سایر منابع:
سایر خبرها
برنامه های هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی بندرعباس در ایام الله دهه فجر
به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، مسلم عاشوری گفت: اتحاد و انسجام اساتید کونگ فو برای برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر قابل تقدیر و تشکر است. وی افزود: این جلسه هم اندیشی را با حضور محسن عهدگر قهرمان کونگ فو جهان ، چنگیز باقری مسئول سبک کونگ فو توآ استان هرمزگان ، رضا سلیمی مسئول سبک کونگ فو کمپو استان هرمزگان ، منصور جعفری بازرس هیئت ، سهیلا صبوری مسئول سبک نیو کونگ فو استان هرمزگان
رکورد کشوری استان هرمزگان در فروش اموال تملیکی
باشگاه خبرنگاران جوان بندرعباس -مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: مزایده الکترونیک اموال تملیکی، در یک هفته و به صورت الکترونیک برگزار شد که با استقبال گسترده متقاضیان روبرو شد. به گفته قهرمانی، 161 ردیف کالا شامل مواد اولیه تولید، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی، ماشین آلات راه سازی و انواع کالاهای بادوام عمومی در مزایده سراسری اموال تملیکی استان هرمزگان عرضه شد که این اقلام در م
آغاز عملیات گازرسانی به 19 روستای هرمزگان
به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز ؛نرگس غلامپور در حاشیه نشست هماهنگی گازرسانی به روستاهای استان که در دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان برگزار شد اظهار داشت: 6 روستا از توابع شهرستان بندرعباس، 11 روستا از بستک و 2 روستا از حاجی آباد طبق امکان سنجی انجام شده در دستور گازرسانی توسط شرکت گاز استان قرار گرفته اند. وی گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری بین بخشی و پای کار آمدن سایر دستگاه
زمین ورزشی چمن مصنوعی آموزشگاه ابتدایی فجر ناحیه یک بندرعباس به بهره برداری رسید
زمین ورزشی چمن مصنوعی آموزشگاه ابتدایی فجر ناحیه یک بندرعباس با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از مسوولان به بهره برداری رسید. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان : زمین ورزشی چمن مصنوعی آموزشگاه ابتدایی فجر ناحیه یک بندرعباس با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و
گلباران گلزار شهدای بندرعباس با حضور مدیرکلان دادگستری و بنیاد هرمزگان
به گزارش ایثار واحد هرمزگان، به مناسبت ایام دهه مبارک فجر، صبح امروز 14 بهمن ماه مجتبی قهرمانی مدیرکل دادگستری هرمزگان، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از پرسنل قوه قضائیه ضمن گلباران مزار شهدای بندرعباس با آرمان های این عزیزان پیمانی دوباره بستند. این آیین به منظور گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس برگزار شد.
جوانان انقلابی هرمزگان با کار فرهنگی علیه رژیم پهلوی مبارزه می کردند
به گزارش ایرنا، محمد رزم پنجشنبه شب در ویژه برنامه تلویزیون اینترنتی "یاران انقلاب" اظهارداشت: با اشاره به اینکه مبارزان ضد رژیم پهلوی در این استان از سال 1342 به طور رسمی شروع شد، گفت: محور بیشتر جلسات مبارزان انقلابی کتاب های انقلابی و مسائل دینی بود. "تاریخ انقلاب اسلامی در استان هرمزگان را باید به دو دروه کلی (از آغاز نهضت حضرت امام راحل تا پایان نیمه اول سال 1356) و دوره دوم( از
آیین میهمانی لاله ها در شهرستان بندرعباس
به گزارش ایثار واحد هرمزگان، همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر و در برنامه سراسری میهمانی لاله ها، گلزار مطهر شهدای شهرستان بندرعباس با حضور مسئولان استان هرمزگان به ویژه مهدی دوستی استاندار، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده های شهدا، ایثارگران و آحاد مردم شهیدپرور گلباران و عطرافشانی شد. در آیین فوق شرکت کنندگان ضمن قرائت فاتحه و نثار گل بر مزار شهدا، یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشته و به مقام والای آن عزیزان ادای احترام کردند. ...
مسوولان هرمزگان همراه مردم در مهمانی لاله ها به شهدا ادای احترام کردند
به گزارش ایرنا، این آیین همزمان با سومین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم و مسوولان برگزار شد. استاندار هرمزگان، همراه با دیگر حاضران در این آیین، ضمن قرائت فاتحه و نثار گل به مزار شهدای بزرگوار، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرده و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند. استان هرمزگان در دفاع مقدس یکهزار و 250 شهید تقدیم کشور کرده است. این استان همچنین دارای 770 جانباز 25 درصد تا 39 درصد، 109 جانباز 40 درصد تا 49 درصد ،90 جانباز 50 تا 69 درصد، 41 جانباز 70 درصد است. ...
امیدواریم جوانان با افتتاح پروژه ها از امکانات بهتر و بیشتر بهرمند شوند
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان؛ دکتر وحید یامین پور در آیین تجهیز 12 خانه ورزش روستایی استان هرمزگان در محل ورزشگاه 20 هزار نفری خلیج فارس بندرعباس اظهار داشت: این توفیق را داشتم در آغاز دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در استان هرمزگان حضور داشته باشم. وی ادامه داد: برای برگزاری چند
شروع دور دوم سفر تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به استان هرمزگان
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری هرمزگان؛ تماشاخانه سیار کانون با فعالیت های متنوع اعم از اجرای تئاتر، موسیقی، نمایش فیلم و انیمیشن با حضور هنرمندان برجسته کشوری و با هدف ایجاد شور و نشاط در مناطق کم برخوردار از صبح شنبه سفر خود را از قشم آغاز کرد. در این رابطه پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان ضمن تبریک فرارسیدن سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: این
علیرضا احمدی منش دادستان بندرعباس شد
قوه قضاییه برای تحول دستگاه قضایی پیشگام و پیشرو باشند. بیشتر بخوانید؛ دستگیری دو نفر از مدیران ادارات شهرستان قشم احمدی منش پیش از این معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هرمزگان بود. این مراسم با حضور استاندار هرمزگان، اعضای شورای تأمین و شورای قضایی استان هرمزگان و با ارتباط ویدئوکنفرانس با معاونان دادستان کل کشور برگزار شد.
دادستان جدید مرکز استان هرمزگان معرفی شد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس ، ظهر امروز در حالی که بنا بود با حضور حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور، علیرضا احمدی منش به عنوان دادستان بندرعباس معرفی شود به دلیل عدم حضور دادستان کل کشور که در مراسم تشییع پیکر حضرت آیت الله العضمی صافی گلپایگانی شرکت کرده بود این مراسم با حضور ویدئو کنفرانسی معاونین دادستان کل کشور برگزار شد. مهدی دوستی در آئین تکریم و معارفه
120 میلیارد برای جبران خسارت های زلزله به زیرساخت های هرمزگان مصوب شد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس ، جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان هرمزگان عصر امروز به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان و با حضور اعضای این شورا برگزار شد. در این نشست، توزیع 120 میلیارد تومان اعتبارات ابلاغی جهت جبران خسارت های ناشی از زلزله به زیرساخت های استان هرمزگان از سوی اعضای شورا مصوب شد. این اعتبارات در زمینه های مختلف از جمله آموزش و مدارس، آب، برق، راه
تسریع در بازگرداندن حقوق بیت المال از رویکردهای مهم دولت درهرمزگان است
به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز چهارشنبه در مراسم معارفه دادستان بندرعباس که با حضور معاون دادستان کل کشور ، اعضای شورای تامین و قضایی هرمزگان و جمعی دیگر از مسوولان برگزار شد، ضمن تبریک دهه مبارک فجر و با تسلیت ارتحال مرجع عالیقدر آیت الله صافی گلپایگانی، اظهار داشت: با توجه به همسو بودن اهداف دولت و قوه قضاییه، مبارزه با فساد به عنوان یک اولویت جدی مورد پیگیری قرار بگیرد. وی افزود: به
اولویت کاری من احیای اقدام های پیشگیرانه برای کاهش جرم است
علیرضا احمدی منش روز چهارشنبه در مراسم معارفه اش که در ارتباط تصویری با معاون اول دادستانی کل کشور و با حضور استاندار هرمزگان و جمعی دیگر از مسوولان برگزار شد، اظهار داشت: بر خود وظیفه می دانم در جایگاه مدعی العموم، اهتمام در پیگیری دستورالعمل های ابلاغی از سوی دادستانی کل کشور داشته باشم و تأکید می کنم امنیت عمومی و اقتصادی و اجتماعی استان خط قرمز ماست دادستان جدید بندرعباس ارتقای
12 خانه ورزش روستایی هرمزگان به امکانات ورزشی تجهیز شد
. وی ادامه داد: به منظور ایجاد فضای ورزشی در محیط روستاهای سطح هرمزگان با این تعداد تاکنون 260 خانه ورزش روستایی در استان راه اندازی و تجهیز شده است. در آیین ارسال تجهیزات این خانه های ورزش روستایی هرمزگان که در محل ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد، فرماندار بندرعباس ،جعفر متقی رییس هیات بومی محلی و ورزش های روستایی استان و جمعی از دهیاران حضور داشتند.
بازدید نمایندگان مجلس از غرفه هرمزگان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری
به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، هم زمان با آخرین روز از برگزاری نمایشگاه گردشگری، محمد آشوری و احمد مرادی نمایندگان مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه استان هرمزگان از نزدیک با اقدامات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در معرفی ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی استان دیدن کردند. نمایندگان مردم هرمزگان همچنین با حضور در غرفه های صنایع
برپایی نمایشگاه گل و گیاه در بندرعباس با رعایت پروتکل های بهداشتی
گیاهان دارویی هستند که از 20 استان کشور همچون استان های مرکزی، گلستان، مازندران، گیلان، همدان، فارس، اصفهان و ... و همچنین استان هرمزگان در این نمایشگاه دارای غرفه هستند. وی تصریح کرد: ما دو سال پیش نیز این نمایشگاه را در بندرعباس برگزار کردیم و خوشحالیم که امسال تولیدکنندگان بومی استان هرمزگان استقبال بیشتری از نمایشگاه داشتند؛ همچنین امسال برخی گیاهانی که با آب و هوای هرمزگان سازگاری
آیین تجدید میثاق و عطرافشانی قبور شهدای گمنام همزمان با نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس استان هرمزگان در ...
حوریه حاجی زاده معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت : همزمان با نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس استان هرمزگان در روز دوازدهم بهمن ماه دانش آموزان دوره ابتدایی با حضور در گلزار شهدای گمنام بندرعباس ، قبور شهدا را عطرافشانی و با آنها پیمان پایبندی به انقلاب شکوهمند اسلامی بستند. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ، حوریه حاجی زاده
زنگ انقلاب در بندرعباس نواخته شد
نواخته شدن زنگ انقلاب توسط استاندار هرمزگان در مدرسه دخترانه شاهد بندرعباس به گزارش مکران :آیین های ویژه گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره ) به میهن اسلامی، صبح امروز با نواختن زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه شاهد بندرعباس آغاز شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، گلبانگ انقلاب توسط مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نخستین روز از ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و سال
برگزاری آیین رونمایی از چاپگر خط بریل در بندرعباس
استانداری هرمزگان ، نیک نژاد مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری ، دکتر ابراهیم حسن نژاد سرپرست بهزیستی هرمزگان، رفعت ایرانپور معاون توانبخشی بهزیستی استان ،علی جاودان رئیس اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس برگزار شد ، مدیر کل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری هرمزگان ضمن تبریک گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: روشندلان افرادی توانمند هستند که اگر شرایط و بستر لازم برای حضور هرچه موثرتر
آثار جشنواره فیلم فجر در بندرعباس افزایش یافت+جدول نمایش
بازخبر / اسمعیل جهانگیری، افزود: با توجه به رایزنی های صورت گرفته با ستاد مرکزی برگزاری جشنواره فیلم فجر تعداد فیلمهای اختصاص یافته به سالن های سینمای منتخب برگزار کننده در جشنواره فیلم فجر در هرمزگان افزایش یافت. وی بیان کرد: “درب، 2888 و برف آخر” سه فیلمی هستند که با رایزنی با ستاد مرکزی جشنواره به سینماهای منتخب اکران آثار جشنواره فجر در استان هرمزگان اختصاص و جمع آثار این جشنواره
در نمایشگاه گل و گیاه و ادوات باغبانی بندرعباس تمام پروتکل های بهداشتی رعایت شده است
برگزاری این نمایشگاه با 100 غرفه می خواهیم به مردم یادآوری کنیم زندگی با وجود کرونا جاری است . وی همچنین یادآور شد : با برگزاری این نمایشگاه تعداد زیادی غرفه دار به استان هرمزگان آمده اند که با اسکان چند روزه می توانند به اقتصاد این استان کمک کنند . گفتنی است ، چهارمین نمایشگاه گل و گیاه و ادوات باغبانی همزمان با نمایشگاه مواد غذایی، گیاهان دارویی، محصولات ارگانیک، زعفران و
برگزاری بیستمین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس
به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، خلیل قاسمی دربیستمین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف مرکز استان گفت: ،واحدهای صنفی در سطح استان و شهرستان بندرعباس مکلف اند نسبت به ثبت اطلاعات در سامانه asnaf.m.l.ir اقدام کنند. قاسمی افزود: برابر دستور العمل ارسالی از سوی دفتر خدمات عمومی وزارت صمت و مصوبات ستاد ملی کرونا در صورت عدم رعایت موارد فوق ، واحدهای صنفی مشمول اعلام جرائم از قبیل مسدود شدن
سفر معاون وزیر ورزش و جوانان به هرمزگان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر وحید یامین پور که به منظور حضور و بازدید از دوره ملی دانش افزایی مدیران ، مشاوران و مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده به هرمزگان سفر کرده است، مورد استقبال دکترخاکی نهاد سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان ودیگر مسئولین قرار گرفت. دکتر یامین
77 پروژه توزیع برق استان هرمزگان افتتاح می شود
دستگاه پست زمینی حجم عملیاتی این پروژه ها است. خسارت 305 میلیارد ریالی زلزله بندرعباس به تاسیسات توزیع برق تامین برق پایدار در تابستان آینده از مهم ترین اهداف دولت است/ برنامه ریزی برای تامین برق پایدار مشترکان مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان بیان کرد: همچنین طی این ایام 6 هزار و 511 چراغ روشنایی معابر محلات و 14 کیلومتر شبکه روشنایی معابر بلوارهای شهری جدید نصب می شود. انتهای پیام/
قم میزبان چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر می شود
در استان قم، در بخش های تصویرسازی، گرافیک، خوشنویسی، نگارگری، کاریکاتور، نقاشی و عکاسی از آثار نفرات برتر رویداد های هنری استان قم برگزار خواهد شد. مدیر هنری چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی در قم تصریح کرد: در این نمایشگاه 41 اثر از 15 هنرمندان شاخص استان قم؛ مریم بازوکار، طاهره عسگری و الهه فتاحی در بخش نگارگری، علی فلاح کردی و سیده فاطمه هاشمی در بخش نقاشی، وحید یعقوبلو و علیرضا گیوه
برگزاری دومین سلسله نشست های جهادگران تعلیم و تربیت استان هرمزگان
به گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو، نشست با جهادگران تعلیم و تربیت استان هرمزگان در دومین گام به میزبانی شهرستان رودان با حضور جهادگران تعلیم و تربیت این شهرستان و با حضور مسئولین بسیج و مسئولین جهادی پردیس های شهید بهشتی و فاطمة الزهرا (س) بندرعباس و مرکز فرهنگیان رودان برگزار گردید. در خلال این نشست ضمن اشاره ای به ابعاد و مفهوم سازی جهاد و تعلیم و تربیت، توصیه های مقام معظم رهبری در دیدار با جهادگران نیز مورد بحث قرار گرفت. همچنین جهت آشنایی دانشجویان با جزئیات طرح جهاد تربیتی، مشروحی از ویژگی ها، اقدامات انجام شده، امتیازات و فضا های بدیع مهیا شده، طرح گردید. ...
6 شهر هرمزگان در وضعیت قرمز قرار گرفتند
به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز ؛ در تازه ترین رنگ بندی کرونایی در هرمزگان، شهرهای میناب، جاسک، بندرعباس، بندرلنگه، پارسیان و بستک در وضعیت قرمز قرار گرفتند. دیگر شهرهای استان در وضعیت نارنجی و زرد هستند. اوضاع کرونا در هرمزگان به سرعت به سمت بحرانی شدن به پیش می رود به طوری که مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از روز گذشته بیمارستان 30 نفره صحرایی در محوطه بیمارستان شهید محمدی برپا کرده اند. شمار مبتلایان از هفته گذشته تا امروز 10 برابر افزایش یافته و هر روز بیش از یک هزار نفر تست کرونا مثبت می شوند. انتهای پیام/ ...