جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۰:۰۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 27 شهریور 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 شهریور 1395 شعار سال 2 شهریور 1395 شعار سال 3 شهریور 1395 شعار سال 4 شهریور 1395 شعار سال 5 شهریور 1395 شعار سال 6 شهریور 1395 شعار سال 7 شهریور 1395 شعار سال 8 شهریور 1395 شعار سال 9 شهریور 1395 شعار سال 10 شهریور 1395 شعار سال 12 شهریور 1395 شعار سال 13 شهریور 1395 شعار سال 14 شهریور 1395 شعار سال 15 شهریور 1395 شعار سال 16 شهریور 1395 شعار سال 17 شهریور 1395 شعار سال 18 شهریور 1395 شعار سال 19 شهریور 1395 شعار سال 20 شهریور 1395 شعار سال 21 شهریور 1395 شعار سال 22 شهریور 1395 شعار سال 23 شهریور 1395 شعار سال 24 شهریور 1395 شعار سال 25 شهریور 1395 شعار سال 26 شهریور 1395 شعار سال 27 شهریور 1395 شعار سال 28 شهریور 1395 شعار سال 29 شهریور 1395 شعار سال 30 شهریور 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۳:۱۲    
سرپرست گروه مخترعان شیرازی سازنده نسل دوم و سوم راکت هوشمند مهار آتش گفت: درخواست های متعددی برای خرید این محصول دانش بنیان از داخل و خارج کشور دریافت کرده ایم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۳:۱۲    
مدیر مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با اعلام این که کمک مالی دولت به درمان ناباروری از بروز آسیب در خانواده جلوگیری می کند، گفت: مجلس شورای اسلامی ردیف بودجه ای برای درمان ناباروری تصویب کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۳:۰۲    
کشاورز مازندرانی برای دریافت پروانه آب چاه کشاورزی در روستای عزت الدین شهرستان میاندورود با دردسرهای یک ساله روبه رو است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۳:۰۲    
حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روز جمعه به ونزوئلا سفر کرد تا ضمن سپردن ریاست جنبش عدم تعهد (NAM) به کشور میزبان، در هفدهمین اجلاس سران این جنبش نیز شرکت کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۵۷    
مدیرعامل صندوق احیا و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی گفت: 19 بنای تاریخی در فهرست جدید دولت برای مرمت، احیا و واگذاری به بخش خصوصی به صندوق احیا معرفی شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۵۲    
رییس جمهوری اسلامی،گفت: شرایط جهان و منطقه شرایط مناسبی نیست و همه ما باید به دنبال برقراری صلح و ثبات در منطقه و سطح جهان باشیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۴۳    
مدیرکل دفتر تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: 27 برابر شدن تعداد شرکت های دانش بنیان نشانگر تاثیر حمایت های دولت از تجاری سازی ایده تا محصول است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۳۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اعتبارات ریلی در کشور کاهش یافته است گفت: مجریان طرح های عمرانی به صنعتگران داخلی اعتماد کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۳۸    
یک نشریه چینی در واکنش به اظهارات دالایی لاما رهبر بوداییان تبت اعلام کرد که آمریکا باید به ماهیت واقعی این فرد پس از اظهارات شوکه کننده اش در دفاع از تروریست های داعش پی ببرد و از حمایت های بی جا از ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۲۸    
سخنگوی وزارت امورخارجه امریکا با اشاره به اینکه آتش بس در سوریه کما وبیش رعایت شده است از پنهانکاری درمورد توافق امریکا و روسیه برسر آتش بس دفاع کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۲۳    
علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران عصر روز پنجشنبه با 'فیلیپ هاموند' وزیر دارایی انگلیس درخصوص ضرورت رفع موانع بانکی با ایران گفت وگو کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۲۳    
علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی عصر روز پنجشنبه در لندن ضمن اشاره به سفر اخیرش به بروکسل و گفت وگوهایش با مقامات ارشد اتحادیه اروپا و بلژیک ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۲۳    
دکتر علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران عصر روز پنجشنبه در سخنانی در اندیشکده شورای اروپایی روابط خارجی در لندن با تاکید بر پایبندی تهران به تعهداتش در برجام ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۱۸    
سازمان عفو بین الملل هشدار داد که 75 هزار آواره سوری شامل زنان و کودکان در مرز با اردن گرفتار شده اند و هیچ کمک انسان دوستانه ای را دریافت نمی کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۱۳    
دبیر کنگره جهانی مقابله با جریانهای افراطی و تکفیری گفت: تاریخ اسلام هیچ گاه شاهد چنین جنایات و جنگ های پلیدی که تکفیری ها به کشورهای اسلامی تحمیل کرده اند، نبوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۱۳    
محمدتقی بهار را همگان با عنوان مَلک الشعرا می شناسند؛ شاعری برجسته در قصیده سرایی که تصویرسازی و خیال انگیزی با ابزارهایی چون استعاره از ویژگی های سبکِ شعری او است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۱۳    
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور درباره واگذاری مسئولیت توزیع آب در شهرها به شهرداری گفت: پیشنهاد ارایه شده مبتنی بر الگوهای موجود در کشورهای پر آب است و در ایران قابلیت اجرایی ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۵۸    
مدیرعامل پالایشگاه اراک از آمادگی برای تولید بنزین یورو 5 و 6 خبر داد و گفت: تاکنون با شماری از شرکت های صاحب لیسانس هلندی، آلمانی و فرانسوی برای همکاری در این پالایشگاه مذاکره شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۵۸    
مدیرکل اداره چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ایران در حال حاضر رتبه پنجم صنعت چاپ در خاورمیانه را دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۵۸    
سفر رئیس جمهوری و هیات عالیرتبه ایران به جزیره مارگاریتا در ونزوئلا برای شرکت در هفدهمین اجلاس سران عدم تعهد، سخنرانی ظریف در نشست وزیران خارجه نم، حضور صالحی در بروکسل و لندن ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۵۸    
معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه با اشاره به همگرایی های مسکو و تهران در منطقه گفت: روابط ایران و روسیه براساس درک مشترک سران در مسیر راهبردی قرار گرفته که یکی از راستاهای آن تحولات در کشورهای ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۵۸    
سید محمدحسین بهجت تبریزی شاعر و ادیب پرآوازه معاصر ایران محسوب می شود که در سبک های شعری مختلف مانند مثنوی، قصیده، غزل، قطعه، رباعی و شعر نیمایی توانایی داشت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۵۳    
مدیرکل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در زمان شروع همکاری های بین المللی، قطعه سازان آمادگی داخلی سازی 40 درصدی خودروهای تولید مشترک را نداشتند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۵۳    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: محل تاسیس و راه اندازی 6 شرکت هواپیمایی و دو شرکت هلیکوپتری خصوصی تازه مجوز گرفته در مرکز استان ها خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۵۳    
عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: از ابتدای امسال تاکنون میزان انهدام و امحای کالای قاچاق از سوی این سازمان نسبت به پارسال افزایش داشته به طوری که تا ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۴۸    
آژانس بین المللی ضددوپینگ WADA صحت دومین مدارک منتشرشده که توسط هکرها از سیستم های این نهاد به سرقت رفته است را تأیید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۴۸    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: عربستان تاکنون حاضر نشده حتی پروتکل حافظ منافع مبنی بر اینکه کشور ثالثی حافظ منافع دو کشور باشد را امضاء کندبنابراین باید منتظر باشیم وضعیت سیاسی دو کشور به کجا می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۴۸    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: لغو روادید سفر به کشور عراق بستگی به توافقات بین دو کشور دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۴۳    
وزیر ارشاد با اشاره به مخالفت با برگزاری کنسرت در مشهد مقدس گفت: در شهر مشهد به دلیل وجود مرقد حضرت رضا(ع) کوتاه آمدیم و گفتیم که رعایت حرمت امام رضا(ع) شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۴۳    
رئیس ستاد ملی پروژه مهر آموزش و پرورش گفت: 1400 میلیارد تومان بودجه رسمی ساخت مدارس در کشور است که 800 میلیارد تومان آن توسط خیرین تامین می شود و باید به روزی برسیم که همه این بودجه توسط خیرین تامین ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۴۳    
دولت فکر می کند اگر عملکرد بخش هایی از اقتصاد منفی یا مثبت باشد، بر میزان محبوبیت و موفقیت آنها در انتخاب های سیاسی اثر گذار است بنابراین به هرشکل ممکن تلاش می کنند آمارهای اقتصادی را مثبت و عالی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۴۳    
وزیر ارتباطات در دیدار با همتای سوئدی خود بر همکاری های مراکز علمی آموزشی و دانشگاهی در راستای تحقیق و توسعه و همچنین گسترش همکاری در حوزه ICT تأکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۳۸    
حضرات آیات عظام مکارم شیرازی و علوی گرگانی، در فتاوایی جداگانه، تحقیقات بر محصولات دستکاری شده ژنتیکی (تراریخته) را بدون اشکال، اما کشت تجاری این محصولات را حرام اعلام فرمودند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۳۸    
در حالی که بارها در گزارش نهادهای بین المللی و مقامات افغان، آمریکا به گسترش فساد نظام مند در افغانستان متهم شده است اما این کشور در گزارش جدیدی، انگشت اتهام خود را بسوی مجاهدین افغان نشانه رفته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۳۳    
نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه با بیان اینکه نباید فرصت آتش بس را بدون کمک رسانی به غیر نظامیان هدر دهیم گفت: برای رساندن کمکها به شهر حلب مشکل داریم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۲۸    
هفته نامه اشپیگل جنگ یمن را در درجه اول عملیاتی البته بدون دستاورد برای عرض اندام وزیر دفاع جوان عربستان دانسته که غرب با صادرات تسلیحات خود به عربستان از آن سود می برد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۲۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آل سعود مطمئن باشد درآینده ای نه چندان دور گرفتار تروریستهای دست پرورده خود می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۲۳    
مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت و ائمه جمعه و جماعت گفت: سازمان مدیریت آسیب های اجتماعی به زودی در وزارت کشور تأسیس می شود و قائم مقام وزیر در امور اجتماعی و فرهنگی به این سمت منتقل خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۲۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تا کنون بیش از 40 هزار شغل برای معلولان ساماندهی شده است، گفت: در بخش مسکن معلولان، تلاش شده تا موضوع مسکن خانواده هایی که 2 معلول و بیشتر دارند برطرف شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۲۳    
مدیرکل دفتر طب سنتی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه طب سنتی فقط حجامت نیست و برخی مدعیان حجامت سالانه 12میلیون لیوان حجامت می فروشند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۲۳    
انتشار مقاله قاطع و کوبنده وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در یک رسانه آمریکایی که بر محوریت لزوم مبارزه جهانی با وهابیت متمرکز بود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۲۳    
عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان از بررسی ترکیب جدید شورای سیاستگذاری در جلسه هفته آینده شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۸    
فرمانده نیروی قدس سپاه با صدور بیانیه ای به تلاش تفرقه افکنانه اخیر دشمنان پیرامون وی واکنش نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه سوریه با همه کشورهای منطقه در جهان اسلام برای ایران متفاوت است، گفت: سوریه سنگر اول در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۳    
یکی از مراجع عظام تقلید در پیام خود به همایش "جریان های تکفیری؛ علل گرایش و راه کارهای مقابله" گفت: مبارزه با تکفیر بدون برنامه فرهنگی بی نتیجه است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۳    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که طرف ایرانی و اروپایی توافق نامه برجام را به طور کامل اجرا کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۰۸    
معاون رئیس جمهور کشورمان با تاکید بر اینکه احتمالا برای اجرای توافق هسته ای زمان بیشتری از آنچه پیش بینی شده است نیاز شود اجرای این توافق را برای صلح و پایداری منطقه مهم دانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۰۸    
نشست وزرای خارجه جنبش عدم تعهد به ریاست وزیر امور خارجه ایران آغاز شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۰۸    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی به این معناست که اگر وابستگی مالی، اقتصادی، علمی به بیگانه داریم باید دست خود را از زیر سلطه آنان بیرون بکشیم و متکی به توانمندی های خودمان ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۰۸    
ابوالفضل پور عرب باحضور در برنامه ی سی وپنج فریدون جیرانی از اهالی سینما و صدا و سیما گلایه کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۰۸    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: اینکه رژیم سعودی ادعا می کند که ایران در فاجعه منا مقصر بوده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۰۳    
معاون دام و طیور وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به میزان صادرات محصولات کشاورزی کشور در پنج ماهه نخست امسال گفت: در این مدت حدود 2 میلیارد دلار از این محصولات به دیگر کشورها صادرشده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۱:۰۳    
وزیر دادگستری با بیان اینکه حکام عربستان سعودی دست نشاندگان استکبار جهانی هستند، گفت: سران رژیم صهیونیستی حق اظهار نظر درباره مسلمانان را ندارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۵۸    
ممنوع الخروجی افراد 5 علت دارد و تنها 5 گروه از افراد برای خروج از مرزهای کشور دچار مشکل می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۵۳    
دولت انگلیس برای نمایندگان پارلمان در موضوع پایان دادن به فروش تسلیحات به عربستان سعودی، حق رأی قائل نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۵۳    
شرکت فیسبوک و رژیم صهیونیستی در حال نوشتن توافقنامه ای برای منع کاربران شبکه های اجتماعی از به کاربردن مطالب ضد صهیونیستی در صفحات شخصی خود هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۴۸    
سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ناتو با انتشار بیانیه ای از برگزاری گفتگوهای مقامهای عالی رتبه ناتو و روسیه در خصوص کاهش خطر و ارتقای شفافیت خبر داده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۴۳    
نامزد دموکرات انتخابات آمریکا در یک نظرسنجی جدید، 61 درصد آرای یهودیان این کشور را به خود اختصاص داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۴۳    
مصرف موادمخدر چهارمین عامل مرگ در ایران است؛ تا جاییکه روزانه 10 نفر در ایران به دلیل مصرف موادمخدر می میرند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۴۳    
یک سایت اسرائیلی جزئیات توافق نظامی جدید امضا شده بین تل آویو و واشنگتن به ارزش 38 میلیار دلار را فاش کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۴۳    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هر روز تعدادی از کارگران مشغول به کار در کارخانه ها بیکار می شوند که باید برای این مهم اقدام و چاره جویی مفید و سریعی انجام شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۴۳    
مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران بیش از 220 هزار میلیارد ریال به بانک ملی بدهکار است که البته این امر به دولت یازدهم ارتباط ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۳۳    
یکی از هواپیماهای مورد استفاده در پروازهای جاسوسی آمریکا که این بار نیز با اخطار قاطع پدافند هوایی کشورمان مجبور به بازگشت شد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۳۳    
بررسی سهام 7 گروه خودرویی درهفته جاری حاکی از بازگشت سهام این گروه ها به مدار نزولی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۳۳    
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: ایران از هر تعامل و گفتگویی از موضع برابر استقبال می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۲۸    
کاروان ورزش کشورمان در المپیک چهار سال پیش در لندن با احتساب طلای سعید محمدپور یک پله در رنکینگ صعود کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۱۳    
معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی از انبارهای خانگی، به عنوان آفت صادرات پسته نام برد و گفت: امروز باید کشت ارقام نامرغوب پسته در کشور متوقف شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۱۳    
"موضوع مهم و اساسی این تعهد دولت، جلوگیری از انجام تراکنش های مالی برای سپاه یا وزارت دفاع و... نیست که البته آن نیز مهم است بلکه موضوع مهم تر ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۰۸    
رسانه های مسلط غربی در اتحادی نامبارک و نانوشته تلاش می کنند دولتهای روسیه و سوریه را عامل اصلی نقض آتش بس معرفی کنند و جنایتهای تروریستها را نادیده بگیرند که این رسانه ها از آنها به عنوان انقلابی یا ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۰۸    
بررسی حوادث صنعت پتروشیمی نشان می دهد که از ابتدای سال جاری تا امروز (180 روز) 15 حادثه در صنعت پتروشیمی ایران رخ داده که به طور متوسط هر 12 روز یک حادثه در این صنعت ثبت شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۰۳    
این بار تصمیم گرفتیم تا از یک مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست گزارشی تهیه کنیم.قبل از ورود به مرکز تصورم میکردم فضای خوابگاهی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۰۳    
انتقال انواع بیماری ها، سرطان معده، آلودگی خاک وآلودگی آب های زیر زمینی از مضرات استفاده از فاضلاب خام در آبیاری محصولات کشاورزی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۰:۰۳    
بیکاری در حالی گریبانگیر خانواده های مازندرانی است که مسئولان استان به جای رصد واقعیت های جامعه دلخوش به نمودارهای مرکز آمار ایران هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۸:۵۸    
رژیم آل خلیفه از به تعویق افتادن محاکمه آیت الله شیخ عیسی قاسم خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۵۸    
تلاش داریم برنامه های روز جهانی کودک محدود به چند گروه خاص نباشد و همه گروه ها در این روز فعالیت داشته باشند و آنچه پیش از همه اهمیت دارد این است که بچه ها بتوانند نقش مهمی در اجراها ایفا کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۳۳    
عوامل متعددی معمولا روی بازار بورس تاثیر می گذارند و به اعتقاد من در 6 ماه ابتدایی امسال بیشترین تاثیر را عدم تحقق انتظارات به وجود آمده از توافق هسته ای و برقرار نشدن ارتباطات مالی و بین المللی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۳۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: وزارت دفاع آمریکا نگرانی های ما را به ایران منتقل کرده و بنده نیز از طریق اعلام عمومی این کار را انجام می دهم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۱۸    
نماینده اتاق بازرگانی گفت: بانک کونگ لو که در چین مستقر است وظیفه تامین منابع و انتقال پول به ایران را به عهده دارد و شرکت های چینی می توانند از طریق این بانک سرمایه گذاری خود را چه به صورت اعتباری و ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۱۸    
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر برای محورهایی مثل حصارک که مرکز دانشگاهی مهمی مانند دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات در آن واقع شده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۱۸    
نماینده اتاق بازرگانی چین گفت: حذف واسطه ها یکی از اهداف ماست زیرا واسطه های ایرانی و چینی دغدغه کیفیت کالا را ندارند و به دنبال سود بیشتر هستند و در چین نیز تاجران ایرانی بیشتر از واسطه ها خرید می ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۱۳    
دستیار ویژه فرمانده معظم کل قوا، با بیان اینکه اصول و خطی مشی روابط خارجی را رهبر معظم انقلاب تعیین می کنند، گفت: تاکنون سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال اقدامات عربستان سعودی خویشن داری بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۱۳    
فرمانده کل سپاه عمل نظامی را تنها یکی از ابعاد مأموریت های سپاه عنوان و تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رصد دقیق و به روز تهدیدها فراروی انقلاب اسلامی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۱۳    
نخستین عرضه اوراق سلف موازی استاندارد گندم به منظور تامین مالی شرکت بازرگانی دولتی برای پرداخت مطالبات گندمکاران از دولت، در بورس کالا انجام شد که با توجه به سود مناسب و جذاب این اوراق ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۱۳    
رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: تصادفات جاده ای تنها در نقاط حادثه خیز سالانه حدود 2400 میلیارد تومان خسارات مالی به کشور وارد می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۰۸    
خبرگزاری فرانسه در گزارشی نوشت: بانک های بزرگ غربی با وجود بارقه های امیدی که بعد از لغو تحریم ها در اقتصاد ایران به وجود آمد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۰۳    
معاون برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو گفت: تقویت زنجیره معدنی، سبب اجرای مناسب اقتصاد مقاومتی در بخش معدن می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۰۳    
کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا طرح مربوط به ممنوعیت پرداخت پول نقد به ایران را تصویب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۸:۵۸    
معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: امیدواریم آتش بس در سوریه، منشا اثرات خیر برای دولت و مردم سوریه باشد اما تاکید می کنیم که به طرف آمریکایی و تروریست ها نمی توان اعتماد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۸:۵۸    
آیت الله موحدی کرمانی در نشست اخیر جامعه روحانیت مبارز به عنوان مسئول کمیته انتخابات این تشکل روحانی انتخاب شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۸:۵۳    
رگولاتور ارتباطی پیش بینی کرده تا از اوایل آذر ماه سیم کارت اولین اپراتور مجازی وارد بازار تلفن همراه کشور شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۸:۵۳    
مدیر عامل اتحادیه تعاونی لبنی گفت:در برنامه پنجم توسعه پیش بینی شده بود که سرانه مصرف لبنیات به 160 کیلو گرم برسد که به موجب برخی عوامل، تاکنون این امر محقق نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۸:۴۹    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اگر با هم باشیم، هیچ دشمن خارجی نمی تواند ما را شکست دهد ، گفت:متأسفانه برخی با جناح بازی و سوء استفاده درصدد مصادره دستاوردهای دفاع مقدس و انحصار طلبی هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۸:۴۹    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس با هر توافق یا قراردادی که امنیت نظام را به خطر بیندازد مخالف است و اجازه اجرای آن را نمی دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۸:۴۹    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل گفت: شرایط آل خلیفه را تحت فشار و اشغال این کشور از سوی سعودی درک می کنیم اما حکومت بحرین مراقب باشد که فریب عربستان را در این خصوص بیش از پیش نخورد و تبعات ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۸:۴۹    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: هرچه اجماع در کشور نسبت به معاهده FATF بیشتر شود، مشکلات آن کمتر خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۸:۴۹    
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به اظهارات سخنگوی دولت پاسخ داد و تاکید کرد که ائمه جمعه در بیان تذکر خیرخواهانه نباید از هیچ مقام دولتی اجازه بگیرند
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۸:۴۴    
کشورمان عمده تمرکز خود را در توسعه روابط دیپلماتیک و سرمایه گذاری اقتصادی آسیا و آمریکای لاتین قرار داده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۸:۴۴    
کارشناس ارشد مسائل حقوق بین الملل با تاکید براینکه عمدی بودن فاجعه منا محرز است، گفت: ایران می تواند در دادگاه های بین المللی کشورهایی همچون اسپانیا و بلژیک طرح دعوی فاجعه منا را دنبال کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۸:۳۹    
دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: در حوزه مد و لباس نه تنها قابلیت تولید داریم بلکه در جایگاهی هستیم که می توانیم با کشورهای اروپایی نیز رقابت کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۸:۳۴    
وزرای امور خارجه آمریکا و روسیه برای تمدید 48 ساعته آتش بس سوریه توافق کردند.
  • ۱