بنگلادش تجاوزگری رژیم صهیونیستی به ایران را به شدت محکوم کرد
سایر منابع:
سایر خبرها
بنگلادش: حمله اسرائیل نقض حاکمیت ملی ایران بود
به گزارش مشرق ، وزارت امور خارجه بنگلادش در بیانیه ای در واکنش به اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه ایران در بامداد شنبه گذشته، بیان کرد که صراحتا این حمله را محکوم کرده و این اقدام را نقض جدی حاکمیت ملی ایران، منشور سازمان ملل و قوانین بین المللی می داند. به گفته وزارت امور خارجه بنگلادش، چنین اقدامات تحریک آمیزی دربردارنده تهدید ثبات زدایی از منطقه ای ناپایدار و تهدیدهایی گسترده
حمله اسرائیل به ایران چه واکنش های بین المللی در پی داشت؟/ از عدم محکومیت روسیه تا دعوت آمریکا و غرب ...
اقتصاد24- بامداد شنبه 5 آبان ماه حوالی ساعت 2 و بیست دقیقه صبح، تهرانی ها برای نخستین بار بعد از حملات عراق دوران صدام با صدای انفجار از خواب پریدند یا برجا نیم خیز شدند؛ اما این فقط شامل حال تهرانی ها نشد و شهر های دیگری نیز با این وضعیت رو به رو شدند. ارتش رژیم اسرائیل در ساعات ابتدایی روز شنبه حملاتی به ایران ترتیب داد که به گفته مقامات کشورمان بر تهران، ایلام و خوزستان تمرکز داشت. همزمان رسانه های غربی به نقل از منابعی در اسرائیل و آمریکا خبر های مرتبط با این حمله را منتشر کردند.
پاکستان تجاوزگری رژیم صهیونیستی علیه ایران را قویاً محکوم کرد
به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت خارجه پاکستان با انتشار بیانیه ای تجاوزگری رژیم صهیونیستی علیه ایران را به شدت محکوم کرد. در این بیانیه که در وب سایت وزارت خارجه پاکستان منتشر شده، آمده است که حمله نظامی اسرائیل علیه حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران نقض فاحش منشور سازمان ملل محد و قوانین بین المللی است. در ادامه این بیانیه آمده است که این حملات مسیر دست یابی به صلح و
شکایت بغداد به شورای امنیت در پی نقض حریم هوایی عراق توسط اسرائیل برای حمله به ایران
باسم العوادی سخنگوی دولت عراق امروز -دوشنبه- اعلام کرد که عراق رسما یادداشت اعتراضی را به دبیرکل سازمان ملل و شورای امنیت ارائه کرده است که شامل محکومیت نقض آشکار حریم هوایی این کشور توسط هواپیماهای رژیم صهیونیستی است. نخست وزیر عراق همچنین به وزارت امور خارجه دستور داد تا با توجه به مفاد توافقنامه چارچوب راهبردی دوجانبه و تعهد ایالات متحده به امنیت و حاکمیت عراق، در خصوص این تخلف با
چین به حمله نظامی اسرائیل علیه ایران واکنش نشان داد
به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا لین جیان سخنگوی وزارت امور خارجه چین در پاسخ به سوالی درباره حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه ایران در بامداد شنبه گذشته، گفت که چین مخالف نقض حاکمیت ملی و امنیت دیگر کشورها و متوسل شدن مدام به زور و شدت عمل است. رسانه های چینی گزارش دادند که لین در این باره گفت: وضعیت فعلی غرب آسیا به شدت متشنج است و طرفین ذی نفع باید از بالا بردن خطرات امنیتی در
واکنش چین به حمله اسرائیل علیه ایران: مخالف نقض حاکمیت ملی کشور ها هستیم/ وضعیت فعلی غرب آسیا به شدت ...
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایسنا: سخنگوی وزارت امور خارجه چین در واکنش به اقدام اخیر اسرائیل علیه ایران، گفت پکن مخالف نقض حاکمیت ملی کشورهاست. لین جیان سخنگوی وزارت امور خارجه چین در پاسخ به سوالی درباره حمله اسرائیل علیه ایران در بامداد شنبه گذشته، گفت که چین مخالف نقض حاکمیت ملی و امنیت دیگر کشور ها و متوسل شدن مدام به زور و شدت عمل است. رسانه
پاکستان حملات اسرائیل علیه ایران را به شدت محکوم کرد
به گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه ، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان تجاوزات رژیم صهیونیستی به ایران را به شدت محکوم کرد و گفت: حملات نظامی اسرائیل نقض جدی منشور سازمان ملل و قوانین بین المللی است. وی گفت: این حملات برای مسیر صلح و ثبات منطقه ای مضر است. سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: این حملات باعث افزایش خطرناک تنش در منطقه ای از قبل بی ثبات می شود. وی بیان کرد: از شورای امنیت
کشورهای جهان اقدامات تجاوزکارانه رژیم اسرائیل را محکوم کردند
پیوست، محکوم می کنیم و به عنوان نقض آشکار قوانین بین المللی و تهدیدی جدی برای ثبات منطقه می دانیم. وزارت خارجه عمان، نیز در بیانیه ای تاکید کرد این کشور تعرض بامداد امروز رژیم صهیونیستی به خاک جمهوری اسلامی ایران را به شدت محکوم می کند. در این بیانیه آمده است: این تعرض نقض آشکار حاکمیت ایران و همچنین نقض روشن قوانین بین المللی و اقدامی تنش زا است که منجر به تداوم خشونت و به
کدام کشور دوست ایران، حمله اسرائیل را محکوم نکرد؟
ایران و این رژیم تهدیدی برای ثبات و امنیت منطقه است، خواستار خویشتن داری طرفین شد. چه آنکه وزارت خارجه اردن نیز در بیانیه ای تاکید کرد که تجاوز اسرائیل به ایران نقض حاکمیت این کشور و نقض قوانین بین المللی است. در این بیانیه آمده است که این تجاوز یک اقدام خطرناک است که منجر به تنش های بیشتر در منطقه می شود. چین از جمله کشورهایی است که تا لحظه تنظیم گزارش، حمله اسرائیل را محکوم نکرده است.
چین: فروش تسلیحات به تایوان، بازی با صلح منطقه است
به گزارش روز شنبه ایران اکونومیست ، در بیانیه ای که در تارنمای وزارت امور خارجه چین منتشر شده، آمده است: آمریکا با فروش تسلیحات به تایوان، به شدت اصل چین واحد و سه بیانیه مشترک بین پکن-واشنگتن، به ویژه بیانیه 17 اوت 1982 را نقض کرده و حاکمیت و منافع امنیتی چین را به طور جدی زیر پا گذاشته است. این بیانیه می افزاید که این اقدام به روابط چین و آمریکا آسیب جدی وارد کرده، صلح و ثبات تنگه
واشنگتن شریک جنایت تل آویو است
خود مدعی شد که حمله قوی این رژیم به ایران تمام اهداف خود را محقق کرده است. وزارت امور خارجه بنگلادش دیروز به شدت اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه ایران را محکوم کرد و این اقدام را نقض جدی حاکمیت ایران و تخطی از منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین المللی دانست.وزارت امور خارجه بنگلادش با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه ایران اعلام کرد: بنگلادش از بازیگران
سودان: تجاوز اسرائیل نقض آشکار حاکمیت ایران است
به گزارش مشرق ، وزارت امور خارجه سودان امروز (یکشنبه) ششم آبان ماه ( 27 اکتبر 2024) و در پی اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در حمله به مراکز نظامی ایران، اعلام کرد: وزارت امور خارجه سودان تجاوز اسرائیل به جمهوری اسلامی ایران را نقض آشکار حاکمیت ایران، قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل متحد و تهدیدی جدی برای صلح و ثبات بین المللی می داند. در بیانیه وزارت خارجه سودان آمده است: این
سودان به حمله اسرائیل به ایران واکنش نشان داد
شفقنا- وزارت امور خارجه سودان حمله رژیم صهیونیستی به ایران را نقض آشکار حاکمیت تهران، قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل متحد و تهدیدی جدی برای صلح و ثبات بین المللی عنوان کرد. به گزارش شفقنا به نقل از سفارت سودان در تهران، وزارت امور خارجه جمهوری سودان با انتشار بیانیه ای به حمله رژیم صهیونیستی به ایران واکنش نشان داد. این بیانیه به شرح زیر است: وزارت امور
بنگلادش اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه ایران را محکوم کرد
همراه داشته باشد. بنگلادش بر اهمیت پایبندی به قوانین بین المللی، گفت وگو و احترام به حاکمیت کشورها تاکید کرده و خواستار تلاش های بین المللی در جهت حمایت از ثبات در خاورمیانه شد. وزارت امور خارجه این کشور در بیانیه خود تاکید کرد که دیپلماسی و احترام متقابل تنها راهکارهای موثر برای دستیابی به صلح پایدار در منطقه و جهان هستند. انتهای پیام/ 241
کشورهای مختلف تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک ایران را محکوم کردند
وزارتخانه همچنین از جامعه بین المللی خواست تا اقدامات مؤثری برای متوقف کردن تجاوز و پایان دادن به نقض حاکمیت ها در سرزمین های کشورهای همسایه انجام دهد. مالزی مالزی ضمن محکوم کردن حملۀ رژیم صهیونیستی به ایران آن را نقض آشکار قوانین بین الملل دانست که ثبات منطقه را تضعیف می کند . وزارت امور خارجه مالزی در بیانیه ای اعلام کرد این حملات نقض آشکار قوانین بین المللی است و به شدت ثبات
ادامه واکنش های بین المللی به تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی علیه ایران
به گزارش ایکنا، وزارت امور خارجه روسیه امروز شنبه در واکنش به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه ایران طی بیانیه ای با تأکید بر اینکه باید تحریک ایران متوقف شود، تشدید تنش ها را تهدیدی جدی برای ثبات و امنیت در منطقه توصیف کرد . وزارت امور خارجه روسیه در پی هجوم متجاوزانه بامداد امروز رژیم صهیونیستی به ایران، هشدار داد که تشدید تنش ها میان اسرائیل و ایران، تهدیدی واقعی برای ثبات و
کدام کشورها حمله اسرائیل را محکوم کردند؟
لبنان اعلام کرد: ما حمله هوایی اسرائیل به ایران را محکوم می کنیم. این حملات نقض حاکمیت ایران و تهدید خطرناکی علیه امنیت و صلح منطقه ای و بین المللی است وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه ایران، با گفتن این که گسترش تنش ها میان ایران و این رژیم تهدیدی برای ثبات و امنیت منطقه است، خواستار خویشتن داری طرفین شد وزارت خارجه اردن روز شنبه در بیانیه
دوحه: حمله اسرائیل به ایران، نقض حقوق بین الملل است
به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس ، شیخ محمد بن عبدالرحمن وزیر امور خارجه قطر شامگاه امروز شنبه با عباس عراقچی وزیر خارجه کشورمان، به صورت تلفنی گفت وگو کرد. وزیر خارجه قطر ضمن محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به خاک جمهوری اسلامی ایران، این اقدام را نقض حاکمیت تهران و حقوق بین الملل عنوان کرد. عبدالرحمن همچنین بر لزوم خویشتن داری، و دوری از ناامنی و بی ثباتی منطقه تأکید کرد.
موج محکومیت گسترده تجاوز اسرائیل به ایران توسط کشورهای اسلامی، عربی و آسیایی
جغرافیایی از کشورهای تأثیرگذار در منازعه میان ایران و اسرائیل شناخته می شود. وزارت خارجه اردن روز شنبه در بیانیه ای تاکید کرد که تجاوز اسرائیل به ایران نقض حاکمیت این کشور و نقض قوانین بین المللی است. در این بیانیه آمده است که این تجاوز یک اقدام خطرناک است که منجر به تنش های بیشتر در منطقه می شود. وزارت خارجه اردن در این بیانیه تاکید کرد: نسبت به بروز درگیری هایی که ثبات و امنیت منطقه و جهان را
واکنش های بین المللی به حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه ایران
نقض آشکار حاکمیت ایران عنوان کرد. مالزی: حمله رژیم صهیونیستی نقض آشکار قوانین بین المللی است وزارت امور خارجه مالزی در بیانیه ای تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کشورمان در بامداد شنبه را به شدت محکوم کرد. در این بیانیه آمده است: این حملات نقض آشکار قوانین بین المللی است و به طور جدی ثبات منطقه را تضعیف می کند. میزان، تعداد تلفات و خسارات هنوز مشخص نیست.
لیبی، الجزایر و تونس تجاوز به ایران را محکوم کردند
امنیت و ثبات کشورهای منطقه می داند. به نوشته پایگاه خبری الوسط لیبیا وزارت امور خارجه لیبی در بیانیه خود از جامعه خواسته است به مسئولیت خود پایبند بوده و درگیری های نظامی را مهار کرده و در راستای کاهش تنش در سطح منطقه ای و جهانی گام بردارد. وزارت امور خارجه الجزایر نیز با صدور بیانیه ای تجاوز رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران را به شدت محکوم و همبستگی خود را با ملت ایران
واکنش کشور های عربی به تجاوز رژیم اسرائیل به ایران
کرانه باختری انجام دهند و گام های مؤثری برای کاهش تنش و تأمین امنیت و ثبات در منطقه بردارند. عمان وزارت خارجه عمان در بیانیه ای تاکید کرد که این کشور تعرض بامداد امروز رژیم صهیونیستی به خاک جمهوری اسلامی ایران را به شدت محکوم می کند. در این بیانیه آمده است: این تعرض نقض آشکار حاکمیت ایران و همچنین نقض روشن قوانین بین المللی و اقدامی تنش زا است که منجر به تداوم
از محکومیت اسرائیل تا دعوت به خویشتنداری ایران
تجاوز خود را به سمت جمهوری اسلامی ایران دراز کرد. عمان و پاکستان هم علیه اسرائیل موضع گیری داشتند. وزارت خارجه عمان رسما اعلام کرد که مسقط حمله هوایی اسرائیل علیه ایران طی بامداد امروز را به شدت محکوم می کند. وزارت امورخارجه پاکستان هم رسما اعلام کرد تجاوز اسرائیل علیه حاکمیت و تمامیت ارضی ایران نقض فاحش منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین المللی است. این حملات مسیر صلح و ثبات منطقه ای را
بررسی واکنش جهان عرب به تجاوز صهیونیست ها علیه ایران/ کیش و مات غرب مقابل دیپلماسی و میدان
کاهش تنش و پایان دادن به درگیری ها در منطقه عمل کنند. اردن وزارت خارجه اردن در بیانیه ای تاکید کرد که تجاوز اسرائیل به ایران نقض حاکمیت این کشور و نقض قوانین بین المللی است. در این بیانیه آمده است که این تجاوز یک اقدام خطرناک است که منجر به تنش های بیشتر در منطقه می شود. وزارت خارجه اردن در این بیانیه تاکید کرد: نسبت به بروز درگیری هایی که ثبات و امنیت منطقه و جهان را
واکنش وزارت خارجه اردن به حمله اسرائیل به ایران
وزارت امور خارجه اردن با صدور بیانیه ای تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کرد. به گزارش دانشجو، متن بیانیه بدین شرح است: دولت اردن حمله هوایی اسرائیل به جمهوری اسلامی ایران را نقض قوانین بین المللی و تجاوز به حاکمیت ایران دانسته و این اقدام را عامل تشدید تنش ها و افزایش خطرات امنیتی در منطقه عنوان کرد. وزارت خارجه اردن، تأکید کرد که اردن با هرگونه تشدید تنش و
موریتانی حمله رژیم صهیونیستی به ایران را به شدت محکوم کرد
به گزارش نامه نیوز، در بیانیه وزارت امورخارجه موریتانی آمده است: جمهوری اسلامی موریتانی حمله اسرائیل به جمهوری اسلامی ایران را به شدت محکوم می کند و آن را نقض آشکار حاکمیت کشور ایران و نقض آشکار اصول حقوق بین الملل می داند که صلح و امنیت بین المللی را تهدید می کند . موریتانی همچنین هشدار داد هرگونه تشدید خصومت ها در منطقه، رنج مردم منطقه به ویژه در فلسطین و لبنان را دو چندان می کند. این امر ما را وادار می کند تا درخواست خود را از جامعه بین المللی برای آتش بس فوری و پایان دادن به تراژدی روزانه غیرنظامیان بی گناه، تجدید کنیم. ...
بازتاب حمله به ایران
اقدام متجاوزانه خود، تلفات انسانی را به حداقل برساند که فرصتی را برای جلوگیری از تشدید بیشتر تنش فراهم می کند. طالبان محکوم کرد وزارت امور خارجه حکومت سرپرست افغانستان در اطلاعیه ای در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اقدامات رژیم اسرائیل علاوه بر این که نقض صریح حریم جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود، تلاشی است در جهت تشدید بیشتر خشونت در منطقه که وضعیت ناملایم در منطقه را بیش از پیش پیچیده