چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۱۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
پایگاه خبری نما ۱۴۰۰/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۲

دو علامت در دهان که نشان از سطح بالای قند خون دارد

به گزارش نما، دیابت زمانی نمود می یابد که سطح قند خون به طور مداوم بالا باشد؛ هنگامی که این اتفاق رخ دهد، دو نشانه از این افزایش ممکن است در دهان ظاهر شود که این نشانه ها عبارت است از خشکی دهان یا بوی میوه ای تنفس. خشکی دهان دکتر رالف آبراهام مشاور دیابت و اختلالات چربی و غدد درون ریز، علائم هشدار دهنده دیابت نوع 2 را توضیح می دهد و می گوید: بارزترین علت آن ممکن است خشکی دهان باشد، اما اگر شب را بیدار بمانید، زیاد ادرار کنید و احساس تشنگی داشته باشید، دیگر جای تردید باقی نمی ماند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)