شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۸:۰۲Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای رهیاب 6 شهریور 1396 - rahyabnews.com

رهیاب 23 اسفند 1393 رهیاب 30 اسفند 1395 رهیاب 1 فروردین 1396 رهیاب 31 اردیبهشت 1396 رهیاب 31 خرداد 1396 رهیاب 31 تیر 1396 رهیاب 1 مرداد 1396 رهیاب 1 مهر 1396 رهیاب 30 آبان 1396 رهیاب 30 آذر 1396 رهیاب 30 دی 1396 رهیاب 30 بهمن 1396 رهیاب 29 اسفند 1396 رهیاب 1 شهریور 1396 رهیاب 2 شهریور 1396 رهیاب 3 شهریور 1396 رهیاب 4 شهریور 1396 رهیاب 5 شهریور 1396 رهیاب 6 شهریور 1396 رهیاب 7 شهریور 1396 رهیاب 8 شهریور 1396 رهیاب 9 شهریور 1396 رهیاب 10 شهریور 1396 رهیاب 11 شهریور 1396 رهیاب 12 شهریور 1396 رهیاب 13 شهریور 1396 رهیاب 14 شهریور 1396 رهیاب 15 شهریور 1396 رهیاب 16 شهریور 1396 رهیاب 17 شهریور 1396 رهیاب 18 شهریور 1396 رهیاب 19 شهریور 1396 رهیاب 20 شهریور 1396 رهیاب 21 شهریور 1396 رهیاب 22 شهریور 1396 رهیاب 23 شهریور 1396 رهیاب 24 شهریور 1396 رهیاب 25 شهریور 1396 رهیاب 26 شهریور 1396 رهیاب 27 شهریور 1396 رهیاب 28 شهریور 1396 رهیاب 29 شهریور 1396 رهیاب 30 شهریور 1396 رهیاب 31 شهریور 1396 
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۲:۵۵    
به گزارش رهیاب: شرایط خاص اقتصادی و رکود حاکم بر کشور، پیدا کردن شغلی با درآمد مناسب را شبیه عملیات غیرممکن کرده، در این بین اما شغل هایی هم است که هنوز بازار کار آنها اشباع نشده است. ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۰:۳۰    
به گزارش رهیاب: وزارت جهاد کشاورزی طی اطلاعیه ای اعلام کرد که میزان مصرف آب برای تولید هر کیلوگرم هندوانه در کشور کاهش یافته است و این رقم به 286 لیتر آب رسیده است. ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۰:۳۰    
برنامه ششم شهریور 90 مثل همیشه با اجرای عادل فردوسی پور دوشنبه شب روی آنتن شبکه سه رفت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۹:۰۵    
وزیر دفاع گفت: توان دفاعی را آنقدر افزایش می دهیم که کسی جرات تعرض به ایران را نداشته باشد و بداند پاسخ ایران کوبنده و دندان شکن خواهد بود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۹:۰۵    
دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به عملیات آزادسازی شرق لبنان از لوث داعش اعلام کرد که معنای سیاسی و نظامی آنچه در شرق لبنان رخ داده است، تسلیم شدن داعش است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۲:۳۵    
علی رضا عالیپور، سوابق متعددی در پست های مختلف شهرداری اهواز را در کارنامه خود دارد که شاخص ترین انها شهردار فعلی منطقه دو اهواز است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۰۰    
دلم تنگ است؛ تنگ روزهایی که مصلحت اسلامی مطرح بود، نه اسلام مصلحتی. تنگ روزهایی که تشیع وسیله ای برای ارتزاق نشده بود. تنگ روزهایی که که اهداف عالی انسانی فدای مصلحت های شخصی نمی شد. ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۵۰    
سید راضی نوری گفت: تا زمانی که اقتصاد مردمی نباشد و نگاهمان به داخل کشور نباشد، همچنین تا زمانی که نگاه صادراتی در پیش روی مان نباشد و به خصوص تعاونی ها ورود نکنند، کاری پیش نخواهد رفت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۴۵    
سرمربی سابق تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر به عنوان مدیر فنی این باشگاه منصوب شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۴۵    
مسئول ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان شوش از آموزش احکام شرعی قبل از خطبه های نماز جمعه شوش خبر داد و گفت:جمعه آینده به دلیل تقارن روز جمعه و عید سعید قربان نماز جمعه اقامه نمی شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۴۵    
مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شوش گفت: برخورد دو دستگاه خودرو سواری پژو در محور جاده عنکوش شهرستان شوش 7نفر مجروح شدند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۴۵    
این روزها بحث انتخاب شهردار کلانشهر اهواز به یکی از بحث های روز تبدیل شده و عموم شهروندان بر لزوم انتخاب شهردار پاک دست ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۴۵    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: استان خوزستان در حال حاضر حدودا 50 درصد شکر کشور را تولید می کند و در حال حاضر 40 درصد نیاز شکر کشور در خوزستان تولید می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۴۵    
فرمانده انتظامی شوشتر از غرق شدن سه جوان در رودخانه این شهرستان خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۴۰    
فرمانده نیروی انتظامی خوزستان از کشف محموله کالا قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال در اندیمشک خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۴۰    
بازارچه فصلی صنایع دستی در اهواز راه اندازی خواهد شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۴۰    
سید حمید حسن زاده شهردار مسجد سلیمان شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۴۰    
سید مهدی موسوی به فرزندان شهیدش پیوست.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۵۵    
تیم نفت مسجدسلیمان شروع مقتدرانه ای در لیگ دسته اول داشته است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۵۵    
دو تیم خوزستانی لیگ یک در صدر جدول این لیگ قرار دارند تا در صورت صعود تعداد سهمیه های لیگ برتری خوزستان بازهم افزایش یابد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۵۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت وگو با روزنامه های کره ای نسبت به مسائل پیش آمده موضع گیری تندی انجام داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۵۰    
رکس تیلرسون در پاسخ به سوال کریس والاس مجری معروف شبکه فاکس نیوز گفت: رییس جمهور برای خودش حرف می زند!
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۵    
به گزارش رهیاب: تالاب ها یکی پس از دیگری به خاطره بدل می شوند؛ مراتع خشک می شود و جای آنها را زمین های خشکی می گیرد که باید آنها را زادگاه ریزگردها خواند؛ شرق و غرب کشور فرقی نمی کند ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۵    
سید کریم حسینی 48 ساله، مدرس دانشگاه و پزشک عمومی است و حالا پس از 14 سال سوابق مدیریتی در وزارت بهداشت، استانداری خوزستان، بنیاد شهید و تأمین اجتماعی می خواهد شهردار اهواز شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۰    
کارشناسان سلامت معتقدند افراد مسنی که سیگار می کشند نسبت به همسالان غیرسیگاریِ خود بیشتر به لحاظ جسمی ضعیف و کم بنیه هستند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۰    
محمد توسلی گفت: گواهی فوت مرحوم یزدی توسط پزشکان صادر شده، اقدامات اداری در سفارت ایران در ترکیه برای بازگشت پیکر وی انجام شده و در اولین پرواز ، پیکرش به تهران بازخواهد گشت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۰    
به گزارش رهیاب: اولیای دم پرونده مرگ پیرمرد در درگیری با خواننده رپ، با مراجعه به دادسرا اعلام کردند در صورتی که حمیدرضا واقعیت را بگوید، درباره بخشش او تصمیم گیری می کنند ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۳۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان می گوید آمریکایی ها بیشتر از توانمندی ایران هراس دارند وگرنه مطمئن هستند که ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۳۵    
دبیر انجمن پزشکان کودکان ایران عنوان کرد: اگر سکسکه کودکان بیش از 20 دقیقه طول بکشد و یا برای چند روز متوالی تکرار شود حتما باید توسط پزشک مورد بررسی قرار بگیرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۳۵    
رییس دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مصرف غلیظ قهوه و چای منجر به کم خونی می شود و توصیه می شود که به صورت رقیق و با احتیاط استفاده شوند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۳۵    
اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر با ایجاد کمپین "سعودی نمی خریم" از مردم و حجاج ایرانی درخواست کردند از خرید کالاهای سعودی خودداری کنند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۳۵    
عده ای از طلاب مدارس عملیه استان تهران به دیدار رهبر انقلاب رفتند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۴۰    
منصوریان در واکنش به حواشی اخیر در اظهار نظری گفته است:اگر چشمانم آبی بود، برایم هورا هم می کشیدند!
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۴۰    
سرمربی تیم ملی برای دستیار سابقش پیامی فرستاد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۳۵    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه اعمال نفوذ و نظارت بر سرویس امنیت ملی را تشدید کرد. وی این اقدام را به وسیله صدور فرمانی صورت داد که بر طبق آن سازمان میت ترکیه تحت کنترل کامل وی قرار می گرفت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۳۵    
با بررسی های آزمایشگاهی روی چاقوهای خون آلود، راز این پرونده جنایی در حالی فاش شد که یکی از متهمان به قتل در بازسازی صحنه جنایت اعتراف کرد: برای رهایی پسر خاله ام از اتهام قتل قهرمان بازی کردم!
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۳۵    
در سال 96 که سال تولید و اشتغال نامگذاری شده، واردات کالاهایی که در داخل کشور به اندازه کافی تولید می شود، سرعت گرفته است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۳۵    
دانشجویان کارشناسی ارشد دیگر نگران کسر نمره به خاطر تأخیر در دفاع از پایان نامه هایشان نباشند چون هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، کسر نمره به خاطر تأخیر در دفاع از پایان نامه را غیرقانونی اعلام کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۳۵    
عبدالله ویسی شب گذشته از نزدیک دیدار رئال مادرید و والنسیا را تماشا کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۳۵    
عکسی از عملیات عمرانی عجیب در کنار یک بنای تاریخی و بادگیرهایش در فضای مجازی به موضوع داغی تبدیل شد و تاسف کاربران را در پی داشت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۳۰    
ارتش آمریکا رزمایشی با حضور خودروهای بی سرنشین و خودران انجام داده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۳۰    
وزیر ارتباطات گفت: تا یک ماه آینده وضعیت مصوبه فروش اینترنت نامحدود مشخص می شود و این موضوع را به عنوان اولویت این وزارتخانه در برنامه صد روزه دولت دیده ایم.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۲۵    
دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری با نابسامان دانستن بافت فعلی پیرامونی حرم مطهر رضوی گفت: از این پس دیگر شاهد ساخت سازه های مرتفع در اطراف این مکان مقدس نخواهیم بود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۲۵    
تمبر یادبود شهید حججی امروز در مراسم معارفه وزیر ارتباطات رونمایی شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۱۵    
دروازه بان سابق تیم فوتبال استقلال از تصمیم اعضای هیات مدیره این باشگاه مبنی بر فرصت دو هفته ای به منصوریان انتقاد کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۱۵    
یک رسانه کره ای با انتشار مطلبی تحلیلی در مورد رفتارهای کارلوس کی روش، توهین بی سابقه ای به سرمربی تیم فوتبال ایران انجام داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۱۵    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که نخستین فصل حضورش را در این تیم سپری می کند گفت: زمانی که می خواستم به این تیم بیایم ذهنیتم چیز دیگری بود اما حالا احساس آرامش دارم.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۱۵    
مشاوران امنیت سایبری رئیس جمهور آمریکا به دلیل آنچه که آن را بی توجهی ترامپ به مسائل امنیت ملی اعلام کردند بطور دسته جمعی از سمت های خود کناره گیری کردند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۱۵    
نتایج ضعیف و دور از انتظار تیم ملی کشتی آزاد در رقابتهای جهانی فرانسه بزودی در نشست ویژه ای توسط شورای فنی بررسی خواهد شد که احتمال تغییر در کادر فنی وجود دارد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۱۰    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی عروج دو تن از جهادگران بسیجی در پیام تسلیتی تصریح کرد: این بسیجیان جهادگر در کمال صفا و اخلاص در راهی قدم گذاشتند که رضایت خداوند متعال را در خدمت به مردم محروم مناطق ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۰:۴۵    
دبیر انجمن طب فیزیکی و توانبخشی ایران گفت: پوکی استخوان اولیه با افزایش سن، یائسگی و عادات مربوط به شیوه زندگی مانند سیگار ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۰:۳۵    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: متوسط 13 میلیون تومان وام برای اشتغال مددجویان کمیته امداد امام(ره) پرداخت می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۰:۳۵    
معاون رئیس جمهوری پیشین آمریکا در یادداشتی از سخنان اخیر ترامپ در برابر دانستن سفیدبرترپندارها و مخالفانشان به شدت انتقاد کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۰:۳۰    
استاد دانشگاه میون جی در سمینار خود راه حل برد تیم ملی فوتبال ایران را به سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی نشان داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۰:۳۰    
رسانه های کره ای بعد از انتقادات کارلوس کی روش از امکانات تیم ملی ایران در کره، شروع به جنگ روانی و بهانه تراشی کردند و معتقدند که امکانات کره جای انتقاد ندارد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۰:۳۰    
شرکت چینی Tianyuan Garments از سال آینده سیستم رباتیک خیاطی خود را راه اندازی خواهد کرد و تغییر اساسی در صنعت پوشاک ایجاد خواهد شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۰:۳۰    
هیات مدیره شرکت اوبر دارا خسروشاهی، مدیرعامل شرکت مسافرتی آنلاین "اکسپیدیا" را به مدیرعاملی این شرکت برگزید.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۰:۳۰    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که تعداد زیادی از تروریست های داعش را در نزدیکی شهر غانم در شرق سوریه از پای درآورده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۰:۲۵    
مشاور فرمانده کل قوا با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیدار و گفت وگو کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۰:۲۵    
با وجود گزینه های موجود در فناوری شارژ بی سیم، شرکت اپل در گوشی جدید آیفون 8 فناوری 7.5 واتی که سرعت شارژ پایینی دارد را به کار گرفته است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۰:۰۰    
نایب رئیس مجلس از دولت خواست که کم کاریهای صورت گرفته در پرداخت حقوق نیروهای مسلح را جبران کند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۵۵    
قرار است به زودی کمیته فنی باشگاه استقلال با حضور پنج نفر تشکیل شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۵۵    
مدیرکل اقتصاد و دارایی خوزستان گفت: 62 درصد خرید ادارات خوزستان در سال 96 درون استانی بوده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۵۵    
افرادی در برخی از فدراسیون ها حضور دارند که کارمند رسمی وزارت ورزش و جوانان هستند و در واقع دو پست را همزمان در اختیار دارند و این موضوع اتفاقاتی را رقم می زند که نمی توان به آنها بی توجه بود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۵۰    
نایب قهرمان المپیک و عضو شورای فنی فدراسیون کشتی گفت: از عملکرد آزادکاران در رقابت های جهانی فرانسه راضی نیستیم.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۵    
مرحله سوم جام حذفی ایران 96-97 روزهای 16، 17 و 18 شهریورماه برگزار می شود که 4 نماینده خوزستان در این مرحله حضور دارند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۳۰    
یکی از مسئولین نظامی اتریش تاکید کرد که خطر حملات تروریستی داعش در اروپا در 2 سال اخیر افزایش داشته و مشابه حمله بارسلون در هر منطقه اروپا ممکن است رخ دهد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۳۰    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از جمع بندی پرونده تحصیلی برادر رئیس جمهور در هفته جاری خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۲۵    
این روزها در بین همه شاخصه هایی که برای انتخاب شهردار اهواز مطرح می کنند، موضوع "تخصص" همواره مورد توجه و البته محل مناقشه بوده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۲۵    
بحران روابط محور سعودی با قطر در حالی وارد مسائل ممنوعه شده و خط قرمزها را پشت سر گذاشته است که هر یک از طرفین با اتخاذ مواضع تند و خطرناک به دنبال مقابله به مثل با طرف مقابل است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۲۰    
وزیر آموزش وپرورش با اشاره به اینکه برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان به جهت منابع مالی مشکلی ایجاد نمی شود، گفت: مدارس دولتی دارای نظام تضمین کیفیت می شوند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۲۰    
حملات تروریستی که در سال های اخیر یکی پس از دیگری در شهرهای مهم اروپایی رخ می دهد نفس سازمان های امنیتی اروپا را به شماره انداخته و درماندگی بیش از پیش قاره سبز در مقابله با این بحران خودساخته را به ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۱۵    
ویژگی آرامش بخش آبی می تواند به کاهش اضطراب در انسان کمک کند. فرهنگ های باستانی نیز از کروموتراپی برای درمان بیماری ها استفاده می کردند، و در این میان، رنگ آبی اغلب برای تسکین درد کاربرد داشته است.