شنبه ۱۹ خردادساعت ۲۲:۳۳Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای رهیاب 13 شهریور 1396 - rahyabnews.com

رهیاب 23 اسفند 1393 رهیاب 30 اسفند 1395 رهیاب 1 فروردین 1396 رهیاب 31 اردیبهشت 1396 رهیاب 31 خرداد 1396 رهیاب 31 تیر 1396 رهیاب 1 مرداد 1396 رهیاب 1 مهر 1396 رهیاب 30 آبان 1396 رهیاب 30 آذر 1396 رهیاب 30 دی 1396 رهیاب 30 بهمن 1396 رهیاب 29 اسفند 1396 رهیاب 1 شهریور 1396 رهیاب 2 شهریور 1396 رهیاب 3 شهریور 1396 رهیاب 4 شهریور 1396 رهیاب 5 شهریور 1396 رهیاب 6 شهریور 1396 رهیاب 7 شهریور 1396 رهیاب 8 شهریور 1396 رهیاب 9 شهریور 1396 رهیاب 10 شهریور 1396 رهیاب 11 شهریور 1396 رهیاب 12 شهریور 1396 رهیاب 13 شهریور 1396 رهیاب 14 شهریور 1396 رهیاب 15 شهریور 1396 رهیاب 16 شهریور 1396 رهیاب 17 شهریور 1396 رهیاب 18 شهریور 1396 رهیاب 19 شهریور 1396 رهیاب 20 شهریور 1396 رهیاب 21 شهریور 1396 رهیاب 22 شهریور 1396 رهیاب 23 شهریور 1396 رهیاب 24 شهریور 1396 رهیاب 25 شهریور 1396 رهیاب 26 شهریور 1396 رهیاب 27 شهریور 1396 رهیاب 28 شهریور 1396 رهیاب 29 شهریور 1396 رهیاب 30 شهریور 1396 رهیاب 31 شهریور 1396 
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۰۳    
به گزارش رهیاب، ما در اینجا دستور تهیه 4 اسنک سالم و ساده را برایتان آورده ایم. کافی است این مواد را با هم مخلوط کنید و آن را به کودکتان دهید. طرز تهیه اسموتی سبز برای کودکان ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۷:۳۳    
پودینگ گوشت یک غذای خوب و مجلسی است که هم می توانید برای یک شام دونفره با همسرتان آن را تهیه کنید و هم می توانید در یک مهمانی رسمی، سر میز غذا برده و همه را به تحسین وادارید ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۳۸    
مجتمع پت وپهن کارخانه، همه آن خوابگاه های خاکستری و انبارهای آفتاب زده، در قاب حومه کلان شهر شنژن خوب می نشینند. کارگاه عظیم شرکت فاکس کان در لانگهوا یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات اپل است ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۱:۴۳    
نتایج یک مطالعه عصب شناسی درد نشان می دهد، حس گرفتگی و درد در ناحیه تحتانی کمر الزاما نمی تواند انعکاس دهنده وضعیت واقعی ستون فقرات و مفاصل باشد و می توان از طریق حواس مختلف ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۸:۴۳    
نماینده کره شمالی در سازمان ملل آزمایش های موشکی و هسته ای اخیر کشورش را هدیه پیونگ یانگ به کره شمالی خواند و گفت واشنگتن بایستی منتظر دریافت تعداد بیشتری از آنها باشد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۸:۴۳    
در بازار تهران سکه طرح جدید با 6 هزار تومان کاهش یک میلیون و 257 هزار تومان و دلار با 2 تومان رشد قیمت 3882 تومان فروخته شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۰۷    
دوران عقد برهه خاصی است که پتانسیل تنش و اختلاف دارد، اما رعایت چند نکته میتواند تنش ها رو به حداقل برساند و آن را به یاد ماندنی کند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۰۷    
برخی از روش های درمان زیبایی زیاد جلوه خوبی ندارند و ممکن است کمتر کسی راضی به انجام شان شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۱:۱۷    
برای دریافت سایز اصلی کلیک کنید
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۱:۰۷    
خانم ها در فواصل کوتاه به طور مکرر اقدام به تغییر رنگ موهای خود می کنند که این کار موجب آسیب رساندن به موها از جمله نازک و شکننده شدن موی سر می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۰۷    
سخنگوی کاخ کرملین با انتقاد از رویکرد کشورهایی نظیر آمریکا در قبال بحران شبه جزیره کره، از کشورهای همسایه پیونگ یانگ خواست تا رویکردی عاقلانه تر در پیش گیرند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۰۷    
رئیس جمهور پیشین یمن و رئیس حزب کنگره مردمی با بیان اینکه رسانه های دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین انصارالله و حزب کنگره مردمی هستند، وجود هرگونه اختلاف بین دو طرف را تکذیب کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۰۲    
نیروهای سوری بعدازظهر امروز بعد از پیشروی حدودا هشت کیلومتری، تنها سه کیلومتر با شکستن رسمی محاصره سه ساله دیرالزور فاصله دارند تا بیش از 70 هزار نفر از محاصره خارج شوند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۷    
به گزارش رهیاب: با توجه به آمارهای اخیر مصرف مت آمفتامین که در بازار سیاه به نام شیشه معروف است، جایگاه خود را به ماری جوانا داده است ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۲    
سخنگوی ناجا از بخشودگی خودروها و موتورسیکلت های توقیفی به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۲    
دانشمندان دوربین جدیدی ساخته اند که با آن می توان داخل بدن را دید.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۷    
پیونگ یانگ با تهدید سئول، خواهان توقف اقدامات بی معنای آن ها شد، در غیر این صورت این کشور را به خاکستر تبدیل می کند .
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۷    
مهاجم سنگالی و سابق چلسی پس از ادای فریضه حج تمتع با مفتی اعظم عربستان دیدار کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۷    
علی کریمی، جواد کاظمیان، محمد محمدی، ابراهیم شکوری، محسن خلیلی، فرزاد آشوبی و محمدرضا احمدی گزارشگر در کلاس مربیگری B آسیا شرکت می کنند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۷    
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار می گوید اگر رشد اقتصادی پایداری داشته باشیم در بهترین حالت سالی بین 400 هزار تا 500 هزار شغل ایجاد می کنیم ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۷    
تهیه کننده فیلم "قلب سفید قاصدک ها" گفت: من به معنای واقعی زندگی ام را در سینما از دست داده و ورشکست شده ام و همین عاملی بود تا بعد از آن فیلم خانه نشین شوم ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: قطعا بازی سختی پیش رو داریم اما می خواهیم مقابل سوریه بازی محکمی را انجام دهیم و با تاریخ سازی کارمان را تمام کنیم.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۲    
رئیس قوه قضاییه، با تأکید بر لزوم کاهش عوامل مربوط به خطاهای انسانی در تصادفات، به دادستان کل کشور دستور داد که به همراه وزرای مربوطه به موضوع سوانح جاده ای ورود کند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۲    
پایان یک رویا برای کودک مسلمان میانمار
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۲    
در حاشیه ی مراسم مهارت آموزی سربازان
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۲    
در ماجرای بیماری علیرضا رجایی و ابتلا وی به سرطان سینوس بعد از اتمام دوره محکومیتش، به جز جریان اصلاح طلب، بخشی از نیروهای انقلابی نیز به بیراهه رفتند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۲۷    
آمار به دست آمده از فعالیت کاربران ایرانی در کانالهای شبکه پیام رسان تلگرام، نشان می دهد که 586 هزار کانال تلگرامی فارسی ایجاد شده و بالغ بر 3 میلیون مطلب در روز در این کانالها منتشر می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۲۷    
محققان ژلی از اتانول ساخته اند که قابلیت از بین بردن تومورهای سرطانی را دارد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۲۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین وجود هرگونه برنامه برای رویارویی نظامی با کره شمالی را رد کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۰۸    
مدیر ساخت و توسعه راه های استان خوزستان گفت: 8 پیمانکار در محور های اهواز، سوسنگرد، بستان و چذابه در حال ساخت راه های منتهی به پایانه مرزی چذابه در حال اجرا و فعالیت هستند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۰۸    
پنج نماینده خوزستان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور از امروز کار خود را اغاز خواهند کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۰۸    
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول گفت: در پی آتش سوزی کارگاه تولید زغال 300کیلو زغال آماده فروش در آتش سوخت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۰۳    
قرارداد مهاجم جدید تیم وفتبال صنعت نفت آبادان ثبت خواهد شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۰۳    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از انجام یکهزار و 290 ماموریت توسط تکنسین های فوریت های پزشکی این دانشکده در مرداد ماه امسال خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۰۳    
با اعلام برنامه لیگ برتر امیدهای کشور، فولاد خوزستان و نفت آبادان در هفته اول به مصاف هم خواهند رفت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۸    
واقعه غدیر در نمایشی میدانی و با مشارکت 500 بازیگر و عوامل اجرایی در اهواز بازسازی می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۳    
با اعلام عضو هیات مدیره باشگاه استقلال این باشگاه نخستین قسط خود را از اسپانسر گرفت تا شرایط مالی این باشگاه تا حدودی روبراه شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۳    
محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان طی احکامی دبیر، رئیس و سایر اعضای برگزار کننده اولین جشنواره ملی تئاتر نفت را منصوب کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۳    
نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات ورزشی درحالی صبح امروز با حضور وزیر ورزش افتتاح شد که اوج بی نظمی و بی تدبیری را می شد در روز نخست آن مشاهده کرد!
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۳    
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه از آغاز به کار ساخت خانه کشتی این شهرستان در هفته های آینده خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۳    
سهام علی بابا امسال بیش از آمازون مورد توجه قرار گرفت و از نظر سقف بازار به محدوده نزدیک آمازون رسید و به زودی از آن فراتر می رود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۳    
ریچارد نیفو با اشاره به اینکه بعضی ها در آمریکا بازدید از مراکز نظامی ایران را دستاویزی برای خروج از برجام قرار داده اند گفت: اروپا با امریکا درباره خروج از برجام همراهی نخواهد کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۴۸    
محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر در دیدار با ژان ایو لودریان بر لزوم گفتگو میان کشورهای عربی درباره بحران قطر تأکید کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۴۸    
پس از گذشت 8 ماه از خروج اوباما از کاخ سفید، یک رسانه آمریکا نامه وی خطاب به دونالد ترامپ را به عنوان نامه خداحافظی منتشر کرده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۴۸    
هژمونی ایالات متحده امریکا توسط بازیگران قدرتمندی مانند چین، روسیه و اتحاد اروپا به چالش کشیده شده لذا برای مدیریت نظم بین الملل باید کنسرسیومی از قدرتهای بزرگ تشکیل شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۴۳    
طرح بزرگترین دیوارنگاره کشور در میدان ولیعصر (عج)، پیرامون شهید مدافع حرم محسن حججی امروز صبح اکران شد./عکس: فرهاد خیابانی
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۴۳    
مهاجم گلزن تیم ملی سوریه که تا کنون در 3 تقابل با بیرانوند 3 گل به ثمر رسانده نیمی از گلهای خود در آسیا را به تیم های ایرانی زده است!
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۴۳    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت:پروازهای بازگشت حجاج به کشور از آغازین ساعات صبح فردا از فرودگاه جده آغاز می شود و همزمان از فرداخروج حجاج از مکه مکرمه همزمان به سمت مدینه منوره و فرودگاه جده انجام می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۴۳    
حدود 90 هزار مسلمان روهینگیا از تشدید خشونت ها در میانمار در ماه آگوست به بنگلادش گریخته اند که این مساله موجب وخامت بحران انسانی شده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۳۸    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید با شرایطی که برانکو ایوانکوویچ برای پرپسولیس ایجاد کرده، باید برای این تیم خوشحال بود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۳۳    
وزیر ورزش و جوانان گفت: ما تمام کارها و حمایت ها را برای صعود تیم ملی به جام جهانی انجام دادیم و قرار نیست پاسخ کسی را بدهیم.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۲۸    
یک مقام مسئول در نظام بانکی از حضور بازرسان نامحسوس در شعب بانکی خبر داد و گفت: بانک مرکزی با اعزام بازرسان نامحسوس به شعب، کنترل اجرای بخشنامه کاهش نرخ سود را به دست گرفته است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۲۳    
نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد تنها راه حل موجود برای پایان بحران کره شمالی را حمله به این کشور می داند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۲۳    
وزیر ارتباطات با بیان اینکه نظام تعرفه گذاری اینترنت در کشور دارای اشکال است، گفت: عزم ما بر اصلاح نظام تعرفه اینترنت جدی است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۲۳    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: ریشه مشکل تبرئه نجومی بگیران به خود مجلس برمیگردد، دیوان محاسبات و بازرسی کل کشور بگویند چقدر از حقوق های نجومی پس گرفته شده است؟
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۱۸    
آمریکا برای ارسال 11 هزار تانک جنگی به افغانستان، قراردای را به ارزش 2 میلیارد دلار با شرکت جنرال موتورز به امضا رساند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۱۸    
بازیکن تازه وارد تیم فوتبال بارسلونا از این که قرار است در کنار مسی و اینیستا بازی کند بسیار خوشحال است و درباره این دو بازیکن صحبت کرده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۱۸    
کارشناس فوتبال سوریه بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور را از ماجراجویی مقابل دروازه ایران و همچنین تکیه بر ضدحملات بر حذر داشت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۱۸    
بنیانگذار سایت افشاگر ویکی لیکس می گوید دیپلماسی آمریکا و تهدیدهای ترامپ، کره شمالی را در مقام دفاع از خود به آزمایش بمب اتم واداشت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۱۳    
یک منبع امنیتی عراقی می گوید 1300 تروریست خارجی که تابعیت عراقی ندارند خود را به نیروهای مسلح عراقی معرفی کرده و حالا در بازداشت به سر می برند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۵۳    
شهروندان می گویند: دلمان می خواهد مسئولان هویزه را ببینیم و علت متوقف شدن ساخت یادمان شهدای گمنام را بدانیم ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۳۳    
مسئول انجمن دوستداران میراث فرهنگی رامهرمز گفت: باغ 200 ساله عمارت صمیمی و تنها باغ ثبت شده خوزستان بعلت نبود باغبان و بی توجهی مسئولین استان در حال نابودی است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۳۷    
فیلمبرداری فیلم بی سپر در دانشگاه شهید چمران اهواز به پایان رسید. این فیلم برای برای تقدیر از مدافعین حرم ساخته شده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۲۲    
شهردار اهواز گفت: تعیین نکرده ایم که چه کسی می ماند و چه کسی می رود اما از این پس برای انتصاب مدیران شایسته سالاری ملاک است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۲۲    
همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در سال 1395 پیکر پاک دو شهیدگمنام غواص هشت سال دفاع مقدس بر دستان مردم ولایتمدار اهواز تشییع و در پارک گلها واقع در منطقه گلستان آرام گرفتند ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۱۷    
تهیه کننده و کارگردان مستند چاپچی ها از اکران این مستند در روز سه شنبه 14 شهریور در تالار مهتاب اهواز خبرداد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۵۷    
شرکت ایسر از دو دوربین جدید خود که قابلیت عکاسی و فیلمبرداری 360 درجه را دارند رونمایی کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۵۲    
نخست وزیر عراق از حمایتهای ایران در مبارزه با تروریسم قدر دانی کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۲    
به زودی می توان از فناوری نانو برای مبارزه مستقیم با بیماری در بدن انسان استفاده کرد؛ زیرا دانشمندان موفق به توسعه نانوربات هایی شدند که با سرعت بالایی به سلول های سرطانی نفوذ کرده و در عرض یک دقیقه ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۲    
در فاصله کمتر از یک هفته مانده به معرفی برترین های لیگ فوتسال، اختلاف نظر اساسی در انتخاب نفرات منتخب ایجاد شده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۲۷    
روزنامه ایندیپندنت با اشاره به نسل کشی مسلمانان در میانمار گزارش داد که نظامیان و شبه نظامیان این کشور تعدادی را زنده سوزانده و یا سر آنها را از بدن جدا کرده اند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۲۷    
منابع محلی خبر دادند با نفوذ نیروهای ویژه به مقر تیپ 137در غرب شهر دیرالزور عملا محاصره شهر شکسته شده اما هنوز تا شکست رسمی محاصره یک گام باقی مانده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۲۷    
نماینده مردم تهران در مجلس از سفر برخی اعضای گروه دوستی انگلیس با ایران به تهران خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۲۲    
قهرمان و نایب قهرمان اروپا شب دشواری را در انتخابی جام جهانی 2018 پشت سر گذاشتند و بلژیک به اولین تیم صعود کرده به جام جهانی از قاره اروپا تبدیل شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۲۲    
به اعتقاد کارشناس مسائل غرب آسیا، رژیم صهیونیستی تنها رژیمی است که در سوریه و نبردهایی که ارتش و حزب الله لبنان در عرسال و القلمون انجام داده اند، بازنده شده است.