جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۱:۵۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 29 تیر 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 تیر 1395 شعار سال 2 تیر 1395 شعار سال 3 تیر 1395 شعار سال 4 تیر 1395 شعار سال 5 تیر 1395 شعار سال 6 تیر 1395 شعار سال 7 تیر 1395 شعار سال 8 تیر 1395 شعار سال 9 تیر 1395 شعار سال 10 تیر 1395 شعار سال 11 تیر 1395 شعار سال 12 تیر 1395 شعار سال 13 تیر 1395 شعار سال 14 تیر 1395 شعار سال 15 تیر 1395 شعار سال 16 تیر 1395 شعار سال 17 تیر 1395 شعار سال 18 تیر 1395 شعار سال 19 تیر 1395 شعار سال 20 تیر 1395 شعار سال 21 تیر 1395 شعار سال 22 تیر 1395 شعار سال 23 تیر 1395 شعار سال 24 تیر 1395 شعار سال 25 تیر 1395 شعار سال 26 تیر 1395 شعار سال 27 تیر 1395 شعار سال 28 تیر 1395 شعار سال 29 تیر 1395 شعار سال 30 تیر 1395 شعار سال 31 تیر 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۲۸    
چرا باید وزیر محترم اطلاعات از رسانه های افشاگر ماجرا تشکر بلیغ کنند، اما 10 روز بعد همین روشنگری علیه فساد را جاروجنجال رسانه ای بنامند و نکوهش کنند؟
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۲۸    
"وکیلی"، آغازگر سنت استیضاح در بین چپ های پارلمان است هرچند بدین خاطر، مورد هجمه یارانش قرار گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۲۳    
بانک ملی، پرفروش ترین هلدینگ بانکی ایران را دارد. ملت، محبوب ترین بانک در میان شهرستانی هاست و صادرات برترین بانک ایرانی در میان هزار بانک دنیاست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۲۳    
نتایج جدیدترین پژوهش های انجام شده نشان می دهد از هر 100 نیروی شاغل در بازار کار ایران تنها 17 نفر بر اساس استعدادها، توانمندی ها و علایق خود فعالیت حرفه ای داشته و مابقی روزمرگی می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۲۳    
مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید، جنگ عراق را اشتباهی بزرگ در سیاست آمریکا معرفی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۲۳    
اظهارات اخیر رئیس جمهور فرانسه در خصوص گروه تروریستی – تکفیری داعش، در حالی که این کشور حادثه تروریستی نیس را پشت سر گذاشته است، از ابعاد مختلفی قابل تامل است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۱۸    
مدیر کل دفتر میوه های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی گفت:کشور ما بعد از چین و آمریکا رتبه سوم تولید در جهان را به خود اختصاص داده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۱۸    
شامگاه پنچ شنبه گذشته، راننده یک کامیون، در اقدامی تروریستی، شرکت کنندگان جشن ملی فرانسه را به خاک و خون کشید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۱۸    
معاون بهداشت وزارت بهداشت از هزینه های 7 هزار میلیارد تومانی بیماران سرطانی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۱۳    
عضو جبهه پایداری گفت: ممکن است جبهه پیروان خط امام و رهبری، قصد حمایت از روحانی در انتخابات 96 را داشته باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۱۳    
معاون سیاسی وزارت کشور گفت: تاکنون، گزارشی دالّ بر تبلیغات زودهنگام انتخاباتی به وزارت کشور ارائه نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۰۸    
مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: طبق اعلام سازمان ثبت احوال، طلاق در کشور روند روبه رشد و ازدواج روند کاهشی دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۰۸    
فایننشال تایمز نوشت: ایران به دنبال لغو تحریم ها و گشایش تدریجی اقتصادش تلاش برای شکار سرمایه گذاران خارجی در زیر ساختار بخش انرژی را تشدید کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۰۸    
نخست وزیر یونان درتماس با همتای ترک خود اعلام کرد هشت نفر از کودتاگرانی که به آتن پناهنده شده بودند، به زودی به ترکیه تحویل داده خواهند شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۰۳    
چهره مذهبی مخالف دولت ترکیه که پیروانش به کودتا در ترکیه متهم شده اند، اعلام کرد ازهرگونه حکم استرداد آمریکا متابعت خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۰۳    
"سردار جلالی" رئیس سازمان پدافند غیرعامل امشب 27 تیرماه در برنامه گفتگوی ویژه خبری به بررسی باید و نبایدهای امنیت فضای سایبری پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۳:۵۸    
قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر در مورد موضوع عدم جمع آوری معتادان متجاهر از سوی ناجا گفت: قرار نیست نیروی انتظامی هر معتاد متجاهری را از کف خیابان جمع آوری کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۳:۵۸    
یونسکو در صفحه شخصی توییتر خود، زیبایی های طبیعت کویر لوت ایران را ستود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۲:۳۹    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه این سازمان در تصمیم گیری ها استقلال کامل دارد، گفت: در حال حاضر این سازمان، حیات خلوت باند اقتصادی و سیاسی نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۲:۳۹    
دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران گفت: یک مرکز تحقیقاتی هرچقدر هم قوی و با ظرفیت بالا باشد، به تنهایی نمی تواند تاثیر چشمگیری در منطقه و حوزه قلمرو خود داشته باشد؛ از همین رو ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۲:۳۴    
محمود بهمنی اظهار کرد: در حال حاضر بانک ها توان پرداخت تسهیلات را ندارند و کاهش سود تسهیلات بانکی اگر برای سرمایه بانک ها فکری نشود تأثیر مطلوب خاصی در بازار نخواهد داشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۲:۳۴    
رئیس سازمان انرژی اتمی با حضور در جلسه کمیسیون انرژی ضمن ارائه توضیحاتی از برنامه های سازمان متبوعش به سوالات نمایندگان درباره ادامه فعالیت های هسته ای پس از برجام ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۲:۳۴    
حسن رسولی می گوید اصلاح طلبان برنامه های انتخاباتی خود را آغاز نکرده اند اما احتمالاً جامعه اصلاح طلبی همانند سال 92 بخواهد از روحانی حمایت کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۲:۳۴    
رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه سیاست های اجتماعی کشور باید مشخص شود، گفت: بعد نظارتی مجلس باید تقویت شود و سازوکاری برای افزایش کارایی آن اندیشیده شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۲:۳۴    
وزیر خارجه جدید انگلیس دوشنبه به همتاهای اروپایی اش اطمینان داد، کشورش حتی زمانی که از اتحادیه اروپا خارج شود به همکاری نزدیک با اعضای این بلوک ادامه می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۲:۳۴    
رئیس سازمان سینمایی با اشاره به اینکه سالانه 100 فیلم در کشور اکران می شود، گفت: خروج سینماگران از کشور و پیوستن به شبکه های ماهواره ایی هرچند جای تاسف دارد، اما یک جریان سازمان یافته نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۲:۲۹    
مشمولان دارای برگ آماده به خدمت، می بایست یک هفته قبل از تاریخ اعزام به خدمت، برگ معرفی نامه مراکز آموزشی را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی( پلیس+10) دریافت کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۲:۲۹    
دکتر محمود سریع القلم در وبسایت شخصی خود سی ویژگی افراد توانا را منتشر کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۲:۲۹    
معرفی هیات انتخاب سومین سوگواره خمسه و اعلام اسامی تیم اجرایی جشن سینما و .... از جمله اخبار سینما و تئاتر است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۲:۲۹    
امیر سابق قطر به شدت تلاش برای کودتای نظامی در ترکیه را محکوم و تاکید کرد که کشورش با ترکیه در تمامی تدابیر قانونی که دولت قانونی ترکیه اتخاذ می کند، اعلام همبستگی می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۲:۲۹    
وزیر علوم در جریان سفر استانی هیئت دولت به کرمانشاه و افتتاح سه فاز از چهار فاز دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: یکی از اهداف مهم وزارت علوم در برنامه ششم توسعه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۲:۲۹    
همانطور که رئیس جمهوری ایران نخستین برنامه سفرهای اروپایی خود را به ایتالیا اختصاص داد، حالا وزیر راه نیز در جریان تفاهمات اقتصادی آینده خود در امور زیرساختی روی ایتالیا حساب ویژه ای باز کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۲:۲۴    
فرمانده نیروی انتظامی بر راه اندازی پلیس هوایی با استفاده از ظرفیت پهپادها در ماموریت ناجا تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۲:۲۴    
تولیدکنندگان مستقل نفت آمریکا به دنبال ممنوعیت واردات نفت خام چند ماه پس از موفقیت صنعت انرژی ایالت متحده آمریکا در براندازی ممنوعیت صادرات نفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۳۹    
رییس کمیسیون سیاست خارجی و دفاعی مجلس نمایندگان ژاپن که برای یک دیدار رسمی از کشورمان در تهران به سر می برد بعدازظهر امروز با دکتر محمدجواد ظریف در محل وزارت امورخارجه دیدار و گفت وگو کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۳۴    
رئیس سازمان زندان ها در نشست دادستان های تهران گفت: تا زمانی که نگاه به مقوله حبس تغییر نکند نمی توانیم مشکلات زندان ها را حل کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۳۴    
محمدحسن طالبیان گفت: بیابان لوت به عنوان اولین میراث طبیعی ایران با تلاش تیم مذاکره کننده ایرانی در چهلمین اجلاس میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۲۹    
رییس جمهور ترکیه اظهار کرد، به پاکسازی آنچه که وی "ویروس" عامل کودتای جمعه شب در این کشور در همه نهادهای دولتی خواند، ادامه خواهد داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۲۴    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه ی عصر امروز یکشنبه این فراکسیون از تحلیل عملکرد این فراکسیون در مجلس در این جلسه خبر داد و گفت که قرار است در انتخابات هیئت رئیسه دائم این ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۲۰    
مناظره حسین علایی و حسین الله کرم درباره ی قطعنامه ی 598 عصر امروز در خانه ی اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۲۰    
رییس جمهوری در جلسه توسعه و سرمایه گذاری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه شرایط مهیاست؛ بخش خصوصی فعال شود ، اظهارداشت: مناطق آزاد باید سکویی برای صادرات و نه واردات کالاهای بی کیفیت باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۲۰    
یک وکیل دادگستری گفت: ارایه پروانه کارآموزی وکالت به کارکنان حقوقی دولتی بعد از 30 سال خدمت، باید به طور کلی در قانون از بین برود و قضاتی که با 30 سال سابقه بازنشسته می شوند باید استراحت کنند و از ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۱۵    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تاکید بر تخلف بکارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز و کودکان توسط پیمانکاران خدمات شهری، از برخورد جدی سازمان مدیریت پسماند با پیمانکاران متخلف خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۱۵    
مدیرکل هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: از زمانی که پایگاه داده جوانان در اختیار معاونت ساماندهی امور جوانان قرار گرفته است به منظور به روز رسانی این پایگاه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۱۰    
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد که دولت در راستای شفافیت در موضوع فیش های حقوقی باید لایحه اصلاح مدیریت خدمات کشوری را به صورت دائمی به مجلس ارائه کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۱۰    
دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها، گفت: در حال ارزیابی عملکرد روحانی در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه دانشگاهی هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۱۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به گزارش سه ماه دوم وزارت خارجه در مورد اجرای برجام گفت که این گزارش نسبت به گزارش سه ماهه اول بهتر است و بخشی از موانع و ایرادات آن رفع شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۱۰    
وزیر کار دولت یازدهم با بیان اینکه در جریان انتشار فیش های حقوقی برخی تلاش کردند تا موج روانی علیه دولت فعلی ایجاد کنند و آن را اشرافی نشان دهند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۱۰    
به رغم صدور بیانیه پایان کودتا در ترکیه، ناآرامی ها در گوشه و کنار این کشور همچنان ادامه دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۰۵    
مدیرعامل بورس کالا می گوید این بورس در صدد است امکانی به وجود بیاورد که صرافی ها بتوانند از طریق استقرار تابلوی معاملات از قیمت روزانه سکه آگاه باشند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۰۵    
ماجرای پرونده تخلفات سعید مرتضوی در تامین اجتماعی، با اظهار نظر اخیر عباس جعفری دولت آبادی، دادستان کل کشور درباره هتل های هما و پاسخ مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی، دوباره تازه شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۰۰    
فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم استقبال ورود ناوگروه چهل و یکم با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش هرجا که لازم باشد حضور خواهد یافت، گفت: لازمه نیروی راهبردی دریایی ارتش حضور در آبهای آزاد است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۰۰    
موسسه آکسفام اعلام کرد: شش کشور ثروتمند جهان تنها میزبان کمتر از 9 درصد پناهندگان هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۰:۵۵    
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد، حملات اخیر تروریستی باعث شده تا داعش در عراق و سوریه در حال فرار باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۵    
رییس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه پس از برجام توفیق چندانی در اقتصاد حاصل نشده است، گفت: خصومت و دشمنی آمریکا و بعضی کشورهای همسایه و از طرف دیگر بعضی نقصان ها و نبود آمادگی در کشور باعث شد فضای ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۵    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، گفت: وظیفه مسؤولان نسبت به خون شهدا بسیار سنگین است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۵    
متاسفانه گزارش مورد نظر دولت به رئیس جمهور درباره فیش های حقوقی نگاه کاملا بوروکراتیک به ماجرا دارد و متهم اصلی را از پرونده حذف کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۵    
سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس از تعیین اعضای هیات رئیسه این فراکسیون و تصویب اساسنامه ی آن در جلسه یکشنبه فراکسیون خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۵    
نمایش تمام شد و کارگردان دنبال بازیگرش رفت اما ناگهان متوجه شد خسرو به بیمارستان چشم پزشکی فارابی مراجعه کرده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۵    
با ابلاغ معاون قضایی رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران و با توجه به قرار گرفتن بزه رانندگی بدون گواهینامه در زمره مجازات های تعزیری درجه 6 ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۵    
بازی یا شبهه افکنی رسانه ای به عنوان اهرمی در دست جریان های سیاسی، همان مؤلفه ای ست که امروز باعث شده تا رسانه هایی که باید بیش از هرچیز انعکاس دهنده واقعیت ها در جامعه باشند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۰    
رئیس جمهوری روسیه در تماس تلفنی با همتای ترکیه ای خود خواهان عدم اتخاذ اقدامات منافی قانون در پی کودتای نافرجام این کشور شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۰    
وزیر بهداشت با اشاره به معضل ریزگردها اظهار کرد: توسعه اورژانس و تخت های تنفسی در استان های درگیر با این معضل در دستور کار است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۰    
اگرچه برخی رسانه ها از دور جدید حذف یارانه ها توسط دولت و محدود شدن پرداخت یارانه به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و خانوارهای آسیب پذیر و دارای بیمار لاعلاج خبر داده اند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۰    
وزیر خارجه عربستان گفت که بی شک مسئولان ترکیه ای قادر هستند ثبات را در کشور پس از شکست کودتا برقرار کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۰    
وضعیت دریاچه ارومیه امروز نسبت به گذشته بسیار بهبود یافته و آماها نیز حاکی از ین است که سطح آب دریاچه ارومیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 59 سانتی متر افزایش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۰    
وزیر دادگستری ترکیه از افزایش شمار افراد بازداشت شده در خصوص کودتای نافرجام اخیر خبر داد و اعلام کرد تاکنون 6 هزار تن در این رابطه بازداشت شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۰    
"طراحان کودتای اخیر ترکیه محاسبات غلطی درباره تغییراتی که این کشور دست خوش آنها شده، داشته اند."
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۵    
در آخرین بند از نامه 9 ماده ای مقام معظم رهبری به رییس جمهور درباره الزامات اجرای برجام آمده است: وجود پیچیدگی ها و ابهام ها در متن برجام و نیز گمان نقض عهد و تخلفات و فریب کاری در طرف مقابل به ویژه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۵    
در چهل و ششمین جلسه کمیسیون نخبگان و آینده نگاری علم و نوآوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، گزارش تهیه شده توسط معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۵    
وزیر بهداشت گفت: طرح تحول سلامت با وجود سنگ اندازی ها و عدم تحقق منابع، همچنان با قدرت ادامه پیدا می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۵    
"ناکامی تازه ترین کودتای ترکیه زمانی کامل خواهد شد که شاهد بازگشت رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه به وظایف روزانه اش در آنکارا باشیم."
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۵    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: حداقل توقعی که نسل های آینده از ما دارند این است که بر اساس ظرفیت های موجود در کشور حداقل نان خود را تولید کنیم و دست نیازمان برای نان به سوی دیگران دراز نباشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۵    
وزیر علوم گفت: سهم دانشگاه ها و آموزش عالی در اشتغال تنها 30 درصد است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۵    
روابط عمومی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد :پیرو مصاحبه شب شنبه دبیر مجمع تشخیص مصلحت در برنامه نگاه یک در شبکه اول سیما، برخی از سایت های خبری و رسانه های مجازی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۵    
روزنامه نگار و نویسنده سرشناس انگلیسی در رابطه با کودتای ناکام ترکیه نوشت: اردوغان خیلی دیر بهای نقشی که برای کشورش انتخاب کرده بود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۰    
یک منبع آگاه گفت: مسافرانی که از پرواز جا مانده اند و یا بلیط بازگشت در اختیار دارند برای تعیین تکلیف خود به شرکت های مسافرتی که از آن ها بلیط خریده اند مراجعه کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۰    
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: فضای های سیاسی به وجود آمده به نفع هیچ کسی نیست و شایسته است وظیفه اصلیمان که همانا خدمتگزاری به مردم است را انجام دهیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۰    
کتاب امین زبان و ادب پارسی شامل مجموعه ای از رهنمودهای رهبر انقلاب درباره حفظ و گسترش زبان فارسی منتشر شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۰    
وزیر امور خارجه فرانسه روز (یکشنبه) گفت، کودتای نافرجام اخیر در ترکیه به رجب طیب اردوغان "چک سفید" برای دور زدن اصول دموکراتیک را نمی دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۰    
نخست وزیر ترکیه روز (یک شنبه) اعلام کرد که تلاش برای کودتا در این کشور کاملا شکست خورده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۳۵    
کویر لوت به عنوان نخستین اثر طبیعی ایران در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۳۰    
وزیر اقتصاد و دارایی در کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تاکنون 10 مسئول در ارتباط با این پرونده از سمت خود برکنار شدند و در این باره برخی قوانین که خلاء هایی برای سوءاستفاده داشت نیز مورد بازنگری قرار گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۲۰    
یک پایگاه خبری آمریکایی در گزارشی با اشاره به یک ساله شدن برنامه جامع اقدام مشترک نوشت: توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 به وعده هایش عمل کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۸:۲۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از انتخاب هیات رئیسه کمیته های این کمیسیون خبر داد و گفت که ذوالنوری رئیس کمیته هسته ای شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۸:۰۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تصمیم گیری ها در سازمان تأمین اجتماعی با مشارکت ذینفعان اجتماعی انجام می شود و شرکای اجتماعی از همه امور این سازمان آگاهی دارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۸:۰۵    
رئیس اداره پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت : افراد سودجو با نصب قطعه ای سخت افزاری به نام "اسکیمر" اقدام به کپی برداری از اطلاعات مهم کارت بانکی افراد می کنند که انجام عملیات بانکی توسط ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۸:۰۵    
خانه "حاکم تهران" در خیابان فردوسی با متراژ 1700 متر که یادگار ارزشمند دوره قاجار است، با قیمت پایه 12 میلیارد تومان ازسوی ستاد اجرائی فرمان امام (ره) به مزایده گذاشته شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۸:۰۵    
چشمه های باداب سورت پلکانی بی نظیر در ایران و کم نظیر در جهان و دومین اثر طبیعی ملی کشور، واقع در روستای ارست بخش چهاردانگه ی شهرستان ساری است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۸:۰۵    
عربستان سعودی از گزارش دیده بان حقوق بشر که روز یکشنبه در مورد ادامه محدودیت ها علیه زنان در عربستان منتشر شد، انتقاد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۸:۰۰    
هنوز رد لاستیک های کامیون محمد لهوج بوهلال بر تن آن 84 نفر در نیس فرانسه خشک نشده بود که صدای کشیده شدن گلنگدن اسلحه ارتشیان ترک در شامگاه 15 ژوئیه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۸:۰۰    
در حالیکه معاون سابق بانک مرکزی تصریح کرده که میزان حقوق های پرداختی در وزارت کشاورزی بالاتر از مدیران بانکی است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۸:۰۰    
رئیس جمهور فرانسه اظهار کرد، انتظار دارد در پی کودتای نافرجام اخیر در ترکیه یک دوران سرکوب در این کشور وجود داشته باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۸:۰۰    
سعید سلوکی یک کارشناس در یاداشتی به جریان حقوقی های نجومی اشاره کرد و افشای دریافت حقوق های نامتناسب را موجب تاثیرگذاری منفی در اذهان دانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۸:۰۰    
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد که از این پس انجام امور و تشریفات احتساب سوابق مدت نظام وظیفه افراد کمتر از 50 سال صرفاً با ارائه کارت های پایان خدمت الکترونیکی امکان پذیر خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۸:۰۰    
وزرای انگلیس از رد مساله انتخاب دوباره عربستان سعودی برای ریاست شورای حقوق بشر سازمان ملل امتناع کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۸:۰۰    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تاکید کرد: سیاست حفظ سامانه هوشمند سوخت بنزین حرکت زائدی است که جز تحمیل بار مالی بر دولت تاثیری در جامعه نخواهد داشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۸:۰۰    
UKAS انگلستان (یکی از صادرکنندگان گواهی های بین المللی) شرک تحریم های خود را در خصوص ارائه خدمات به ایران لغو کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۷:۵۵    
ایران برای نخستین بار پس از تحریم های بین المللی اعلام کرد تا پایان سال 2016 اولین نیروگاه تولید برق خود را که از انرژی باد استفاده می کند افتتاح خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۷:۵۵    
معاون سابق وزیر خارجه گفت : تهران کودتای نظامی علیه رییس جمهور و دولت قانونی ترکیه را قویا محکوم کرد ، کودتایی که با خیانت عناصری از داخل و سطحی از حمایت پنهان خارجی شکل گرفت .
  • ۱