سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۴۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
صمت ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۲:۳۷

خواهان ورود سنگ آهن به بورس کالا هستیم

چاپ ایمیل گروه معدن: دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران گفت: یافتن روش های اجرایی برای قیمت گذاری منصفانه سنگ آهن به ویژه بهره گیری از ساز و کار بورس کالا از اولویت های این انجمن در امسال است. به گزارش ایرنا، سعید عسکرزاده روز سه شنبه اظهار کرد: هرگونه هدف گذاری و طراحی راهبرد برای صنایع فولاد کشور بدون ملاحظه شرایط عمومی معدنکاری سنگ آهن ایران، غیرواقعی و شکننده خواهد بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)