سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۰۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۱:۱۴

آموزش و پرورش آزار و اذیت دانش آموزان تهرانی را پیگیری می کند

تهران - ایرنا - رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در مورد ماجرای آزار و اذیت دانش آموزان یکی از مدارس شهر تهران گفت: این وزارتخانه در بالاترین سطح و با استفاده از تمام ظرفیت های قانونی، قضایی و حقوقی پیگیری این مساله را آغاز کرده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)