دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۵۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۴

غمی دیگر بنام فرونشست زمین

به گزارش ایرنا، به بهانه نوشتن، سه کیلومتری به دل به کویر این منطقه زدیم، نزدیک شکاف بزرگی ایستادیم، به ته آن چاله ظلمت نگاه می کنیم بی اختیار می ترسی گویا می خواهد تو را ببلعد، آری، چه کسی سنیه های زمین را شکافت و بر آن این همه درد ریخت و غم فرونشست را به زمین داد. وااسفا! آیا کسی نیست از این همه درد زمین بگوید و بگرید، چه شده است فلات ایران را که در غم آب و خشکسالی می نالد و چشمه ها و رودها و قناتش خشک شده اند، جنگلش بدتر از بیابانش و بیابانش بدتر از خیابانش مشکل دارند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)