دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۱۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۴۰۳/۰۸/۰۵ - ۱۹:۵۹

آلودگی هوا مراجعات به مراکز درمانی خوزستان را افزایش داد

مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی درمانی دانشگاه جندی شاپور اهواز گفت: آلودگی هوا به ویژه در فصل پاییز و تغییرات آب و هوایی، افزایش مراجعات به مراکز درمانی با الگوهای تنفسی و تنگی نفس را به دنبال داشته است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)