیدکنندگان در مورد اشباع ظرفیت تولید سیمان در کشور، نعمت زاده وزیر سابق صنعت در روزهای پایانی کارش در وزارت صنعت صدور مجوز احداث کارخانه های جدید سیمانی را ممنوع اعلام کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۱۲    
دبیر اجرایی خانه احزاب تاکید کرد: حمایت از منافع ، امنیت و همکاری ملی دغدغه اصلی شورای مرکزی خانه احزاب ایران و هیات رییسه آن است .
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۱۲    
حمله نظامیان نیجریه به شیعیان یا قتل عام 2015 شیعیان در زاریا واقعه ای است که در 12 دسامبر 2015 (1 آذر 1394) رخ داد و به کشته شدن بیش از هزار شیعه و تخریب حسینیه بقیةالله نیجریه منجر شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۰۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر ضرورت تغییر جهت گیری اقتصادی کشور از اقتصاد رانتی و نفتی به اقتصاد مولد و مردمی افزودند: باید اقتصاد را از نفت خلاص کنیم و این هدف مهم با توجه به امکانات ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۷    
رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایذه از سوختن 200 جعبه کندو در آتش سوزی انبار در این شهرستان خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۷    
مدیر جهاد کشاورزی حمیدیه گفت: در کشت گندم سال جاری شهرستان حمیدیه بیش از 70 تن گندم را تحویل مراکز خرید دولتی دادیم.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۷    
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: تقویت نهادهای مردمی و کاهش آسیب های اجتماعی از مهم ترین راهبردها برای نقش زنان در توسعه خوزستان است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۷    
مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: نهاد کتابخانه های خوزستان یک نمونه کامل از نهاد کشوری به لحاظ کیفیت و کمیت بوده و یک نهاد به تمام معناست.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۷    
سرپرست اداره کل اموربانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: در استان دو دغدغه، نقش زنان و سهم زنان در توسعه وجود دارد و این امر در دولت یازدهم با نگاه مثبت به حضور زنان در جامعه بسیار بهتر شده است ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۲    
رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک هر گونه تغییر در کاربری اراضی کشاورزی ممنوع معرفی و گفت: یک باغ ویلای غیرمجاز در اندیمشک تخریب شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۲    
فرماندار حمیدیه از افتتاح 38 پروژه با اعتبار بالغ بر 67 میلیارد ریال، در حوزه مسکن، عمران، آموزش و برق درشهرستان حمیدیه در هفته دولت خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۲    
شهردار ایذه با اشاره به ادامه جمع آوری احشام سرگردان سطح شهر گفت: با عوامل سد معبر کننده در خیابان ها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۶:۰۲    
محمدجعفر فلسفی گفت: نگاه جمالی نژاد به موضوع قبول مدیریت شهرداری چنین بود که اگر اکثریت اعضا رضایت داشته باشند همکاری بهتری شکل خواهد گرفت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۵:۲۲    
به طور رسمی اپل هیچ گونه حضوری در ایران ندارد زیرا تحریم های آمریکا علیه ایران مانع این کار است. اکنون نیز این شرکت مهم به خاطر تحریم ها علیه ایران ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۵:۰۲    
مهدی جمالی نژاد گفت: اهواز جای پای شهیدان بزرگی همچون خرازی ها و میثمی هاست و هنوز می توان بوی ایثار و شهادت را از این سرزمین استشمام کرد ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۱۷    
رئیس پژوهشگاه رویان گفت: در حال حاضر بیش از 80 هزار نمونه خون بندناف در شرکت فناوری بن یاخته های رویان ذخیره شده و در سال گذشته بیش از 15 بیمار از منابع بانک عمومی خون بندناف درمان شدند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۱۷    
یک شرکت انگلیسی خانه ای به شکل دریچه هوا و از جنس بسته بندی های مواد غذایی و نوشیدنی ساخته است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۱۷    
محققان طرح اولیه پهپادی با 8 پروانه را به ناسا ارائه کرده اند که با انرژی هسته ای کار می کند. این پهپاد در تایتان قمر زحل به کار گرفته می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۱۲    
طبق نتایج یک مطالعه جدید، اثر کشاورزی بر مورفولوژی جمجمه در جمعیت های که نرم ترین غذا یعنی پنیر مصرف می کردند، بیشترین بوده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۱۲    
به گزارش رهیاب: آخرین برنامه تلویزیونی دورهمی با کارگردانی و اجرای مهران مدیری و با حضور احسان خواجه امیری به روی آنتن رفت. ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۱۲    
به گزارش رهیاب: خبرگزاری رویترز از پرواز بمب افکن های هسته ای روسیه بر فراز شبه جزیره کره خبر داد. بمب افکن های هسته ای روسیه بر فراز شبه جزیره کره در منطقه شرق آسیا به پرواز درآمدند. ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۷    
به گزارش رهیاب: مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا تنها چهار کلاس درس خوانده و در کلاس پنجم به خاطر بی علاقگی به درس و علاقه زیاد به فوتبال ترک تحصیل کرده است. جهان نیوز
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۲    
ممنوعیت پرواز شرکت های هواپیمایی قطری از ورود به حریم هوایی عربستان یکی از مهمترین موانعی است که موجب محرومیت زائران قطری از ادای فریضه حج شده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۲    
جدیدترین نظرسنجی در روسیه نشان داده که 81 درصد از مردم روسیه عملکرد ولادیمیر پوتین در سمت ریاست جمهوری را تایید کرده و او همچنان مورد اعتمادترین سیاستمدار در روسیه است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۲    
یک هنرمند خوش ذوق و با حوصله 500 ساعت وقت گذاشته تا بتواند این نقاشی زیبا را با برنامه Paint نقاشی کند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۵۷    
مدیرعامل شرکت صادرات تجهیزات و خدمات آب و برق ایران (صانیر) گفت: عراقی ها آنطور که با تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی سایر کشورها رفتار می کنند، با ایرانی ها رفتار نمی کنند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۵۷    
بلند کردن بوفالوی 500 کیلو گرمی از روی زمین توسط فیلی که به آن حمله می کند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۵۷    
تصویری که علی فتح الله زاده مدیر عامل سابق استقلال در کنار جواد نکونام و مهدی هاشمی نسب دو استقلالی پیشین در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۵۲    
اسناد نشان می دهد شرکتی که همسر رییس سازمان غذا و دارو در آن مسئولیت و معاونش در آن سهامدار است، طی 6ماه منتهی به پایان خرداد امسال بیش از 15میلیارد تومان برای تبلیغات و بازاریابی هزینه کرده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۵۲    
ساکنان العوامیه می گویند رژیم سعودی مانع جمع آوری اجساد شهدا از خیابان ها می شود و این درحالی است که در پی استقرار تک تیراندازان این رژیم بر پشت بام ها، امکان رفت و آمد مردم در سطح شهر وجود ندارد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۴۷    
خبرگزاری یونهاپ به نقل از ارتش کره جنوبی گزارش داد، کره شمالی بار دیگر اقدام به شلیک موشک به سمت سواحل شرقی کرده است ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۴۷    
نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی به منظور مشارکت در رزمایش مشترک با نیروهای قبرس در روزهای آتی وارد این کشور می شوند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۴۷    
محققان دانشگاه "استنفورد" طی انجام یک پژوهش جدید دریافتند که 99 درصد از میکروب های موجود در بدن انسان هنوز هم ناشناخته هستند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۴۷    
یک شرکت 94 ساله مستقر در اُهایو بنام "الاینس رابر"(alliance rubber) طی همکاری جدید خود با محققان بریتانیایی توانسته است تا از گرافن در تولید کش های لاستیکی خود بهره بگیرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۴۷    
رئیس هیات مدیره استقلال درحالی در آستانه جدایی از این باشگاه است که ظاهرا این امر با همراهی مسئولان فعلی انجام می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۴۲    
مهاجم ایرانی هیرنفین از انگیزه بالای خود برای حضور در جام جهانی روسیه و درخشش دوباره با تیمش سخن گفت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۷    
دادگاهی در مالزی یک شهروند ایرانی را به اتهام استعمال دخانیات در هواپیما بازداشت کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۷    
رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش شرایط جذب معلم و بیماری هایی که منجر به ممنوعیت استخدام می شود، تشریح کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۷    
به گزارش رهیاب: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، به مناسبت فرارسیدن ایام سالگرد شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۷    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بازشماری آرای بیطرف و آخوندی در این هیئت را تکذیب کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۲    
سخنگوی سابق حامد کرزی نوشت که استراتژی جدید آمریکا به طور اسفناکی شکست می خورد اما سبب تشدید جنگ در افغانستان می شود زیرا بر اساس گفته های ترامپ نیروهای آمریکایی به طور گسترده هر جا را لازم بدانند ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۲    
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا مهر تأیید بر تعویض طلایی برانکو ایوانکوویچ در بازی پرسپولیس برابر الاهلی در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا زد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۲    
یک رسانه کره جنوبی به بررسی حواشی بازی پیش روی تیم ملی فوتبال این کشور و ایران پرداخت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۲۷    
دولت ایجاد 4.7 میلیون شغل دربرنامه ششم توسعه را منوط به تأمین اعتبار سالانه 800 هزار میلیارد تومانی کرده است ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۲۷    
فرهاد رهبر گفت: سیاسی کاری سم مهلکی برای اداره کشور است، دانشگاه آزاد در رویکرد جدید خود استفاده از توان کشور بدون گرایش سیاسی را در نظر دارد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۲۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اجازه نمی دهد آمریکایی ها از تأسیسات هسته ای بازرسی کنند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۲۷    
بحران قطر پیامدهایی را به همراه داشت که برخی از آنها اساس و بنیان شورای همکاری خلیج فارس را مورد هدف قرار داده اند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۲۲    
بسیاری از منابع خبری معتقدند که آیفون 8 گران قیمت ترین مدل از گوشی آیفون خواهد بود که تا به حال عرضه شده و ممکن است خرید آن بیش از 1000 دلار هزینه داشته باشد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۲۲    
فرمانده جدید ارتش تصریح کرد: ارتش هرگز اجازه نمی دهد دسیسه ها و توطئه ها برای سست کردن اتحاد ارتش و سپاه به نتیجه برسد و این سیاست قطعی ما است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۱۷    
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال که با چشم اندازی متفاوت قصد داشت بار دیگر وارد عرصه مدیریتی در این باشگاه شود امروز تصمیم دارد از سمت خود استعفا دهد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۱۷    
تیم فوتبال پاری سن ژرمن در ادامه مسابقات باشگاهی فرانسه موفق شد با درخشش کاوانی مقابل سنت اتین به پیروزی برسد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۱۷    
ملی پوش وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات جهانی فرانسه گفت: خدا را شکر موفق شدم با کسب یک مدال خوش رنگ دل مردم ایران را شاد کنم.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۱۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان به این نتیجه قطعی رسیده اند که تهاجم نظامی به ایران منجر به تلفات و شکست خفت برایشان خواهد شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۷    
رئیس کمیسیون ورزشکاران با تاکید بر اینکه انتخابات این کمیسیون در موعد مقرر برگزار می شود، در مورد زمان ثبت نام کاندیداها و نحوه رای گیری برای آنها توضیح داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۲    
منابع رسانه ای اعلام کردند که یک فروند بالگرد نظامی آمریکا در حین انجام تمرینات نظامی در سواحل یمن سقوط کرده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۲    
روسیه اعلام کرد که سامانه پدافند هوایی این کشور در سوریه دارای تجهیزات ضد هواپیماهای بدون سرنشین بوده و تا کنون 3 پهپاد رژیم صهیونیستی را در سوریه منهدم کرده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۲    
پیشکسوت پرسپولیس گفت: با شناخت خوبی که سرمربی پرسپولیس از بازیکنان نیمکت نشین داشت تعویض های خوبی انجام داد و توانست به یک مساوی با ارزش دست پیدا کند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۲    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس سبک بازی این تیم در نیمه دوم را کاملا متفاوت با نیمه نخست توصیف کرد و گفت: در دیدار با الاهلی دو روی سکه سرخپوشان را دیدم.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۰:۵۷    
پرفسور لری بیکر با تشریح تأثیر جهانی سازی بر قطب بندی های جدید، تأکید کرد که در نظم آتی جهان صف آرایی ها و اتحادها می توانند دارای عمر کوتاه و سیال تری باشند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۰:۵۲    
بزرگترین حزب اپوزیسیون ترکیه از امروز به مدت 4 روز کنگره ای را با عنوان عدالت برگزار خواهد کرد که موضوع آن بی عدالتی های دولت آنکارا است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۰:۵۲    
در پی اعلام کاهش قطعی نرخ سود سپرده های بانکی از ماه جاری، برخی فایل های رهن کامل مسکن کمیاب شده و فایل های رهن و اجاره به سود افزایش اجاره بها و کاهش ودیعه تغییر یافته اند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۰:۵۲    
رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید ارتش گفت: اقدامات فرماندهان ارتش و خصوصا سرلشکر صالحی باعث دلشادی همه عزیزان ارتشی شده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۰:۴۷    
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در توافق های غیررسمی خود به علیرضا منصوریان تا هفته دهم لیگ برتر فرصت خواهند داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۰:۴۷    
وزیر خارجه آلمان می گوید برلین با پیروی کورکورانه از رئیس جمهوری آمریکا، خود را در میانه جنگ سردی انداخته که طرفین درگیر در آن تنها به ندای اهل قدرت گوش می کنند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۹:۴۷    
کلانشهر اهواز در سال های گذشته دستخوش مشکلات بسیاری بود و همه امیدوار هستند که با روی کارآمدن شورای پنجم برخی از این مشکلات رفع شوند.