سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۲:۳۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
نارین خبر ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۱۱

ادارات یک محور مهم را در حوزه کاری خود قرار داهند/ ولایت مداری افراد را در ...

فرماندار میبد گفت: هر دستگاهی باید خارج از برنامه روتین و روزمره خود، یک محور مهم در حوزه کاری خود را تا پایان سال دنبال کند. به گزارش نارین نیوز ، حسین فلاح در جلسه شورای اداری این شهرستان، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات و با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، خطاب به همه مدیران ادارات و نهادها گفت: هر دستگاهی باید خارج از برنامه روتین و روزمره خود، یک محور مهم در حوزه کاری خود را تا پایان سال دنبال کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)