یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۶:۵۰May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 19 تیر 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 تیر 1395 شعار سال 2 تیر 1395 شعار سال 3 تیر 1395 شعار سال 4 تیر 1395 شعار سال 5 تیر 1395 شعار سال 6 تیر 1395 شعار سال 7 تیر 1395 شعار سال 8 تیر 1395 شعار سال 9 تیر 1395 شعار سال 10 تیر 1395 شعار سال 11 تیر 1395 شعار سال 12 تیر 1395 شعار سال 13 تیر 1395 شعار سال 14 تیر 1395 شعار سال 15 تیر 1395 شعار سال 16 تیر 1395 شعار سال 17 تیر 1395 شعار سال 18 تیر 1395 شعار سال 19 تیر 1395 شعار سال 20 تیر 1395 شعار سال 21 تیر 1395 شعار سال 22 تیر 1395 شعار سال 23 تیر 1395 شعار سال 24 تیر 1395 شعار سال 25 تیر 1395 شعار سال 26 تیر 1395 شعار سال 27 تیر 1395 شعار سال 28 تیر 1395 شعار سال 29 تیر 1395 شعار سال 30 تیر 1395 شعار سال 31 تیر 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۵۷    
مسئول روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس در خصوص انتشار اخباری مبنی بر خم شدن مخزن در حال آتش سوزی در پتروشیمی بوعلی سینا و احتمال جاری شدن مواد از این مخزن، گفت:در این خصوص، جای نگرانی نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۵۷    
یک مقام مسئول در وزارت امور خارجه از بان کی مون خواست با توجه به اینکه در مذاکرات هسته ای حضور نداشته در گزارش شش ماهه خود به شورای امنیت به مطالبی نپردازد که در تناقض با نص برجام است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۵۷    
باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا با کنار هم قرار دادن داعش، روسیه و برگزیت به عنوان چالش های سه گانه فراروی غرب، خطاب به سران کشورهای عضو ناتو حاضر در نشست ورشو پایتخت لهستان ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۵۷    
پذیره نویسی نخستین صندوق سرمایه گذاری قابل معامله در اوراق بهادار با درآمد ثابت (EFT) در بورس با نماد 'پارند' از شنبه 19 تیرماه آغاز می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۵۲    
گزارش کمیته ویژه ای که بعد از ابلاغ رئیس جمهوری و به دستور اسحاق جهانگیری به منظور بررسی همه جانبه مساله فیش های حقوقی، زمینه ها، ابعاد و موارد مختلف آن تشکیل شده بود، منتشر شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۵۲    
استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی گفت: تحریم ها مانع بزرگی بر سر راه پیشرفت اقتصادی بود اما حذف تحریم ها به تنهایی موتور پیشران اقتصاد نیست ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۵۲    
براساس گزارشی که اخیرا منتشر شده، دولت سعودی مجوز انتشار یک کتاب حاوی مشوق هایی برای عملیات تروریستی و انتحاری ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۵۲    
حزب ندای ایرانیان در نامه ای خطاب به رئیس دستگاه قضا از آیت الله صادق آملی لاریجانی درخواست کرد نسبت به معرفی حداقل یک حقوقدان دیگر با گرایشی متفاوت از پنج حقوقدان قبلی در شورای نگهبان اقدام کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۴۷    
اعتیاد از منظر علوم شناختی، یک بیماری همراه با عوارض متعدد شناختی است؛ از این رو به واسطه این علوم می توان قبل، بعد و در جریان اعتیاد، مداخلات پیشگیرانه و درمانی موثری اعمال کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۴۷    
خبرگزاری رویترز نوشت : 'بان کی مون' دبیرکل سازمان ملل متحد در گزارشی محرمانه اعلام کرد آزمایش های موشکی ایران با روح برجام سازگار نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۴۲    
نتایج نظرسنجی جدید صورت گرفته ، حاکی از حمایت 48 درصدی اعضای حزب محافظه کار از 'ترزا می ' به عنوان جانشین دیوید کامرون رهبر این حزب و نخست وزیر انگلیس است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۴۲    
سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه در واکنش به مصوبه اخیر مجلس نمایندگان آمریکا به منظور جلوگیری از فروش هواپیماهای بویینگ به ایران ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۳۷    
به رغم گذشت تنها دو روز از انتشار گزارش جنجالی جان چیلکات در خصوص نقش تونی بلر نخست وزیر پیشین انگلیس در جنگ عراق در سال 2003 ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۳۷    
نشریه ایتالیایی 'پامبیانکو نیوز' با اشاره به لغو تحریم ها علیه ایران نوشت : بدون تردید ایران پس از لغو تحریم های بین المللی در ماه های گذشته، در کانون توجه دولت ها و بخش خصوصی اروپا قرار گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۳۷    
خوشبختانه این آتش سوزی هیچگونه خسارت جانی نداشته اما خسارات مالی فراوانی به همراه داشته که ابعاد گوناگون حادثه با حضور مسولان مربوطه مورد بررسی قرار می گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۰    
وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی طی نامه ای از رییس کل سازمان نظام پزشکی خواست تا با توجه به درخواست خانواده مرحوم عباس کیارستمی و جامعه هنری کشور، پرونده پزشکی این کارگردان ارجمند و نامی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۵    
یک خبرگزاری با انتشار تصویری از رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و همراه کردن آن با تصویری دیگر، برخلاف شواهد موجود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۵    
یک هیات تجاری متشکل از 41 شرکت کوچک و متوسط ایتالیایی روز یکشنبه 10 جولای(20 تیر)عازم ایران می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۰    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، در سالروز 18 تیر، بیانات رهبر معظم انقلاب در تحلیل وقایع غائله هجدهم تیرماه 1378 را بازنشر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۰    
ما بسیار علاقه مند هستیم که در تمام سطوح رابطه ای خوب با ایران را تعمیق بخشیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۰    
آنچه با روح امنیت و صلح در منطقه ناسازگار است، نه آزمایش های موشکی دفاعی ایران که موشک ها و بمب های رژیم صهیونیستی و عربستان است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۱۵    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، در سالروز درگذشت مهدی آذریزدی نویسنده برجسته کودک و نوجوان ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۱۰    
' فرانسوآ اولاند ' رئیس جمهوری فرانسه روز جمعه تاکید کرد که نباید روسیه را یک تهدید به حساب آورد بلکه باید آن را یک شریک دانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۰۵    
ادامه تحریم های اقتصادی علیه روسیه در دیدار باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا و مقام های بلندپایه اتحادیه اروپا در حاشیه نشست سران 28 کشور عضو ناتو در ورشو پایتخت لهستان مورد تاکید قرار گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۰۵    
پیکر عباس کیارستمی که عصر دوشنبه در فرانسه درگذشت دقایقی پیش در میان بغض و اندوه اهالی سینما و رسانه وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۰۵    
تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) گفت: ما بر این باوریم که اسرائیل بر اساس ظلم و فساد بنا شده است و جامعه جهانی باید به حل معضل فلسطین کمک کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۰۵    
دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس روز جمعه در جریان نشست کشورهای عضو ناتو در شهر ورشو (لهستان) از تصمیم دولت این کشور مبنی بر لغو منع حضور زنان نظامی در خط مقدم در میادین جنگ و نبردهای تن به تن خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۰۰    
بیش از 60 درصد از تعهدات مالی کشورهای کمک دهنده برای نوسازی وبازسازی ویرانی های به جا مانده ازحملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه در سال 2014 ، هنوز پرداخت نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۰۰    
رهبران ناتو روز جمعه با استقرار نیروهای نظامی در کشورهای بالتیک و شرق لهستان برای نخستین بار و افزایش گشت زنی های هوایی و دریایی برای دادن تضمین مجدد به متحدانشان در شرق اروپا در مقابل آنچه که یک ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۰۰    
وزارت خارجه آمریکا درپی اعلام تصمیم وزارت دادگستری آمریکا مبنی بر تبرئه هیلاری کلینتون از اتهامات وارده ، بررسی های تازه ای را درمورد اتهامات مربوط به ایمیل های او آغاز خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۵    
پیکر عباس کیارستمی کارگردان پرآوازه کشورمان که عصر دوشنبه در فرانسه درگذشت شامگاه جمعه در میان بغض و اندوه اهالی سینما و رسانه وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که اکثریت جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا دو متمم را علیه فروش هواپیماهای مسافربری بوئینگ به ایران تصویب کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
وزارت صنعت، معدن و تجارت به استناد گزارش مجمع جهانی اقتصاد اعلام کرد ایران در سال 2015 میلادی (1394 خورشیدی) با 11 رتبه ارتقا به جایگاه یکصد و نهم جهان از نظر شاخص کارایی بازار کالا رسید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۵    
نماینده مردم ارومیه و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: بیانیه رئیس جمهوری در خصوص حقوق های نامتعارف برخی مدیران حرکتی امیدوارکننده برای جامعه است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۰    
رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که همه پرداخت ها باید مصوبه شورای حقوق دستمزد را داشته باشد درخصوص پرداخت های نامتعارف گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۰    
خبرگزاری آسوشیتدپرس خبر داد که رئیس جمهوری آمریکا در پی افزایش انتقادها از خشونت بی مورد پلیس از آنان خواست تا تعصب را از این نهاد ریشه کن نمایند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۰    
وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت تکمیل پروژه مسکن مهر گفت: پروژه مسکن مهر، اینک 93 درصد پیشرفت داشته و بطور تقریبی به اتمام رسیده، اما مشکل اصلی آن خدمات زیربنایی و روبنایی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۲۱    
وزیر آموزش و پرورش با بیان این که تقاضای استخدام 10هزار نیرو داده شده است، تاکید کرد: شرایط پذیرفته شدگان آزمون استخدامی این وزارتخانه، تغییری نمی کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۱    
یک مقام مسئول در دستگاه دیپلماسی فرانسه گفت که ژان مارک ایرو وزیر خارجه فرانسه روزهای دوشنبه و سه شنبه آینده به لنبان سفر و مواضع ایران و سعودی را مبنی بر اینکه به طور اصولی مخالف حل سیاسی مشکلات ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۱    
رئیس گروه علمی و فناوری ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: امسال بیش از 2.5 میلیارد مترمکعب آب به دریاچه ارومیه رسیده که موجب افزایش تراز آب آن نسبت به سال گذشته شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۶    
کره جنوبی روز جمعه با انتشار بیانیه ای از تصمیم این کشور و آمریکا برای استقرار سامانه پیشرفته موشکی موسوم به تاد در خاک خود دفاع کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۶    
خبرگزاری فرانسه امروز جمعه خبر داد که رئیس جمهوری آمریکا مطمئن است که انگلیس و اتحادیه اروپا می توانند پس از برگزیت روابط نوینی را از سر بگیرند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام کاهش 20 درصدی تعرفه تلفن همراه و اینترنت، گفت: استفاده نکردن از تلفن ثابت برای شرکت مخابرات هزینه دارد و بر این اساس، برای تامین آن ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۶    
حنانه خلفی نابغه قرآنی 9 ساله و حافظ کل کتاب آیات الهی در حضور جمع زیادی از ایرانیان و همچنین شماری از مسلمانان مقیم مسکو در مرکز اسلامی این شهر برنامه های قرآنی اجرا کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۱    
پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز عید فطر و بیانیه رییس جمهوری درخصوص حقوق های غیر متعارف در برخی دستگاه ها، وزیر بهداشت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۱    
وزیر نفت به تلاش برای خاموش شدن آتش در پتروشیمی بوعلی سینای منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) ماهشهر اشاره کرد و گفت: آتش سوزی قطعا خرابکاری نبوده و دلایل آن فنی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۱    
روزنامه جمهوریت ترکیه گزارش وزارت خارجه آمریکا در مورد اینکه ترکیه کشور کلیدی در قاچاق انسان است را مایه شرم برای ترکیه خواند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۶    
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از بررسی لایحه اصلاح قانون بودجه 95 در هفته آتی خبر داد و گفت: در این لایحه باید چارچوب بدهی های بانکی مشخص شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۶    
اطلاع رسانی به افکار عمومی و آگاه سازی مردم از تاثیر پرداخت مالیات در توسعه کشور، حلقه گمشده ای است که توجه به آن می تواند با افزایش مشارکت های مردمی به ارتقای سهم و نقش این ابزار سیاستی مالی در ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۶    
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بیانیه رئیس جمهوری در خصوص مبارزه قاطع با فساد مالی و حقوق های نامتعارف را گامی در راستای عدالت اجتماعی دانست و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۴۲    
خطیب نماز جمعه تهران از مردم خواست تا انس با قرآن، مسجد و دعا را که در ماه رمضان کسب کرده اند همچنان در طول سال حفظ کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۴۲    
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه مهم رئیس جمهوری خطاب به مردم در خصوص حقوق های نامتعارف و دستور تدوین لایحه اصلاح نظام حقوقی پرداخت ها و رفع خلاهای قانونی گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۳۷    
مدیرعامل فرابورس ایران با اعلام عضویت فرابورس ایران در فدراسیون جهانی بورس ها (WFE)، گفت: زمینه های لازم برای انجام همکاری های مشترک با اعضای این مجمع و استفاده از دانش و تجربیات بورس های معتبر دنیا ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۳۷    
مدیر کل دفتر امور غلات و کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت که امسال میزان تولید برنج به سه میلیون و 200 هزار تن برسد که نسبت به سال گذشته 500هزار تن افزایش دارد .
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۳۷    
دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی در واکنش به انتشار برخی اخبار کذب در اینستاگرام جعلی تاکید کرد که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هیچگونه صفحه ای در اینستاگرام ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۳۷    
یک مقام وزارت اقتصاد نسبت به ادعای یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیرامون انتصاب های درون این وزارتخانه واکنش نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۳۲    
نهاد کمک رسانی های اضطراری سازمان ملل اعلام کرد که از آغاز سال جاری میلادی تاکنون یک میلیون نفر از ساکنان مناطق تحت محاصره و یا آوارگانی راکه درگذشته دسترسی به آن ها ممکن نبوده زیر پوشش کمک رسانی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۳۲    
عضو هیات مدیره سازمان رئیس هیات بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و ماهشهر با بیان اینکه هیچ مصدومی در انفجار مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا گزارش نشده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۲۷    
بان کی مون دبیرکل کره ای سازمان ملل متحد اعلام کرد که چنانچه تنش ها در دریای جنوبی چین مهار نشود، امنیت منطقه در معرض خطر جدی قرار می گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۲۷    
کره جنوبی روز جمعه از توافق نهایی با آمریکا بر سر استقرار سیستم دفاع موشکی پیشرفته در خاک کشورش به منظور مقابله با تهدید موشکی کره شمالی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۲۷    
نتیجه یک پژوهش طولانی مدت در کره جنوبی نشان می دهد که شرکت های چینی در بسیاری از زمینه های کاری از رقبای کره ای خود پیشی گرفته اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۲۷    
وزارت کشور عربستان از بازداشت 19 نفر در پی حملات انتحاری دوشنبه شب در این کشور، از جمله انفجاری در نزدیکی مسجدالنبی در مدینه منوره خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۲۷    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، تحقیقات داخلی اش را درباره استفاده و یا عدم استفاده 'هیلاری کلینتون' نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2016 از حزب دمکرات از ای میل و سرور شخصی اش برای ارسال و دریافت اطلاعات ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۲۳    
منابع عراقی از افزایش شمار کشته شدگان انفجار تروریستی الکراده بغداد به 290 نفر خبر دادند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۱۷    
رئیس جمهوری سریلانکا در دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با اشاره به روابط دوستانه ایران و سریلانکا،خواستار گسترش روابط تهران – کلمبو در همه زمینه ها بویژه در بخش های اقتصادی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۱۷    
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تحول سلامت به خوبی و در زمان بسیار مناسبی آغاز شد زیرا حوزه سلامت مشکلات زیادی داشت و ما نمایندگان که توفیق خدمتگزاری پیدا کرده ایم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۱۷    
رییس پژوهشگاه هوافضا با اشاره به شعار هفته جهانی فضا در سال 2016 (سنجش از راه دور؛ توانمندسازی آینده) گفت: تلاش می شود برای پیشگیری از حوادث زیست محیطی در ایران ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۱۷    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با بیان این که جذابیت قاچاق بنزین از بین رفته است، بر لزوم تداوم عرضه بنزین به صورت تک نرخی تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۱۲    
مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: چندگانگی موجود در نظام آدرس دهی کشور با طرح تازه نشانی استاندارد ملی ایرانیان(جی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۱۲    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بیانیه اخیر رئیس جمهوری، دولت عزم جدی در برخورد با معضل دریافت های نامتعارف دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۱۲    
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حقوق های نامتعارف و اراده دولت برای پیگیری موضوع بیان داشت : همه دستگاه ها از قوای سه گانه باید در برابر حقوق های اینچنینی پاسخگو باشند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۱۲    
گروه تروریستی داعش برای اولین بار ساختار سازمانی ، مسئولیت ها ، ولایت ها و دیوان های خود را با انتشار بیانیه جدیدی زیر عنوان 'دیوان خلافت' برملاساخت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۱۲    
یک تیم پژوهشی بین المللی در آکادمی علوم لهستان دریافته است که در سراسر جهان افراد متبسم به عنوان انسان هایی صادق ارزیابی می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۰۷    
رییس گروه مطالعات خاورمیانه دفترمطالعات بین المللی وزارت امور خارجه با بیان اینکه ماهیت سیاست خارجی ترکیه و عربستان کاملا متفاوت است گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۷    
وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی یکی از بزرگترین مشکلات حوزه سلامت را بیمه ها دانست و گفت: آنچه اهمیت دارد این است که تصمیم گیری در مورد تجمیع بیمه ها از قالب احساس ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۲    
فرماندار بندر ماهشهر بیان کرد: اقدامی که در حال حاضر در ماهشهر و در پتروشیمی بوعلی در حال انجام است خروج نفتا و مایع پتروشیمی از مخازن محل حادثه است که با سرعت قابل قبولی انجام می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۲    
خطیب نماز جمعه تهران با بیان این که غارتگر بیت المال واقعا دزد است و اموال 80میلیون آدم را می دزد، گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۲    
اردن مخالفت قاطعانه خود با سیاست های شهرک سازی رژیم صهیونیستی ،تصمیمات پی در پی آن برای ساخت شهرک های جدید و توسعه شهرک های صهیونیستی در کرانه باختری اشغالی را اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۲    
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به پایان ماه مبارک رمضان از بازگشت ساعت اجرای طرح زوج و فرد به حالت اولیه ازروز(شنبه) در تهران خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۲    
عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: شفاف سازی و برخورد با پدیده پرداخت حقوق های غیرمتعارف از مسایلی است که دولت و مجلس و تمامی ارکان نظام برای آن مصمم هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۷    
طی چند ماه اخیر برخی اقدامات تروریستی و خرابکارانه در جنوب شرق کشور اتفاق افتاده که در پی آن بلافاصله چند گروهک اقدام به برعهده گرفتن آن کرده اند؛ رفتاری که قابل تامل و بررسی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۷    
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: ظرفیت ذخیره سازی نفت خام در جزیره خارگ، با چهارمیلیون بشکه افزایش به 28میلیون بشکه افزایش یافت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۷    
اسامی بهترین بازیکنان مرحله بین قاره ای لیگ جهانی والیبال در سطح یک اعلام شد
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۷    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: شایعات مطرح شده در برخی فضاهای مجازی مبنی بر اخذ تصمیم تخلیه بندر ماهشهر به هیچ عنوان صحت ندارد و مسئولان به طور ویژه در حال کنترل حادثه هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۷    
ملیحه نیکجومند بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۷    
سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به قاره آفریقا در حالی صورت می گیرد که بسیاری از کارشناسان یکی از اهداف این سفر را افزایش صادرات تسلیحات ارزیابی می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۷    
یک روزنامه انگلیسی اشتباه استراتژیک دیکتاتور معدوم عراق را که زمینه ساز حمله آمریکا به این کشور شد، تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۲    
حسین اوزای روزنامه نگار ترکیه روز جمعه از احتمال انجام عملیاتهای نظامی مشترک روسیه- ترکیه علیه داعش خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۲    
حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری،گفت: من در ماجرای 18 تیر 78، قائل بودم که باید سران نهضت آزادی دستگیر، محاکمه و با آنها برخورد قاطع شود اما رئیس دولت اصلاحات این اعتقاد را نداشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۲    
با گسترش آتش سوزی پتروشیمی بوعلی از پارازایلین به نفتا، پس از صدور دستور تخلیه مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا و صدور هشدار احتمال گسترش آتش ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۲    
اتحادیه جهانی کشتی برترین های اوزان مختلف کشتی آزاد در پایان ماه ژوئن را اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۲    
آیین بدرقه عباس کیارستمی روز یکشنبه 20 تیر ماه از مقابل ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۳۳    
یک کارشناس آمریکایی اعلام کرد که دستور اخیر اوباما مبنی بر حفظ 8400 نیروی نظامی در افغانستان هیچ تغییری در وضعیت امنیتی افغانستان ایجاد نمی کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۳۳    
بررسی گزارش چیلکات نشان می دهد تونی بلر و مقامات ارشد اطلاعاتی و قضایی بریتانیا از بیان حقایق درباره تصمیم برای حضور انگلیس در جنگ عراق امتناع کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۳۳    
'مصطفی شن توپ' رییس کمیسیون حقوق بشر مجلس ملی ترکیه گفت: تنها به اتباع تحصیل کرده و متخصص سوری تابعیت ترکیه اعطاء خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۲۸    
تنها عضو کنگره آمریکا که با جنگ افغانستان مخالف است، ضمن انتقاد از تصمیم اوباما گفت که زمان آن فرا رسیده تا این جنگ را پایان دهیم و این تصمیم بیانگر قدمی در مسیر اشتباه است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۲۸    
در حالی که پیش بینی شده بود آتش در مخزن 2001 پتروشیمی بوعلی سینا تا صبح امروز به طور کامل مهار شود، ساعتی پیش شعله های آتش در پتروشیمی بوعلی سینا بار دیگر زبانه کشید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۲۸    
رئیس جمهور موقت برزیل گفت که این کشور آماده است یک بار دیگر توانایی هایش در میزبانی از رویدادهای مهم بین المپیک را نشان بدهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۲۸    
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه، اصولگرایان تصمیم خاصی برای نحوه ورود به انتخابات نداشته است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۲۸    
مسئولان برگزاری المپیک و پارالمپیک 2016 ریو به دنبال آن هستند با ایجاد مرکز بین ادیان در دهکده بازی ها بتوانند آرامش معنوی را در بین ورزشکاران ایجاد کنند.
  • ۱