چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۱۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
صمت ۱۴۰۳/۱۱/۱۲ - ۱۰:۱۱

تصادف در اتوبان غدیر 19 نفر مصدوم و دو کشته

رئیس اورژانس استان البرز گفت: تصادف در اتوبان غدیر 19 نفر مصدوم و دو کشته بر جا گذاشت. رئیس اورژانس استان البرز گفت: تصادف در اتوبان غدیر 19 نفر مصدوم و دو کشته بر جا گذاشت. احمد مهدوی امروز پنجشنبه 11 بهمن ماه گفت: مصدومان حادثه پس از انجام اقدامات درمانی اولیه در محل و پایش لازم در مسیر توسط کارشناسان اورژانس البرز به بیمارستان منتقل شدند. وی خاطرنشان کرد: هشت دستگاه آمبولانس از نزدیکترین پایگاه و دو فروند بالگرد اورژانس به محل تصادف اعزام شدند. منبع: تجارت نیوز تصادف ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)