یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۱:۵۲Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای رهیاب 19 شهریور 1396 - rahyabnews.com

رهیاب 23 اسفند 1393 رهیاب 30 اسفند 1395 رهیاب 1 فروردین 1396 رهیاب 31 اردیبهشت 1396 رهیاب 31 خرداد 1396 رهیاب 31 تیر 1396 رهیاب 1 مرداد 1396 رهیاب 1 مهر 1396 رهیاب 30 آبان 1396 رهیاب 30 آذر 1396 رهیاب 30 دی 1396 رهیاب 30 بهمن 1396 رهیاب 29 اسفند 1396 رهیاب 1 شهریور 1396 رهیاب 2 شهریور 1396 رهیاب 3 شهریور 1396 رهیاب 4 شهریور 1396 رهیاب 5 شهریور 1396 رهیاب 6 شهریور 1396 رهیاب 7 شهریور 1396 رهیاب 8 شهریور 1396 رهیاب 9 شهریور 1396 رهیاب 10 شهریور 1396 رهیاب 11 شهریور 1396 رهیاب 12 شهریور 1396 رهیاب 13 شهریور 1396 رهیاب 14 شهریور 1396 رهیاب 15 شهریور 1396 رهیاب 16 شهریور 1396 رهیاب 17 شهریور 1396 رهیاب 18 شهریور 1396 رهیاب 19 شهریور 1396 رهیاب 20 شهریور 1396 رهیاب 21 شهریور 1396 رهیاب 22 شهریور 1396 رهیاب 23 شهریور 1396 رهیاب 24 شهریور 1396 رهیاب 25 شهریور 1396 رهیاب 26 شهریور 1396 رهیاب 27 شهریور 1396 رهیاب 28 شهریور 1396 رهیاب 29 شهریور 1396 رهیاب 30 شهریور 1396 رهیاب 31 شهریور 1396 
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۴۵    
رهیاب | تصور اینکه ترکیه، برزیل، هندوستان، رومانی و روسیه قطب های جدید تولید خودروی جهان هستند کمی دشوار است اما باید بپذیریم مجموع صادرات سالانه خودرو از این 5 کشور چیزی بالغ بر 25 میلیارد دلار است ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۲۳    
شاعری ظریف روزی گفته بود، بعضی می خوانند، ولی همه سر توالت می شینند، حالا همه چی عوض شده، هر کی بره به دستشویی زودی قلم به دست می شه.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۰۳    
محمد علیخانی در تذکرات پیش از دستور ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران،ری و تجریش اظهارداشت: یکی از شعارهای اصلاح طلبان قانون مداری است. ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۴۸    
به گزارش رهیاب و به نقل از العهد، مجتهد فعال توییتری مشهور سعودی که هر از گاهی اخبار پشت پرده دربار سعودی را فاش می کند، نوشت که دلیل تاخیر اعلام پادشاهی محمد بن سلمان ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۲:۲۴    
فاجعه ای که در میانمار در حال رخ دادن است بر اساس تصاویر منتشر شده، قطعا یک نسل کشی گسترده است که در سکوت مجامع بین المللی در حال انجام است ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۴    
براساس گزارش ها، رئیس جمهوری آمریکا در حال بررسی طرح هایی برای افزودن "بمب های کوچک هسته ای" به زرادخانه اتمی ایالات متحده است ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۴    
گرچه در طول تاریخ زنان همواره تحت تبعیض قرار گرفته و امکان بروز توانایی و استعدادشان کمتر وجود داشته اما در قرن اخیر با شتاب گرفتن روند جهانی شدن و توسعه جوامع کم کم زنان توانستند، حقوق اجتماعی ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۲۴    
به گزارش رهیاب: پاول دورف موسس تلگرام فاش کرد که FBI با هدف دسترسی به اطلاعات کاربرانش به مدیران این اپلیکیشن پیشنهاد رشوه داده اما آن ها این پیشنهاد را رد کرده اند. ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۵۴    
بنا بر اخبار و مستندات رسیده به دفتر روزنامه، چند سالی است که مفاسد و موارد اخلاقی، اقتصادی، سیاسی، امنیتی و حقوقی قابل توجهی در مرکز قلب تهران رخنه کرده و ریشه دوانیده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۴۹    
سگ ها دارای مجموعه خطرناکی از ویروس ها و باکتری ها هستند که باعث بیماری انسان می شوند. خصوصا کودکان با سیستم ایمنی ضعیف خود بیشتر از سایرین در معرض ابتلا به بیماری ها هستند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۳۹    
درس خارج آیت الله موسوی جزایری با حکم شورای عالی حوزه های علمیه رسمیت یافت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۰۹    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در بسیاری از پرونده های کلاهبرداری و حتی جرائم در حد جنایت به سیم کارت هایی برخورد می کنیم که در اختیار مالک اصلی نیست و افراد دیگری از آن استفاده می کنند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۹:۴۹    
جمعی از دانشجویان و مردم عصر امروز در تجمع مقابل دفتر سازمان ملل در تهران از مسئولان این سازمان و سازمان های حقوق بشری خواستند تا سکوت مرگبار خود را در مقابل کشتار مسلمانان کشورهای اسلامیبشکنند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۴۹    
نیروهای نظامی انگلیس در حال تمرین انتقال مجروحین با دوچرخه به پشت جبهه در جنگ جهانی هستند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۴۹    
علی حسینی درباره پلمپ مدرسه ایرانی در شارجه گفت: به دلیل روابط سیاسی که با شارجه وجود دارد با مشکلاتی مواجه شده ایم که مجوز مدرسه تمدید نشده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۴۴    
اصلاح طلبان که این روزها وعده هایی که خصوصا در حوزه زنان داده اند بر زمین مانده و بسیار تحت فشار هستند پیشنهادات عجیب و غریب به رئیس جمهور ارائه دادند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۴۴    
به نوشته روزنامه ایندیپندنت، دونالد ترامپ راهی تازه را برای برهم زدن طرح درمانی موسوم به اوباماکر دنبال می کند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۴۴    
رهنمودهای قرآن و نهج البلاغه در مورد اموال و بیت المال بسیار قابل توجه است و بر اساس معارف دینی دریافت حقوق نجومی، بیت المال و حق الناس بزرگ است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۴۴    
هم کردها و هم دولت عراق به بهانه داعش از سطح بالاتری از آمادگی های نظامی و دفاعی برخوردارند که اصل همه پرسی و مهمترین چالش درونی آن یعنی منطقه مورد مناقشه کرکوک ممکن است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۴۴    
رضا کیانیان شب گذشته 18 شهریور ماه با حضور در برنامه کتاب باز با اجرای سروش صحت از اینکه چطور در نوجوانی به کتاب خواندن و نوشتن علاقمند شده و همچنین از اینکه فرزندش چه انگیزه ای برای رفتن به مدرسه ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۴    
به گزارش جهان نیوز،استان شناسان مصری آرامگاه یک زرگر سلطنتی را کشف کرده اند که حاوی اجساد مومیایی شده یک زن و دو پسرش است ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۴    
به گزارش رهیاب: رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به نتایج تحقیقی که نشان از بالاتر بودن میزان آزبست موجود در خون پرسنل پلیس راهور داشت از پیگیری نصب و احداث اتاقک ها و کانکس های اکسیژن در شهر تهران خبر ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۴    
به گزارش رهیاب: رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور از تولید 50 میلیارد نخ سیگار بر اساس برآوردها طی سال جاری خبر داد و اعلام کرد که برآورد مصرف سالانه سیگار ایرانی ها در سال معادل 55 ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۵۹    
روز پنجشنبه هفته گذشته، سومین کنگره حزب اتحاد ملت ایران با حضور فعالان سیاسی جریان اصلاحات در سالن همایش های امام علی (ع) برگزار شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۵۹    
دینارا کاسکو، معمار اوکراینی، اکنون مهارت های معمارانه خود را در آشپزخانه به کار بسته است تا دسرها و شیرینی های را خلق کند تا مخاطبان پیش از خوردن آنها دقایقی با شگفتی به آنها خیره شوند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۲:۳۹    
جالب است بدانید اولین خودرو به دستور مظفرالدین شاه از کشور بلژیک وارد ایران شد !
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۲:۳۹    
نقش متفاوت رضا نیکخواه هنرمند محبوب بوشهری درفیلم سینمایی "آینه بغل" به کارگردانی منوچهرهادی باگریمی شبیه به دکتر ظریف
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۲:۳۹    
مهدی سالم، مدیر شبکه امید در گفتگویی صمیمی و جذاب از ایده های جدیدش برای اداره شبکه ای توسط نوجوانان گفت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۲:۳۹    
شاید برایتان عجیب به نظر برسد اما شرکت هایی وجود دارند که در آپشن هایی که برای برگزاری مراسم های شما دارند، از آدمیزاد به عنوان دکور و آکسسوار استفاده می کنند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۲:۳۹    
عفونت سینوسی ممکن است ناشی از باکتری، ویروس یا حتی قارچ باشد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۲:۳۴    
رهبر کره شمالی در جشن سالگرد تاسیس حکومت کمونیستی کره شمالی میزبان جمعیت گسترده ای از جمله دانشمندان و متخصصان هسته ای بود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۲:۳۴    
نیروهای مشترک عراقی و حشد شعبی بزرگترین عملیات نظامی را از دو محور برای تحت تعقیب قرار دادن تروریست های داعش در مناطق شمال شرق بعقوبه آغاز کردند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۲:۳۴    
در روزهای گذشته شش فوران بی سابقه و شدید خورشیدی به سمت زمین تنها در مدت چهار روز مشاهده شده که می تواند سبب ایجاد قطعی برق و بروز مشکلات ارتباطی شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۲:۲۹    
کوروش بهادری گفت: انتظار رشد ابر و رگبار و رعدوبرق را در نواحی مرتفع استان، شمال و شرق استان مثل ایذه، دهدز، باغملک و برخی از شهرستان بهبهان پیش بینی می کنیم.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۲:۰۹    
مهدی طارمی می گوید که پرسپولیس توان قهرمان شدن در لیگ قهرمانان آسیا را دارد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۲:۰۹    
رئیس فدراسیون کره جنوبی با ارسال پیامی به رئیس فدراسیون فوتبال ایران، صعود تیم ملی فوتبال را به رقابتهای جام جهانی 2018 روسیه تبریک گفت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۲:۰۴    
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال تاکید دارد که در مدت 7 سال حضورش در ایران پیشنهادهای زیادی برای ترک ایران داشته است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۲:۰۴    
در حالی برترین های لیگ برتر فوتسال معرفی شدند که انتقادات بسیاری به نحوه انتخاب های سازمان لیگ وجود دارد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۱:۲۹    
در سایه تبعیض مذهبی، سرکوبگری و فضای خفقان سیاسی که در عربستان سعودی موج می زند، روحانیون شیعی یکی از گروه هایی هستند که بیشترین فشارها و محدودیت ها را تحمل می کنند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۱:۲۴    
استدلال اصلی مسئولان وزارت صنعت در دفاع از حذف قیمت مصرف کننده از روی برخی کالاهای مصرفی، قیمتگذاری ناعادلانه محصولات کارخانجات است که سود آن به جیب توزیع کنندگان می رود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۱:۰۴    
امروز پس از یک سال و نیم از پی گیری های حقوقی خبر می رسد دیوان محاسبات به جای مجازات و برخورد قانونی با مجاب کردن آنها به برگرداندن دریافت ها و علی رغم احکام حکومتی و قوانین لازم الاجرا در مورد ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۰:۵۹    
عضو شورای مرکزی حزب الله با بیان اینکه عناصر داعش روحیه خود را از دست داده اند گفت: شکست های پیاپی این گروه تروریستی اعتماد به تکفیری ها را از بین برده و پایان کار داعش در سوریه و عراق نزدیک است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۰:۵۹    
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه: ارتقا توان رزم یگان های نزسا با نگاه به تهدیدات پیرامونی در دستور کار در رزمایش های نیروی زمینی سپاه است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۰:۵۹    
نخستین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در حوزه علم و فناوری آغاز به کار کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۰:۵۹    
کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا حاضر نشد در خصوص تمدید قراردادش با این تیم به هواداران وعده ای بدهد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۰:۵۴    
طبق وعده دولت، تا پایان شهریورماه قرار است که سود سهام عدالت پرداخت شود؛ بر این اساس حداکثر 12 روز دیگر زمان باقی است تا مرحله اول سود سهام عدالت، پس از ده سال به حساب مردم واریز شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۰:۵۴    
عضوشورای فقهی بورس با اشاره به مصوبات جدید این شورا، از موافقت اولیه با کلیت فوروارد و یا قرارداد آتی خاص خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۰:۵۴    
یک فروند ناو موشک انداز ارتش به یک فروند ناو آمریکایی به دلیل نزدیک شدن به یک لنج ایرانی، هشدار داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۴    
تجهیزات نظامی گسترده ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان به همراه دو گردان از نظامیان وابسته به این ائتلاف وارد شهر مأرب یمن شده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۴    
حمیدرضا وهابی جوان ترین انبوه ساز کشور است که پس از یک سال فعالیت برای 200 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۴    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب در بیانیه اعلام کرد: توطئه کشتار مسلمانان در میانمار نشان می دهد اسلام ستیزی و سناریوی فشار بر مسلمانان با جدیت از سوی افراط گرایان غربی و شرقی دنبال می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۰:۲۹    
رابرت بیانچی معتقد است که قدرت و نفوذ ایران، ترکیه و پاکستان در طی سالیان اخیر افزایش یافته این در حالی است که اسرائیل، مصر و عربستان سعودی با کاهش قدرت مواجه شده اند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۰:۲۹    
استفن لندمن معتقد است آنگ سان سوچی برنده صلح نوبل یک متقلب است و از سازمان ملل بی توجه به فلسطین نمی توان انتظاری برای رسیدگی به وضعیت مسلمانان میانمار داشت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۰:۲۹    
سید عمار حکیم رهبر ائتلاف ملی عراق در دیدار با سلیم الجبوری رئیس پارلمان این کشور بر لزوم حل و فصل اختلافات میان بغداد و اربیل از طریق گفتگو و طبق قانون اساسی، تأکید کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۰:۲۹    
به گزارش رهیاب: وزارت خارجه پاکستان یوون مائنیت سفیر میانمار در اسلام آباد را در اعتراض به کشتار مسلمانان روهینگیا و خشونت علیه آنان احضار کرد. ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۰:۰۹    
مراسم عید غدیر باحضور پرشور مردم در منطقه ملاشیه برگزار شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۰:۰۹    
بارسلونا موفق شد با درخشش و هت تریک لیونل مسی به صدر جدول رقابت های لیگ اسپانیا باز گردد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۰:۰۹    
مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید برگزاری جام حذفی را جدی تر بگیرند و خودشان به این رقابت ها بها بدهند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۰:۰۴    
دید و بازدیدهای روز عید غدیر یا همان معایده در منطقه زرگان اهواز برگزار شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۹:۵۹    
حجت الاسلام قرائتی در یکی از جلسات درس هایی از قرآن گفت: ما به مکه می رویم تا به خدا بگوییم: بله! ولی آل سعود می گوید: نه، باید به آمریکا بگویید: بله! و هرکس به آمریکا لبیک نگوید، سزاوار انتقام است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۹:۵۴    
فرمانده میدانی حزب الله در دیرالزور با اشاره به نقش کلیدی ائتلاف روسیه، ایران و سوریه در شکست محاصره دیرالزور، نبردهای این شهر را مکتب جانفشانی و پهلوانی عنوان کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۹:۵۴    
دبیرکل اتحادیه عرب در سفر به عراق، خواستار به تعویق افتادن همه پرسی جدایی منطقه کردستان شد اما اربیل دست رد به سینه او زد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۹:۳۹    
سال81 پیکر 8شهید گمنام دوران دفاع مقدس مهمان شهرستان دزفول شد که با استقبال گرم و تشییع به یاد ماندنی مردم قدرشناس دزفول همراه شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۹:۱۴    
مراسم کاروان غدیر در شهرستان دزفول برگزار شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۸:۵۹    
مراسم عید غدیر باحضور پرشور مردم در منطقه ملاشیه برگزار شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۸:۳۹    
هفته فرهنگی خوزستان در حالی برگزار شد که کم کاری ها نه در حوزه معرفی بلکه در حوزه تأمین زیرساخت های سرمایه گذاری است.