شنبه ۱۹ خردادساعت ۲۳:۳۶Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای رهیاب 5 شهریور 1396 - rahyabnews.com

رهیاب 23 اسفند 1393 رهیاب 30 اسفند 1395 رهیاب 1 فروردین 1396 رهیاب 31 اردیبهشت 1396 رهیاب 31 خرداد 1396 رهیاب 31 تیر 1396 رهیاب 1 مرداد 1396 رهیاب 1 مهر 1396 رهیاب 30 آبان 1396 رهیاب 30 آذر 1396 رهیاب 30 دی 1396 رهیاب 30 بهمن 1396 رهیاب 29 اسفند 1396 رهیاب 1 شهریور 1396 رهیاب 2 شهریور 1396 رهیاب 3 شهریور 1396 رهیاب 4 شهریور 1396 رهیاب 5 شهریور 1396 رهیاب 6 شهریور 1396 رهیاب 7 شهریور 1396 رهیاب 8 شهریور 1396 رهیاب 9 شهریور 1396 رهیاب 10 شهریور 1396 رهیاب 11 شهریور 1396 رهیاب 12 شهریور 1396 رهیاب 13 شهریور 1396 رهیاب 14 شهریور 1396 رهیاب 15 شهریور 1396 رهیاب 16 شهریور 1396 رهیاب 17 شهریور 1396 رهیاب 18 شهریور 1396 رهیاب 19 شهریور 1396 رهیاب 20 شهریور 1396 رهیاب 21 شهریور 1396 رهیاب 22 شهریور 1396 رهیاب 23 شهریور 1396 رهیاب 24 شهریور 1396 رهیاب 25 شهریور 1396 رهیاب 26 شهریور 1396 رهیاب 27 شهریور 1396 رهیاب 28 شهریور 1396 رهیاب 29 شهریور 1396 رهیاب 30 شهریور 1396 رهیاب 31 شهریور 1396 
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۴۸    
یک ماه به آغاز برداشت انار معروف شیوند ماننده است و مردم این منطقه مشغول جمع آوری آخرین محصولات تابستانی از باغات خود هستند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۲:۴۵    
بخش مهم دانه های هندوانه، پروتئین، ویتامین های گروه B، منیزیم، فسفر، آهن، پتاسیم، مس، منگنز و روی است. عجیب ترین ویژگی این تخم ها این است که کم کالری هستند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۵    
یاسمین مقبلی شهروند ایرانی امریکایی ساکن آمریکا به عنوان یکی از اعضای گروه فضانوردی برای پروژه سفر به مریخ انتخاب شده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۳۵    
این که انسان به خواب کافی نیاز دارد تا سالم بماند بر کسی پوشیده نیست آن چه که تا کنون کم تر از آن سخن رفته وضعیت بدن به هنگام خواب است به کدام پهلو باید خوابید؟
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۲۵    
رئیس کمیسیون اقتصاد مجلس با بیان اینکه خصولتی سازی از اقتصاد دولتی خطرناک تر است، گفت: در خصولتی سازی اداره بنگاه ها همچنان در دست دولت است اما دولت دیگر پاسخگوی عملکرد آن بنگاه نیست.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۰:۴۰    
والیبالیست های نوجوان ایران موفق شدند با شکست روسیه قهرمان رقابت های والیبال زیر 19 سال جهان در کشور بحرین شوند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۰:۴۰    
سخنگوی وزارت خارجه ایران تصریح کرد: برای هر نوع وضعیت و هر اتفاقی در قبال برجام، از گذشته طراحی های لازم را انجام داده ایم و جای نگرانی برای ما وجود ندارد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۳۵    
یادداشت اینستاگرامی غلامرضا تاجگردن درباره رأی نیاوردن بیطرف را می توان بزرگ ترین اعتراف سیاسی اخیر کشور دانست.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۲۰    
شرکت کنندگان در دومین گردهمایی جمعیت جوانان عربی مقاوم ، با رئیس جمهور سوریه دیدار کردند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۸:۰۷    
پرونده قاچاق لوازم خانگی چینی مدیا نشان می دهد، گمرک علی رغم اقدامات گسترده برای مبارزه در این مورد، همچنان از قاچاقچیان رکب خورده و به سادگی کالا را ترخیص کردند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۸:۰۲    
علیزاده طباطبایی گفت: براساس اطلاعات موجود حکم اعدام برای محمدعلی طاهری صادر شده اما هنوز ابلاغ نشده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۸:۰۲    
عکس روز نشنال جئوگرافیک متعلق به جشنواره پاهیمیس (Pahimis) است که به مناسبت برداشت محصول قهوه در شهر آمادئو (Amadeo) فیلیپین در حال برگزاری است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۳:۰۲    
به گزارش رهیاب، مسابقه جنجالی میان فلوید می ودر، قهرمان بوکس سبک وزن جهان و کانر مک گرگور که از چند ماه پیش تمام طرفداران بوکس جهان منتظر برگزاری اش بودند ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۲:۴۲    
به نظر می رسد زندگی در سن و سال پایین بدون آنکه نقش زیادی در آن داشته باشیم برایمان اتفاق می افتد. اما کم کم مسئولیت زندگی از والدین به ما منتقل می شود و از این نقطه به بعد ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۲:۳۲    
یک حس خوب طرحی کوتاه در عین حال جذاب، که چند روزی حال و هوای مناطق 2 و 5 تهران را عوض کرده بود. پر بیراه نیست اگر بگوئیم با این که طرح حس خانومانه داشت اما نسیم فرح بخشش به آقایان نیز می رسید ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۲:۳۲    
با راهکارهای مدیریت مصرف کولرگازی آشنا شوید.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۲:۲۷    
با راهکارهای مدیریت مصرف کولرگازی آشنا شوید.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۲:۱۷    
معاون قرارگاه پدافند هوایی، شیوه حفاظت پدافندی از نقاط پرواز ممنوع و تاسیسات اتمی را تشریح کرد و گفت:اس-300 در نقاط موقت مستقر شده و عملیاتی است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۲:۰۷    
در جنوب شرق کشور همچنان بادهای 120 روزه و گردو خاک حاکم است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۲:۰۷    
تصویری که ناسا به تازگی منتشر کرده برف و یخ را بر سطح مریخ نشان می دهد. برف بر روی مریخ برخلاف زمین، از دی اکسید کربن جامد یا یخ خشک تشکیل شده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۲:۰۷    
به گزارش رهیاب: معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی از ارسال پیامک ماهانه به همه بیمه شدگان ظرف یکی دو ماه آینده خبر داد و گفت ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۱:۵۷    
بهاره رهنما بازیگر خوب و موفق کشورمان که بیشتر کارهای او با مضمون ظنز و کمدی است. روز شنبه 4 شهریور مراسم ازدواج ایشان با امیر خسرو عباسی با شکوه برگزار شد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۱:۵۷    
به گزارش رهیاب: رئیس سازمان حج و زیارت از رسیدن آخرین گروه از حجاج به مکه خبر داد و گفت: پنجشنبه همه زائران در عرفات خواهند بود. ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۱:۵۲    
پس از انصراف جمالی نژاد و وطن خواه از مدیریت شهرداری اهواز حالا فقط دو گزینه یعنی علیرضا عالیپور و سیدکریم حسینی برای مدیرین شهرداری اهواز باقی ماندند. به نظر شما چه کسی برای تصدی این پست مناسب است؟
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۱:۱۲    
نمایش های جدید، بسته هایی به ظاهر روشنفکرانه هستند که در آنها به جای هنر و اندیشه، بد زبانی و فحاشی، پرده دری اخلاقی ، پوشش نامناسب بازیگران و نمایش روابط ناسالم موج می زند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۱:۰۷    
اسپانسر جدید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مبالغی را برای بهبود وضعیت مالی دو باشگاه به آنها پرداخت کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۱:۰۷    
به گزارش رهیاب: آفْت یا قلاع (aphthous ulcer) یک بیماری شایع در دهان است که ضایعات دردناک نکروتیک در مخاط دهان، زبان و لثه دیده می شود و علت آن ناشناخته است اما ممکن است خودایمنی باشد. ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۱:۰۷    
عضو هئیت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دربرهه ی حساس کنونی لازم است درلتمردان از هرنوع حاشیه پردازی اجتناب کنند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۱:۰۲    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که بهترین گزینه برای سرمربیگری استقلال در بین گزینه های داخلی، علیرضا منصوریان است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۱:۰۲    
باباپور گفت: اهل فن، معتمدین و متخصصان که درک صحیحی از واقعیات دارند به ما کمک کنند تا شاخص های انتخاب شهردار فقط تخصص و تعهد باشد، مردم بدانند اگر از ما فاصله گرفتند شورا به انحراف کشیده می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۱:۰۲    
دستگیری تروریست داعشی در جریان نبردهای پاکسازی شهر شیعه نشین تلعفر واقع در شمال عراق توسط رزمندگان حشدالشعبی
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۰:۵۷    
مسابقه ادابازی در شب چهارم، میزبان دو گروه صدا سیما و افسانه سه برادر بجز فرهان بود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۰:۵۷    
مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا گفت: گلزنی من مهم نیست، این بارسلونا بود که 2 گل زد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۰:۵۷    
قهرمان بوکس سبک وزن جهان پس از کسب پنجاهمین پیروزی حرفه اش به تمجید از رقیب ایرلندی پرداخت و بازنشستگی اش را اعلام کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۰:۵۷    
یک مجله آمریکایی با اشاره به اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در حمایت از یک کلانتر نژادپرست نوشته وی گامی دیگر به استیضاح نزدیک تر شده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۰:۵۷    
سرمربی پرتغالی موناکو سرانجام بعد از سه هفته تصمیم گرفت ام باپه را در فهرست تیمش قرار دهد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۰:۵۲    
نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به مردادماه 1396 نسبت به دوازده ماه منتهی به مردادماه 1395 براساس سال پایه 100=1395 معادل 10 درصد است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۰:۵۲    
رئیس اقلیم کردستان عراق بار دیگر بر برگزاری همه پرسی استقلال این اقلیم در تاریخ مقرر تاکید کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۵۲    
گلاب دارای خواص متعددی است که در این مطلب به برخی از این خواص اشاره شده است از جمله نوشیدن شربت گلاب و عسل موجب طراوت بدن و دفع سموم از بدن می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۴۷    
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان نتایج بسیار بدی در مسابقات جهانی کسب کرد آن هم به اسم اینکه جوانگرایی صورت گرفته اما جوانگرایی به چه قیمتی؟
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۴۷    
رئیس شورای شهر تهران از تعیین سرپرست برای شهرداری تهران با رای اعضا در جلسه امروز خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۴۷    
مسکو می داند در صورتی که دولت سوریه تحت حمایت محور مقاومت روی کار نباشد، مسکو نیز حیات خلوت خود در سواحل دریای مدیترانه را از دست خواهد داد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۴۲    
لاغر شدن صورت یکی از شایع ترین مشکلاتی است که غالب زنان و مردان در سراسر جهان با آن روبه رو هستند و برای درمان آن تلاش می کنند؛ در این مطلب به 7 راهکار طب سنتی برای پُرتر شدن صورت اشاره شده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۳۷    
با گذشت حدود دو ماه از ابلاغ برنامه اشتغال فراگیر در سال 96 به کلیه دستگاه های اجرایی اما هنوز اعتبارات اجرای این طرح از سوی سازمان برنامه و بودجه تخصیص پیدا نکرده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۳۷    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با توجه به برگزاری آزمون های استخدامی امسال، حدود 30 هزار نفر تا پایان سال استخدام دولت می شوند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۳۲    
بررسی آخرین اقدات انجام شده در مورد طلب اسپانسر بازی های اینچئون و سهام کمیته المپیک در یکی از بانک های خصوصی، از محورهای اصلی نشست آتی هیات اجرایی است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۷    
رییس جمهور و اعضای دولت دوازدهم، صبح یکشنبه با حضور در مرقد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، با آرمان های امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۷    
رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی از بازنگری و ارتقای ساختار این جبهه سخن گفت.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۷    
محبوبیت رئیس جمهوری جوان فرانسه تنها 3 ماه پس از ورود به الیزه، با کاهشی چشمگیر، به 40 درصد سقوط کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۲    
وزیر کشور آلمان همکاری های امنیتی بین ترکیه و کشورش را با توجه به تنش های روز افزون بین دو کشور بدتر از سابق ارزیابی کرد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۲    
وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر 15 تا 20 درصد در فوتبال فساد باشد این مبلغ 70 میلیارد تومان است در حالی که هزار برابر آن حاشیه و جنجال سازی است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۰۷    
وزیر امور خارجه آلمان، "مارتین شولتز"، نامزد صدر اعظمی آلمان از حزب سوسیال دموکرات را صدر اعظم خوبی برای آلمان دانسته و گفت مرکل و وزیر دارایی او با سیاستهایشان اروپا را از هم جدا کرده اند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۰۷    
مدیر دفتر ارتباطات دولت قطر گفت که کشورهای تحریم کننده قطر شکست خورده اند و زمان پایان محاصره آنها علیه دوحه فرا رسیده است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۰۷    
پیشکسوت استقلال گفت: علیرضا منصوریان باید فلسفه مربیگری اش را تغییر بدهد، با وضعیت بازی های استقلال نمی توان به آینده تیم امیدوار بود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۰۲    
رئیس سابق دپارتمان داوری فوتبال گفت: برخی فقط شعار جوانگرایی دادند و به همین بهانه برخی از داوران با تجربه را مجبور به استعفا کردند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۰۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که ایران در تلاش برای جنگ با این رژیم است.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۸:۵۷    
منابع میدانی می گویند فقط یک محله در شمال شهر تلعفر باقی مانده است که با شکسته شدن صفوف دفاعی داعش، آزادی این شهر به زودی اعلام می شود.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۸:۵۷    
مجموعه شرایط کنونی عربستان از جمله تفکرات افراطی نسل جوان این کشور، جنگ در یمن و ناآرامی ها در مناطق شیعه نشین، عربستان را به سمت سخت ترین روزهای خود پیش می برد.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۸:۵۷    
زمانی که تروریست های داعشی از خاک سوریه بیرون رانده شده و یا به هلاکت برسند، مقامات دمشق در مقابل دشواری های از جمله حضور نظامیان ترکیه در خاک سوریه ...
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۸:۵۲    
یک فرمانده معارض سوری طی ویدئو کنفرانس با خبرنگاران اسرائیلی گفت همه آنها خواستار پناهندگی به رژیم صهیونیستی هستند.
رهیاب   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۸:۵۲    
اسامی نهایی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال اعلام شد.