سایر خبرها
حمله هوایی آمریکا و انگلیس به پایتخت یمن
به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا، شبکه المسیره از تجاوز هوایی آمریکا و انگلیس به مناطقی در استان های صنعا و صعده خبر داد. خبرگزاری رسمی یمن (سبا) اعلام کرد که جنگنده های متجاوز آمریکایی و انگلیسی در سه نوبت مناطقی از صنعا پایتخت یمن را بمباران کردند. شبکه المیادین نیز از بمباران مناطق شرقی شهر صعده در شمال یمن خبر داد. جنگنده های آمریکا و انگلیس آخرین بار روز سه شنبه
استفاده آمریکا از بمب افکن های بی 2 در حمله به یمن
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یورو نیوز، شبکه تلویزیونی سی ان ان به نقل از برخی مسئولان آمریکایی گزارش داد که آمریکا برای نخستین بار از بمب افکن های بی -2 اسپیریت برای بمباران مواضعی در یمن استفاده کرده است. بر این اساس، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا امروز پنجشنبه اعلام کرد این کشور چند حمله هوایی علیه یمن انجام داده و 5 واحد تأسیسات زیرزمینی ذخیره سلاح را با استفاده از بمب افکن های
حمله جنگنده های آمریکا و اسرائیل به الحدیده یمن
جنگنده های آمریکا و انگلیس جمعه شب منطقه رأس عیسی در استان الحدیده را بمباران کردند. جنگنده های آمریکا و انگلیس بامداد پنجشنبه نیز مناطقی از استان های صنعا و صعده یمن را بمباران کرده بودند. به گزارش ایرنا، آمریکا و انگلیس بامداد 21 دی ماه 1402 در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، حمله به مواضع انصارالله یمن را آغاز کردند. این حملات پس از آن انجام شد که ارتش یمن طی ماه های
روزنامه لوتان سوئیس: آمریکا و اسرائیل در حال تبدیل یمن به آزمایشگاه سلاح های خود برای ارعاب ایران هستند
قرار گرفتند. روزنامه مذکور در ادامه آورده است: فرماندهی نظامی آمریکا هدف از استفاده از این بمب افکن ها در یمن را تضعیف توانایی های حوثی های یمن در خصوص حملات آنها به کشتی ها در دریای سرخ خوانده است در حالی که به نظر می رسد پرواز این بمب افکن ها در آسمان صنعا و شهر صعده یمن، معنای دیگری دارد. نویسنده با اشاره به اینکه هدف از این حملات ارعاب تهران است، افزود: لوید آستین وزیر دفاع
المسیره از 2 حمله هوایی آمریکا و انگلیس به حدیده خبر داد
پنجشنبه نیز با انجام 9 حمله هوایی دو منطقه کهلان و العیلا در شرق شهر صعده را بمباران کردند. هم چنین 6 حمله دیگر در برخی مناطق واقع در شمال و جنوب صنعا، پایتخت یمن انجام شد. مقامات آمریکایی اذعان کردند که واشنگتن در این حملات برای نخستین بار از بمب افکن های بی 2 اسپریت استفاده کرد. حملات آمریکا و انگلیس علیه یمن در حالی صورت می گیرد که ارتش یمن طی ماه های گذشته در حمایت از
انصارالله یمن: حمله آمریکا به صنعاء و صعده بی پاسخ نخواهد ماند
به یمن و نقض آشکار حاکمیت یمن و نقض آشکار کلیه قوانین، قواعد و کنوانسیون های بین المللی تلقی می شود. آمریکا و انگلیس صبح امروز با انجام 9 حمله هوایی دو منطقه کهلان و العیلا در شرق شهر صعده را بمباران کردند. گزارش شده که شش حمله دیگر در برخی مناطق واقع در شمال و جنوب صنعا، پایتخت این کشور صورت گرفته است. مقامات آمریکا تایید کردند آمریکا در این حملات برای نخستین بار از بمب افکن های بی 2 اسپریت استفاده کرده است.
انصارالله: جنایات آمریکا تاثیری بر اراده ما ضد اسرائیل ندارد
صهیونیستی که تحت حمایت آمریکاست، باز نخواهد داشت. منابع یمنی بامداد امروز (پنج شنبه) از حمله هوایی ائتلاف آمریکایی-انگلیسی به شهر صنعاء و صعده در شمال این کشور خبر دادند. خبرگزاری رسمی یمن (سبأنت) گزارش داد که جنگنده های متجاوز، سه مرتبه شرق شهر صنعاء را مورد حمله هوایی قرار دادند. شبکه المیادین نیز اعلام کرد که جنگنده های ائتلاف آمریکایی-انگلیسی مناطق شمالی، شرقی، غربی و
واکنش تند جهاد اسلامی به تجاوز ائتلاف آمریکا علیه یمن
/> این جنبش در پایان تاکید کرد: ما به استواری مردم یمن درود می فرستیم و به توانایی آنها برای پاسخ به این تجاوز وحشیانه اعتماد داریم. منابع یمنی بامداد امروز (پنج شنبه) از حمله هوایی ائتلاف آمریکایی-انگلیسی به شهر صنعاء و صعده در شمال این کشور خبر دادند. خبرگزاری رسمی یمن (سبأنت) گزارش داد که جنگنده های متجاوز، سه مرتبه شرق شهر صنعاء را مورد حمله هوایی قرار دادند. شبکه
یمن:در آمادگی کامل نظامی هستیم/عواقب بدی در انتظار آمریکاست
انگلیس و رژیم صهیونیستی به میدان می آیند و بر حمایت خود از نوار غزه و لبنان تاکید می کنند. منابع یمنی بامداد امروز (پنج شنبه) از حمله هوایی ائتلاف آمریکایی-انگلیسی به شهر صنعاء و صعده در شمال این کشور خبر دادند. خبرگزاری رسمی یمن (سبأنت) گزارش داد که جنگنده های متجاوز، سه مرتبه شرق شهر صنعاء را مورد حمله هوایی قرار دادند. شبکه المیادین نیز اعلام کرد که جنگنده های ائتلاف
روز 377 طوفان الاقصی| حزب الله 2 تانک مرکاوا را منهدم کرد
خبر داد. شبکه المیادین نیز اعلام کرد که جنگنده های ائتلاف آمریکایی-انگلیسی مناطق شمالی، شرقی، غربی و جنوبی شهر صعده در شمال یمن را بمباران کرده اند شبکه سی ان ان به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که این کشور بامداد امروز برای اولین بار از بمب افکن بی-2 اسپیریت در حمله به مواضع نیروهای مسلح یمن بهره برده است. حمله هوایی رژیم صهیونیستی به لاذقیه در سوریه رژیم
آمریکا با بمب افکن های بی 2 یمن را بمباران کرد/ انصارالله: آمریکا بهای تجاوز خود را خواهد پرداخت
به گزارش مشرق، نصرالدین عامر معاون رئیس سازمان رسانه ای انصارالله با تاکید بر رویکرد ثابت و تزلزل ناپذیر یمن در حمایت از فلسطین و لبنان تاکید کرد که آمریکا بهای تجاوز خود را پرداخت خواهد کرد. پیش از این رسانه های وابسته به انصارالله از انجام 9 حمله هوایی از سوی آمریکا و انگلیس به دو منطقه کهلان و العیلا در شرق شهر صعده خبر دادند. همچنین شش حمله دیگر در برخی مناطق واقع در شمال و جنوب
جنبش جهاد اسلامی فلسطین: حمله آمریکا به یمن بی پاسخ نمی ماند
. به گزارش ایرنا ، صبح امروز خبرگزاری رسمی یمن (سبا) اعلام کرد که جنگنده های متجاوز آمریکایی و انگلیسی در سه نوبت مناطقی از صنعا پایتخت یمن را بمباران کردند. شبکه المیادین نیز از بمباران مناطق شرقی شهر صعده در شمال یمن خبر داد. آمریکا و انگلیس بامداد 21 دی ماه 1402 در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد، حمله به مواضع انصارالله یمن را آغاز کردند. این حملات پس از آن انجام
یمن: استفاده از بمب افکن های بی 2 بیانگر وحشت آمریکا از مقابله با یمن است
غزه به خیابان ها می آیند. همچنین نصرالدین عامر معاون رئیس سازمان رسانه ای انصارالله امروز (پنجشنبه)با تاکید بر رویکرد ثابت و تزلزل ناپذیر یمن در حمایت از فلسطین و لبنان تاکید کرد که آمریکا بهای تجاوز خود را پرداخت خواهد کرد. پیش از این رسانه های وابسته به انصارالله از انجام 9 حمله هوایی از سوی آمریکا و انگلیس به دو منطقه کهلان و العیلا در شرق شهر صعده خبر دادند. همچنین گزارش شده که شش حمله دیگر در برخی مناطق واقع در شمال و جنوب صنعا، پایتخت این کشور صورت گرفته است. انتهای پیام ...
جنبش المجاهدین فلسطین: حمله به یمن ناشی از ناتوانی نظامی آمریکا و انگلیس است
صعده در شمال یمن خبر داد. جنگنده های آمریکا و انگلیس آخرین بار روز سه شنبه مناطقی را در استان الحدیده در غرب یمن بمباران کرده بودند. به گزارش ایرنا ، آمریکا و انگلیس بامداد 21 دی ماه 1402 در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد، حمله به مواضع انصارالله یمن را آغاز کردند. این حملات پس از آن انجام شد که ارتش یمن طی ماه های قبل از آن در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه
استفاده از بمب افکن بی2 شبح برای حمله به صنعا از هراس آمریکا حکایت دارد
خبرگزاری رسمی یمن (سبا) اعلام کرد که جنگنده های متجاوز آمریکایی و انگلیسی در سه نوبت مناطقی از صنعا پایتخت یمن را بمباران کردند. شبکه المیادین نیز از بمباران مناطق شرقی شهر صعده در شمال یمن خبر داد. آمریکا و انگلیس بامداد 21 دی ماه 1402 در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد، حمله به مواضع انصارالله یمن را آغاز کردند. این حملات پس از آن انجام شد که ارتش یمن طی ماه های قبل از آن در
آمریکا برای اولین بار با بمب افکن B2 به یمن حمله کرد
به گزارش خبرگزاری آنا، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا بامداد پنجشنبه اعلام کرد این کشور در مشارکت با انگلیس چند حمله هوایی علیه انصارالله یمن انجام داده و پنج واحد تأسیسات زیرزمینی ذخیره سلاح را با استفاده از بمب افکن های رادارگریز بی-2 هدف قرار داده است. استفاده از بی-2 اسپیریت در تهاجم به یمن اتفاق تازه ای است و تا پیش از آن آمریکا برای هدف قرار دادن تأسیسات و تسلیحات انصارلله از جنگنده
انصارالله: حمله آمریکا عملیات پشتیبانی ما از غزه را متوقف نمی کند
رئیس سازمان رسانه ای انصارالله امروز (پنجشنبه)با تاکید بر رویکرد ثابت و تزلزل ناپذیر یمن در حمایت از فلسطین و لبنان تاکید کرد که آمریکا بهای تجاوز خود را پرداخت خواهد کرد. پیش از این رسانه های وابسته به انصارالله از انجام 9 حمله هوایی از سوی آمریکا و انگلیس به دو منطقه کهلان و العیلا در شرق شهر صعده خبر دادند. همچنین گزارش شده که شش حمله دیگر در برخی مناطق واقع در شمال و جنوب صنعا، پایتخت
بمباران استان های صنعا و صعده در یمن
شیعه نیوز | شمال یمن هدف بمباران جنگنده های ارتش آمریکا، قرار گرفت. به گزارش شیعه نیوز ، منابع رسانه ای از حمله گسترده جنگنده های ارتش آمریکا به استان های صنعا و صعده در شمال یمن، خبر دادند. براساس این گزارش، مناطق تلویزیون، الحفا و جربان در شمال و جنوب استان صنعا و مناطق کهلان و العبلا در شرق شهر صعده توسط بمب افکن های استراتژیک B-2 نیروی هوایی آمریکا، بمباران شدند.
عضو انصارالله: آمریکا بهای تجاوز به یمن را خواهد پرداخت
به گزارش ایرنا از شبکه المسیره، نصرالدین عامر گفت: موضع ملت یمن در قبال فلسطین و لبنان با این تجاوزها تغییر نخواهد کرد. رسانه های یمنی بامداد امروز (پنجشنبه) از حمله جنگنده های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در استان های صنعا و صعده خبر دادند. شبکه المسیره اعلام کرد که جنگنده بمب افکن های متجاوز آمریکایی و انگلیسی 6 نوبت به پایتخت و 9 نوبت به مناطقی در استان صعده حمله کرده اند
حمله ائتلاف غربی به یمن
آفتاب نیوز : رسانه های عربی بامداد پنجشنبه از حمله ائتلاف غربی به رهبری آمریکا علیه خاک یمن خبر دادند. شبکه المسیره در خبری فوری گزارش داد که هواپیما های آمریکایی و انگلیسی، مناطق صعده و صنعاء (پایتخت یمن) را هدف قرار دادند. خبرنگار المسیره در پایتخت یمن گفت که 3 موج حمله جنگنده های دشمن به صنعاء انجام شده است. شبکه المیادین گزارش داد که شمال، جنوب، شرق
کشتار تازه اسرائیل در لبنان/ ادامه حملات رژیم اشغالگر به اردوگاه جبالیا
/> سخنگوی دفتر سازمان ملل گفت: بیمارستان کمال عدوان مملو از بیمار است و روزانه 50 تا 70 زخمی جدید را پذیرش می کند. خبرنگار الجزیره همچنین از حمله شدید توپخانه رژیم صهیونیستی به مناطق شمال غربی شهر غزه خبر داد. برخی منابع محلی بامداد امروز اعلام کردند که جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی محله النصر در غرب شهر غزه را بمباران کردند. به گفته این منابع، در این حمله منزلی مسکونی در
کشتار در غرب شهر غزه و حملات به اردوگاه جبالیا/ درخواست برای ایجاد گذرگاه امن در شمال
بامداد امروز اعلام کردند که جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی محله النصر در غرب شهر غزه را بمباران کردند. به گفته این منابع، در این حمله منزلی مسکونی در نزدیکی برج ایتالیایی در این محله هدف قرار گرفت که به شهادت پنج فلسطینی و زخمی شدن تعدادی دیگر منجر شد. خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) به نقل از برخی منابع مطبوعاتی گزارش داد: یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی خیابان احمد یاسین در شمال
کشتار در غرب شهر غزه و حملات به اردوگاه جبالیا/ درخواست برای ایجاد گذرگاه امن در شمال
بامداد امروز اعلام کردند که جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی محله النصر در غرب شهر غزه را بمباران کردند. به گفته این منابع، در این حمله منزلی مسکونی در نزدیکی برج ایتالیایی در این محله هدف قرار گرفت که به شهادت پنج فلسطینی و زخمی شدن تعدادی دیگر منجر شد. خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) به نقل از برخی منابع مطبوعاتی گزارش داد: یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی خیابان احمد یاسین در شمال
تجاوز مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
به گزارش ایلنا، ایالات متحده و انگلیس استان های صنعا و صعده در یمن را هدف حمله قرار دادند. در پی حمله هواپیماهای متجاوز آمریکا و انگلیس، صدای انفجار در برخی مناطق صنعا شنیده شده است. برخی گزارش ها نیز حاکی از هدف قرار گرفتن برخی مناطق استان صعده در شمال یمن است. جنگنده های آمریکا و انگلیس چند روز قبل نیز، برخی مناطق در استان الحدیده واقع در غرب یمن را بمباران کرده بودند. انتهای پیام/
حمله هوایی به ضاحیه بیروت
بمب هایی که جنگنده ها آن را بر سر مردم ریخته اند، بسیار بالاست. بر اساس آمار های وزارت بهداشت لبنان تا کنون پنج نفر در حملات به شهر النبطیه شهید و شمار ریادی زخمی شدند. همچنین در حملات رژیم صهیونیستی، یک ساختمان سه طبقه که از زمان آغاز تجاوز گسترده به لبنان در زمینه امدادرسانی و تسهیل امور شهروندان و ساکنان النبطیه و روستا های اطراف آن فعالیت می کرد، بمباران و با خاک یکسان شد.
بمباران مناطق مسکونی نوار غزه/ محاصره غیرانسانی شمال این باریکه طی 11 روز گذشته
به گزارش روزپلاس، جنگنده های رژیم صهیونیستی طی ساعات پس از نیمه شب و بامداد امروز مناطق مسکونی نوار غزه را زیر آتش گرفتند. در جریان این حملات و بمباران مناطق مسکونی در خیابان النصر واقع در شهر غزه چندین تن قربانی شدند. همچنین بمباران مناطق مسکونی در محله النصر واقع در شهر غزه چندین شهید و زخمی برجای گذاشته است. از سوی دیگر هشدارها نسبت به اوضاع وخیم شمال غزه