شنبه ۱۹ خردادساعت ۲۳:۴۰Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای رهیاب 26 شهریور 1396 - rahyabnews.com

رهیاب 23 اسفند 1393 رهیاب 30 اسفند 1395 رهیاب 1 فروردین 1396 رهیاب 31 اردیبهشت 1396 رهیاب 31 خرداد 1396 رهیاب 31 تیر 1396 رهیاب 1 مرداد 1396 رهیاب 1 مهر 1396 رهیاب 30 آبان 1396 رهیاب 30 آذر 1396 رهیاب 30 دی 1396 رهیاب 30 بهمن 1396 رهیاب 29 اسفند 1396 رهیاب 1 شهریور 1396 رهیاب 2 شهریور 1396 رهیاب 3 شهریور 1396 رهیاب 4 شهریور 1396 رهیاب 5 شهریور 1396 رهیاب 6 شهریور 1396 رهیاب 7 شهریور 1396 رهیاب 8 شهریور 1396 رهیاب 9 شهریور 1396 رهیاب 10 شهریور 1396 رهیاب 11 شهریور 1396 رهیاب 12 شهریور 1396 رهیاب 13 شهریور 1396 رهیاب 14 شهریور 1396 رهیاب 15 شهریور 1396 رهیاب 16 شهریور 1396 رهیاب 17 شهریور 1396 رهیاب 18 شهریور 1396 رهیاب 19 شهریور 1396 رهیاب 20 شهریور 1396 رهیاب 21 شهریور 1396 رهیاب 22 شهریور 1396 رهیاب 23 شهریور 1396 رهیاب 24 شهریور 1396 رهیاب 25 شهریور 1396 رهیاب 26 شهریور 1396 رهیاب 27 شهریور 1396 رهیاب 28 شهریور 1396 رهیاب 29 شهریور 1396 رهیاب 30 شهریور 1396 رهیاب 31 شهریور 1396 
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۲:۱۵    
رامبد جوان در یک برنامه زنده تلویزیونی از مهران مدیری گلایه کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۲:۱۰    
میلاد عبادی پور بازیکن تیم ملی والیبال ایران به عنوان بهترین دریافت کننده مسابقات جام قهرمانان قاره ها انتخاب شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۲:۱۰    
فعالیت های چندین کانال تلگرامی برای تبلیغ چندهمسری و ترویج آن در جامعه به اسامی مختلف و به اسم سنت اهل بیت و فرهنگ ناب موجب حساسیت های زیادی شد که آن را پیگیر شدیم.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۲:۰۵    
دکتر حسن روحانی که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به آمریکا سفر کرده است، بعدازظهر یکشنبه به وقت محلی وارد فرودگاه جان اف کندی نیویورک شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۱:۰۰    
تحقیقات جدید نشان داده که قدرت یادگیری مغز انسان با بالا رفتن سن از بین نرفته و حتی بزرگسالان نیز می توانند موضوعات ناشناخته و جدید را یاد بگیرند، فقط باید راه آن را بلد باشند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۰:۴۰    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از کسب عنوان سوم جام قهرمانان قاره ها گفت: این یک موفقیت باورنکردنی است و نشان می دهد که تا چه اندازه مستحق این مدال هستیم.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۹:۰۰    
علی لاریجانی با بیان اینکه دولت و مجلس عراق با برگزاری همه پرسی در اقلیم کردستان مخالف هستند، گفت: دشمنان مردم عراق یک روز به این کشور تروریست می فرستند و روز دیگر به دنبال تجزیه این کشور هستند که ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۹:۰۰    
فرمانده لشکر زرهی 8 نجف اشرف جزئیات کشف بمب در نجف آباد اصفهان را تشریح کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۸:۵۵    
دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان از هفته ششم لیگ برتر با برتری شاگردان جلالی خاتمه یافت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۸:۵۵    
مهمترین نشانه نزدیک بودن پایان جنگ در سوریه این است که در سه منطقه آتش بس برقرار شده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۸:۵۵    
نماینده مردم تهران در مجلس با ظاهری جدید و متفاوت در کشور پرتغال ظاهر شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۸:۵۵    
تیم استقلال در حالی در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر ایستاده است که در هر دو هفته گذشته لیگ احتمال قعرنشینی اش وجود داشت!
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۸:۵۰    
عضو شورای فنی کشتی آزاد با تاکید بر لزوم برخی تغییرات در کشتی آزاد گفت: اگر بخواهیم با همین رویه به کار ادامه بدهیم جای نگرانی دارد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۸:۵۰    
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران از توافق باشهرداری برای اتصال مترو پردیس به خط 4 (سرخه حصار) خبر داد و گفت: بانک مسکن شرط ضامن را برای فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر حذف کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۶:۳۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: دشمن بداند زورگویی و قلدرمآبی هر جا جواب بدهد در جمهوری اسلامی جواب نخواهد داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۲:۲۵    
به گزارش جهان نیوز،یک جوان 21ساله هندی توانست با خلاقیت خاص با تراکتور تک چرخ بزند، وی هم اکنون با شرکت در نمایشگاه ها و مسابقات جوایز بسیاری را کسب کرده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۲:۲۵    
اخیرا فرانک ریبری، بازیکن مسلمان بایرن مونیخ حاضر به تبلیغ نوشیدنی های الکلی این ایالت نشد. این حرکت او یادآور علی دایی بازیکن سابق این تیم بود که او هم در سال هایی که در این تیم باواریایی حضور داشت ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۲:۴۵    
نسرین مقانلو عکسی از خود و سه تن از بازیگران زن سینما را در مسجد کوفه منتشر کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۲:۴۵    
امام صادق علیه السلام در روایتی سه چیز را در دنیا و آخرت موجب افتخار و مباهات مؤمن دانستند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۲:۴۵    
تصویری از اموال و دارایی چند متکدی تهرانی در خانه شان را مشاهده می کنید.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۲:۴۰    
برای نخستین بار محققان موفق شدند نقشه پراکندگی آب در ماه را تهیه کنند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۲:۲۰    
سحرخیز با اظهار تأسف از تقلباتی که توسط برخی کشورها انجام می شود،گفت:امارات سالانه 50 تن زعفران ایرانی وارد می کند، ولی جالب است که در آمار صادرات و خروجی این کشور 100تن زعفران از امارات خارج می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۲:۲۰    
مرحوم مدرس در دوره چهارم مجلس در منازعه ای که با مصدق داشت به او گفت: تو تا آخر عمر در کلاس اول سیاست باقی خواهی ماند و کلاس اول سیاست عوام فریبی است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۲:۲۰    
دو کاپیتان تیم فوتبال استقلال در نشست امروز هیات مدیره باشگاه استقلال حضور پیدا کردند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۲:۲۰    
با تامین کل پول طلب مانوئل ژوزه و دستیارانش حساب باشگاه پرسپولیس خالی شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۲:۰۰    
بسیاری از افراد نیاز دارند که ورزش را در برنامه روزانه خود لحاظ کنند اما علاقه و انگیزه ای برای ورزش کردن ندارند ، زیرا از ورزش لذت نمی برند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۲:۰۰    
معاون آموزشی وزارت علوم از ورود بیش از 727 هزار دانشجوی جدید به دانشگاه ها در سال تحصیلی 96 – 97 خبر داد و گفت ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۱:۵۵    
نمایندگان مجلس منتقد استانداران و مدیران استانی پروازی هستند و تاکید دارند دولت باید به این مسئله ورود و آن را برطرف کند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۱:۵۵    
عکس روز نشنال جئوگرافیک متعلق به تولید انبوه عودهای رنگی در تای نین ها (Tay Ninh) ویتنام است. /عکس: Thomas Tran
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۱:۵۵    
با نزدیک شدن به زمان برگزاری همه پرسی استقلال اقلیم کردستان عراق وزیر خارجه این کشور اعلام کرد، همه پرسی استقلال کاملا با قانون اساسی عراق مغایرت داشته و تهدیدی برای امنیت و وحدت آن محسوب می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۱:۵۵    
تحقیقات جدید نشان می دهد که بیش از 13 ساعت در حالت نشسته بودن در روز، حتی در صورت انجام فعالیت های ورزشی می تواند مرگبار باشد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۱:۵۰    
پس از انعقاد توافق خرید هواپیمای بوئینگ در ایران، رسانه های اصلاح طلب با ذوق زدگی، آن را برجسته کرده و از فرود تاریخی بوئینگ در ایران پس از 37 سال خبر دادند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۱:۵۰    
مردجوان تحصیلکرده که به اتهام رابطه با 4 زن محاکمه شده بود پس از اثبات ارتباط عاشقانه زنان با او از مجازات اعدام گریخت و به تبعید، شلاق و کار اجباری محکوم شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۱:۵۰    
پیشنهادهایی مطرح است که پس از اجرای رجیستری گوشی موبایل، گمرک می تواند گوشی را جزء کالاهای مسیر سبز قرار دهد که این امر شرایط بسیار مناسبی را برای افزایش واردات قانونی این کالا فراهم خواهد کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۱:۵۰    
استقلال در حالی برای بازی روز چهارشنبه برابر ذوب آهن آماده می شود که هنوز وضعیت سرمربی این تیم مشخص نیست.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۱:۴۵    
محقق مرکز مطالعات سیاستهای اتحادیه اروپا با اشاره به اینکه روابط ترکیه و آلمان به زودی بهبود نخواهد یافت گفت: تعلیق مذاکرات عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا غیر محتمل است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۱:۴۵    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی از دیدار دو تیم ذوب آهن و الهلال عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در آستانه بازی این تیم عربستانی مقابل پرسپولیس منتشر کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۰:۳۰    
رئیس کمیته هسته ای مجلس با تاکید بر اینکه تحریم های اخیر آمریکا علیه کشورمان نقض مجدد و صریح برجام است، خواستار تصمیم گیری جدی و شفاف از سوی هیات نظارت بر اجرای برجام شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۱:۰۵    
با مشخص شدن نتیجه دور قبلی مسابقات جام حذفی، این بار فرصت تاریخ سازی برای تیم های خوزستانی حاضر در یک هشتم نهایی جام حذفی به وجود آمده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۰:۲۵    
رئیس جمهور پیش از عزیمت به آمریکا گفت: موضوعات برجام، مبارزه با تروریسم و مسئله میانمار در نیویورک بررسی می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۰:۲۵    
آخرین دیدار از هفته ششم لیگ برتر امشب بین دو تیم پرسپولیس و پیکان انجام می شود و دو تیم با انگیزه های متفاوتی در این بازی به میدان می روند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۰:۲۵    
هفتاد و نهمین مرحله یارانه نقدی خانوارها مربوط به شهریور ماه ساعت 24 امروز، 26 شهریور به حساب سرپرستان خانوارها واریز می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۰:۲۵    
در حالی که مقامات فعلی سازمان هواپیمایی معتقدند تحریم های تازه، قراردادهای فروش هواپیما به ایران را تحت تاثیر قرار نخواهد داد، یک مقام اسبق این سازمان می گوید بروز مشکل محتمل است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۰:۲۵    
منصوریان در حالی شرایط نامعلومی در استقلال دارد که راهکارهایی از جمله تشکیل یک کمیته فنی برای خروج این تیم از این بحران پیش بینی شده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۰:۱۵    
معرفی حبیب الله بیطرف و حالا رایزنی با اردکانیان برای مدیریت وزارت نیرو از سوی دولت حاوی پیام های مهمی درباره مدیریت آب است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۵۵    
وزیر کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در کشورهای دیگر بین یک تا دو درصد جی دی پی برای مداخله در بازار کار ترزریق می شود گفت: برای نخستین بار در بودجه ریزی کشور به عرضه نیروی کار توجه کردیم.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۵۵    
مراسم دانش آموختگی دانشگاه علوم انتظامی امین با حضور رهبر انقلاب برگزار می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۵۵    
فصل دوم سریال شهرزاد در ذهن ها تبدیل به سریالی شده است که دیگر جذاب نیست، تکلیفش را خود هم ندانسته و خط داستانی منسجمی ندارد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۵۰    
ارائه مدارک هویتی، امضا قرارسفید امضا، دریافت تضامین سنگین، بیان ساعات کاری خارج از عرف وزارت کار و شرط دستمزد کمتر از حداقل قانونی وزارت کار مواردی است که شغلی اولی ها برای ورود به کار با آن روبرو ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۵۰    
سخنگوی فراکسیون حج و زیارت مجلس از بررسی چگونگی برگزاری حج عمره با حضور مسئولان مربوطه در این فراکسیون خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۵۰    
نماینده مردم سنندج در مجلس اعلام کرد که برخی برنج های وارادتی به کشور آلوده به آرسنیک هستند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۴۵    
رهبر جنبش العمل الاسلامی بحرین با اشاره به جنبش 15 سپتامبر در عربستان گفت که آل سعود به اعتراضات اهمیتی نمی دهد و شیطان وار به سوی اهداف خود در داخل کشور و منطقه گام برمی دارد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۴۵    
به اعتقاد سفیر سابق ایران در چین، پکن فضا را با تبادلات تجاری خود با آمریکا بالانس می کند؛ اما اگر فضا بحرانی شود ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۴۵    
با وجود ممنوعیت برخی از این رشته ها و سبک ها شاهد تبلیغات دوره های آموزشی این رشته ها هستیم و هیچ نظارتی نیز روی آنها وجود ندارد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۴۵    
با شکست آمریکا عنوان سومی تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت های جام قهرمانان بزرگ قطعی شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۴۰    
سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه هشت تن از خانواده های شهدای منا برای شناسایی شهدای خود آزمایش دی ان ای داده اند، گفت: نتیجه آزمایشها دو روز دیگر مشخص می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۴۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، بار دیگر در بحبوحه تهدیدهای دولت آمریکا علیه توافق هسته ای با ایران (برجام) تأکید کرد که این توافق میان دو کشور منعقد نشده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۰۵    
تغییر یک علامت نگارشی در متن قانون بودجه سال 96 کشور دولت را به دردسر انداخته و بار مالی چندین هزار میلیارد تومانی ایجاد کرده و در عین حال تداعی کننده حقوق های مادام العمر برای مسئولان و نمایندگان ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۰۵    
سازمان ملل برای به تعویق افتادن همه پرسی جدایی کردستان عراق، پیشنهادی را به رئیس این منطقه داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۰۵    
وزیر کشور انگلیس گفت: بعد از برگزیت هم همکاری های امنیتی بریتانیا با اتحادیه اروپا ادامه خواهد یافت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۰۵    
جهت گیری های هیلی در موضوعات مختلف از جمله ایران و رژیم صهیونیستی و اکنون کره شمالی به خوبی ثابت کرد که وی را باید در ردیف طیف سیاسی نئوکان ها قرار داد ...