دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۹:۱۳Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای رهیاب 8 شهریور 1396 - rahyabnews.com

رهیاب 23 اسفند 1393 رهیاب 30 اسفند 1395 رهیاب 1 فروردین 1396 رهیاب 31 اردیبهشت 1396 رهیاب 31 خرداد 1396 رهیاب 31 تیر 1396 رهیاب 1 مرداد 1396 رهیاب 1 مهر 1396 رهیاب 30 آبان 1396 رهیاب 30 آذر 1396 رهیاب 30 دی 1396 رهیاب 30 بهمن 1396 رهیاب 29 اسفند 1396 رهیاب 1 شهریور 1396 رهیاب 2 شهریور 1396 رهیاب 3 شهریور 1396 رهیاب 4 شهریور 1396 رهیاب 5 شهریور 1396 رهیاب 6 شهریور 1396 رهیاب 7 شهریور 1396 رهیاب 8 شهریور 1396 رهیاب 9 شهریور 1396 رهیاب 10 شهریور 1396 رهیاب 11 شهریور 1396 رهیاب 12 شهریور 1396 رهیاب 13 شهریور 1396 رهیاب 14 شهریور 1396 رهیاب 15 شهریور 1396 رهیاب 16 شهریور 1396 رهیاب 17 شهریور 1396 رهیاب 18 شهریور 1396 رهیاب 19 شهریور 1396 رهیاب 20 شهریور 1396 رهیاب 21 شهریور 1396 رهیاب 22 شهریور 1396 رهیاب 23 شهریور 1396 رهیاب 24 شهریور 1396 رهیاب 25 شهریور 1396 رهیاب 26 شهریور 1396 رهیاب 27 شهریور 1396 رهیاب 28 شهریور 1396 رهیاب 29 شهریور 1396 رهیاب 30 شهریور 1396 رهیاب 31 شهریور 1396 
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۳۵    
با توجه به وضعیت بحرانی خوزستان در سال گذشته اکنون چالش جدی روبروی دولت دوازدهم حل معضل ریزگردها با کار عملیاتی و جلو گیری از انتقال اب از سر شاخه های کارون خواهد بود در غیر اینصورت الگوی مقابله با ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۰    
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: با توجه به این که زمین های قابل استفاده برای طرح های بالادستی و میانی در این منطقه با محدودیت روبه روست ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۵    
شهبازی دخالت انسانی و تغییرات الگوهای اقلیمی را دو عاملی دانست که کشور را به سمت افق جدیدی هدایت می کند و گفت: این افق ممکن است برای برخی مناطق مانند شهرهای شمالی و جنوبی مرطوب تر شود ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۹:۴۵    
فیلم های سینمایی و تلویزیونی متفاوتی در روزهای پایانی هفته و مقارن با عید سعید قربان از شبکه های مختلف سیما پخش می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۹:۲۰    
روحانی درحالی مجدد بر تفکیک 3 وزارتخانه از هم تاکید کرد که این درخواست مخالفت های بسیاری را در میان نمایندگان مجلس و وزاری دولت به همراه داشت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۹:۱۰    
رئیس کل بانک مرکزی گفت : برای موفقیت نظام بانکی در اجرای نظام بانکی بدون ربا نیازمند آموزش مفاهیم و مبانی به مردم هستیم .
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۹:۱۰    
کارشناس و مربی فوتبال ایران چند استراتژی را برای شیوه بازی تیم ملی برابر کره جنوبی پیشنهاد داد و گفت: اینکه تیم ملی بدون گل خورده به جام جهانی رسیده آمار خوبی است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۹:۰۵    
الحشد الشعبی عراق در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای این کشور تمامی منطقه العیاضیه در شمال شهرستان تلعفر را به طور کامل آزاد کردند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۹:۰۰    
بازیکن تیم فوتبال نفت تهران از اقداماتی که برخی از مسئولان این باشگاه برای فسخ قرارداد آنها انجام می دادند پرده برداشت و دست به افشاگری زد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۸:۱۵    
امروز خودرو پژو پارس سال یک میلیون تومان و پژو 207 حدود 700 تومان افزایش قیمت داشته است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۸:۱۰    
هرچند که در ریشه یابی تنش های اخیر در شبه جزیره کره بایستی نقش عوامل متنوعی را در نظر گرفت، اما توافق هسته ای آمریکا و کره شمالی در سال 1994 و نحوه رفتار واشنگتن در اجرای این توافق دست کم یکی از ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۵    
پلی فنل ها نامی هستند که این روزها زیاد می شنوید. بیشتر ما فقط می دانیم غذایی که حاوی پلی فنل باشد خوب است و باید آن را خورد. اما واقعا پلی فنل ها به چه دردی می خورند؟
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۵    
پسر عمویم در رقه، شماره تماس زنی سوری از اهالی ادلب را به من داده و تاکید کرده بود، در ترکیه هرجا به بن بست خوردم از او کمک بگیرم. از طریق واتس آپ با او تماس گرفتم. مرا به خانه خود دعوت کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۵    
متعاقب این آزمایش ها سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: شاهد تشدید تنش ها در در شبه جزیره کره هستیم.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۵    
مدافع برزیلی باشگاه استقلال با حضور در تمرین امروز آبی پوشان آماده بازی شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۵:۰۵    
فرآیند انتخاب شهردار اهواز دقایقی پیش با حضور همه اعضای شورای شهر برگزار شد و شهردار و سرپرست کلانشهر اهواز در دوره جدید مشخص شدند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۰۵    
مدیران سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان از برنامه های روز عرفه بی اطلاع هستند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۱۰    
غلامرضا شرفی گفت: برای انتخاب پیشنهاد ما آن است که وزیر نیرو دست اندرکاران دولت، معاونان و شخص معاون اول بعنوان مشورت با نمایندگان مذاکره کنند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۴۰    
انقراض یعنی حذف تنوع زیستی. اگر گذرتان به زمین های کشت سویا بخورد می بینید که در آن مناطق به جز سویا، هیچ چیزی دیگری وجود ندارد. وای به حال گونه های جانوری ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۴۰    
به گزارش رهیاب: همسر شهید حججی در نامه ای به همسرش می گوید: محسن جان؛مرد من.در این مدت که نبودی ولی بودی اتفاقات زیادی افتاد. چقدر برایت حرف دارم.ناگفته هایی به اندازه تمام سالهای با هم بودنمان ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۵    
شیوه نامه جذب معلمان که در روزهای گذشته انتقادات بسیاری را به همراه داشته است، موافقان و مخالفانی دارد ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۵    
این گونه به نظر می رسد که یادآوری خاطراتی خوب می تواند نقش چشمگیری در کاهش پاسخ استرس روانی داشته باشد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۵    
دانشگاه های سراسر جهان برای جذب دانشجو برنامه های خاصی در نظر می گیرند. آنها سعی می کنند با ارائه کمک هزینه تحصیلی، در نظر گرفتن خوابگاههای لوکس و ایجاد فرصتهای شغلی نخبگان را جذب کنند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۵    
محمد دلاوری از تنبلی و ولنگاری مدیران کشور انتقاد کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۰    
سیامک انصاری درباره پروژه های جدیدش بعد از تمام شدن ضبط برنامه دورهمی توضیحاتی داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۰    
در این گزارش تصاویری از زندگی خرس ها را مشاهده می نمایید.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۵    
هدفمندی یارانه ها به دلیل برخی کج سلیقگی ها و استمرار رویه های نادرست،همچون پرداخت یارانه به اقشار ثروتمند به چالشی جدی در اقتصاد مبدل شده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۵    
نماینده مردم ارومیه در مجلس خواستار ورود کمیسیون اجتماعی مجلس به بحث کسبه و ساکنان ساختمان فروریخته پلاسکو شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۵    
صادق زیباکلام با انتشار توئیتی از اظهارات دیشب رئیس جمهور انتقاد کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۵    
امکان پیمودن راههای میانبر رسیدن به قدرت و ثروت به واسطه وابستگی خانوادگی به حاکمان یا راههای ویژه رسیدن به رانت اطلاعاتی در درون حاکمیت را پدیده آقازادگی گویند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۰    
ظریف درباره طرح ضد برجامی جان بولتون گفت: بولتون اولین بار نیست که در این صحنه حضور دارد؛ بار قبل هم سیاست بولتون در ابتدای دهه 80 شمسی دنبال شد و نتیجه آن را آمریکایی ها دیدند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۰    
حشمت الله فلاحت پیشه گفت: خواسته وزیر ورزش مبنی بر پیگیری دلایل شکست تاریخی کشتی، خواسته مجلس است و باید پیگیری شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۰    
انعکاس نور درختان در جزیره هوکایدو (Hokkaido) ژاپن عکس روز نشنال جئوگرافیک شد./ عکس: Masahiro Hiroike
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۰    
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: ارتش و سپاه یک لشکر الهی هستند؛ ما از تمامی ظرفیت های وزارت دفاع استفاده خواهیم کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۰    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس تاکید دارد که سند برجام درآینده با مخمصه های حقوقی بیشتری مواجه می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۰    
غربت عجیب مزار امیران شجاع و دلیر ارتش، شهیدان حسن آبشناسان و مسعود منفرد نیاکی هر بیننده ای را متعجب می کند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۱۵    
وزرای دولت دوازدهم هفته پیش برای تحقق وعده هایی که رئیس جمهور داده است، سوگند خوردند؛ از جمله وعده ها آن بود که کابینه جوان تری بر سر کار خواهد آمد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۱۵    
وکیل تسخیری پرونده عامل قتل آتنا اظهارداشت: در خصوص قتل نمی توانم اظهار نظر کنم. ضمن اینکه درباره تجاوز به عنف هم نظریه کمیسیون پزشکی به صورت قطعی عنوان نشده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۱۵    
پرونده قتل رازآلود دختر بچه هشت ساله ای به نام حدیثه که قربانی جنایتی هولناک در روستای میگون ازتوابع لواسانات شده است دیروز بار دیگر در دادگاه کیفری ورق خورد اما راز جنایت همچنان سربه مهر ماند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۱۵    
به همین سادگی هم نیست. وقتی خطاب چند جملۀ اولت با فردی باشد که می دانی زنده است، گرفتار می شوی. کم کم که پیش می روی او را حس می کنی. وقتی می خوانی که از پله ها افتادی و بی هوش شدی .
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۴۰    
معاون حج و عمره مرکز پزشکی هلال احمر، آخرین آمار بیماران بستری در بیمارستان های هلال احمر ایران در عربستان را 49 نفر اعلام کرد و گفت: 11 زائر بیمار هم در بیمارستان های سعودی بستری هستند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۳۵    
رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با بیان اینکه امنیت شغلی نیروی کار امروز در مرز هشدار قراردارد، خواستار تدوین هر چه سریعتر آیین نامه اجرایی تعیین سقف مدت زمان قراردادهای موقت شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۳۵    
یک کاوشگر ژاپنی موفق به کشف اکسیژن متعلق به زمین در ماه شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۳۵    
ظرفیت پهنای باند اینترنت بین الملل با افزایش 252 گیگابیت بر ثانیه در 3 ماهه نخست امسال، به 995 گیگابیت برثانیه رسید. این درحالی است که ظرفیت اینترنت داخلی تغییری نداشته است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۳۰    
پس از اعلام حرمت واردات کالاهای با مشابه داخلی از سوی رهبرانقلاب، مسئولان دولتی بارها از ممنوعیت واردات این کالاها سخن گفتند، اما در عمل هنوز بخش عمده ای از این محصولات به راحتی وارد کشور می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۳۰    
حامیان اصلاحات مصر به دنبال افزایش اختیارات رئیس جمهور هستند و تلاش دارند قانون اساسی کشور را به سال 1971 بازگرداند، یعنی قانونی که حتی در سالهای پایانی حسنی مبارک نیز اجرا نمی شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۱۵    
کادر فنی تیم فوتبال جوانان ایران اسامی بازیکنان مد نظر خود را برای حضور در اردوی این تیم اعلام کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۱۵    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه این تیم برای نیاز به یک مهاجم تمام کننده دارد گفت: منصوریان اگر می خواهد از این وضعیت خارج شود باید از کی روش یاد بگیرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۱۵    
یک گروه از نیروهای اهل الشام خیال می کنند که توافقی که با ارتش صورت داده بودند از سوی حزب الله محترم شمرده نشده است، در نتیجه برای یک دسته از نیروهای حزب الله کمین می گذارند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۱۰    
یکی از مشاوران سابق ترامپ که اخیراً در اعتراض به سیاست های کاخ سفید استعفا کرده است، گفت که رئیس جمهور آمریکا منزوی شده و اعتبار رهبران جمهوری خواه کنگره از بین رفته است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۱۰    
ابعادی از انفجار دفتر نخست وزیری در سال 60 ناگفته باقی مانده است؛ در این گزارش سعی شده به بخشی از پشت پرده های این جنایت اشاراتی شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۹:۴۵    
معاون فاوای قرارگاه پدافند هوایی می گوید برای لینک شدن سامانه روسی S-300 با سیستم یکپارچه پدافند هوایی ایران، پروتکل مشترکی میان دو کشور تعریف و بر اساس آن عمل شده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۹:۴۵    
تیم ملی ایران روز پنجشنبه در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 به مصاف تیم کره جنوبی خواهد رفت. مسابقه ای که برای ملی پوشان ایرانی تشریفاتی اما حیثیتی محسوب می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۹:۴۵    
مشاور حقوقی بابک زنجانی در امور بین الملل نوشت، برخلاف وجود دادنامه قطعی درباره بدهی زنجانی کماکان مسئولان وزارت نفت با مبالغ سه و چهار میلیارد دلاری بازی کرده و حتی سهوی یا عمدی مبالغ سه ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۹:۴۵    
مشاور سابق پنتاگون در امور کشورهای عرب خاورمیانه گفت: موشک ها و راکت های پرشمار حزب الله می توانند هر جای اسرائیل را هدف گیرند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۹:۲۵    
موضوع قاچاق لوازم خانگی مدیا و جریمه 100 میلیارد تومانی واردکننده با اظهار نظرهای مختلف مسئولان دستگاههای اجرایی وارد فاز جدیدی شده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۹:۲۰    
سایت اسپانیول از حضور بازیکن سابق تیم ملی کشورمان در کمپ خود گزارش تهیه کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۹:۲۰    
عملکرد بانک مرکزی در دولت یازدهم با کاستی هایی همراه بوده است که عدم انعقاد پیمان های پولی دوجانبه، تداوم بنگاه داری و ملک داری بانک ها و عدم اجرای بخشنامه شفافیت بانکی از آن جمله است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۹:۲۰    
از دید مربی پیشین تیم ملی، کارلوس کی روش مهم ترین نقش را در موفقیت های چند سال اخیر فوتبال ایران داشته است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۹:۲۰    
مربی پیشین تیم ملی گفت: صعود نکردن به جام جهانی برای کره ای ها بسیار گران تمام می شود و به همین دلیل از چند روز قبل جنگ روانی علیه تیم ایران را آغاز کرده اند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۹:۲۰    
کمیته ملی المپیک روز 22 مرداد ماه نامه ای برای اعضای مجمع عمومی این کمیته ارسال کرده که دارای ابهامات زیادی است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۹:۱۵    
میزان خشم رژیم صهیونیستی از شکست داعش در سوریه و لبنان ثابت کرد که اقدامات این تروریست ها در چارچوب پروژه های آمریکایی صهیونیستی ضد منطقه است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۹:۱۵    
بررسی حمله آمریکا به کره شمالی و پاسخ های احتمالی پیونگ یانگ به این حمله به خوبی نشان دهنده این است که ترامپ ریسک حمله به کره شمالی را نخواهد پذیرفت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۹:۱۵    
نماینده مردم زنجان در مجلس از مسکوت شدن سوال از رئیس جمهور درباره موسسات مالی خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۹:۱۵    
نخست وزیر عراق به مشارکت استان کرکوک در همه پرسی اقلیم کردستان عراق واکنش نشان داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۹:۱۰    
در پی آغاز دوباره خشونت ها در ایالت راخین میانمار، هزاران مسلمان روهنیگیایی آواره شده و به سوی مرزهای بنگلادش فراری شدند.