یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۰۲:۳۴Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای رهیاب 25 شهریور 1396 - rahyabnews.com

رهیاب 23 اسفند 1393 رهیاب 30 اسفند 1395 رهیاب 1 فروردین 1396 رهیاب 31 اردیبهشت 1396 رهیاب 31 خرداد 1396 رهیاب 31 تیر 1396 رهیاب 1 مرداد 1396 رهیاب 1 مهر 1396 رهیاب 30 آبان 1396 رهیاب 30 آذر 1396 رهیاب 30 دی 1396 رهیاب 30 بهمن 1396 رهیاب 29 اسفند 1396 رهیاب 1 شهریور 1396 رهیاب 2 شهریور 1396 رهیاب 3 شهریور 1396 رهیاب 4 شهریور 1396 رهیاب 5 شهریور 1396 رهیاب 6 شهریور 1396 رهیاب 7 شهریور 1396 رهیاب 8 شهریور 1396 رهیاب 9 شهریور 1396 رهیاب 10 شهریور 1396 رهیاب 11 شهریور 1396 رهیاب 12 شهریور 1396 رهیاب 13 شهریور 1396 رهیاب 14 شهریور 1396 رهیاب 15 شهریور 1396 رهیاب 16 شهریور 1396 رهیاب 17 شهریور 1396 رهیاب 18 شهریور 1396 رهیاب 19 شهریور 1396 رهیاب 20 شهریور 1396 رهیاب 21 شهریور 1396 رهیاب 22 شهریور 1396 رهیاب 23 شهریور 1396 رهیاب 24 شهریور 1396 رهیاب 25 شهریور 1396 رهیاب 26 شهریور 1396 رهیاب 27 شهریور 1396 رهیاب 28 شهریور 1396 رهیاب 29 شهریور 1396 رهیاب 30 شهریور 1396 رهیاب 31 شهریور 1396 
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۰:۲۰    
امید حسین زاده مدیر آموزش و پرورش رامهرمز در آستانه بازگشایی مدارس در گفتگو تفصیلی با رامهرمزنیوز اظهار کرد ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۲:۲۵    
استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تشریح مضرات متفاوت نوشابه مشکی و نوشابه زرد گفت: کسانی که در برنامه غذایی خود آب و غذا به اندازه کافی مصرف می کنند، تا آنجا که برایشان مقدور است ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۲:۳۰    
هیر، روستایی در انتهایی ترین بخش های الموت و در فاصله 65 کیلومتری قزوین، پایتخت زغال اخته ایران است. منطقه هیر الموت حدود 90 درصد زغال اخته ایران را تولید می کند و بسیاری از اهالی روستا و حتی شهر در ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۱:۵۰    
با این نتایجی که استقلال گرفت هر کسی جای علیرضا منصوریان بود استعفا می داد، اما دلیل استعفا ندادن او چیست؟
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۰:۳۰    
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: 30 میلیون سالمند در سال های نه چندان دور خواهیم داشت و نیاز است سیاست های مناسبی را اتخاذ کنیم.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۱۰    
آمریکا همان شیرینی موقت آدامس را هم پس گرفته و ضمن افزایش چندباره تحریم ها، فروش هواپیما به ایران را هم ممنوع اعلام کرده است و این به معنا آن است که اعتراف صادقانه آقای سیف به دستاورد تقریبا هیچ به ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۰۵    
نخست وزیر عراق به مقامات منطقه کردستان هشدار داد اگر همه پرسی جدایی این منطقه به آشوب در این کشور بینجامد، متوسل به قدرت نظامی خواهد شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۲:۳۵    
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: 152 برنامه در به مناسبت هفته دفاع مقدس نظر گرفته شده که 16 برنامه به صورت عمده و محوری است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۵۰    
زهرا نعمتی در رقابت های پارا تیراندازی با کمان قهرمانی جهان برابر اروگلو نور از ترکیه پیروز شد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۲۰    
به گزارش رهیاب، هوای آلوده خوزستان در سال های اخیر سبب شده که اخبار پیش بینی آب و هوا در این استان اهمیت ویژه ای پیدا کند. ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۱۵    
مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: رئیس جمهو یا به فضای مجازی سر نمی زند که این بد است یا اگر سر می زند و سکوت می کند بعید به نظر می رسد یا دفتر ایشان پیامک ها و پیغام های مردم در فضای مجازی را به ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۱۵    
خوزستانی ها در روزهای گذشته آب و هوای خوبی را تجربه کردند اما دو روزی است که شرجی در این استان مشاهده می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۱۰    
طبق اعلام یک منبع آگاه برکناری منصوریان سرمربی استقلال پس از چهار باخت حتمی است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۱۰    
استانداری خوزستان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد؛ پیرو بخشنامه تاریخ هفتم خرداد امسال به منظور صرفه جویی و مصرف بهینه انرژی، ساعات کار ادارات خوزستان از ساعت7:30 تا 14:45 دقیقه تعیین شده بود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص سونامی بازنشستگی در آموزش و پرورش هشدار داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۵    
نتایج یک مطالعه نشان داد اثرات نامطلوب سیگار الکترونیکی اگر بیشتر از سیگارهای توتونی نباشد، کمتر از آن هم نیست و مصرف این سیگار با افزایش شدید فشار خون و ابتلا به بیماری های قلبی همراه است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۰    
روابط اخلاقی و عاطفی یکی از بخش های مهم زندگی مشترک است که متاسفانه اصلی ترین عامل مشکلات و جدایی ها در میان زوجین محسوب می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۰    
به گزارش رهیاب: با سامانه کارپوشه ملی ایرانیان، شهروندان صاحب یک صفحه مجازی و یک رمز کاربری اختصاصی می شوند که می توانند از آن طریق به ارسال درخواست های اداری خود به صورت آنلاین بپردازند و انجام امور ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۰    
به گزارش "رهیاب"، عبدالله ویسی دو فصل قبل با استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شد و امسال بعد از یک سال ناموفق در سپاهان با هدف و وعده تکرار موفقیت ها به استقلال خوزستان بازگشت ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۵۵    
دقیقه 22 بازی که فرا رسید، استقلالی ها و جمی ها همه با هم به احترام منصور پورحیدری برخواستند و او را تشویق کردند ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۵۵    
با اعلام نتایج قبولی دانشگاه ها، بسیاری دانشجوی خوابگاهی می شوند و باید خود را برای این سبک زندگی آماده کنند.در این گزارش می توانید تا حدی با سبک زندگی خوابگاهی آشنا شوید.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۵۵    
به گزارش رهیاب: یک مشاور خانواده اظهارکرد: بسیاری از جوانان به دلیل عدم شناخت از اتفاقات و مسایل موجود در زندگی مشترک تن به ازدواج نمی دهند. ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۵۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه آمریکایی ها بدنبال نسخه های مکمل برای برجام هستند، گفت: اگر بازی دربیاروند دلیلی برای باقی ماندن بر توافق وجود ندارد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۵۰    
هانی زاده گفت: دونالد ترامپ از ابتدای ورود به کاخ سفید تاکنون یک هدف در پیش گرفته و آنهم جریان سازی سیاسی و رسانه ای علیه جمهوری اسلامی ایران است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۵۰    
پذیرفته شدگان کنکور 96 باید از 28 شهریورماه الی دوم مهرماه 96 براساس حرف اول نام خانوادگی خود برای ثبت نام در دانشگاه هایی که پذیرش شده اند، اقدام کنند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۵۰    
عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس از عدم اجرای قانون مبارزه با فساد در دستگاه ها با هدف مبارزه با رانت و فساد اداری انتقاد کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۵    
سخنگوی طالبان با اشاره به اینکه عربستان سعودی برادر طالبان است گفت: نظامیان خارجی از افغانستان خارج نشوند جنگ ادامه خواهد داشت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۵    
هیئت مدیره استقلال در حالی امروز تشکیل جلسه می دهد که برخی اعضا سرمربی پیشین العین و الشباب را برای جانشینی منصوریان نظر دارند، اگرچه به دلیل یکدست نبودن هیئت مدیره وقوع هر اتفاقی محتمل است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۰    
در حاشیه دیدار پارس جنوبی جم و استقلال تهران، مهدی تارتار در اعتراض به اخراج بازیکنش این گونه از خود واکنش نشان داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۰    
بدیهی است اطلاع یافتن از اینکه پس از هک باید چه اقداماتی را انجام بدهیم، کمک به سزایی به ما خواهد کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۰    
یک داروساز گفت: تزریق نامناسب بوتاکس علاوه بر نتایج نامطلوب در زیبایی، باعث ایجاد عوارضی چون سردرد، ادم چشم، افتادگی پلک، لب و... خواهد شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۳۵    
سیاستمداران آمریکایی در روزهای اخیر اعتراف کرده اند که دیگر توان جابه جایی بشار اسد را ندارند و سخن از رفتن وی بی مورد است و به قول یکی از آنان، جنگ را به آیت الله خامنه ای باخته اند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۳۵    
عکسی از پله منتشر شده که بر روی ویلچر نشسته و با کمک یک نفر دیگر جابجا می شود. این عکس واکنش های زیادی را به دنبال داشته است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۱۵    
مربی اسبق استقلال گفت: استقلال یک تیم محلی نیست که بازیکنانش بخواهند به صورت انفرادی فوتبال بازی کنند، این بازیکنان باید کوچینگ شوند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۱۵    
در حالیکه فردای پس از هر بازی استقلال بر اساس نظر کادرفنی، تمرین ریکاوری برگزار می شد اما این تمرین امروز لغو شده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۱۰    
باشگاه های لیگ برتری تا 27 شهریور برای ارائه مستندات خود جهت روشن کردن وضعیت پرونده بدهی های خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرصت دارند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۱۰    
پشت خط زن تیم ملی والیبال آمریکا در خصوص تیم ایران گفت: سعید معروف مثل جادوگر است و امیر غفور وقتی قدرت می گیرد، کسی جلودارش نیست.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۰۵    
فاجعه میانمار، حاصل یک توافق خبیثانه پنهان میان آنگ سان سو کی (رییس اجرایی میانمار)، ارتش این کشور و جنبش راهبان بودایی ملی گرا ، برای خالص سازی جمعیت این کشور و تبدیل آن به کشور بودایی است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۰۵    
پدر مامور نیروی انتظامی که در سانحه تصادف با ملی پوش فوتسال بانوان کشته شد، می گوید با علم به این که امکان قصاص برای چنین پرونده هایی وجود ندارد اما درخواست اشد مجازات و قصاص را دارد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۵    
اظهارات ضد و نقیض جوکار و معماریان از یک سو، و وجود شبهه هایی منبی بر اینکه مشکل کلیوی دلبر سبب شده، جنینش را طی یک عمل جراحی سقط کنند و عفونت رحم ناشی از عمل جراحی ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۵    
با کلید خوردن بررسی افزایش نرخ سوخت در بدنه دولت، شنیده های غیررسمی حاکی از این است که دولت به دنبال افزایش نرخ حامل های انرژی از ماههای پایانی سال جاری یا ابتدای سال 97 است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۰    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از تشکیل تیم مشترکی از وزارت دفاع و نیروی انتظامی برای تهیه برنامه تقویت مرزبانی خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۴۵    
نماینده سابق مجلس با بیان اینکه مصوبه کاهش نرخ سود بانکی صوری است و عملیاتی نمی شود گفت: بانکها پول مردم را از حسابهای کوتاه مدت به بلند مدت انتقال داده اند و بدین گونه مصوبه کاهش نرخ سود را دور زده ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۴۰    
محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید اسپری ضد عفونی کننده زخم با فناوری نانو شدند که در کمترین زمان ممکن طیف وسیعی از میکروارگانیسم را از محل زخم نابود می کند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۳۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به افزایش 35 درصدی وابستگی به نفت در بودجه سال 96 توضیح داد که تنها یک درصد نرخ رشد 7 درصدی اقتصاد در سال جاری مربوط به صنعت است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۳۰    
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال درحالی قرار است در مورد ادامه یا قطع همکاری با علیرضا منصوریان تصمیم بگیرند که گفته می شود مذاکراتی با جانشین وی صورت گرفته است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۲۰    
کره شمالی می گوید هدف نهایی این کشور رسیدن به نقطه ای است که مقام های آمریکایی جرأت صحبت درباره استفاده از گزینه نظامی علیه این کشور را نداشته باشند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۲۰    
کاخ سفید در بیانیه ای بامداد شنبه خواستار لغو همه پرسی جدایی کردستان عراق شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۲۰    
دروازه بان تیم فوتبال استقلال به دلیل شرایط پدرش جداگانه و زودتر از تیم راهی تهران شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۱۵    
اولتیماتوم 20 روزه باشگاه استقلال به علیرضا منصوریان با چهارمین شکست آبی پوشان به پایان رسید و اکنون هواداران منتظر تصمیم گیری مدیران باشگاه هستند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۱۵    
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد این کشور از توان موثر و کوبنده برای پاسخ نظامی به تهدیدهای کره شمالی برخوردار است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۱۵    
نماینده روسیه در سازمان ملل متحد در بحبوحه گزارش هایی درباره احتمال خروج آمریکا از برجام گفت که پیام کشورش به واشنگتن این است که در این توافق هسته ای با ایران باقی بماند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۱۰    
مقام های دولت سابق آمریکا از جمله وزیر خارجه سابق این کشور در حال انجام تلاش هایی برای حفظ توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 در سایه تهدیدهای دولت ترامپ علیه این توافق هستند.