شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۸:۰۵Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای رهیاب 27 شهریور 1396 - rahyabnews.com

رهیاب 23 اسفند 1393 رهیاب 30 اسفند 1395 رهیاب 1 فروردین 1396 رهیاب 31 اردیبهشت 1396 رهیاب 31 خرداد 1396 رهیاب 31 تیر 1396 رهیاب 1 مرداد 1396 رهیاب 1 مهر 1396 رهیاب 30 آبان 1396 رهیاب 30 آذر 1396 رهیاب 30 دی 1396 رهیاب 30 بهمن 1396 رهیاب 29 اسفند 1396 رهیاب 1 شهریور 1396 رهیاب 2 شهریور 1396 رهیاب 3 شهریور 1396 رهیاب 4 شهریور 1396 رهیاب 5 شهریور 1396 رهیاب 6 شهریور 1396 رهیاب 7 شهریور 1396 رهیاب 8 شهریور 1396 رهیاب 9 شهریور 1396 رهیاب 10 شهریور 1396 رهیاب 11 شهریور 1396 رهیاب 12 شهریور 1396 رهیاب 13 شهریور 1396 رهیاب 14 شهریور 1396 رهیاب 15 شهریور 1396 رهیاب 16 شهریور 1396 رهیاب 17 شهریور 1396 رهیاب 18 شهریور 1396 رهیاب 19 شهریور 1396 رهیاب 20 شهریور 1396 رهیاب 21 شهریور 1396 رهیاب 22 شهریور 1396 رهیاب 23 شهریور 1396 رهیاب 24 شهریور 1396 رهیاب 25 شهریور 1396 رهیاب 26 شهریور 1396 رهیاب 27 شهریور 1396 رهیاب 28 شهریور 1396 رهیاب 29 شهریور 1396 رهیاب 30 شهریور 1396 رهیاب 31 شهریور 1396 
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۳۰    
شاید در پاسخ به این سوال که چه کاری سخت ترین و بدترین کار است هر کس پاسخی داشته باشد و شاید حتی شغل خود را سخت ترین بداند اما بی شک اگر بداند در دهلی نو کارگران بخش تخلیه چاه های فاضلاب از چه راهی ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۳۰    
عکس های زیر،منتخب مجله نشنال جئوگرافیک در بازه زمانی 1 ژوئیه تا 17 سپتامبر هستند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۲۵    
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۲۵    
ایران طرح پیشنهادی نماینده آمریکا برای تغییر ساختار سازمان ملل متحد را امضا نکرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۴۵    
به گزارش رهیاب: مجله تایم در مطلبی تازه به برخی از تاثیرات بلندی قد بر سلامت بدن اشاره کرده که به شرح زیر است: 1-ایجاد لخته های خونی بیشتر: ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۴۰    
فریادهای کمک خواهی دختربچه 10 ساله از پنجره طبقه هشتم یک برج مسکونی سبب شد تا مأموران پلیس خود را به محل برسانند و کودک را از دست زن و مردی آدم ربا نجات دهند. تحقیقات از دو متهم در جریان است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۵    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی با بیان جزئیات طرح جدید جایگزینی چک های الکترونیکی، گفت: چک های قدیمی تا اردیبهشت ماه سال 97، در شبکه بانکی پردازش و پذیرش می شوند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۵    
سالار عقیلی با آهنگسازی بابک زرین چند قطعه موسیقی برای نمایش کلنل خواند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۰    
نزدیک به هزار نفر در آستانه حضور رئیس جمهوری آمریکا در نشست سازمان ملل علیه وی و سیاستهایش در نیویورک تظاهرات کردند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۰    
اندیشکده های امنیتی رژیم صهیونیسم دوباره در حال بازمهندسی طرح B به شکل دیگری هستند. این رژیم جعلی در جهت حفظ حیات خود ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۱:۲۵    
4 تیم آلومینیوم اراک، ایرانجوان، صبا و راه آهن در لیگ دسته اول هنوز بردی نداشته اند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۱:۲۵    
محسن تنابنده بازیگر سریال پایتخت با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش به نتایج اخیر استقلال واکنش نشان داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۱:۲۵    
حجت الاسلام حسن روحانی در مصاحبه ای با شبکه خبری سی ان ان گفت: در صورتی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، برجام را پاره کند، آمریکا هزینه ی سنگینی خواهد پرداخت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۱:۲۵    
زنجانی در دفاع از خود گفت: بانکی وجود دارد که یک میلیارد و 967 میلیون یورو در آن پول وجود دارد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۱:۲۵    
گردو یک از خوراکی های بسیار ساده ای است که برای سلامتی تان فوق العاده مفید است. گردو، خواص غذایی خاص خودش را دارد و یکی از منابع با ارزش پروتئین، چربی های سالم، فیبر ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۱:۲۵    
سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین تیمش به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۱:۲۰    
سرمربی استقلال امروز خواهان بازگشت رسمی مهدی رحمتی و مجتبی جباری به تمرینات شد؛ اما ظاهرا این موضوع به این سادگی ها حل نخواهد شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۲:۱۵    
به گزارش رهیاب: یک زن جوان انگلیسی به نام جسیکا سودال از دو بیماری نادر به نام نارکلپسی و کاتاپلاکسی به طور همزمان رنج می برد ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۲:۱۵    
به گزارش رهیاب: از باب الجواد که وارد حرم می شوی تعداد بچه هایی که در حال دویدن و شادی هستند بیشتر و بیشتر می شود، به سمت پارکینگ شماره یک که چشم می اندازی ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۲:۱۰    
خدادادی با تأکید بر رفع خلأهای قانونی لایحه حمایت از حقوق کودکان گفت: در بین مادران معتاد موارد اندکی وجود دارد که به دلیل نیاز مقطعی ناشی از سوء مصرف مواد مخدر ممکن است به قصد فروش نوزاد باردار شوند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۲:۱۰    
منابع خبری گروه تروریستی تکفیری داعش، عکسی از عامل انتحاری خود در صحرای سینا منتشر کردند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۲:۰۵    
نامه رسان ، خاطرات "محمود منصوری" آزاده ایلامی است که در عملیات والفجر 10 در اسفند ماه 66 به اسارت عراقی ها درآمد و به زندان الرشید منتقل شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۲:۰۵    
مهاجم نیجریه ای پرسپولیس تا مرز درگیری شدید فیزیکی با تعدادی از افراد مزاحم در ورزشگاه آزادی پیش رفت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۲:۰۵    
دروازه بان تیم فوتبال استقلال صبح امروز با حضور در باشگاه خواستار پرداخت مطالبات اولیه خود از باشگاه استقلال شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۲:۰۵    
عملکرد جالب دو تیم من سیتی و من یونایتد تا پایان هفته پنجم جزیره در تعداد تساوی، امتیاز، گل زده و گل خورده سوژه رسانه ای شده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۲:۰۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در حال برنامه ریزی برای به دست آوردن ثروت از علم می باشد و از نخبگان، ایده نخبگان و تبدیل آن به ثروت حمایت می کند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۲:۰۰    
لژیونر گلزن این روزهای ایران در فوتبال سوئد از شرایط خود و بازی های موثرش در لیگ اروپا و لیگ سوئد سخن گفت . او می گوید که بازی در جام جهانی برایش رویایی بزرگ است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۲:۰۰    
ضمایم احکام وزرا از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۵    
قاضی مقیسه بابک زنجانی را بعد از مشاجره با وکیل شرکت نفت از دادگاه اخراج کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۵    
فرمانده مرزبانی ناجا اعلام کرد: سعید براتی سرباز ربوده شده سیستان و بلوچستانی زنده است و همچنان پیگیر برگرداندن او به کشور هستیم.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۵    
دیپلمات های ارشد فرانسوی به رئیس جمهور آمریکا هشدار داده اند لغو یا تضعیف برجام به منزله آغاز فرایندی است که به نابودی معاهده منع گسترش سلاح های اتمی ختم خواهد شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۵    
پرداخت یارانه به گروه های ثروتمند جامعه، معضلی است که استمرار آن باعث تحمیل خساراتی جدی به اقتصاد کشور خواهد شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۰    
جانشین سازمان وظیفه عمومی با اشاره به پایش های سیستماتیک، اصلاح فرآیندها و تعویض کارت های معافیت، از اصلاح فرآیندهای پزشکی این سازمان خبر داد و گفت:با اقدامات انجام شده و اصلاحات صورت گرفته ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۱:۰۵    
سرمربی پاری سن ژرمن تیمش را شایسته پیروزی برابر لیون دانست. او به درگیری نیمار و کاوانی واکنش نشان داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۱:۰۵    
رئال مادرید با گلزنی برابر رئال سیوسیداد توانست به رکورد تاریخی سانتوس برزیل برسد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۱:۰۵    
باشگاه استقلال در اطلاعیه ای نسبت به این خبر که علیرضا منصوریان به صورت یکجا مطالباتش را از آبی پوشان گرفته، واکنش نشان داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۱:۰۰    
رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اظهار کرد: معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد شیوه نامه دکتری را تدوین کرده و این شیوه نامه هفته آینده ابلاغ می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۱:۰۰    
بشار اسد تاکید کرد: مسیحیان در سوریه حکم میهمانان یا پرندگان مهاجر را ندارند بلکه اساس وجود کشور هستند و بدون آنها سوریه متنوعی که ما می شناسیم، وجود نخواهد داشت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۰:۵۰    
با فرا رسیدن ماه محرم رسانه ملی با تولید و پخش مجموعه های تلویزیونی هاتف ، عقیق ، پرواز در ارتفاع صفر و شکوه یک زندگی به استقبال این ماه خواهد رفت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۰:۵۰    
آمریکا از ابتدای انقلاب تاکنون با تولید فیلم و سریال جریان ایران هراسی را ادامه داده، اما در این مدت سینمای ایران با بی توجهی به تولید آثار ضدآمریکایی، دست بسته نظاره گر هجمه آثارضدایرانی بوده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۰:۴۵    
هفته گذشته بزرگترین نمایشگاه تسلیحات دنیا در لندن برگزار شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۰:۴۰    
دو بازیکن باتجربه تیم فوتبال استقلال درحالی از سوی هیات مدیره و بدون اطلاع و هماهنگی با سرمربی این تیم کنار گذاشته شدند که نام دو بازیکن دیگر هم در لیست سیاه بود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۰:۴۰    
اتحادیه جهانی کشتی برای چندمین بار قوانین کشتی فرنگی را از ابتدای سال آینده میلادی تغییر خواهد داد تا شاید بتواند جذابیت های بیشتری به این رشته ببخشد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۰:۱۵    
مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: با هماهنگی های صورت گرفته طرح های محرومیت زدایی و اردوهای جهادی به خوبی توسط خبرنگاران استان در حال پوشش می باشند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۹:۴۰    
دستگیری برخی از مدیران شهرداری در اواخر سال 95 سبب شد که بسیاری از شعارهای کاندیداهای انتخابات شورای شهر اهواز حول محور فساد ستیزی بچرخد و از این رو اکثرا در این زمینه وعده هایی سر بدهند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۹:۲۵    
درخشش تیم های پارس جنوبی، ذوب آهن، پدیده، فولاد و پیکان باعث تا تیم منتخب هفته ششم لیگ برتر در قرق بازیکنان این تیم ها باشد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۹:۲۰    
دشمنی آمریکا و ایران قصه ای طولانی دارد و شاید قدمت آن به بیش از تلاش سازمان سیا برای سرنگونی دولت مصدق برگردد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۹:۲۰    
هرچند مسئولان سعودی با ایجاد ترس و وحشت بین شهروندان توانستند مانع برگزاری جنبش اعتراض آمیز 15 سپتامبر شوند اما فراخوان تکاپوی اعتراض آمیز با وضوح بیشتر ادامه خواهد یافت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۹:۲۰    
دبیرکل سازمان ملل متحد ضمن اعلام حمایت از یکپارچگی و تمامیت ارضی عراق، تأکید کرده است که همه پرسی استقلال کردستان عراق تمرکزها برای شکست گروه تروریستی داعش منحرف خواهد کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۹:۱۰    
نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت گزینه های شورای امنیت علیه کره شمالی به پایان رسیده و شاید وزارت دفاع آمریکا مجبور به دخالت شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۹:۱۰    
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۹:۰۵    
شورای امنیت ملی عراق ضمن مخالفت با همه پرسی جدایی کردستان، آن را تهدیدی برای اتحاد این کشور دانست.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۹:۰۵    
رئال مادرید در غیاب بزرگانی چون رونالدو، مارسلو و بنزما مقابل سوسیداد به برتری دست یافت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۹:۰۵    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادعا کرد شهرک سازی در کرانه باختری، سپر دفاعی اسرائیل است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۹:۰۵    
در آیین نامه جدید انتخابات فدراسیون های ورزشی اصلاحاتی صورت گرفته و 3 ماده آیین نامه قبل حذف شده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۸:۵۵    
رییس جمهور از همه ایرانیان از جمله ایرانیان مقیم خارج خواست برای ساختن ایرانی آبادتر و افتخارآفرین تر در عرصه جهانی، دست در دست یکدیگر بدهند و بکوشند.