سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۰:۰۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تهران پرس ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۵۳

"نفت" هیچ سودی برای مسجدسلیمان نداشت

علی عسگر ظاهری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به گذشت 110سال از کشف اولین چاه نفت خاورمیانه در مسجد سلیمان اظهار کرد: پس از 110 سال بهره برداری نفت از مسجدسلیمان، در بحث صنایع پایین دستی صنعت نفت نسبت به مسجدسلیمان کم توجهی هایی شده و به دلیل نبود این صنایع زمینه برای رشد و توسعه اقتصادی شهرستان مهیا نشده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)