دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۰۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۵

کوتاهی در حوزه سلامت، فاجعه ای ملی به بار می آورد

وزیر بهداشت ضمن اعلام اقدامات انجام شده در جهت اجرای سند ملی پیشگیری از بیماری های غیرواگیر گفت: در صورت اجرای صحیح این سند، می توانیم طی 10 سال آینده، 25 درصد از مرگ های ایرانیان به دلیل بیماری های غیرواگیر را کاهش دهیم. به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر سیدحسن هاشمی در حاشیه همایش ملی سازمان های مردم نهاد حوزه سلامت که با حضور رییس جمهور و جمعی از وزرا و مسوولان دولتی در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)