سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۰۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۳

مسافرانی با سوغات کرونا

استان هرمزگان از نقاط گردشگرپذیر کشور است که به دلیل وجود ساحل زیبا و آب و هوای خوب آن همواره در ایام نوروز میزبان مسافران و گردشگران بسیاری است اما اکنون به دلیل شیوع بیماری کووید19 و انواع جهش یافته آن همواره شاهد حضور مسافران در سواحل این استان به خصوص شهر بندرعباس هستیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)