چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۱۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
پارسینه ۱۴۰۳/۰۸/۰۴ - ۱۳:۴۱

حباب سکه ترکید؛ کاهش 2 میلیون تومانی

به گزارش پارسینه به نقل از اقتصادآنلاین، دارندگان سهام عدالت هر سال در نیمه دوم سال انتظار دریافت سود سهام عدالت را می کشند. گرچه در طی سنوات گذشته شایعه واریز سود سهام عدالت از بهار و تابستان شنیده می شود اما سهامداران دریافته اند که انتظار کشیدن برای سود در نیمه نخست سال تا حدودی بیهوده است؛ مرحله اول واریز سود معمولاً در ماه آذر انجام می شود و مرحله دوم در آخرین روزهای سال. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)