پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۴۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بلاغ مازندران ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۰:۰۷

یک شرکت دام و طیور به واردات موبایل روی آورد!

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان تلفن همراه گفت: 40 شرکت واردکننده موبایل 225 میلیون یورو ارز دولتی برای واردات دریافت کرده اند اما تا به امروز تنها 70 میلیون یوروی آن را وارد کرده اند که دلایل این امر باید بررسی و قانون درباره آنها اعمال شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)