دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۱:۴۲Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای رهیاب 14 شهریور 1396 - rahyabnews.com

رهیاب 23 اسفند 1393 رهیاب 30 اسفند 1395 رهیاب 1 فروردین 1396 رهیاب 31 اردیبهشت 1396 رهیاب 31 خرداد 1396 رهیاب 31 تیر 1396 رهیاب 1 مرداد 1396 رهیاب 1 مهر 1396 رهیاب 30 آبان 1396 رهیاب 30 آذر 1396 رهیاب 30 دی 1396 رهیاب 30 بهمن 1396 رهیاب 29 اسفند 1396 رهیاب 1 شهریور 1396 رهیاب 2 شهریور 1396 رهیاب 3 شهریور 1396 رهیاب 4 شهریور 1396 رهیاب 5 شهریور 1396 رهیاب 6 شهریور 1396 رهیاب 7 شهریور 1396 رهیاب 8 شهریور 1396 رهیاب 9 شهریور 1396 رهیاب 10 شهریور 1396 رهیاب 11 شهریور 1396 رهیاب 12 شهریور 1396 رهیاب 13 شهریور 1396 رهیاب 14 شهریور 1396 رهیاب 15 شهریور 1396 رهیاب 16 شهریور 1396 رهیاب 17 شهریور 1396 رهیاب 18 شهریور 1396 رهیاب 19 شهریور 1396 رهیاب 20 شهریور 1396 رهیاب 21 شهریور 1396 رهیاب 22 شهریور 1396 رهیاب 23 شهریور 1396 رهیاب 24 شهریور 1396 رهیاب 25 شهریور 1396 رهیاب 26 شهریور 1396 رهیاب 27 شهریور 1396 رهیاب 28 شهریور 1396 رهیاب 29 شهریور 1396 رهیاب 30 شهریور 1396 رهیاب 31 شهریور 1396 
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۴۸    
به گزارش رهیاب، تلخی طعم آب تونیک به خاطر وجود "کینین" در آن است. کینین (Quinine) از پوست درخت گنه گنه (چینچونا) بدست می آید ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۷:۴۸    
یکی از محبوبترین فست فودها برای بیشتر افراد همبرگر است اما برخی به خاطر این که خیلی از طعم غذاهای گوشتی خوششان نمی آید و یا اینکه گیاهخوار هستند نمی توانند همبرگر بخورند اما در این بخش از آشپی با ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۵۳    
محققان باور دارند نوزادان مبتلا به چاقی زودرس، نشانه های آسیب قلبی را در همان ماه های اولیه تولد و قبل از رسیدن به یک سالگی نشان می دهند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۴۸    
نصیریان با اشاره تجربه شیرین حضور در فصل یک "شهرزاد" خاطرنشان کرد: برای بازی در نقش "بزرگ آقا" خیلی دلتنگ هستم.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۱:۵۸    
به گزارش رهیاب: ایندیپندنت نوشت یک زن اهل کره شمالی پس از آزمایش اتمی اخیر پیونگ یانگ توجه کاربران اینترنتی را به خود جلب کرده است. ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۱:۴۸    
گسل سومین تجربه علیرضا بذرافشان بعد از ساخت سریال های نابرده رنج و هفت سنگ در کسوت کارگردان است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۱:۴۸    
به گزارش رهیاب: ژاپن کشوری است که در آن هر کسی چندین ساعت کار مفید انجام می دهد و توکیو، پایتخت ژاپن شهری است که پایتخت تکنولوژی جهان نامیده می شود و حتما این حد از پیشرفت در این کشور برای هر کسی ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۱:۴۳    
طی چند دهه اخیر، بحث جایگزینی دندان از دست رفته با دندان هایی که از قطعات فلز تیتانیوم در پایه آنها استفاده شده، در سراسر دنیا قوت گرفته است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۱:۳۸    
زیبایی یکی از نیازهای بشر است و انسان در تمامی شرایط زندگی تلاش می کند زیبایی را در زندگی خود وارد کند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۰:۵۳    
دور نیست زمانی که ببینیم ریاض به ناچار تحریک منطقه ای علیه ایران را کنار گذاشته و نیز پذیرفته است که با مردم افغانستان و پاکستان و عراق و سوریه و لبنان نمی توان علیه خودشان جنگید.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۰:۵۳    
خُداوند تبارک و تعالی می داند که ما هرگز در اُمور مُهم خود جُز به او پناهنده نمی شویم و در سختی ها و بلاها جُز به او اعتماد نمیکُنیم و ما را چنین عادت داده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۲۸    
وزیر ورزش و جوانان گفت: در مورد مبلغ پاداش ملی پوشان از آقای تاج سوال بپرسید.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۱۸    
دیدار تیم های فوتبال ایران و سوریه با نتیجه تساوی به پایان رسید تا امید سوری ها برای رفتن به جام جهانی زنده بماند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۱۸    
سرمربی تیم ملی با بیان اینکه در بازی با سوریه اشتباهات زیادی داشتیم گفت: بازیکنانی که در ایران بازی می کنند به اندازه کافی آماده نیستند که بخواهند در جام جهانی به میدان بروند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۸:۴۸    
مجموعه تلویزیونی سفردرخانه به کارگردانی آقای بهمن گودرزی و تهیه کنندگی آقایان عباس اکبری و سعید کمانی ازشبکه نسیم درحال پخش است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۸:۴۸    
کی روش یازده بازیکن تیم ملی ایران برابر سوریه را با سه تغییر نسبت به بازی گذشته معرفی کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۸:۴۳    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه هماهنگی با ناوهای آمریکایی برای ایران خنده دار است، تاکید کرد:اگر اتفاقی از سوی تروریست ها برای سکوهای نفتی ایران بیفتد، آیا ناوهای خارجی پاسخگو هستند؟
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۳:۳۷    
هفته نامه آمریکایی تایم اینستاگرامش را با عکسی از مراسم حج و خانه خدا به روز کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۳:۳۲    
وزیر امور خارجه گفت: شرکت های دانش بنیان در سفرهای خارجی با بنده همراه هستند که این نشانی از اقتدار ملی کشور ما است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۳:۳۲    
مدیر عامل شرکت تسلا معتقد است جنگ جهانی سوم توسط رهبران هوش مصنوعی آغاز خواهد شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۳:۲۷    
با توجه به برنامه بازی های جام حذفی، به نظر شما نمایندگان خوزستان می توانند امسال حضور موفقی در این جام داشته باشند و با چند بازی راه سخت آسیایی شدن را یک شبه طی کنند؟
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۳:۰۷    
شهید حججی در سربازی: رفیقان کربلایی شدند ولی من بعلت نداشتن کارت پایان خدمت سعادت رفتن نداشتم.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۳:۰۲    
حجت الاسلام امین بهرامی(شریعت شوشتری): همه ساله شاهدیم قبل از فرارسیدن ماه محرم وصفر، جلساتی تحت عنوان(پیشواز محرم) دراقصی نقاط کشورتوسط عاشقان سالارشهیدان در مساجد ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۲۷    
به گزارش رهیاب: کارشناسان اظهار کردند: آب مروارید عامل 63 درصد نابینایی در هند است. گروهی از چشم پزشکان عنوان کردند: هندوستان در حال حاضر بیشترین تعداد افراد نابینا و کم بینا را دارد. ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۲۷    
به گزارش رهیاب: در ایام نزدیک به اعیاد بازار اسکناس فروش ها رنگ و بویی خاص دارد. اسکناس های نو میان بسته های آکبند به وضوح خودنمایی می کند. ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۲۷    
به گزارش رهیاب: مدیر کل بهزیستی مازندران گفت: اجباری شدن مشاوره ازدواج در برنامه ششم توسعه به دستگاه های مرتبط ابلاغ شده است. ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۱۲    
کشتی های ویژه یخ شکن در مناطق قطبی، یخ های تشکیل شده بر روی آب دریا در زمستان سال گذشته را می شکنند تا راه را برای عبور کشتی های عادی باز کنند. زخامت این یخ ها گاهی تا 150 سانتیمتر می رسد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۱۲    
تیم پشتیبانی گوگل در پاسخ به چرایی قطع دسترسی تعدادی از سایت های اینترنتی ایرانی به سرویس گوگل آنالیتیکس نقض سیاست های سرویس آنالیتیکس را دلیل قطع دسترسی سایت های ایرانی عنوان کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۱۲    
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از آغاز ثبت نام وام عتبات دانشجویان از چهارشنبه 15 شهریور 96 خبر داد و گفت: ثبت نام برای دریافت این تسهیلات تا 30 شهریور 96 ادامه خواهد داشت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۱۲    
در آستانه نمایشگاه خودروی فرانکفورت، کانسپت برقی اسمارت با نام ویژن EQ که از استراتژی CASE دایلمر پیروی می کند، رونمایی شد. طراح این خودرو، محمد حسین امینی یکتا است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۱۲    
نتایج یک پیمایش هنرمندانه نشان می دهد با وجود آن همه سخنرانی در مورد انسانیت و حقوق بشر، سر وقتش تنها دو کلمه برای راضی کردن آمریکاییان به استفاده از بمب اتمی برای کشتار غیرنظامیان کافی است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۰۷    
مصباحی مقدم گفت: بر خلاف آقای شریعتمداری و آقای نهاوندیان که طرفدار اتاق بازرگانی و صادر کنندگان هستند ما تک نرخی کردن ارز از طریق افزایش قیمت را دستکاری نرخ ارز می دانیم.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۰۷    
افراد دارای تغییر خاص در ژن CLOCK در شرایط استرس مالی بیشتر در معرض ابتلا به میگرن قرار می گیرند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۰۲    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت اهمیتی برای لایحه نظام جامع رسانه ها قائل نیست، گفت: با توجه به تغییر دولت، فقط یک فرصت دیگر می دهیم تا لایحه را بیاورند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۱:۱۷    
در حاشیه طرح جمع آوری مراکز فروش مواد مخدر در شهر کرمانشاه
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۱:۱۷    
رضا اردکانیان که در دهه 60 مطالعات انتقال آب کارون به فلات مرکزی را به سرانجام رساند به احتمال فراوان گزینه دولت برای وزارت نیرو است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۱:۱۲    
کشورهای عضو گروه بریکس حمایت قاطعانه خود را از برجام اعلام کردند و از همه طرفین خواستند به تعهدات خود در رابطه با برجام عمل کنند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۱:۱۲    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: متأسفانه در بسیاری از مسائل، نظام بانکی کشور پاسخگوی محرومان نیست، به همین دلیل بسیج به دنبال این است که اشتغال و مهارت زایی کند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۱:۱۲    
باشگاه رئال به رغم فشار رسانه ها و مشکلات پیش آمده از سوی رونالدو خیال فروش گرت بیل را ندارد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۱:۱۲    
بیشترین خبری که از باشگاه استقلال به بیرون منتشر می شود درباره آسیب دیدگی های بازیکنان این تیم در پست های مختلف است که اسباب نگرانی طرفداران این تیم را فراهم کرده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۱:۱۲    
دانشجوی رشته معماری که پس از آشنایی با دختر نوجوانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و فریب دخترک، به او تعرض کرده بود صبح دیروز در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۱:۱۲    
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۱:۰۷    
جریان بدخیم اصلاحات هرچند همچنان به اصلاح رابطه اش با نظام تمایل بسیار دارد اما نتوانسته خود را کاملا" ترمیم کند و برای بازگشت ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۱:۰۷    
عضو هیات سرمایه گذاری خارجی با بیان اینکه جرایم سوئیفت برای برخی بانکهایی که با ایران همکاری دارند، منجر به توقف مذاکرات با بانکهای بزرگ اروپا شده، گفت: اروپا زیربار تحریم دوباره نمی رود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۲۷    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه مراکز نظامی هیچ ارتباطی با مراکز هسته ای ندارد گفت: بازدید از مراکز نظامی خط قرمز مسئولان کشور است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۲۷    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: با بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی واردات برنج متوقف شده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۲۲    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بنده از ناظران تأسیس نُجَباء بوده ام و این گروه مقاومت به حق، در پیروزی رزمندگان عراقی بر داعش، نقش بسزا و تاثیرگذاری داشته است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۲۲    
دبیر کار گروه مد و لباس وزارت ارشاد گفت: سالانه دو میلیارد دلار پوشاک به کشور قاچاق می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۲۲    
وزارت صنعت با انتشار گزارشی از عملکرد تجاری کشور در سه ماهه نخست امسال اعلام کرد روند صادرات این مدت کاهش قابل توجهی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۲۲    
مدافع برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن نام بازیکنی که مهارش برای او سخت تر از کنترل دیگر بازیکنان دنیای فوتبال بوده است را اعلام کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۲    
پهپادها با توجه به مداومت پروازی مناسب، سطح مقطع راداری و ابعاد فیزیکی کوچک و امکان حمل حسگرهای مختلف، از توان بالقوه بالایی برای کشف اهداف هوایی در ارتفاعات متوسط و پائین برخوردار هستند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۲    
اولین نبردی که در آن شرکت کردم، تصرف تدمر بود. پیش از آغاز عملیات سه هفته در مناطق تفریحی مستقر شدیم و در اوج لذت بودیم، بخود می گفتم، چطور چنین احمق هایی، به جنگجویانی شکست ناپذیر تبدیل می شوند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۰۷    
ارتش صهیونیستی بزرگترین مانور نظامی خود را طی 20 سال گذشته با مشارکت ده ها هزار تن از نیروی زمینی، هوایی و دریایی ارتش و نیروی ذخیره در نزدیکی مرزهای لبنان و سوریه آغاز کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۰۷    
روز 12 سپتامبر یعنی هفت روز دیگر، سالن "استیو جابز" در کوپرتینو کالیفرنیا ساعت 10 صبح به وقت محلی میزبان کنفرانس معرفی پرچمدار جدید شرکت "اپل" خواهد بود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۰۲    
قهرمانان فعلی و سابق دنیا در یک قدمی صعود به جام جهانی 2018 قرار گرفتند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۰۲    
وزارت ورزش و جوانان در پیامی ضمن آرزوی پیروزی و موفقیت برای تیم ملی فوتبال ایران، از تماشاگران خواست تا با حضور خود ملی پوشان فوتبال را مورد حمایت قرار بدهند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۰۲    
با اعلام تلویزیون سوریه مبنی فاصله سه کیلومتری نیروهای ارتش سوریه با شکستن محاصره دیر الزور رسانه جنگ سوریه از فرار تمامی سرکردگان و افراد مسلح خارجی داعش خبر داد ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۵۷    
نظامیان رژیم صهیونیستی ضمن یورش وحشیانه به نقاط مختلف کرانه باختری 18 شهروند فلسطینی را بدون تفهیم اتهام بازداشت کردند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۵۷    
رئیس کمیته ویژه بررسی کسر خدمت فرزندان ایثارگران نتایج جلسه این کمیته با فرماندهان ستاد کل نیروهای مسلح را تشریح کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۵۷    
اقدام جسورانه ای که سرمربی تیم فوتباتل پرسپولیس در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انجام داد زنگ خطر را برای سه بازیکن این تیم به صدا درآورد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۵۲    
رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی جدید عنوان داشت که هفته ای بزرگ در راه است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۰۷    
فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد که نیروهای نظامی این کشور شب گذشته درجریان پاکسازی منطقه العیاضیه در تلعفر 55 عنصر تکفیری را به هلاکت رساندند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۰۲    
یک روزنامه ی عربی فرامنطقه ای ادعا کرد که دیوان پادشاهی عربستان روزنامه ها و تلویزیون های داخلی و خارجی خود را از انتشار اخبار علیه ایران ممنوع کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۰۲    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه دولت 11هزار میلیارد تومان پیش بینی شده سال 96 برای پرداخت یارانه نقدی را در 5ماه نخست سال پیش خور کرده ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۰۲    
در پی چندین روز طوفان سهمگین هاروی و سیلاب های شدید در آمریکا، دستکم مرگ 60 نفر تأیید شده است.