یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۸:۵۶Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای رهیاب 11 شهریور 1396 - rahyabnews.com

رهیاب 23 اسفند 1393 رهیاب 30 اسفند 1395 رهیاب 1 فروردین 1396 رهیاب 31 اردیبهشت 1396 رهیاب 31 خرداد 1396 رهیاب 31 تیر 1396 رهیاب 1 مرداد 1396 رهیاب 1 مهر 1396 رهیاب 30 آبان 1396 رهیاب 30 آذر 1396 رهیاب 30 دی 1396 رهیاب 30 بهمن 1396 رهیاب 29 اسفند 1396 رهیاب 1 شهریور 1396 رهیاب 2 شهریور 1396 رهیاب 3 شهریور 1396 رهیاب 4 شهریور 1396 رهیاب 5 شهریور 1396 رهیاب 6 شهریور 1396 رهیاب 7 شهریور 1396 رهیاب 8 شهریور 1396 رهیاب 9 شهریور 1396 رهیاب 10 شهریور 1396 رهیاب 11 شهریور 1396 رهیاب 12 شهریور 1396 رهیاب 13 شهریور 1396 رهیاب 14 شهریور 1396 رهیاب 15 شهریور 1396 رهیاب 16 شهریور 1396 رهیاب 17 شهریور 1396 رهیاب 18 شهریور 1396 رهیاب 19 شهریور 1396 رهیاب 20 شهریور 1396 رهیاب 21 شهریور 1396 رهیاب 22 شهریور 1396 رهیاب 23 شهریور 1396 رهیاب 24 شهریور 1396 رهیاب 25 شهریور 1396 رهیاب 26 شهریور 1396 رهیاب 27 شهریور 1396 رهیاب 28 شهریور 1396 رهیاب 29 شهریور 1396 رهیاب 30 شهریور 1396 رهیاب 31 شهریور 1396 
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۱:۵۳    
به گزارش رهیاب: رئیس پژوهشکده اقلیم شناسی وضعیت بارش و دمای کشور طی ماه های آینده را پیش بینی کرد و از افزایش یک و نیم درجه ای دما در برخی نقاط کشور طی مهر ماه خبر داد. ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۳:۴۲    
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۱۸    
به گزارش رهیاب، هدیه تهرانی هنرپیشه ای است که چندان علاقه ای به حضور در رسانه ها ندارد و ترجیح می دهد زندگی خود را در سکوت خبری دنبال کند ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۵۲    
برخی علائم بالقوه ناتوان کننده مرتبط با یک تومور مغزی وجود دارند و پزشک برای درمان، استفاده از بهترین روش درمانی، چه عمل جراحی، پرتو درمانی یا روشی دیگر را ارزی
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۰۲    
خستگی مزمن تحت عنوان سندرم خستگی بعد از ویروس، یا درد عضلانی انسفالومیلیت شناخته می شود. این بیماری یک بیماری شدید و ناتوان کننده است و علت آن هنوز ناشناخته است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۳۲    
شخصی که خطای بزرگی مرتکب شده و خسارت فراوانی دیده بود با تأسف می گفت؛ کاش نصایح پدرم را شنیده بودم و به هشدارهایش گوش کرده بودم.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۴۲    
ایرج سلیمانی می گوید با تماس های که توسط اداره کل شیلات، محیط زیست و ... صورت گرفت، تاکنون موردی از اتلاف آبزیان ناشی از این آلودگی نفتی در سواحل بندر ماهشهر مشاهده نشده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۵    
ستاد اطلاع رسانی جنگ عراق اعلام کرد تجهیزات و نیروهای نظامی بیشتری از بغداد به استان کرکوک اعزام شده اند تا به این شکل شمارش معکوس شروع عملیات آزادسازی الحویجه آغاز شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در گفتگویی تأکید کرد: از محور مقاومت با قدرت مانند گذشته و حتی بهتر از گذشته انشاء الله حمایت خواهد شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد محمد انصاری با پیراهن تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی تمجید کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۰    
پرسپولیس قرار است پنجشنبه شب هم با پرواز ساعت 22:40 تبریز را به قصد تهران ترک کند و سپس آماده بازی برگشت برابر الاهلی عربستان در ابوظبی شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی کاخ سفید در شرایطی مرتکب این اشتباه فاحش شد که کشور اروپایی اسپانیا اصولا رئیس جمهوری ندارد و در آن نظام پادشاهی حکومت می کند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه از سمت خود استعفا نکرده است، گفت: با این حال بلاتکلیف هستیم و تمرینات تیم هم تعطیل است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۵    
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور از راه اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای مدیران دولتی تا پایان سال اول برنامه ششم خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۰    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: از ساعت پنج صبح امروز تمام کاروان های حجاج ایرانی با نظم خاصی به جمرات عزیمت کردند و با آرامش به چادرهای خود بازگشتند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۰    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه آسمان ایران امن ترین آسمان جنوب غرب آسیا است گفت: امروز بسیاری از هواپیماهای خارجی مسیر خود را به سمت آسمان امن ایران تغییر می دهند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران از سمت خود استعفا کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۰    
مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: تاکنون 17 هزار و 500 زائر برای شرکت در مراسم اربعین حسینی ثبت نام کرده اند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۵    
یک دختر 23 ساله ژاپنی در بزرگ ترین مسابقه پوشاندن لباس به مردگان در ژاپن، برنده شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۰    
جایی تضاد بین منافع شخصی ترامپ و منافع ملی آمریکا به وجود می آید که او باید به خاطر ملت اش، سیاست یا اقدامی را نسبت به یک کشور دیگر صورت دهد که منافع اش در آن کشور به شدت آسیب خواهد دید.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۰    
وزیر آموزش و پرورش پس از حادثه تلخ واژگونی اتوبوس دختران دانش آموز در جاده داراب از اصلاح فرآیند اردوها سخن گفت که بایستی پرسید چرا دولت روحانی در چهارسال گذشته این فرایند را اصلاح نکرده است؟
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۵۵    
عکسی جالب از نبرد دو گوزن در پارک حیات وحش ریچموند در لندن.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۵۵    
کشورهایی مانند آلمان، جمهوری چک، قرقیزستان و حتی ژاپن، خواستار توقف همکاری های نظامی با واشنگتن و خروج نظامیان آمریکایی از کشورهایشان شده اند و این عدم تمایل در حال گسترش است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۵۵    
انتشار متنی از سوی بازیکنان تیم ملی در نکوهش رفتاری که فدراسیون فوتبال با اعضای این تیم داشت به وضوح نشان داد این مجموعه تحت چه شرایطی اداره و مدیریت می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۵    
پرورشگاه قرار بوده پناهگاهی باشد برای کودکانی که خانواده آن ها را نپذیرفته یا خود به پای خود از آزار نزدیکان گریخته اند تا در فضایی امن بزرگ شوند اما بزرگ شدن پایان تلخی زندگی همه آنها نیست.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۰    
تیم استقلال تهران در حالی برای دیدار در جام حذفی آماده می شود که با معضلی به نام کمبود بازیکن در خط دفاعی مواجه است و در صورت بازی نکردن ملی پوشان در دیدار پیش رو، این مشکل دو چندان می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۰    
گرچه برخی فعالان بازار می گویند معاملات بازار سکه، به دلیل اجرای بخشنامه بانک مرکزی، هیجانی است، از صبح امروز، سکه طرح قدیم 15 هزار تومان و طرح جدید 12300 تومان گران شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۰    
معاون شورای عالی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برخی نمایندگان مجلس به وزارت خانه برای استخدام، نیرو تحمیل می کنند، گفت: 280 هزار نفر بدون آموزش جذب وزارت خانه شدند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۳۵    
وزیرامورخارجه گفت: ما معتقد هستیم که قدرت منطقه ما با اتکای به مردم منطقه، با اتکای به ارتباطات و هماهنگی های بین کشورهای منطقه تأمین می شود. خارجی ها نمی توانند برای منطقه ما قدرت و امنیت ایجاد کنند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۳۵    
بانک ها و مؤسسات اعتباری و مالی باید طبق قانون اطلاعات حساب های بانکی را در اختیار سازمان مالیات قرار دهند اما با وجود گذشت 2 سال این اطلاعات حبس شده و سازمان سرکار است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۳۵    
منابع یمنی از حمله موشکی ارتش و کمیته های مردمی این کشور به مواضع سعودی ها و سودانی ها در جیزان خبر دادند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۳۰    
خبرنگار بلغاری از همکاری آمریکا، عربستان، امارات، آذربایجان و بلغارستان برای انتقال تسلیحات به گروه های تروریستی در پوشش پروازهای دیپلماتیک پرده برداشت و از کار خود اخراج شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۳۰    
ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در اظهاراتی قابل تامل گفته است در آینده کشوری رهبری دنیا را در دست می گیرد که در زمینه هوش مصنوعی برتر از بقیه باشد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۵    
اسپانیا در حالی امشب در چارچوب دیدار هفتم مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 میزبان ایتالیا است که تنها به یک برد برای رسیدن به آمار رقیب نیاز دارد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۵    
یکی از مشاوران قدیمی رئیس جمهور آمریکا و از مسئولان فعلی در دفتر کار وی گفته قصد ترک کاخ سفید را دارد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۵    
یک زن شهرک نشین صهیونیست، دختر 6 ساله فلسطینی را در الخلیل با خودرو زیر گرفت و حال این دختر وخیم گزارش شده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۴۰    
لیگ های فوتبال نونهالان و نوجوانان ایذه با قهرمانی تیم های فولاد نوین به پایان رسید.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۳۰    
جانشین منطقه پدافند منطقه جنوب غرب کشور گفت: سرنگونی 24 هزار و 835 عملیات هوایی عراق و 700 فروند بالگرد و هواپیما در طول 8سال دفاع مقدس از جمله عملیات پدافند منطقه جنوب غرب است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۲۵    
اعضای پنجمین شورای اسلامی شهر خرمشهر مسعود دشت بزرگی را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کردند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۲۵    
جانشین پدافند هوایی اهواز گفت: پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس بالغ بر 603 مورد تجاوز هوایی عراق را خنثی و عملیات آنها را ناموفق کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۰۵    
امیر تتلو، خواننده صفحه شخصی خود را با یک پست تازه و متفاوت به روز رسانی کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۰۵    
شعبانی مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش فارس گفت: در جلسه ای که با ریاست معاونت پرورشی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، در مورد انتقال اجساد به هرمزگان، حمل و نقل ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۵    
اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد که در چهار ماهه نخست امسال 449 نفر بر اثر غرق شدگی در کشور جان خود را از دست دادند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۴۵    
براساس آمار اداره کل پزشکی قانونی خوزستان، سال گذشته یک هزار و 74 نفر در جاده های خوزستان کشته شدند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۳۵    
آیت الله حیدری گفت: پدر خانواده هدیه هایی که میخواهد بخرد در ایام عید غدیر این عمل را انجام دهد تا خاطره خوشی در ذهن فرزند یا همسری که این هدیه را دریافت می کند باقی بماند ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۱۵    
براساس امار اعلام شده از سوی سازمان حفاظت از محیط زیست درباره کیفیت هوای کلانشهرهای کشور، اهوازی ها از هوای پاک در 10 روز گذشته محروم بودند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۴۵    
اوباما پرهزینه ترین رئیس جمهوری سابق آمریکاست. او برای سال آتی میلادی 1.2 میلیون دلار پول درخواست کرده است که از جمله شامل نیم میلیون دلار برای فضای دفتری اوست.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۳۰    
نیروهای ارتش عراق موفق شدند شهر تلعفر را به طور کامل از اشغال تروریست های داعش آزاد کنند و نخست وزیر عراق روز پنج شنبه 31 آگوست آزادی کامل این شهر را اعلام کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۳۰    
میلاد کی مرام گفت: محمدرضا گلزار با نظر مردم سوپراستار شده؛ همان طور که رئیس جمهور ما با رأی مردم انتخاب شده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۳۰    
میلیون ها مسلمان در کشورهای مختلف فرا رسیدن عید سعید قربان را جشن گرفتند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۲۰    
دستگیری دو تبعه آلمانی دیگر در ترکیه که وزارت خارجه آلمان روز گذشته خبر آن را اعلام کرد با واکنش شدید مقامات آلمانی مواجه شده و مرکل از احتمال بازنگری در سیاست خود در قبال ترکیه خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۲۰    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از عملکرد خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر کره جنوبی تمجید کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۱۰    
پس از بازی ایران و کره جنوبی خبر رسید که کره ای ها به دنبال دو بازیکن تیم ملی هستند تا آن ها را برای تیم های باشگاهی شان جذب کنند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۱۰    
نتایج کامل بازی های شب گذشته مقدماتی جام جهانی 2018 در قاره اروپا
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۱۰    
از زمان شروع به کار دولت یازدهم در مرداد 1392 تا ابتدای مرداد 1396، مجموعا 44 میلیارد و 900 میلیون دلار اجناس چینی وارد کشور شده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۰۵    
تصویری از وانت صورتی رنگ که برای ماشین عروس تزئین شده است را مشاهده می کنید.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۰۰    
امیر مکه در یک نشست خبری ایرانیان را برادران دینی عربستانی ها دانست و گفت امیدوارم حجاج ایرانی از ما به نیکی یاد کنند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۰۰    
مدافع جوان و چپ پای تیم فوتبال استقلال دیدار این تیم در جام حذفی را به دلیل مصدومیت عضله دوقلو از دست داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۰۰    
آمریکا قصد بازرسی از کنسولگری روسیه در سان نفرانسیسکو را دارد سخنگوی وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای روز جمعه اعلام کرد ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۵۵    
مشتریان یک بانک درست در اولین روز اجرای بخشنامه بانک مرکزی برای کاهش نرخ سود، پیامکی را دریافت کردند که بر مبنای آن،مبالغ موجود در حساب آنها به سپرده یکساله غیرقابل دریافت و پرداخت تبدیل شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۵۵    
عضو هیأت علمی گروه اقتصاد دانشگاه الزهرا با اشاره به ابعاد طرح دولت ویژه فارغ التحصیلان بیکار دانشگاهی گفت: این طرح بدون نقد و بررسی در گروه های نظری و کانون های کارآفرین اجرایی شده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۵۰    
تیم فوتبال پارس جنوبی جم توانست با ایستادن بر صدر جدول رده بندی لیگ برتر در 5 هفته ابتدایی لیگ هفدهم، خود را بعنوان تیم شگفتی ساز این دوره از مسابقات معرفی نماید.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۵۰    
ترامپ قصد دارد با کشاندن ناامنی به شمال افغانستان و گسیل نیروهای داعش از سوریه و عراق به این منطقه برای چین و روسیه مزاحمت ایجاد کند و هزینه رشد اقتصادی و تمرکز انرژی در منطقه را بالا ببرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۴۵    
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از تغییر زمان تشییع پیکر شهید مدافع حرم خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۴۵    
درحالی که هیات مدیره باشگاه استقلال به علیرضا منصوریان دو بازی برای نتیجه گیری فرصت داده است، سرمربی آبی ها استفاده از بازیکنان جوان را در دستورکار قرار خواهد داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۴۵    
پسر رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از گزارش های منفی رسانه ها از عملکرد پدرش مدعی شد که این گزارش های منفی می توانند دونالد ترامپ را به مرز افسردگی و یا خودکشی برسانند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۴۵    
مدیر کمیته پژوهش انجمن طب سنتی ایران گفت: تحقیقات نشان می دهد در جهان بیش از 60 درصد مردم در گام اول درمان از طب سنتی استفاده می کنند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۲۵    
تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه با شکست تمام حریفان گروه دوم موفق به قهرمانی نیم فصل این دوره از مسابقات شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۰۰    
منصور کتانباف در دومین جلسه شورای شهر اهواز با 13 رأی اعضا به عنوان شهردار این کلانشهر انتخاب شد، شما به عنوان یک شهروند اهوازی چه انتظاری از شهردار دارید؟
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۸:۴۵    
بازار کیان اهواز سال ها است که ساماندهی نشده و با وجود استقرار دو مدرسه در اطراف این بازار، وضعیت بهداشت محیط در اطراف این بازار ضعیف است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۸:۳۵    
شهرداری اهواز در 4 سال گذشته دستخوش مشکلات بسیاری شد که یکی از آنها فساد مدیران میانی بود و به همین دلیل فسادزدایی از سیستم جدی ترین خواسته شورای جدید از شهردار است.