دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۵۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
شفقنا ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۰۹:۵۴

آفتاب یزد نوشت: مسئولین دست از لجبازی بردارند

شفقنا- روزنامه آفتاب یزد در مطلبی با عنوان خطر در کمین است این گونه آورده است: در روزهایی که آمار مرگ و میر در ایران به واسطه واکسیناسیون گسترده، کاهش چشم گیری پیدا کرده بود، بار دیگر خبر طغیان یک موج جدید از همه گیری کرونا به گوش رسید. هرچند تا مدت ها ادعا می شد در ایران خبری از کرونای امیکرون نیست، اما حالا با قرمز شدن شهرها زنگ هشدار درباره موج جدید همه گیری به صدا درآمده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)