محدودیت های کرونایی یک هفته دیگر در استان یزد تمدید شد
سایر منابع:
سایر خبرها
ویروس کرونا در کرمانشاه ثبات نسبی پیدا کرده است
اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز گفت: در 24 ساعت گذشته 10 نفر بر اثر ابتلای قطعی به کووید 19 در استان فوت کردند که نسبت به روز قبل این آمار تغییری نکرده است. مهدی محمدی افزود: این افراد در مراکز درمانی شهرستان های کرمانشاه، سنقر و کلیایی، صحنه، هرسین و گیلانغرب فوت کردند. وی اضافه کرد: با احتساب این افراد مجموع جان باختگان استان کرمانشاه از
ممانعت از ورود مبتلایان کرونا به اداره ها نظارت ویژه می خواهد
ابوطالب جلالی روز شنبه در حاشیه نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان شاهرود در گف و گو با ایرنا افزود: برای جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا تمامی ادارات و بانک ها مکلف هستند در ابتدای ورود ارباب رجوع با گرفتن کد ملی و چک کردن در سامانه ماسک از ورود افراد مبتلا ممانعت کنند. وی به بهبود نسبی وضعیت همه گیری در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به این در چند روز گذشته سیر
کرونا در مازندران شکننده تر از همیشه
سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه، با اشاره به اینکه ظرف 24 ساعت گذشته تعداد 117 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند، گفت: ظرف همین مدت تعداد 77 نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد. وی تصریح کرد: هم اکنون
اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / شنبه 11 اردیبهشت 1400
در 24 ساعت گذشته 6 نفر اعلام کرد و اظهارداشت : آمار جان باختگان ناشی از بیماری کووید 19 نیز در این مدت نسبت به مدت مشابه حدود 66 درصد کمتر است. به گفته وی در هفته گذشته 50 بیمار مبتلا به بیماری کووید 19 در استان خراسان شمالی جان خود را از دست دادند. دکتر هاشمی با ابراز نگرانی از روند افزایش تست مثبت کرونایی در خراسان شمالی افزود : براساس آمار همچنان نتایج تست 50 درصد از افراد
افزایش فوتی های ناشی از کرونا ضرورت اجرای پروتکل های بهداشتی همگانی را ارتقا می دهد
اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر هادی حق شناس امروز شنبه 11 اردیبهشت در جلسه ستاد استانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا تصریح کرد: مراسم شب های احیا در شهرهای قرمز و نارنجی یعنی گرگان, مینودشت, گالیکش, کلاله, گنبدکاووس, آزادشهر, علی آبادکتول, کردکوی و بندرگز در فضاهای باز و به مدت 2 ساعت از ساعت 22 تا 24 با جمعیت محدود و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا خواهد شد و نیروی انتظامی پس از ساعت 30
11 مورد فوتی کرونا طی 24 ساعت گذشته در البرز
/> بابایی با ابراز نگرانی در خصوص سویه های جدیدی که نمونه هایی از آنها در برخی از استان های کشور مشاهده شده، گفت: گفته می شود سویه های جدید قدرت انتشار بیشتری در مقایسه با قبلی ها دارند و ممکن است در مقابل واکسن هم مقاومت داشته باشند یعنی حتی امکان دارد کسی که قبلاً واکسن کرونا زده، باز هم به این بیماری مبتلا شود. سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اجرای برنامه
برنامه شب های قدر در استان کرمان به مدت 2 ساعت در فضای باز برگزار می شود
به گزارش کرمان نو، محمدصادق بصیری ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان که با حضور زینی وند استاندار کرمان، رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و زاهدی، حسن پور و اعظمی نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: جلسه ستاد ملی کرونا مانند هفته ها گذشته به ریاست رئیس جمهور برگزار شد و در این جلسه وزیر بهداشت گزارشی از آخرین وضعیت بیماری در سطح
اعلام ساعت مجاز برگزاری مراسم احیاءدر گلستان/ فوت 40 کرونایی در هفته گذشته
بنا بر اظهار رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر 539 بیمار در بیمارستان های استان گلستان بستری هستند که 90 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و 38 نفر به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند. عبدالرضا فاضل با اشاره به شروع واکسیناسیون افراد بالای 80 سال سن در گلستان اظهار کرد: نزدیک به 24 هزار نفر جمعیت در استان سن بالای 80 سال دارند. در این جلسه بررسی شد که یک مکان مشخص برای
آمار بیماران کرونایی در خراسان شمالی کاهشی شد
کاهش یافت و هم اکنون 400 بیمار کووید 19 در بیمارستان های این استان بستری هستند. دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا استان خراسان شمالی آمار جان باختگان ناشی از بیماری کووید 19 را در این استان در 24 ساعت گذشته 6 نفر اعلام کرد و اظهارداشت : آمار جان باختگان ناشی از بیماری کووید 19 نیز در این مدت نسبت به مدت مشابه حدود 66 درصد کمتر است. به گفته وی در هفته گذشته 50 بیمار مبتلا به بیماری کووید
شمار بستری های کرونا در این استان به 415 نفر رسید
/> معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به ادامه وضعیت قرمز کرونایی و در اجرای شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا ، تعطیلی گروه های شغلی 2 و 3 و 4 مانند هفته های گذشته در شهرهای قرمز استان شامل بندرعباس، قشم و بندرخمیر به مدت یک هفته دیگر تمدید شد. علی رئوفی بیان داشت: صاحبان مشاغل گروه شغلی یک می توانند با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به فعالیت خود ادامه
آخرین آمار کرونا در قزوین/11 فوتی و 446 بیمار جدید کرونایی
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در 24 ساعت گذشته، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 446 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در استان قزوین شناسایی و 115 نفر نیز در این مدت، بستری شدند. با احتساب این تعداد بستری ها، کل بیماران بستری در سطح بیمارستان های استان قزوین به 589 نفر رسید، 86 نفر از بیماران نیز در این مدت از بیمارستان ترخیص شده اند. همچنین
شمار فوتی ها در بخش کرونا بیمارستان های استان بوشهر افزایش یافت
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، تعداد مبتلایان، بستری ها و فوتی های کرونایی استان بوشهر در 24 ساعت گذشته نشان از شیب صعودی این بیماری در استان دارد. بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در 24 ساعت گذشته اعداد مبتلایان و بستری ها روند صعودی گرفته و اکنون بخش بستری کرونایی بیمارستان ها رو به تکمیل شدن است. کنترل ویروس کرونا تنها را رعایت پروتکل بهداشتی از جمله پرهیز از
6 بیمار کرونایی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد فوت کردند
است. یزدان پناه عنوان کرد: بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و باشت بوده است. وی ابراز داشت: با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی یک هفته دیگر در شهر های قرمز و نارنجی کهگیلویه و بویراحمد تمدید شد. رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: منع تردد شبانه از ساعت 9 شب تا سه صبح و اعمال جریمه مقرر و بدون اغماض برای متخلفان و اعمال
10 نفر دیگر شبانه روز گذشته در کرمانشاه بر اثر کرونا جان باختند
گذشته یک نفر افزایش است. وی گفت: در شبانه روز گذشته 90 مورد بیمار مثبت بستری و 342 بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل از آن 120 نفر افزایش یافته است. رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: در 24 ساعت گذشته 172 بیمار جدید با علایم کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری و 152 بیمار کووید 19 بعد از
اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / جمعه 10 اردیبهشت 1400
متاسفانه چهار بیمار مبتلا به کووید 19 استان در 24 ساعت گذشته جان خود را از دست دادند. دکتر هاشمی با تاکید بر زدن ماسک و دوری از تجمعات خاطرنشان کرد: بیشتر بیماران در روزهای اخیر در مراسم های عروسی و عزا، دورهمی های شرکت داشتند و به صورت خانوادگی به ویروس کرونا مبتلا شدند. براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی آمار جان باختگان ناشی از بیماری کووید 19 در این استان از
مجموع فوتی های کرونا در کرمانشاه به 1677نفر رسید
استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته یک نفر افزایش است. وی گفت: در شبانه روز گذشته 90 مورد بیمار مثبت بستری و 342 بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل از آن 120 نفر افزایش یافته است. رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: در 24 ساعت گذشته 172 بیمار جدید با علایم کووید 19 در مراکز درمانی استان
طرح کنترل هوشمند کرونا در استان سمنان ادامه خواهد داشت
به گزارش مرآت ، ایرج کارخایی، در جلسه پدافند زیستی ستاد کرونای استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه تداوم اجرای طرح کنترل هوشمند مبتلایان به کرونا ویروس باهدف ریشه کنی این ویروس منحوس با جدیت در دستور کار است، بیان داشت: کمیته پدافند زیستی مسئول اجرای طرح کنترل هوشمند مبتلایان کرونا در استان سمنان بوده که با همکاری و تلاش دانشگاه های علوم پزشکی استان و فرمانداری ها اجرای این طرح در دست
1800 مورد بستری جدید در تهران/ ضعف غربالگری در مبادی ورودی کشور/ دقیقه ای 14 بیمار جدید ثبت می شود + ...
دارد و قطع این روند جدیت مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی را می طلبد. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر اساس تازه ترین آمار کرونا در 22 شهرستان استان طی 24 ساعت گذشته، اظهار داشت: 1721 بیمار جدید کرونایی شناسایی و 359 بیمار بستری شدند. آرش نجیمی افزود: در همین مدت 28 بیمار قطعی و مشکوک در اثر کرونا جانشان را از دست دادند و 384 بیمار نیز در بخش مراقبت های ویژه در حال
بستری 375 بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی
قلم | qalamna.ir : آرش نجیمی بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان به جز منطقه کاشان اظهار داشت: طی 24 ساعت اخیر چهار هزار و 72 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده اند. وی با بیان اینکه از این تعداد یکهزار و 480 بیمار مبتلای قطعی کرونا بوده اند، ابراز داشت: 348 نفر از این افراد در
1480 بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد / مرگ 32 نفر
به گزارش خبرنگار مهر ، آرش نجیمی بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان به جز منطقه کاشان اظهار داشت: طی 24 ساعت اخیر چهار هزار و 72 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده اند. وی با بیان اینکه از این تعداد یکهزار و 480 بیمار مبتلای قطعی کرونا بوده اند، ابراز داشت: 348 نفر از این افراد در مراکز
33 بیمار کرونایی شبانه روز گذشته در شاهرود بستری شدند
شاهرود ادامه داد: واکسن های مقابله با ویروس کرونا به تدریج در کشور توزیع می شود و در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی قرار می گیرد و با توجه به این امر واکسیناسیون گروه های بعدی به نوبت استمرار خواهد داشت. وی، از تغییر وضعیت کرونایی شهرستان میامی از قرمز به نارنجی خبر داد و اظهار داشت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، برگزاری آیین شب های قدر در مناطق با وضعیت قرمز و نارنجی فقط به مدت 2
کرونا جان 10 نفر دیگر را در استان همدان گرفت
دکتر محمد طاهری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 552 نفر طی 24 ساعت گذشته در استان همدان به کرونا مبتلا شدند که در مجموع بیماران سرپایی مثبت به 37 هزار و 326 نفر و بیماران بستری مثبت و 15 هزار و 39 نفر رسید. مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در 24 ساعت گذشته 935
101 بیمار جدید کووید 19 در بیمارستان های خراسان شمالی بستری شدند
درمانی خود را در منزل ادامه دهند و متاسفانه چهار بیمار مبتلا به کووید 19 استان در 24 ساعت گذشته جان خود را از دست دادند. دکتر هاشمی با تاکید بر زدن ماسک و دوری از تجمعات خاطرنشان کرد: بیشتر بیماران در روزهای اخیر در مراسم های عروسی و عزا، دورهمی های شرکت داشتند و به صورت خانوادگی به ویروس کرونا مبتلا شدند. براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی آمار جان باختگان ناشی از
ثبت 481 بستری و 10 فوتی کرونایی در شبانه روز گذشته در استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 123 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده که 68 نفر از آن ها مثبت قطعی می باشند. وی گفت: در این مدت 98 مورد از بستری بخش های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده اند که از این تعداد 80 مورد مثبت قطعی بوده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه
ثبت 10 فوتی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در کرمانشاه
به گزارش خبرنگار مهر ، مهدی محمدی ظهر امروز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شبانه روز گذشته 90 مورد مثبت بستری مبتلا به کرونا و 342 مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان کرمانشاه شناسایی شدند. وی افزود: هم اکنون 754 بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند. رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تعداد موارد
فوت 10 بیمار کرونایی در بوشهر
سعید کشمیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر 481 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند که در 24 ساعت گذشته 123 بیمار در بخش های کرونایی بستری شده که تست کرونای 68 نفر از آن ها مثبت است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در 24 ساعت گذشته 98 مورد از بستری بخش های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده اند که از این تعداد تست
ثبت رسمی 10 فوتی جدید کرونا در استان بوشهر/ آخرین آمار کرونا در ایران
فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در تاریخ 10 اردیبهشت 1400، 481 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند. به گزارش فکرشهر، سعید کشمیری اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 123 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده که 68 نفر از آنها مثبت قطعی می باشند. وی گفت: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 98 مورد از بستری بخش های کرونایی