یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۵:۱۵Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای رهیاب 20 شهریور 1396 - rahyabnews.com

رهیاب 23 اسفند 1393 رهیاب 30 اسفند 1395 رهیاب 1 فروردین 1396 رهیاب 31 اردیبهشت 1396 رهیاب 31 خرداد 1396 رهیاب 31 تیر 1396 رهیاب 1 مرداد 1396 رهیاب 1 مهر 1396 رهیاب 30 آبان 1396 رهیاب 30 آذر 1396 رهیاب 30 دی 1396 رهیاب 30 بهمن 1396 رهیاب 29 اسفند 1396 رهیاب 1 شهریور 1396 رهیاب 2 شهریور 1396 رهیاب 3 شهریور 1396 رهیاب 4 شهریور 1396 رهیاب 5 شهریور 1396 رهیاب 6 شهریور 1396 رهیاب 7 شهریور 1396 رهیاب 8 شهریور 1396 رهیاب 9 شهریور 1396 رهیاب 10 شهریور 1396 رهیاب 11 شهریور 1396 رهیاب 12 شهریور 1396 رهیاب 13 شهریور 1396 رهیاب 14 شهریور 1396 رهیاب 15 شهریور 1396 رهیاب 16 شهریور 1396 رهیاب 17 شهریور 1396 رهیاب 18 شهریور 1396 رهیاب 19 شهریور 1396 رهیاب 20 شهریور 1396 رهیاب 21 شهریور 1396 رهیاب 22 شهریور 1396 رهیاب 23 شهریور 1396 رهیاب 24 شهریور 1396 رهیاب 25 شهریور 1396 رهیاب 26 شهریور 1396 رهیاب 27 شهریور 1396 رهیاب 28 شهریور 1396 رهیاب 29 شهریور 1396 رهیاب 30 شهریور 1396 رهیاب 31 شهریور 1396 
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۴۶    
رهیاب - غلامعلی کامیاب در پاسخ به این سوال که آیا توقف فروش ارز مسافرتی از امروز بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی و تهیه این ارز با نرخ بازار آزاد توسط مسافران می تواند ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۰۱    
رهیاب - یکسان سازی نرخ ارز، وعده ای بود که حسن روحانی در دولت اول خود صحبت از آن به میان آورده و اعلام کرده بود که می خواهد بساط رانت های ارزی را برچیند و شرایط را برای تک نرخی کردن ارز فراهم کند ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۱۸    
رهیاب، روز گذشته تصویری از دکتر روحانی منتشر شد که سر و صدای بسیاری به پا کرد. این تصویر مربوط به خودروی حامل رییس جمهوری اسلامی ایران در آستانه قزاقستان بود که از گونه سفارشی پولمان آرمور بوده و سطح ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۳:۱۸    
به گزارش روزپلاس، در سال 1977، ترامپ با ایوانا ماری زلنیچکوا Ivana Marie Zeln čkov که اصالتا اهل چکسلواکی بود ازدواج کرد ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۰۳    
به گزارش روهیاب به نقل از اسکای نیوز، چهار کشور تحریم کننده قطر روز دوشنبه طی بیانیه ای به اظهارات محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر امور خارجه قطر در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در ژنو واکنش نشان ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۴۸    
به گزارش رهیاب، شهردار تهران در احکام جداگانه ای، قائم مقام شهردار و معاون امور مناطق شهرداری پایتخت، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، مدیرکل حراست و شهرداران مناطق 4، 9، 12، 13 ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۳:۴۸    
بعضی از پزشکان مشهور به صورت گروهی بیماران را ویزیت می کنند و غالب پزشکان برای فرار از مالیات دستگاه کارتخوان در مطب خود نمی گذارند و دستی پول های چندصدهزار تومانی می گیرند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۱:۴۳    
شرکت آلفابت که به نوعی کمپانی مادر گوگل محسوب می شود به تازگی از نرم افزار هوشمند خود برای خودروهای خودران خود رونمایی کرده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۱:۳۳    
سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری نسبت به انتخاب برترین های فوتسال ایران در بخش بانوان، اعتراض کرد. او گفت: به صورت علنی به باشگاه ما ظلم شد و در حق ما کم لطفی کردند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۱:۳۳    
تازه یک کاسه بستنی را خورده اید که ناگهان حس می کنید به نوشیدنی نیاز دارید. چنین احساسی برایتان آشناست؟
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۸    
یاشار سلطانی با رویکرد دوگانه درباره اسناد املاک نجومی نشان داد که به حرف های امثال وی نمی توان اطمینان کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۳    
قصد داریم بابیان و پاسخ سؤال های متداول درباره حصر، افکار عمومی و مدیریت ناخودآگاهشان توسط رسانه ها را به چالش بکشیم و این جمله را بیان کنیم: بهترین مدیر برای ذهن هر فرد، خود آن فرد است .
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۳۹    
نیاز است جریانی فراگیر، مردمی ،انقلابی ، سالم ،عدالت خواه، اجتماعی ومطالبه گر پیرامون اصول اصلی انقلاب مانند عدالت ، آزادی ، استقلال ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۳۴    
ایسرائیل کاتص وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) از رئیس جمهور آمریکا خواست توافق هسته ای ایران را متوقف یا لغو کند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۳۴    
قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت یکی از گرفتاری های کشور را مصرف زیاد نمک عنوان کرد و گفت: فشار خون در کشور بسیار افزایش یافته است و دلیل اصلی آن مصرف نمک و کم تحرکی است و از هر 4 نفر یک نفر فشار ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۳۴    
جوان که علاوه بر انتقادات برنامه قدرتمندی همچون دورهمی را نیز به عنوان رقیب می دید سعی کرد تا با دعوت از چهره های شاخص سینما، تئاتر و موسیقی در برنامه ادابازی مخاطب را بار دیگر پای برنامه اش بنشاند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۳۴    
سرمربی تیم ملی ایران از مقامات فدراسیون فوتبال خواست که بودجه اردوی های آماده سازی تیم او را برای شرکت در جام جهانی سال آینده افزایش دهند تا شاهد خروج زودهنگام این تیم از روسیه نباشند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۲۹    
مدیرمسئول روزنامه کیهان در واکنش به سخنان مسئولان هسته ای کشورمان گفت: ترجمه دیدگاه مسئولان هسته ای به زبان غیر دیپلماتیک آن است که در چالش هسته ای با شکم خود محکم به لگد آمریکا می کوبیم.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۳:۱۴    
تابستان رو به پایان است اما خوزستانی ها امسال با قرار گرفتن در فهرست گرم ترین شهرهای جهان؛ تابستانی سوزان را تجربه کردند، شاید قبوض برق را بتوان یکی از مهم ترین نتایج این گرمای بی سابقه دانست ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۳:۱۴    
شهردار شوش گفت: پروژه مهر در شهرداری شوش کلید خورد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۳:۱۴    
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شادگان از افتتاح کلینیک متخصصان بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان در آینده نزدیک خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۳:۰۹    
یک کارگر چینی از کارکنان حفاری چاه نفت در مسجد سلیمان در کوهستان اطراف محل کار خود در مسجدسلیمان مفقود شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۳:۰۹    
استان خوزستان به مناسبت میلاد امام موسی کاظم(ع) غرق در سرور و شادی شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۳:۰۹    
دو عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان دیپلم افتخار نوزدهمین مسابقه و نمایشگاه بین المللی نقاشی نوازاگورا بلغارستان در سال 2017 را کسب کردند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۳:۰۹    
مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون رشد 49 درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر در این مجتمع بندری به ثبت رسیده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۳:۰۹    
در هفته نخست لیگ برتر امیدهای کشور دربی خوزستان بین تیم های نفت آبادان و فولاد خوزستان برگزار خواهد شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۲:۲۴    
دختران و زنان جوان پناهجوی سوری که از جنگ این کشور به ترکیه پناهنده شده اند در ازای 5 تا 6 هزار لیره ترکیه به عنوان همسر دوم به شهروندان ترکیه فروخته می شوند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۴    
روزنامه تلگراف می نویسد وقتی طوفان ها با نام در رسانه گزارش می شوند، میزان آمادگی افراد برای مواجهه با طوفان افزایش می یابد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۴    
قاسم زارع گفت: این فاجعه است که تالار وحدت ما به تالار عروسی تبدیل شده است و ساعت به ساعت برای اینکه خرج هایش را دربیاورد، اجاره داده می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۴۹    
کشور ایران شاید زمانی پیشرو در کمک رسانی به کشورهای مسلمان زیر سلطه یا جنگ زده بود. حضور موثر ایران در جریان جنگ بوسنی و هرزگوین، عراق و سوریه چیزی نیست که از چشم جامعه جهانی مغفول مانده باشد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۴۹    
جعفری یکی از گیاهان معطری است که به دلیل طعمی که به غذاها می دهد در سراسر جهان به ویژه در کشورهای حوزه مدیترانه بسیار پرمصرف است، اما شهرت جعفری تنها ناشی از خوشمزه کردن غذاها یا بوی معطر آن نیست ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۲۴    
علی اصغر احمدی از استعفای خود از معاونت سیاسی وزارت کشور خبر داد و گفت: احتمالا آقای جبارزاده جایگزین من شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۱۴    
محققان دانشگاه سینسیناتی با طراحی اپلیکیشن تلفن همراه هوشمند موفق به تشخیص احتمال خودکشی در بین دانشجویان شدند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۱۴    
دانشمندان موفق به ابداع یک باتری لیتیوم-یونی شده اند که در برابر انفجار یا آتش سوزی مقاوم است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۱۴    
یک گروه از محققان چینی، با استفاده از اصولی مشابه با نیروگاه های برق آبی بزرگ، یک نانوژنراتور کوچک ایجاد کرده اند که می تواند به طور بالقوه در داخل رگ جای گرفته و از جریان خون برق تولید کند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۰۹    
سرمربی الاهلی عربستان قبل از دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس تصمیمی گرفت که باعث تعجب رسانه ها شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۰۴    
در حالی که برخی از اقشار جامعه خود را صاحب ژن های برتر می دانند و دریافت حقوق نجومی را حق پایمال شده خود می دانند بد نیست ببینیم که برخی از مردم خوزستان برای تفریح دست به چه اقداماتی می زنند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۰۴    
صداپیشه پسر عمه زا گفت: برنامه کلاه قرمزی با دو شخصیت جدید به تولید رسید.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۰۴    
جلسه محاکمه متهمان پرونده بنیتا کودک هشت ماهه امروز 20 شهریور ماه در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی آغاز شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۰۴    
شهر میامی واقع در ساحل جنوبی فلوریدا یکی از شهرهایی بود که شدیدترین بادها و بارش های ایرما را تجربه کرده .
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۵۹    
بنا بر آمار پزشکی قانونی بیشترین آمار تلفات غرق شدگی کشور در سال 96 در خوزستان رخ داده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۵۴    
در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مهندس سپهر سپهری به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران منصوب شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۵۴    
به گفته محققان، ترکیب عسل و آب لیموترش می تواند فواید متعددی برای سلامت داشته و به کاهش وزن کمک کند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۴۹    
اتفاق دلخ دیگری بخش زیادی از مناطق جنگلی کوهستان های زاگرس در شهرستان لالی دچار حریق شده و در حدود 20 هکتار از مراتع و درختان جنگلی این نواحی طعمه حریق شدند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۴۹    
نبردهایی که داعش انجام می داد، بدون تاکتیک و نقشه نظامی بود، گواه این گفته، سقوط شهر کوبانی بود که بی برنامگی داعش و آشفتگی صفوفش 4 هزار داعشی زبده را به کشتن داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۴۴    
انحراف پراید از مسیر اصلی جاده و برخورد با دیواره بتنی علت وقوع حادثه بود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۳۹    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: طبق برجام، آمریکا و آژانس بین المللی انرژی اتمی حقی برای بازدید از مراکز نظامی ایران ندارند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۳۹    
زمان و ساعت دقیق برگزاری اولین ال کلاسیکوی فصل جدید لالیگا از سوی رئیس سازمان لیگ فوتبال اسپانیا اعلام شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۳۹    
رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه حداقل سودی که شرکتها به سازمان خصوصی سازی پرداخت خواهند کرد 3400 میلیارد تومان خواهد بود گفت: این مقدار را بین 49 میلیون مشمول سهام تقسیم خواهیم کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۳۴    
با اینکه در کشور قانون، مجازات سنگینی برای کسانی که اقدام به نگهداری سلاح می کنند، در نظر گرفته اما تیراندازی ها در چند سال گذشته افزایش یافته است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۳۴    
مسابقات والیبال جام قهرمانان بزرگ جهان در گروه مردان از فردا (سه شنبه) آغاز می شود و تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود به مصاف ایتالیا می رود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۳۴    
رئیس کمیته هسته ای نهمین دوره مجلس گفت: پس از بازدید آمانو و تدوین نقشه راه بین ایران و آژانس انرژی اتمی، موضوع دسترسی ها به اماکن نظامی ایران موضوعیت خود را از دست داد و پی ام دی منتفی شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۲۹    
منابع سوری از برقراری امنیت کامل در جاده مواصلاتی دیرالزور به دمشق و تنگ شدن حلقه محاصره تروریست های داعشی بین حومه حمص و حومه حماه خبر دادند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۲۹    
"ولادیمیر پوتین" قصد دارد تا جای ممکن اعلام شرکت خود در انتخابات ریاست جمهوری آتی در روسیه را به تأخیر بیندازد تا خطرات را کاهش داده و در عین حال وضعیت نامزدی خویش را تثبیت کند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۲۹    
فرمانده نیروی دریایی سپاه با فرمانده کل ارتش دیدار کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۲۴    
طوفان ایرما از فاصله ای بسیار دور، مسافرانی در لندن و دوحه را هم، زمین گیر کرد. و پروازهای این هفته به کنسل شدن خود ادامه می دهند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۲۴    
معاون روابط کار وزیر کار از فراهم شدن شرایط آغاز فعالیت سامانه ثبت قراردادهای کار در 4 استان کشور خبرداد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه به دنبال شادکردن 80 میلیون ایرانی در بازی برابر الاهلی است، گفت: هوای امارات رطوبت بسیار بالایی دارد و با ما یاری نمی کند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۱۹    
مقامات ولایت غور افغانستان از سقوط منطقه غلمین این ولایت به دست داعش و طالبان خبر دادند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۱۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه جنایات میانمار زیر چتر حمایتی آمریکا، صهیونیست ها و غربی ها انجام می شود، پنج راهکار مقابله و برخورد با این بحران را تشریح کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۰۹    
مسئولان مرکز تحقیقات بازی های دیجیتال، ضمن تشریح اولویت ها و دست اندازهای پیش روی این مرکز، وضعیت بازار بازی ها در ایران را مبهم توصیف اما بر ظرفیت بالای آن تأکید کردند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۰۹    
در حالی که گزارش های رسانه های صهیونیستی از سفر یک شاهزاده سعودی به سرزمین های اشغالی حکایت داشت حالا چندین خبرنگار صهیونیست تایید کرده اند آن شاهزاده مذکور محمد بن سلمان بوده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۰۴    
یک نشریه آلمانی در انتقاد از رهبر میانمار و موضع گیری وی در برابر کشتار و آوارگی اقلیت مسلمان در این کشور نوشت که عملکرد او هوادارنش را ناامید کرده و از دید آنها، وی قهرمانی است که سقوط کرده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۰۴    
وزارت خارجه کره شمالی اعلام کرده که واشنگتن در صورت پیگیری تصویب تحریم های جدید علیه پیونگ یانگ در شورای امنیت، باید منتظر عواقبی دردناک باشد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۰۴    
خبرگزاری شینهوا از تیراندازی در ایالت تگزاس و کشته شدن 8 نفر از جمله عامل مظنون به تیراندازی خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۰۴    
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۹:۵۹    
کارشناس سیاسی روس گفت: اقدامات دولت میانمار علیه مسلمانان بی آزار است نه علیه گروه های افراطی اما در صورتی که این اقدامات ادامه یابد میانمار به راحتی به بستر داعش در این کشور ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۹:۵۴    
اسناد جدیدی در پرونده قضایی حملات یازده سپتامبر نشان می دهد که منابع سفارت ریاض در واشنگتن حمایت مالی و عملیاتی این حملات را بر عهده داشته اند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۹:۵۴    
دیدار برگشت الاهلی عربستان و پرسپولیس ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه در ابوظبی برگزار می شود.