تعرفه 96 درصد برای واردات آیفون اشتباه است!
سایر منابع:
سایر خبرها
آخرین جزئیات از رفع ممنوعیت واردات ایفون
به گزارش فناوری نبض بازار؛ فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد: تصمیمی که امروز در هیئت دولت اتخاذ شد، لغو ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل بود. همچنین در خصوص نرخ تعرفه واردات، اشتباهی پیش آمده که به زودی اصلاح خواهد شد و اطلاعات آن به اطلاع شهروندان عزیز خواهد رسید. اطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد:
همه چیز درباره ممنوعیت واردات آیفون/ ردپای دولت سیزدهم در بازار گوشی آمریکایی؟
اولی که بعد آن را دو بر اصلاح کرد، نوشت: آن چه امروز در هیئت دولت مصوب شد رفع ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل بود و درمورد نرخ تعرفه واردات اشتباهی رخ داده که به زودی اصلاح و به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید. او ساعتی بعد در پستی تازه نوشت: آن چه امروز در هیات دولت مصوب شد، رفع ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل بود و در مورد نرخ تعرفه واردات تصمیم گیری و در روزهای آتی به اطلاع شهرودان
قیمت احتمالی سری آیفون 16 با رجیستری
در ایران بسیار هیجان انگیز به نظر برسد، اما پس از اخبار به دست آمده در رابطه با فرایند و هزینه های واردات آیفون های جدید، قیمت نهایی آیفون های جدید در بازار ایران پس از رجیستری به شدت افزایش خواهد یافت. ساعاتی پس از اعلام خبر رفع مشکل رجیستری آیفون، تصویب نامه ای از سوی هیئت وزیران منتشر شد که سود بازرگانی واردات تمام گوشی ها با نشان تجاری اپل 96 درصد خواهد بود. البته این مصوبه به دولت
تعرفه 96 درصدی واردات آیفون، مین گذاری دولت سیزدهم پیش پای دولت پزشکیان/ جدیدترین قیمت های آیفون با خبر ...
/> اما در میانه این اعتراضات و واکنش ها و ... بود که سخنگوی دولت با یک پست در شبکه ایکس ماجرا را وارد ابهامی تازه کرد. فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت در حساب کاربری اش در شبکه ایکس نوشت: آن چه امروز در هیئت دولت مصوب شد رفع ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل بود و در مورد نرخ تعرفه واردات اشتباهی رخ داده که به زودی اصلاح و به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید. او ساعتی بعد در پستی
مدل های جدید آیفون با چه قیمتی راهی بازار می شوند؟
براساس مصوبه امروز هیئت وزیران، سود بازرگانی واردات گوشی های تلفن همراه آیفون 96 درصد تعیین شده است. البته موضوع فقط این نیست، طبق بند ق تبصره یک لایحه بودجه 1404، حقوق گمرکی گوشی های تلفن همراه وارداتی بالای 600 دلار، در رویه تجاری 15 درصد و در رویه مسافری 30 درصد خواهد بود. به عبارتی، با مصوبه امروز دولت و تکالیف لایحه بودجه سال آتی، مجموع حقوق ورودی بسیاری از مدل های برند آیفون به
سخنگوی دولت درباره تعرفه واردات آیفون: اشتباه شده
فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آن چه امروز در هیئت دولت مصوب شد، رفع ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل بود و در مورد نرخ تعرفه واردات اشتباهی رخ داده که به زودی اصلاح و به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید. ظهر امروز متنی از تصویب نامه هیئت وزیران درباره لغو ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل منتشر شد و در آن آمده بود که واردات تلفن همراه هوشمند با نشان تجاری اپل با سود بازرگانی 96 درصد مجاز می باشد . منبع: fararu-793048
در مورد نرخ تعرفه واردات آیفون اشتباه شده است
به گزارش خبرگزاری آنا، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آن چه در هیئت دولت مصوب شد، رفع ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل بود و در مورد نرخ تعرفه واردات اشتباهی رخ داده که به زودی اصلاح و به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید. ظهر دیروز متنی از تصویب نامه هیئت وزیران درباره لغو ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل منتشر شد و در آن آمده بود که واردات تلفن همراه هوشمند با نشان تجاری اپل با سود بازرگانی 96 درصد مجاز می باشد . انتهای پیام/ ...
سخنگوی دولت: در مورد تعرفه واردات آیفون به زودی تصمیم گیری می شود
سخنگوی دولت بعد از اعتراض کاربران در شبکه های اجتماعی نسبت به در نظر گرفتن تعرفه 96 درصد برای واردات آیفون در حساب کاربری اش در شبکه ایکس ابتدا اعلام کرد که این تعرفه اشتباه است و اصلاح خواهد شد سپس این توییت خود را اصلاح و اعلام کرد که به زودی در مورد تعرفه واردات آیفون تصمیم گیری می شود. به گزارش فن زی وزیر ارتباطات امروز (9 آبان) در حساب کاربری اش در شبکه ایکس اعلام کرد که ممنوعیت
سخنگوی دولت: تعرفه واردات آیفون اصلاح می شود
به گزارش جهت پرس ؛ سخنگوی دولت توییتش درباره ریجستری آیفون را برای بار دوم اصلاح کرد. مهاجرانی که ساعتی پیش از رخ دادن اشتباه در اعلام تعرفه واردات آیفون خبر داده بود، برای بار دوم توییت خود را اصلاح و بخش هایی از آن را حذف کرد. فاطمه مهاجرانی گفت :آن چه امروز در هیئت دولت مصوب شد رفع ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل بود و درمورد نرخ تعرفه واردات اشتباهی رخ داده که به زودی اصلاح و به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید.
سخنگوی دولت: تعرفه آیفون هنوز مشخص نیست
به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت دقایقی پیش در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که دولت هنوز تصمیمی در خصوص تعرفه آیفون نگرفته است. این درحالیست که مصوبه دولت قبل واردات محصولات برند اپل را با سود بازرگانی 96 درصد اعلام کرده بود. در مصوبه امروز نیز 96 درصد اعلام شد اما واکنش های منفی به این تصمیم سبب شد که دولت تصمیم به بازنگری بگیرد.
مرور شبکه شرق بر حل ماجرای رجیستری آیفون و بلاتکلیفی دولت در تعیین تعرفه نهایی
دریافت خواهد شد. بر این اساس تعرفه 96 درصدی برای آیفون با این قانون در تضاد است و منطقا باید به تعرفه 15 درصد واردات تجاری و 30 درصد مسافری اصلاح شود . پس از بالا گرفتن موج گسترده اعتراضات یک روزه کاربران و کارشناسان در شبکه های اجتماعی، فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت در شبکه ایکس اعلام کرد که این تعرفه اصلاح خواهد شد: آنچه امروز در هیئت دولت مصوب شد رفع ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل بود و
آخرین قیمت آیفون رجستری شده+جدول
! فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت، با انتشار پستی در ایکس نوشت که درمورد نرخ تعرفه واردات اشتباهی رخ داده که به زودی اصلاح و به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید. بر همین اساس، تعرفه ی 96 درصدی واردات آیفون، تکذیب شده به نظر می رسد. به محض اعلام تعرفه ی جدید و رسمی، مقاله ی پیش رو به روزرسانی خواهد شد. قیمت آیفون 16 رجیستری شده اقتصاد آنلاین اعلام خبر
عقب نشینی دولت از تعرفه100 درصدی آیفون و ناهماهنگی بودجه ای
مسافری به 196 درصد می رسید. در واقع وقتی دولت در لایحه بودجه حقوق ورودی موبایل بالای 600 درصد را 15 درصد تعیین کرده به همین میزان روی درآمد گمرکی این مورد حساب کرده است. این در حالیست که اگر قرار بود حقوق ورودی آیفون 100 درصد باشد با احتساب 10 درصد مالیات ارزش افزوده و توجه به این نکته که در تمام سالهای اخیر واردات رسمی تجاری و مسافری برند اپل حدود یک میلیارد دلار بوده است، در
فعال شدن یک میلیون دستگاه آیفون با مشخص شدن تعرفه ها
شعارسال: صبح امروز (چهارشنبه) هیأت وزیران در جلسه خود به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون جمهوری اسلامی ایران تصویب کردند که واردات هر نوع تلفن همراه هوشمند با نشان تجاری اپل، با سود بازرگانی 96 درصد مجاز است. بر این اساس پس از دو سال ممنوعیت واردات گوشی های اپل به کشور و توقف ثبت سفارش آن، واردات این برند گوشی با سود بازرگانی 96 درصد از سر گرفته می شود. یادآوری می شود که ابتدای پاییز
فعال شدن یک میلیون دستگاه آیفون با مشخص شدن تعرفه ها
به گزارش رکنا، رئیس انجمن تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی ایران ضمن ابراز خرسندی از اینکه بالاخره پس از بار ها اعلام نتایج تحقیقات کارشناسی و درخواست بر رفع ممنوعیت واردات آیفون به کشور، این امر اجرایی شد، تاکید کرد که پس از مشخص شدن رقم تعرفه ها، حتما در قالب سازوکاری هزینه رجیستری پرداخت خواهد شد و حدود یک میلیون دستگاه آیفون 14 و 15 که فعال نیستند، فعال شو
بالاخره تعرفه واردات آیفون اپل به ایران چقدر خواهد بود؟
رفع ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل بود و در مورد نرخ تعرفه واردات اشتباهی رخ داده که به زودی اصلاح و به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید. همان پست ساعت 23:27 دقیقه چهارشنبه 9 آبان 1403 یعنی دقیقا نیم ساعت بعد ویرایش شده و می توانید تصویرش را اینجا مشاهده کنید: در این پست که برای بار دوم ویرایش شده، آمده: آن چه امروز در هیئت دولت مصوب شد رفع ممنوعیت واردات محصولات
ممنوعیت 3 ساله واردات گوشی اپل با تعرفه نجومی برطرف شد؛ بازار به چه سمت خواهد رفت؟
واردات آی فون و تعیین حقوق گمرکی این گوشی ها افزایش یابد. دولت در این شرایط می تواند با رفع انحصار، ایجاد رقابت و عدم تخصیص ارز ترجیحی به عده ای خاص در جهت تعادل بازار اقدام کند. در مجموع و با بررسی اظهارات فعالان و کارشناسان بازار موبایل به نظر می رسد که آزادسازی آی فون با تعیین تعرفه 96 درصد برای واردات تجاری آن با شکست زودهنگام مواجه شده است؛ زیرا ورود قاچاق این گوشی ها برای مردم به صرفه تر
پربحث ترین های هفته
سخنگوی دولت توئیتش درباره رجیستری آیفون را دو بار اصلاح کرد! مهاجرانی که در شب گذشته، پیش از رخ دادن اشتباه در اعلام تعرفه واردات آیفون خبر داده بود، برای بار دوم توییت خود را اصلاح و بخش هایی از آن را حذف کرد. فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت، ابتدا در حساب کاربری اش در شبکه ایکس نوشته بود: آن چه امروز در هیئت دولت مصوب شد رفع ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل بود و در مورد نرخ
آیفون در جیب دولت!
خود اعلام کرده بود تصمیم گیری درباره رجیستری آیفون 14 و 15 به وزارت صنعت، معدن و تجارت مربوط است و پیگیری های لازم در این زمینه انجام خواهد شد. * تعیین سود بازرگانی 96 درصد برای واردات گوشی های آیفون با تصویب هیات وزیران و ابلاغ رسمی معاون اول رئیس جمهور در هیات دولت، سود بازرگانی برای واردات گوشی های تلفن همراه برند اپل 96 درصد تعیین شد. در بخشنامه ای که توسط
از رجیستری آیفون تا درآمدهای مالیاتی
وضعیت بازار پس از رفع ممنوعیت واردات تلفن های همراه برند اپل با تعرفه نجومی پرداخته و نوشته است: پس از دو سال ممنوعیت، واردات و رجیستری آیفون در دولت چهاردهم آزاد شد. این خبر، خوشایند فعالان بازار موبایل است اما تعیین سود بازرگانی 96 درصدی برای واردات این تلفن همراه موجب نگرانی شده است. کارشناسان پیشنهاد می کنند که این تعرفه باید بین 20 تا 25 درصد باشد تا ورود قاچاق به صرفه نباشد و بازار متعادل
تعرفه واردات گوشی های اپل مشخص شد
قید شده که "واردات هر نوع تلفن همراه هوشمند با نشان تجاری اپل، با سود بازرگانی 96 درصد مجاز می باشد". صبح امروز، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از حل مشکل رجیستری آیفون خبر داد و اعلام کرد جزئیات و آیین نامه مرتبط با واردات آیفون در کوتاه ترین زمان ممکن اعلام خواهد شد. سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فضای مجازی نوشت: مشکل رجیستری آیفون با تدبیر دولت
توضیحات سخنگوی دولت درباره تعرفه واردات آیفون/ مهاجرانی: اشتباهی رخ داده است
به گزارش ایسنا، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آن چه امروز در هیئت دولت مصوب شد، رفع ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل بود و در مورد نرخ تعرفه واردات اشتباهی رخ داده که به زودی اصلاح و به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید. به گزارش ایسنا، ظهر امروز متنی از تصویب نامه هیئت وزیران درباره لغو ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل منتشر شد و در آن آمده بود که واردات تلفن همراه هوشمند با نشان تجاری اپل با سود بازرگانی 96 درصد مجاز می باشد . انتهای پیا ...
توضیح سخنگوی دولت درباره تعرفه واردات آیفون
فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت درباره تعرفه اعلامی واردات آیفون در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تعرفه 96 درصد اشتباه شده!
رجیستری آیفون از سر گرفته می شود – واردات با تعرفه 96 درصدی! (به روزرسانی)
صبح امروز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ایکس نوشت مشکل رجیستری آیفون حل شد. او این خبر را در حالی اعلام کرد که مصوبه هیئت دولت برای رفع ممنوعیت واردات و فروش آیفون سری 14 به بعد در جلسه هیئت دولت امضا شد. اما خرسندی مردم از خبری که ستار هاشمی اعلام کرد چند ساعت بیشتر دوام نیاورد. زیرا مشخص شد که دولت برای واردات گوشی های آیفون شرکت اپل تعرفه 96 درصدی در نظر گرفته است. اگرچه سخ
مدل های جدید آیفون با چه قیمتی راهی بازار می شوند؟
براساس مصوبه امروز هیئت وزیران، سود بازرگانی واردات گوشی های تلفن همراه آیفون 96 درصد تعیین شده است. البته موضوع فقط این نیست، طبق بند ق تبصره یک لایحه بودجه 1404، حقوق گمرکی گوشی های تلفن همراه وارداتی بالای 600 دلار، در رویه تجاری 15 درصد و در رویه مسافری 30 درصد خواهد بود. به عبارتی، با مصوبه امروز دولت و تکالیف لایحه بودجه سال آتی، مجموع حقوق ورودی بسیاری از مدل های برند آیفون به
فوری / سود بازرگانی واردات آیفون تعیین شد
دولت سود بازرگانی واردات آیفون را 96 درصد تعیین کرد البته این در شرایطی است که ممنوعیت واردات آیفون لغو شود. با تعیین سود بازرگانی از سوی دولت احتمال رفع ممنوعیت واردات آیفون قوت گرفت. تصویبنامه هیات وزیران در خصوص تعیین اصلاحات تعرفه ای واردات، سود بازرگانی گوشی های اپل امروز( 5 خرداد ماه 1403) با امضای معاون اول ریاست جمهوری ابلاغ شده است. پیشنهاد تعیین سود بازرگانی برای واردات گوشی
وزیر ارتباطات: مشکل رجیستری آیفون حل شد
خبر داد که رفع ممنوعیت در این بخش با مصوبه ی امروز (چهارشنبه، 9 آبان) هیات دولت و همراهی معاون حقوقی رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت حاصل شده است. وزیر ارتباطات با بیان این موارد نوشت: جزییات و آیین نامه مرتبط با واردات آیفون در کوتاه ترین زمان ممکن اعلام خواهد شد. در همین حال فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت چهاردهم هم در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت، در جمع
برای خرید آیفون باید دو برابر پول بدهید! مخالفت انجمن واردکنندگان موبایل با تصمیم دولت/ تعرفه واردات ...
مصوبه هیئت وزیران منتشر و مشخص شد دولت تعرفه واردات تمامی گوشی های آیفون را 96 درصد تعیین کرده است: واردات هر نوع تلفن همراه هوشمند با نشان تجاری اپل، با سود بازرگانی (96) درصد، مجاز است. با این تعرفه، برای خرید و رجیستر کردن یک آیفون، باید پول یک آیفون دیگر را نیز به دولت بدهید. تلفن های همراه با برند اپل از قیمت بالایی برخوردار بودند و با تعیین چنین تعرفه ای، عملاً از دسترس اکثر کاربران
بلای خودرو گریبان آیفون را هم گرفت
هر چند خبر واردات محصولات اپل به نوبه خود می تواند خبری خوب برای علاقه مندان به این برند باشد، اما با توجه به تعرفه در نظر گرفته شده، می توان گفت بلای خودرو گریبان آیفون را هم گرفت ؛ یعنی برای خرید اپل باید تقریباً دو برابر قیمت جهانی پرداخت. درست مانند خودروهای وارداتی که چندین برابر قیمت در ایران به فروش می رسد. به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، اردیبهشت سال 1399 دولت وقت به بهانه