سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۰۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
اقتصاد آینده ۱۴۰۳/۰۸/۰۱ - ۲۲:۱۰

احضار حامد حدادی و سرمربی تیم نفت به کمیته انضباطی بسکتبال

به گزارش اقتصادآینده نیوز دیدار دو تیم طبیعت و نفت در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال در شرایطی روز دوشنبه (30 مهر) برگزار شد و با برتری طبیعت به پایان رسید که با حواشی زیادی همراه بود که حتی منجر به اخراج حامد حدادی از روی نیمکت و دیسکالیفه شدن حماد سامری سرمربی تیم نفت و اخراج او شد. در همین راستا و به گفته میثم علیپور سرپرست سازمان لیگ بسکتبال، کمیته انضباطی در اسرع وقت تشکیل جلسه خواهد داد تا به حواشی این دیدار رسیدگی کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)