یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۵:۰۶Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای رهیاب 29 شهریور 1396 - rahyabnews.com

رهیاب 23 اسفند 1393 رهیاب 30 اسفند 1395 رهیاب 1 فروردین 1396 رهیاب 31 اردیبهشت 1396 رهیاب 31 خرداد 1396 رهیاب 31 تیر 1396 رهیاب 1 مرداد 1396 رهیاب 1 مهر 1396 رهیاب 30 آبان 1396 رهیاب 30 آذر 1396 رهیاب 30 دی 1396 رهیاب 30 بهمن 1396 رهیاب 29 اسفند 1396 رهیاب 1 شهریور 1396 رهیاب 2 شهریور 1396 رهیاب 3 شهریور 1396 رهیاب 4 شهریور 1396 رهیاب 5 شهریور 1396 رهیاب 6 شهریور 1396 رهیاب 7 شهریور 1396 رهیاب 8 شهریور 1396 رهیاب 9 شهریور 1396 رهیاب 10 شهریور 1396 رهیاب 11 شهریور 1396 رهیاب 12 شهریور 1396 رهیاب 13 شهریور 1396 رهیاب 14 شهریور 1396 رهیاب 15 شهریور 1396 رهیاب 16 شهریور 1396 رهیاب 17 شهریور 1396 رهیاب 18 شهریور 1396 رهیاب 19 شهریور 1396 رهیاب 20 شهریور 1396 رهیاب 21 شهریور 1396 رهیاب 22 شهریور 1396 رهیاب 23 شهریور 1396 رهیاب 24 شهریور 1396 رهیاب 25 شهریور 1396 رهیاب 26 شهریور 1396 رهیاب 27 شهریور 1396 رهیاب 28 شهریور 1396 رهیاب 29 شهریور 1396 رهیاب 30 شهریور 1396 رهیاب 31 شهریور 1396 
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۰:۵۰    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی از جمله فیلم سینمایی ایستاده در غبار به کارگردانی محمدحسین مهدویان به روی آنتن می رود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۰:۳۰    
اِن بی سی نیوز به نقل از منابع آگاه در دولت آمریکا اعلام کرد که ترامپ عدم پایبندی ایران به برجام را اعلام و تصمیم گیری درباره خروج این کشور از توافق مذکور را به کنگره محول خواهد کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۲:۴۵    
بانک مرکزی طرح ضربتی اعطای وام ازدواج را به مدت دو هفته تا 15 مهر 1396 تمدید کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۲:۴۵    
الخلیفی در واکنش به جوسازی اخیر رسانه ها درباره درگیری نیمار و کاوانی گفت: اتفاق رخ نداده، متاسفانه رسانه ها تخیلات خود را منتشر کرده و سپس زودتر از خود مردم، آنها را باور می کنند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۲:۴۵    
به گزارش رهیاب: رییس هیئت چوگان استان اصفهان گفت: تمام اقدامات انجام شده و تا آخر امسال چوگان به نام ایران به ثبت جهانی می رسد. ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۲:۴۵    
حکم نهایی قاتل اتنا اصلانی دخر خردسال پارس آبادی صبح روز چهارشنبه با حضور شهروندان پارس آبادی اجرا شده و و این قاتل به سزای جنایت خود رسید.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۲:۴۰    
به گزارش رهیاب: رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از افزایش سقف 10 درصدی ژتون تغذیه دانشجویان خبر داد. ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۲:۴۰    
ماجرای آن بیست و سه نفر داستان جذاب تری می شد اگر نویسنده از همین نقطه یا حداقل از شروع عملیات بیت المقدس داستان را آغاز می کرد. اما او از خیلی قبل تر روایت خود را آغاز کرده.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۱:۴۵    
امام حسین(ع) در منزلگاه های مختلف و حتی تا آخرین لحظات حیاتشان مدام افراد را به یاری می طلبیند؛ اما حقیقت این درخواست ها از سوی امام(ع) چه بود؟
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۱:۴۵    
محسن رضایی به اظهارات خصمانه ترامپ پاسخ داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۱:۴۵    
با توجه به اینکه اگر پین کد و پس از آن PUK خود را فراموش کرده و آنها را سه بار اشتباه وارد کنید، سیم کارتتان می سوزد، توصیه می شود از وارد کردن شانسی این کدها خودداری شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۱:۴۰    
ستاره خط میانی الهلال عربستان دچار کشیدگی عضله شد و دیدار برابر پرسپولیس را از دست داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۱:۴۰    
رژیم صهیونیستی مریم کودک 2 ماهه فلسطینی را که همراه مادرش به ملاقات پدر اسیرش در زندان عوفر در غرب رام الله رفته بود، به اسارت گرفت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۱:۴۰    
خدا به هر کس که بخواهد عزت می دهد. شهید حججی هم نمونه ای از کسانی بود که خداوند خواست به او عزت دهد. این شهید با وجود پشتوانه فرهنگی که داشت در راهی قدم گذاشت که برایش بهترین ها رقم خورد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۱:۳۵    
یورگن کلینزمن جزو گزینه های استقلال است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۱:۳۰    
وهابیت اولین جریان موهوم در تاریخ اسلام بود که معنای جهاد را توسعه داده و جنگیدن با مسلمانان مخالف خود را همچون جهاد با مخالفان کافر پنداشته و آنها را واجب القتل می داند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۱:۲۵    
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال برای دیدار با وزیر ورزش و جوانان نزد او رفتند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۱:۲۵    
گوگل با به روزکردن هدست واقعیت مجازی دی دریم آن را در سه رنگ خاکستری، طوسی و قرمز عرضه خواهد کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۱:۲۰    
عضو کمیسیون آموزش مجلس، گفت: اعمال نفوذ دست اندرکاران آموزشکاه ها مانع حذف کنکور می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۱:۲۰    
دست اندرکاران جنبش موسوم به 15 سپتامبر در عربستان تاکید کرده اند بخش اول اهداف جنبش محقق شد و گام بعدی در خلال روز موسوم به روز ملی 23 سپتامبر برداشته خواهد شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۱:۲۰    
دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه نفت با صدور بیانیه ای اعلام کردند که در پی شکایت شان به دیوان عدالت اداری، این دیوان طی حکمی وزارت نفت را ملزم کرده که جذب شان کند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۱:۲۰    
عضو مجلس خبرگان گفت: اینگونه نیست که دشمن عملیات فتنه را از طریق نفوذ در جریان های مقابل انجام دهد. در بعضی موارد فتنه به وسیله عملیات روانی در خودی ها صورت می گیرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۱:۲۰    
رهبر میانمار این مساله را رد کرده است که در قبال ارتش و فرماندهان نظامی، نرمش نشان داده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۰:۵۰    
در ادامه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال پنجشنبه و جمعه 7 دیدار برگزار می شود که در یکی از حساس ترین بازی ها سپاهان در اصفهان به مصاف پرسپولیس می رود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۰:۴۰    
با نزدیک شدن ماه محرم دوربین های مداربسته در تمام مسیرهای ضاحیه در جنوب بیروت نصب خواهد شد و حزب الله و نیروهای امنیتی لبنان تدابیر امنیتی ویژه خود را آغاز کرده اند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۰:۰۰    
ملی پوش فوتبال ایران با انتقاد از عدم توسعه امکانات ورزشی در زادگاهش تاکید کرد، تا زمانی که شرایط فراهم باشد در تیم فوتبال استقلال خواهد ماند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۰:۰۰    
رسانه های فرانسوی اعلام کردند که باشگاه پاری سن ژرمن در دعوای نیمار و کاوانی حق را به ستاره اروگوئه ای خود داده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۹:۵۵    
اندیشکده آمریکایی ضمن برشمردن چهار اهرم نفوذ منطقه ای ایران می نویسد جمهوری اسلامی جنگ ترکیبی را به کمال رسانده و در رقابت بر سر نفوذ در خاورمیانه یک سر و گردن از رقبایش بالاتر است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۹:۵۵    
بامداد امروز قاتل آتنا اصلانی دختر خردسال پارس آبادی پس از چند ماه انتظار خانواده آتنا و مردم به دار مجازات آویخته شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۹:۵۰    
باشگاه استقلال در حالی از موافقت منصوریان با برگزاری بازی با بشیکتاش خبر داده که آینده این مربی نامعلوم است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۹:۳۵    
روحانی با بیان اینکه برای برجام هر اتفاقی روی دهد، ایران پیروز است، گفت که اگر آمریکا بخواهد از تعهدش خارج شود، تعهد دچار مشکل شده و در این شرایط ممکن است ایران راه دیگری را برگزیند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۹:۳۵    
وزیر خارجه آمریکا می گوید در صورتی ایالات متحده به توافق هسته ای با ایران پایبند خواهد ماند که اصلاحاتی در آن انجام شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۹:۳۵    
وزیر خارجه روسیه از مواضع غیرسازنده رئیس جمهوری آمریکا در قبال ایران و برجام انتقاد و بر محوریت ارزیابی آژانس بین المللی انرژی اتمی از پایبندی ایران به تعهداتش تاکید کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۹:۳۰    
درحالیکه عراق اخیرا به صحنه منازعات سیاسی میان موافقان و مخالفان استقلال اقلیم کردستان تبدیل شده است، اما روند موفقیت آمیز عملیات آزادسازی غرب الانبار نشان می دهد که پیروزی جدیدی در راه است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۹:۳۰    
شورای عالی فضای مجازی درسال93 با تصویب آیین نامه ساماندهی پیامک های تبلیغاتی، برحل معضل این پیامک ها توسط 3 نهاد متولی تاکید کرد اما شواهد حاکی است که این مصوبه هنوز کاملا اجرایی نشده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۹:۳۰    
رئیس جمهور ونزوئلا در انتقاد از همتای آمریکایی خود وی را هیتلر جدید دانست.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۹:۰۰    
تیم فوتبال بارسلونا با پیروزی پرگل خانگی برابر ایبار به پنجمین برد متوالی خود در این فصل دست یافت و جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۹:۰۰    
هفته هفتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر درحالی آغاز می شود که نخستین دیدار این هفته می تواند حساس ترین بازی باشد. جایی که استقلال به فکر یک پیروززی سرنوشت ساز است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۹:۰۰    
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری انگلیسی در گزارشی به شکاف میان رهبران غربی درباره ایران و تقابل آنها در مجمع عمومی سازمان ملل پرداخت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۸:۵۵    
رایزن نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل اظهارات نتانیاهو را منافقانه و فریبکارانه خواند و با بیان اینکه کافر همه را به کیش خود پندارد ...