آمار عجیب و غریب مراجعه کنندگان مبتلا به کرونا به مراکز درمانی تهران
سایر منابع:
سایر خبرها
1800 مورد بستری جدید در تهران / ضعف غربالگری در مبادی ورودی کشور/ دقیقه ای 14 بیمار جدید ثبت می شود + ...
بیمار جدید کرونایی در بخش های عادی و 202 نفر نیز در بخش های ویژه بیمارستان های تهران بستری شده و همچنین 15800 بیمار به بخش های سرپایی درمانی و بهداشتی مراجعه کردند. وی بازتوزیع مراجعان سرپایی تهرانی به بخش های درمانی را بیش از بخش بهداشت ذکر کرد و یادآور شد که حال بیماران جدید از وخامت بیشتری برخوردار است . البته این موارد درحالی مطرح می شود که اگر نیم نگاهی گذرا به تعداد موارد شناسایی
روند افزایشی ابتلا به کرونا در خراسان رضوی
به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب ، مهدی قلیان با بیان اینکه تعداد بستری شدگان کرونا در بیمارستان های استان خراسان رضوی برای نخستین بار از مرز هزار و 500 نفر عبور کرد خاطر نشان کرد: تعداد کل بستری شدگان کرونا در ابتدای امسال 480 نفر بود و طی این مدت رشد بیش از سه برابری داشته است. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد کل بستری شدگان ناشی از کرونا در بخشهای مراقبت های
اصناف در تهران و کشور همچنان تا 17 اردیبهشت تعطیل هستند| دغدغه های اصناف و تعطیلی واحدهای صنفی
/> در حالی که در موج چهارم کرونا در کشور اواخر سال گذشته و عوامل سال جاری در مدت زمان بسیار کمی تمام شهرهای کشور که به رنگ آبی و زرد بودند به قرمز و یا نارنجی تبدیل شدند و تعداد فوتی ها نیز روزانه به حدود 500 نفر افزایش یافت، اما به نظر می رسد تعطیلی اتاق اصناف و کاهش کارکنان دولت در ادارات به یک سوم و کمتر شدن تردد مردم در سطح شهرها وضعیت این بیماری تحت کنترل درآمده و هم اکنون تعداد مبتلایان
اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / جمعه 10 اردیبهشت 1400
بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته 123 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده که 68 نفر از آنها مثبت قطعی هستند. وی اضافه کرد: در زمان حاضر 50 نفر در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد 20 نفر از آنها با کمک دستگاه تنفس می کنند. کشمیری گفت: همچنین در 24 ساعت گذشته 98 مورد از بستری های بخش های کرونایی در استان
خراسان رضوی همچنان در اوج پیک چهارم کرونا
افزود: هم اکنون تعداد بستری شدگان کرونایی در خراسان رضوی به بیش از هزار و 500نفر می رسد. دبیر کارگروه درمان و مراقبت های کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هر فرد باید در صورت دارا بودن هر گونه علامت مشکوک از شرکت در تجمعات پرهیز کند. انجیدنی ادامه داد: هر پیک کرونا ابتدا با افزایش تعداد مراجعه به مراکز سرپایی شروع می شود و سپس در تعداد بالای بستری شدگان نمود پیدا می کند و پس از دو هفته تعداد بیماران بدحال و افزایش میزان مرگ و میر نشان دهنده اوج پیک کووید_19 است.
دهم اردیبهشت و مهمترین اخبار کرونایی استان ها
پایان می یابد؛ در این رابطه امراله مردانی رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: واکسیناسیون افراد بالای 75 سال از فردا (11 اردیبهشت) در خوزستان آغاز می شود و سالمندانی که بالای 75 سال سن داشته در صورتی که با آنها تماس برقرار شود، می توانند به مراکز بهداشت مراجعه کرده و نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند. یک هزار و 600 پاکبان در استان همدان مشغول فعالیت هستند که در فاز نخست تعداد 800 نفر از این تعداد
محدودیت های کرونایی شهرهای قرمز و نارنجی یک هفته دیگر تمدید شد
/> در همین حال فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به شرایط این روزهای تهران، گفت: در حال حاضر تهران روزهای تراژیک و بسیار سخت کرونایی را طی می کند. به گزارش ایسنا، علیرضا زالی روز پنجشنبه در مراسم رونمایی از اسپری کرونا سیف برای تبدیل ماسک های معمولی به ماسک های جاذب کرونا با اشاره به شرایط امروزه کرونا در تهران اظهارداشت: در تهران شرایط تلخی داریم و تعداد بیماران
تهران در اوج مرگ های کرونایی است
به گزارش سلام نو به نقل از مهر، نادر توکلی، در گفتگو با شبکه خبر، از شمار مبتلایان به کرونا و وضعیت پایتخت گفت و افزود: 10 فروردین آغاز پیک چهارم است و هنوز پس از یک ماه ادامه دارد. وی از آمادگی 60 درصد از تخت های بیمارستانی گفت و اضافه کرد: در پیک چهارم شاخص کشندگی پایین تر است. معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران این روزها را اوج مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا
کرونا برای دومین بار در کردستان رکورد روزانه مرگ را پشت سر گذاشت
بانه، 45 نفر در بیجار، 9 نفر در دیواندره، چهار نفر در دهگلان و یک نفر در سروآباد تحت مراقبت و مداوا قرار دارند. وی با اشاره به اینکه هم اکنون 70 بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه(ICU) بستری هستند، یادآور شد: شهروندان همچنان روند فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست وشوی مرتب دست ها با آب و صابون، عدم حضور در تجمعات، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینه را تا قطع زنجیره این ویروس
80 درصد موارد ابتلا در پیک چهارم با ویروس انگلیسی/ رشد 6 درصدی فوتی ها / پروتکل ها را جدی بگیرید
های بیمارستانی گفت و اضافه کرد: در پیک چهارم شاخص کشندگی پایین تر است. معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران این روزها را اوج مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در پیک چهارم اعلام کرد و افزود: انتظار داریم با کاهش آمار بیماران سرپایی از تعداد بیماران بستری و فوتی کاسته شود. این در حالی است که کارشناسان معتقدند درصورتی که پای ویروس هندی به کشورمان باز شود با درنظر
مستند لمس مرگ در بهشت زهرا (س) تهران رونمایی شد
به گزارش ایرنا، مستند لمس مرگ گوشه ای از تلاش کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) تهران که بدون ترس از ابتلا به بیماری برای حفظ عزت و شرافت در تغسیل و تدفین پیکر متوفیان کرونایی خدمت می کنند را به تصویر می کشد. فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران همزمان با رونمایی از مستند لمس مرگ با حضور در سالن تطهیر سازمان بهشت زهرا (س) گفت: کارکنان این سازمان در بحران کرونا با ایثار و از
گردش مرگ کرونایی در بیمارستان های مازندران
در مازندران رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به پذیرش و بستری 141 بیمار جدید کرونایی و ترخیص 216 نفر، شبانه روز گذشته از بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تعداد بستری شدگان کرونایی هم اکنون در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه 855 بیمار بوده و از این تعداد 212 بیمار بدحال با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند. دکتر سیدعباس
رعایت کامل اصول بهداشتی در مبارزه همه جانبه با کووید19
مرگ و میر منجر خواهد شد. بر اساس آخرین آمار رسمی تا هفتم اردیبهشت سال جاری، در حال حاضر 198 شهر کشور در وضعیت قرمز، 157 شهر در وضعیت نارنجی، 74 شهر در وضعیت زرد و 9 شهر در وضعیت آبی قرار دارند. تا کنون یک میلیون و 907 هزار و 190 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند. پنج هزار و 287 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت
22 مرگ بر اثر کرونا در استان اصفهان
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه در این مدت از 4 هزار و 72 نفر در استان به جز شهرستان های کاشان و آران و بیدگل تست کرونا اخذ شده گفت: از این تعداد، آزمایش هزار و 480 نفر به کرونا مثبت شده و 348 نفر در بیمارستان و مراکز درمانی استان بستری شدند. آرش نجیمی کل بیماران بستری در بیمارستان های استان را دو هزار و 298 نفر بیان کرد و افزود: 375 بیمار بد حال نیز در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. وی گفت: در شبانه روز گذشته 392 نفر از بیمارستان های استان مرخص شدند.
کرونا 8 بوشهری را به کام مرگ کشاند
از آن ها مثبت قطعی بوده است. رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از افزایش تعداد بیماران بستری در بخش های ویژه کرونا خبر داد و گفت: در زمان حاضر 52 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که 19 نفر از آن ها در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند. وی گفت: متاسفانه امروز 8 مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، 6 آقا با 88، 87، 83، 73، 55 و 50 سال سن با سابقه بیماری قلبی، ریوی، سرطان، فشار
28 مرگ مشکوک به کرونا در استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به نمونه گیری از 4 هزار و 801 نفر در شبانه روز گذشته در استان بجز شهرستان های کاشان و آران و بیدگل گفت: از این تعداد تست هزار و 721 نفر مثبت شده و 359 نفر در بیمارستان و مراکز درمانی استان بستری شده اند. آرش نجیمی کل بیماران بستری در بیمارستان های استان را دو هزار و 370 نفر بیان کرد و افزود: 384 نفر نیزدر بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. وی گفت: در شبانه روز گذشته 294 نفر از بیمارستان های استان مرخص شدند. ...
شناسایی 99 بیمار جدید مبتلا به کرونا در منطقه کاشان / 29 بیمار بستری شدند
آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد 259 نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و 59 نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت درمان مراقبت و درمان هستند. وی گفت: 54 نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این منطقه در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد 49 نفر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و 5 نفر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار
338 بیمار کرونایی در فارس در یک قدمی مرگ
تست سریع انجام شده که از این تعداد 13 هزار و 483 بیمار مثبت شناسایی شده است و در مجموع از ابتدا تاکنون، 255 هزار و 77 بیمار مبتلا به کووید 19 در استان فارس شناسایی شده است. وی، مجموع بیماران مثبت و مشکوک دارای علایم که هم اکنون در بیمارستان های استان بستری هستند را نیز دو هزار و 123 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد، 338 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه
این گروه سنی در تهران بیشتر از سایرین کرونا می گیرند!
لذا این مورد می تواند نشان دهنده بالا بودن سطح اشباع بیمارستانی ها باشد. فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران اظهار کرد: متاسفانه همچنان تعداد مراجعان سرپایی ما بر روی عدد 15 هزار نفر در روز است و در هفته اخیر در گروه سنی 30 تا 70 سال شاهد افزایش آمار مبتلایان بوده ایم که یکی از ارکان اصلی این ابتلا را می توان در الگوی ابتلای خانوادگی دانست. لغو طرح ترافیک باعث رشد
کرونا در تهران رکورد زد/هنوز به قله بیماری نرسیده ایم
تهران 8230 بیمار است که 2010 نفر از آنها در ICU بستری هستند. با توجه به اینکه در 24 ساعت گذشته 1230 بیمار مجموعا از بیما ستان های تهران ترخیص شدند و با توجه به عدد 1820 رکورد روزانه مشاهده می کنید که تعداد بستری جدید ما از موارد ترخیصی فزونی دارد و این نشان دهنده بالا بودن سطح اشباعی بیمارستان ها است پس کماکان رو به صعود هستیم و هنوز به قله و آمار همگن و متوازن نرسیده ایم و پیش بینی ما تکرار این
افزایش بستری های کرونایی در تهران
سرپایی کم نشود، امکان کاهش مراجعه بستری بیمارستان ها و بخش فوتی را نخواهیم داشت. زالی اضافه کرد: با توجه به شرایطی که در تهران با آن روبرو هستیم، متأسفانه در این هفته با افزایش شاخص های آماری روبرو بودیم به طوری که امروز 15 هزار و 800 مراجعه سرپایی داشته ایم. فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در خصوص نظارت بر اجرای محدودیت های کرونایی پایتخت گفت: نظارت ها مستمر ادامه
رکوردشکنی کرونایی در تهران: در 24 ساعت گذشته 1820 نفر بستری شدند
کرونا در تهران اظهار کرد: تعداد موارد جدید بستری هم امروز باز یک رکورد شکنی جدید کرد و برای اولین بار در طول چند روز اخیر مجموع بیماران جدید بستری از عدد 1800 گذشت و 1820 بیمار بود که از این تعداد حدود 220 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند. این تعداد جدید بستری در بخش های بیمارستانی علیرغم این که تیم های درمانی در بیمارستان های استان تهران بالغ بر حدود 1200 بیمار را در 24 ساعت گشته ترخیص کرده اند باز هم نشان دهنده بالانس و تراز منفی بین بستری جدید و ترخیص است.
پی سی آر مثبت نیمی از بیماران علامت دار کرونا در تهران
تهران بستری هستند که از این تعداد حدود 2 هزار و 20 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و تعداد موارد جدید بستری در 24 ساعت گذشته که برای اولین باردیروز از 1800 گذشت، امروز 1850 بیمار جدید در تهران بستری و حدود 202 بیمار هم در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند. وی گفت:کماکان تعداد مراجعین سرپایی در تهران عدد بالایی است. دیروز هم عدد 15 هزار و 800 را در تهران ثبت کردیم که نشان می دهد مراجعین سرپایی بالاست. دکتر زالی افزود: این عدد مهم است، چون تقریبا اولین شاخص که شروع به کاهش می کند و تبدیل به کفه می شود، کماکان بالاست. هفته آینده نیز احتمالا شرایط چندان مطلوبی نخواهیم داشت. ...
آمار کرونای تهران همچنان صعودی است + فیلم
آمار کرونا در تهران همچنان صعودی است و در 24 ساعت گذشته با 1820 بستری جدید، رکورد جدیدی ثبت شد. دوباره ابتلای خانوادگی و بستری آنها افزایش پیدا کرده است. تا زمانی که تعداد مراجعان سرپایی کم نشود، سایر آمارها تغییری نخواهد کرد. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
مراجعان سرپایی کرونا روزی 15هزار نفر هستند
حجم ویدیو: 3.82M | مدت زمان ویدیو: 00:02:07 دانلود ویدیو
کرونا در تهران رکورد شکست؛ آمار ترسناک پایتخت
زالی، فرمانده مقابله با کرونای استان تهران اعلام کرد: با بستری شدن 1820 نفر در 24 ساعت گذشته که 220 نفر انها در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند رکورد جدیدی بجای گذاشته شد.
فعلا خبری از کاهش روند مبتلایان در زنجان نیست/ قانون منع تردد شبانه در شب های قدر لغو می شود
همچنان مراجعات قابل توجهی به مطب ها و مراکز 16 ساعته داریم، عنوان کرد: در شب گذشته تعداد 59 بیمار در بیمارستان ها بستری شدند و تعداد 6 نفر از همشهریان عزیز در اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند. با این حال امیدواریم در هفته آینده روند بیماران بستری و سرپایی سیر نزولی را در پیش گیرد. وی با بیان اینکه لیست انتظار برای تخت های ICU وجود دارد تصریح کرد: برخی از بیمارانی که
جان باختن 19 همدانی در شبانه روز گذشته
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان ؛ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان 506 مورد مثبت جدید در بخش سرپایی و بستری استان خبر داد. محمد طاهری گفت: تعداد بیماران بستری مثبت از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون به 14 هزار و 765 و بیماران سرپایی به 36 هزار و 547 مورد افزایش یافته است. وی تصریح کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان های این استان با علائم تنفسی