شنبه ۱۹ خردادساعت ۲۰:۲۴Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای رهیاب 28 شهریور 1396 - rahyabnews.com

رهیاب 23 اسفند 1393 رهیاب 30 اسفند 1395 رهیاب 1 فروردین 1396 رهیاب 31 اردیبهشت 1396 رهیاب 31 خرداد 1396 رهیاب 31 تیر 1396 رهیاب 1 مرداد 1396 رهیاب 1 مهر 1396 رهیاب 30 آبان 1396 رهیاب 30 آذر 1396 رهیاب 30 دی 1396 رهیاب 30 بهمن 1396 رهیاب 29 اسفند 1396 رهیاب 1 شهریور 1396 رهیاب 2 شهریور 1396 رهیاب 3 شهریور 1396 رهیاب 4 شهریور 1396 رهیاب 5 شهریور 1396 رهیاب 6 شهریور 1396 رهیاب 7 شهریور 1396 رهیاب 8 شهریور 1396 رهیاب 9 شهریور 1396 رهیاب 10 شهریور 1396 رهیاب 11 شهریور 1396 رهیاب 12 شهریور 1396 رهیاب 13 شهریور 1396 رهیاب 14 شهریور 1396 رهیاب 15 شهریور 1396 رهیاب 16 شهریور 1396 رهیاب 17 شهریور 1396 رهیاب 18 شهریور 1396 رهیاب 19 شهریور 1396 رهیاب 20 شهریور 1396 رهیاب 21 شهریور 1396 رهیاب 22 شهریور 1396 رهیاب 23 شهریور 1396 رهیاب 24 شهریور 1396 رهیاب 25 شهریور 1396 رهیاب 26 شهریور 1396 رهیاب 27 شهریور 1396 رهیاب 28 شهریور 1396 رهیاب 29 شهریور 1396 رهیاب 30 شهریور 1396 رهیاب 31 شهریور 1396 
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۲:۴۵    
صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان روز جمعه دربی خوزستان را برگزار می کنند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۲:۵۰    
به گزارش رهیاب: عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: اعضای خبرگان نسبت به مساله حجاب و فضای مجازی دغدغه های جدی دارند که پیشنهاد می کنیم برای رسیدن به نتیجه ای در این زمینه جلسه ای میان نمایندگان ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۲:۵۰    
به گزارش رهیاب: جام برنزی با اشعار حافظ شیرازی متعلق به قرن شانزدهم میلادی در کاوش های زیرزمینی در مسکو کشف شد. ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۲:۵۰    
به گزارش رهیاب: یک متخصص طب فیزیکی معتقد است، کفش هایی که مچ پا را در کفش محکم نگه می دارند در به حداقل رساندن آسیب های وارده به پا نقش مهمی دارند. ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۱:۳۵    
ماجرای نیمروز می توانست با حضور در اسکار 2018 چهره تازه ای سینمای جوان ایران را به نمایش بگذارد. ساخت فیلمی متفاوت از کارگردانی جوان اتفاق ویژه ای در سینمای ایران محسوب می شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۱:۳۵    
تفاوت ساعتی بین تهران و عشق آباد اینقدر نبود که مسعود سلطانی فر نتواند برنامه نود دوشنبه شب را ببیند تا متوجه شود با انتصاب هایش در هیأت مدیره باشگاه استقلال چه به روز اتاق فرمان این مجموعه آورده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۱:۳۵    
شرکت هواوی سرانجام پردازنده Kirin 970 جدید خود را در تست های سرعت اینترنتی آزمایش کرد و نتیجه همان چیزی بود که این شرکت ادعا کرده بود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۱:۳۵    
به اعتقاد منابع آگاه سیاسی عراقی با وجود جدل های علنی و عمیق در داخل عراق میان طرف های عراقی به ویژه با کردها، تلاش های عربستان این شانس بزرگ را دارد که بتواند مورد اجماع همه طرف ها قرار بگیرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۹:۰۵    
آنچه امروز مقابل چشم جهانیان و بی عملی سازمان ملل متحد و سایر نهادهای بین المللی و حقوق بشری در میانمار می گذرد، نمونه ای بی بدیل از اوضاع واقعی دنیا و میزان تعهد این سازمان ها به صلح و حقوق بشر است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۹:۰۵    
روزنامه انگلیسی گاردین در سرمقاله ای با عنوان شاهزاده جوان در حال قدرت گیری و کشورش در هرج و مرج از یک نظام سرکوبگر در حکومت عربستان می نویسد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۹:۰۰    
لحظاتی پیش در مراسم رونمایی از سامانه صیاد، از چک های جدید متحدالشکل رونمایی شد و از فردا در شعب بانک ها ارائه می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پیش از دیدار با استقلال گفت: نمی خواهم در مورد اتفاقات اخیر صحبت کنم اما اگر رئیس سازمان صداوسیما وقت بدهد همه چیز استقلال را می گویم.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۲۰    
باشگاه استقلال با صدور نامه ای به سازمان لیگ خواهان رسیدگی به حق پخش تلویزیونی باشگاه ها شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۲۰    
تمیزکردن فاضلاب شهری در شهر داکا پایتخت بنگلادش یکی از پرمخاطره ترین و سخت ترین کارها محسوب می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۱۵    
کمیته مسابقات از تغییر ساعت بازی استقلال خوزستان و سپیدرود خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۱۵    
این پیرزن یک گدای حرفه ای و از پولدارهای تهران است که هنگام دستگیری نزدیک به 4 و نیم میلیون تومان پول نقد در جیب داشت! او که در میدان تجریش گدایی می کرد می گوید رییس ندارد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۳:۵۵    
استقلال خوزستان پس از شکست و عجیب و غریب در برابر ذوب آهن اصفهان این هفته در اهواز میزبان سپیدرود رشت است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۳:۴۵    
77 روز از دستور تاریخی مقام معظم رهبری به قوه قضائیه درباره پرچمداری این قوه در دفاع از حقوق عمومی مردم می گذرد و حالا این سوال در اذهان شکل گرفته که پس از این دستور چه اتفاقی در حوزه اجتماعی رخ داده ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۳:۱۰    
به گزارش رهیاب، در دهه اول محرم مداحی های مناسب و صحیحی از شبکه های مختلف سیما پخش خواهد شد. بنا بر این گزارش، جدول توزیع مداحی های محرم که به همت شورای معارف سیما تدارک دیده شده ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۳:۰۵    
براساس گفته مدیرکل توانبخشی روزانه و توانپخشی بهزیستی، استان خوزستان دومین استان جوان کشور است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۳:۰۵    
ماموران گمرک 4 و نیم کیلوگرم تریاک که در میل باستانی جاسازی شده بود را کشف کردند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۳:۰۵    
بخشدار چلو شهرستان اندیکا گفت: قطع دوهفته ای شبکه تلفن همراه در 56روستای این بخش موجب نارضایتی مردم شده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۳:۰۵    
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بعد از بازگشت از سفر ترکمنستان به ماجرای مربوط به مشکلات باشگاه استقلال ورود خواهد کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۳۰    
در چنین شرایطی نباید به هوادار حق داد که وزرا و یا مدیران وزارت ورزش را به نگاه رنگی متهم کرده و مشکلات، شکست ها و ناکامی های باشگاه خود را ماحصل این نگاه ها بدانند؟
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۳۰    
محققان دانشگاه ایالتی میشیگان دریافتند که نوشتن احساسات تکنیکی آسان و ارزان برای رهایی از استرس است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۲۵    
حساب های بانکی راکد از معضلاتی است که در سالیان اخیر با وجود تحمیل هزینه های بسیار به نظام بانکی، کارکرد موثری نداشته است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۵۰    
وزیر راه و شهرسازی از پیشنهاد پرداخت وام 70 میلیون یورویی به ایران توسط فرانسوی ها برای نوسازی صنعت هوانوردی و ارتقای سیستم ها خبر داد و گفت: علاقه مندیم امتیازاتی را در بنادر ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۴۵    
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: وقتی مسئولان یکدیگر را هدف قرار می دهند این یعنی اینکه مدیریت شاه سلطان حسینی در ورزش مد شده و هیچ کس نمی خواهد کاری کند که بقیه از او ناراحت شوند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۴۵    
اخوان المسلمین مصر تاکید کرد که انتخابات بدون حضور رئیس جمهور برکنار شده این کشور را به رسمیت نمی شناسد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۴۵    
سردرد پدیده ای شایع در عصر حاضر است که بسیاری از افراد چندین بار در عمر خود این بیماری را تجربه کرده اند، اما برخی از این دردها عادی نیستند و نیاز به بررسی پزشکی دارند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۴۰    
آمار بانک مرکزی نشان می دهد در 4 ماه اول امسال، 95 درصد بودجه عمرانی مصوب، پرداخت نشده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۴۰    
الهلال عربستان بدون بازیکن مصدوم و محروم به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس خواهد رفت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۴۰    
تجاوز عراق به ایران، علل، اهداف و انگیزه های ایدئولوژیک، سیاسی و ارضی داشت که برخی از آن ها دارای پیشینه ای تاریخی و برخی مربوط به وقوع انقلاب اسلامی ایران بودند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۴۰    
فعالیت شبکه جاسوسی شخصی سوروس در بریتانیا در پوشش یک پویش سیاسی و خیریه، نمی تواند با اختلافات او با ترامپ و منازعه اش با پوتین بی ارتباط باشد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۴۰    
مالک قطری باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه در واکنش به درگیری لفظی نیمار و کاوانی به صراحت از نیمار دفاع کرده و به بازیکن اهل اروگوئه تیمش هشدار داده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۱۵    
رحیم میدانی گفت: تونل کوهرنگ 3 به بهره برداری رسیده و حتی توانستیم حدود 50 میلیون مترمکعب آب به زاینده رود منتقل کنیم.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۰۰    
بزرگ ترین ایراد کسب اطلاعات از اینترنت برای نسل کنونی که باید او را نسل اینترنت نامید، این است که ذهن جوانان را از پویایی و جست وجوی عمیق و دقیق بازمی دارد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۵    
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال نسبت به افشاگری و پرده دری های منصوریان و یک عضو هیئت مدیره باشگاه علیه یکدیگر و صحبت های رحمتی و افتخاری واکنش جالبی نشان داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۵    
رئیس فدراسیون دوومیدانی، علی کفاشیان را به عنوان مشاور ارشد خود و عضو هیئت رئیسه فدراسیون منصوب کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۵    
هیات معرفی فیلم ایرانی به فرهنگستان علوم و هنرهای سینمایی، 4 فیلم رگ خواب ساخته حمید نعمت الله، مالاریا ساخته پرویز شهبازی ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۰    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا سه سه بازیکن کلیدی پرسپولیس را در آستانه بازی با الهلال معرفی کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۰    
ستاره برزیلی پاری سن ژرمن با تصیمیم که گرفت اختلاف خود با مهاجم اروگوئه ای تیمش را علنی کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: رئیس جمهوری این سازمان را موظف کرده است تا هر 6 ماه میزان و نحوه اجرای برنامه های ابلاغی به وزرا را بررسی، ارزیابی و گزارش کند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۵    
در پرونده قضات کهریزک معتقد به معاونت حیدری فر در قتل بودم و در حکم هم این را نوشتم اما نظر بقیه قضات این نبود و نهایتاً حکم به تبرئه از معاونت در قتل داده شد ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۵    
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از ابلاغیه جدید ستاد کل نیروهای مسلح برای کسر خدمت ایثارگری والدین مشمولان متولد قبل از سال 72 خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۵    
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال معتقد است اگر مشکلات امروز این تیم مربوط به بدهی ها باشد، رقیب سنتی این تیم پایتخت باید به لیگ دسته دوم سقوط کند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۰    
رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به طرح موضوع همه پرسی در اقلیم کردستان گفت: با این اقدامات می خواهند اسرائیل دیگری بوجود بیاورند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۰    
در پی انتشار یکی از شماره تلفن های اصلی رئیس جمهوری فرانسه در شبکه های اجتماعی، ماکرون برای ساعاتی ده ها پیام ناخوشایند را دریافت کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس طرح حذف درج قیمت روی کالاها را محکوم به شکست دانست و تاکید کرد که مجلس مانع از اجرای این طرح می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۳۵    
وزیر نفت از حمایت وزراتخانه متبوعش از 3 هزار پایان نامه دانشجویی با مبلغ بیش از 10 هزار میلیارد تومان خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۰۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تعاملات سیاسی مهمترین مانع پیش روی اعزام نیروی کار به خارج از کشور بوده است از اعزام نیروی کار به خارج از کشور با تضامین مهارتی خبرداد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۵۵    
مسعود بارزانی گفت: تنها در شرایطی همه پرسی جدایی کردستان لغو می شود که بغداد با مذاکره برای جدایی کردستان از عراق در چارچوب زمانی مشخص موافقت کند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۵۵    
رییس جمهور در گفت و گو با سی ان ان تاکید کرد که فقط چند روز برای بازگشت به شرایط هسته ای قبل از برجام نیاز داریم و جمهوری اسلامی ایران برای هر وضعیتی پیش بینی و برنامه دارد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۵۵    
مشاور عالی دولت میانمار که به دلیل سکوت خود در قبال خشونت های اعمال شده علیه مسلمانان این کشور تحت انتقادات شدید جهانی قرار گرفته سرانجام این موضوع را محکوم کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۵۵    
یکی از فرماندهان برجسته حشد شعبی با تاکید بر نقش ایران در حمایت از جنبش های مقاومت در منطقه به صورت ویژه از نقش قاسم سلیمانی در حمایت از عراق علیه داعش قدردانی کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۴۰    
رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی انقلاب اسلامی با بیان اینکه تشکیل جبهه مردمی در آستانه انتخابات موجب نگرانی جریان ضد انقلاب شد ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۴۰    
معاون سازمان خصوصی سازی گفت: لایحه ساماندهی سهام عدالت تهیه و آزاد سازی این سهام در قالب صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله طراحی و تدوین شده که پس از کسب نظر در این باره جهت تصویب نهایی به مجلس ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۴۰    
دشواری های کار روحانی محدود به حوزه اقتصاد نخواهد بود و در عرصه های سیاسی و اجتماعی نیز باید آماده مواجهه با چالش های دشواری باشد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۲۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته است در دیدار با رئیس جمهور آمریکا، از تمایل وی برای تغییر برجام مطلع شده و طرحی در این خصوص به آمریکایی ها پیشنهاد داده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۲۰    
اتفاقات و گفت وگوهای مطرح شده در برنامه دوشنبه شب 90 عمق مشکلات استقلال تهران را نمایان کرد، مشکلاتی که به نظر می رسد بیش از آنکه اعضای هیات مدیره به دنبال حل آن باشند ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۲۰    
یکی از مقامات ارشد فرانسه اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور در دیدار با رئیس جمهور آمریکا ضمن حمایت از حفظ برجام گفته است که می توان بعد از منقضی شدن این توافق هسته ای، مجدداً با ایران وارد مذاکره شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۱۵    
پایان برنامه نود،با فریاد سرمربی استقلال برای 20 ثانیه وقت ، به همین اندازه به تعویق افتاد تا آخرین دست و پای او برای ماندن در تیم محبوبش به سرانجام برسد .