سایر منابع:
سایر خبرها
رییس جمهوری وارد بندرعباس شد
به گزارش ایرنا، رییس جمهوری و هیات همراه امروز پنجشنبه هفتم تیرماه در بدو ورود به فرودگاه بین المللی بندرعباس مورد استقبال نماینده ولی فقیه در هرمزگان، استاندار و دیگر مقام های ارشد کشوری و استانی قرار گرفت. طبق برنامه اعلام شده از سوی استانداری هرمزگان، سفر دکتر روحانی به هرمزگان، یک روزه بوده و رییس جمهوری ظهر یا عصر امروز پس از بهره برداری از فاز دوم پالایشگاه ستاره نفت خلیج فارس
جزئیات سفر یک روزه روحانی به بندرعباس
جزئیات سفر رئیس جمهوری به این شهرستان اظهار کرد: سفر روحانی به هرمزگان، یک روزه است و او عصر امروز پس از بهره برداری از فاز دوم پالایشگاه ستاره نفت خلیج فارس، بندرعباس را به مقصد تهران ترک خواهد کرد. او ادامه داد: فاز اول پالایشگاه ستاره نفت خلیج فارس اردیبهشت ماه سال گذشته با حضور روحانی به بهره برداری رسیده بود که امروز با تلاش نیروهای داخلی وزارت نفت و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء
افتتاح فاز دوم پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس
، تصفیه نفتا، ایزومریزاسیون، تصفیه نفت سفید و نفت گاز با هدف تولید بنزین، گازوییل، گاز مایع و سوخت جت در کنار پالایشگاه فعلی بندرعباس در غرب بندرعباس واقع شده است. فاز نخست این پالایشگاه در اردیبهشت سال 96 افتتاح شد. زنگنه وزیر نفت در این سفر رییس جمهور را همراهی می کند. انتهای پیام/ر تولید روزانه به 78 میلیون لیتر بنزین با بهره برداری از فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس
افتتاح فاز2 ستاره خلیج فارس
فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس روز پنجشنبه با حضور رییس جمهوری، وزیر نفت و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و استان هرمزگان در بندرعباس به طور رسمی افتتاح شد. به گزارش ایرنا، با راه اندازی فار دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس میزان تولید این پالایشگاه از 12 میلیون لیتر بنزین به 24 میلیون لیتر در روز با کیفیت یورو پنج افزایش می یابد. تولید نفت گاز این پالایشگاه نیز از 4 میلیون لیتر به 8
پالایشگاه ستاره خلیج فارس نمونه تحقق اقتصاد مقاومتی است
/> طبق برنامه اعلام شده از سوی استانداری هرمزگان، سفر دکتر روحانی به هرمزگان، یک روزه بوده و رییس جمهوری امروز پس از بهره برداری از مرحله دوم پالایشگاه ستاره نفت خلیج فارس بندرعباس را به مقصد تهران ترک خواهد کرد. مرحله نخست پالایشگاه ستاره نفت خلیج فارس اردیبهشت ماه سال گذشته با حضور رییس جمهوری کشورمان به بهره برداری رسید و امروز با تلاش نیروهای متخصص داخلی وزارت نفت و قرارگاه سازندگی خاتم
تولید بنزین از سال 92 تاکنون 13برابر شده است
مقام های ارشد کشوری و استانی قرار گرفت. طبق برنامه اعلام شده از سوی استانداری هرمزگان، سفر دکتر روحانی به هرمزگان، یک روزه بوده و رییس جمهوری امروز پس از بهره برداری از مرحله دوم پالایشگاه ستاره نفت خلیج فارس بندرعباس را به مقصد تهران ترک خواهد کرد. مرحله نخست پالایشگاه ستاره نفت خلیج فارس اردیبهشت ماه سال گذشته با حضور رییس جمهوری کشورمان به بهره برداری رسید و امروز با تلاش نیروهای
روحانی در فرودگاه بندرعباس: پالایشگاه ستاره خلیج فارس یک پروژه کم نظیر در منطقه و جهان است
شفقنا- رییس جمهور صبح پنجشنبه در فرودگاه بندرعباس، با بیان اینکه خوشحالم امروز میهمان مردم عزیز، مرزدار و خونگرم استان هرمزگان هستم، گفت: هدف از این سفر بازدید از روند پیشرفت پروژه بسیار مهم پالایشگاه ستاره خلیج فارس است. حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با اشاره به اینکه فاز اول این پروژه در ابتدای سال 96 به بهره برداری رسید و امروز پس از یک سال و چند هفته برای بهره برداری از فاز
دولت را مورد اعتماد خود می دانیم
ستاره نفت خلیج فارس بندرعباس را به مقصد تهران ترک خواهد کرد. مرحله نخست پالایشگاه ستاره نفت خلیج فارس اردیبهشت ماه سال گذشته با حضور رییس جمهوری کشورمان به بهره برداری رسید و امروز با تلاش نیروهای متخصص داخلی وزارت نفت و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)مرحله دوم این پالایشگاه زودتر از موعد مقرر آماده بهره برداری شده است. با راه اندازی مرحله دوم پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس میزان
روحانی فردا به بندرعباس می رود
به گزارش ایسنا، استاندار هرمزگان در این خصوص گفت: رئیس جمهور فردا پنج شنبه ساعت 8 صبح برای بهره برداری از مرحله دوم پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس به بندرعباس سفر می کند. فریدون همتی با بیان اینکه در این سفر زنگنه وزیر نفت رئیس جمهور را همراهی می کند، تصریح کرد: با بهره برداری از مرحله دوم این پالایشگاه میزان تولید بنزین یورو 5 از 12 به 24 میلیون لیتر در روز و تولید نفت گاز نیز از 4 به
سفر رییس جمهور به بندرعباس جهت بهره برداری از فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس
. رئیس جمهور در فرودگاه بندرعباس، با بیان اینکه خوشحالم امروز میهمان مردم عزیز، مرزدار و خونگرم استان هرمزگان هستم، گفت: هدف از این سفر بازدید از روند پیشرفت پروژه بسیار مهم پالایشگاه ستاره خلیج فارس است. حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با اشاره به اینکه فاز اول این پروژه در ابتدای سال 96 به بهره برداری رسید و امروز پس از یک سال و چند هفته برای بهره برداری از فاز دوم به
روحانی برای افتتاح فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس فردا به بندرعباس می رود
ایران آنلاین / استاندار هرمزگان گفت: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ریییس جمهوری فردا پنجشنبه برای افتتاح فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس به بندرعباس سفر می کند. به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز چهارشنبه در همایش تجلیل از اصناف هرمزگان با اعلام این خبر اظهار داشت: با راه اندازی فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس، تولید بنزین در این پالایشگاه به 24 میلیون لیتر در روز می رسد.
چاره ای جز اعتماد به دولت نداریم/تبعیض و فساد مردم را رنجانده است
به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز ؛احمد مرادی، رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در آئین افتتاح فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس که با حضور دکتر روحانی رئیس جمهوری در بندرعباس برگزار شد، عنوان کرد: از جانب مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس و مردم هرمزگان حضور رئیس جمهور را گرامی می دارم. رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان با تقدیر از وزیر نفت که با تلاش وافر، شجاعت و سلامت در زمینه داخلی و خارجی مدافعی
پالایشگاه ستاره خلیج فارس یک پروژه کم نظیر در منطقه و جهان است
کرده ایم، اظهار امیدواری کرد تا در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از بخش ها و فازهای دیگر این پروژه باشیم. رئیس جمهور خاطر نشان کرد: پروژه پالایشگاه ستاره خلیج فارس یک پروژه کم نظیر در منطقه و جهان است. با راه اندازی فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس، میزان تولید بنزین یورو 5 از 12 به 24 میلیون لیتر در روز و تولید نفت گاز نیز از 4 به 8 میلیون لیتر در روز می رسد.
هرمزگان به قطب بزرگ صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در کشور تبدیل می شود
به گزارش ایسنا، فریدون همتی در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس با حضور دکتر روحانی رئیس جمهوری در بندرعباس، عنوان کرد: پالایشگاه ستاره خلیج فارس بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان است که در هر فاز آن 120 هزار بشکه از میعانات گازی عسلویه به عنوان خوراک به بنزین و فرآورده های نفتی تبدیل می شود. وی ادامه داد: با افتتاح فاز دوم ظرفیت تولید بنزین با
پالایشگاه ستاره خلیج فارس گامی ملی در خودکفایی صنعت نفت
...> پالایشگاه ستاره خلیج فارس، بزرگ ترین پالایشگاه میعانات گازی دنیا در ایران و با ظرفیت 36 میلیون لیتر در روز در قالب 3 فاز 120 هزار بشکه ای با هدف تولید بنزین، گازوییل، گاز مایع و سوخت جت در آستانه افتتاح فاز دوم قرار دارد و به طور رسمی با حضور حسن روحانی، رئیس جمهوری افتتاح خواهد شد؛ پالایشگاهی که در 25 کیلومتری غرب بندرعباس در زمینی به مساحت 700 هکتار احداث شده و هم اکنون روزانه حدود 15 میلیون دلار تنها از بابت تولید سه فرآورده بنزین، نفت گاز و گاز مایع آن در کشور ارز ذخیره می شود. 9887/7408 ارتباط با سردبیر newsroom@irna.ir تماس بی واسطه با مسئولین ...
گزارش کامل فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس با حضور رئیس جمهور
برای افزایش مصرف بنزین در کشور در مدار قرار دهیم و باید پس از این خودکفایی بنزین، این خودکفایی در کارخانه های خودروسازی پیگیری شود. به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به بندرعباس، بیژن زنگنه روز پنجشنبه (هفتم تیرماه) در آیین گشایش رسمی فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس، با اشاره به افزایش مصرف داخلی بنزین، گفت: اگرچه بنزین و نفت گاز باکیفیت در کلانشهرها توزیع می شود و طرح های افزیش کیفیت
میزان تولید بنزین یورو 5 از 12 به 24 میلیون لیتر در روز می رسد
برداری رسید و امروز پس از یک سال و چند هفته برای بهره برداری از فاز دوم به این استان سفر کرده ایم، اظهار امیدواری کرد تا در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از بخش ها و فاز های دیگر این پروژه باشیم. رئیس جمهور خاطر نشان کرد: پروژه پالایشگاه ستاره خلیج فارس یک پروژه کم نظیر در منطقه و جهان است. با راه اندازی فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس، میزان تولید بنزین یورو 5 از 12 به 24 میلیون لیتر در روز و تولید نفت گاز نیز از 4 به 8 میلیون لیتر در روز می رسد.
افتتاح بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان با حضور رئیس جمهور /فاز 2 ستاره خلیج فارس جلوه ای از ...
هواپیما در استان هرمزگان تولید خواهد شد. پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس طرحی برای خودکفایی کشور در تولید بنزین حجت الاسلام حسن روحانی ظهر امروز در مراسم افتتاح فاز دوم پالایشگاه میعانات گازی نفت ستاره خلیج فارس با اشاره به ظرفیت های بی نظیر استان هرمزگان و نقط ه مهم و استراتژیک این استان اظهار داشت: طرح های بسیار ارزشمندی که در حوزه درمان و مقابله با بحران آب در این استان در
روحانی فردا به هرمزگان سفر می کند
به گزارش جنوب ایران، دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان فردا در سفری چندساعته به استان هرمزگان، فاز دوم پالایشگاه نفت بندرعباس را رسما مورد بهره برداری قرار می دهد. پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس به همت سپاه پاسداران ساخته شده است و در فاز اول 12 میلیون لیتر در روز و در فاز دوم آن نیز روزانه 12 میلیون لیتر بنزین تولید می کند که گام بلندی به سوی خودکفایی کشورمان در تولید بنزین و گازوئیل
افتتاح بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان با حضور رئیس جمهور /فاز 2 ستاره خلیج فارس جلوه ای از ...
هواپیما در استان هرمزگان تولید خواهد شد. پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس طرحی برای خودکفایی کشور در تولید بنزین حجت الاسلام حسن روحانی ظهر امروز در مراسم افتتاح فاز دوم پالایشگاه میعانات گازی نفت ستاره خلیج فارس با اشاره به ظرفیت های بی نظیر استان هرمزگان و نقط ه مهم و استراتژیک این استان اظهار داشت: طرح های بسیار ارزشمندی که در حوزه درمان و مقابله با بحران آب در این استان در
افتتاح بزرگترین پالایشگاه گاز جهان در هرمزگان با حضور رئیس جمهور
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس جمهور که برای افتتاح این مرحله به استان هرمزگان رفته در فرودگاه بندر عباس گفت : پالایشگاه ستاره خلیج فارس یک طرح کم نظیر در منطقه و جهان است که با بهره برداری کامل از مرحله دوم این پالایشگاه ایران جزو کشورهای صادر کننده بنزین می شود . دکتر روحانی افزود: ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس که بزرگترین پالایشگاه جهان است کاری بزرگ و ارزشمند است
افتتاح فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس مصداق اقتصاد مقاومتی است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، فریدون همتی استاندار هرمزگان پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح فاز دوم پالایشگاه ستاره نفت خلیج فارس در بندرعباس بیان داشت: افتتاح فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس مصداق اقتصاد مقاومتی در دولت آقای روحانی است. وی عنوان کرد: زمانی که وارد استان هرمزگان شدم از روند توسعه این پالایشگاه نگران بودم اما با پیگیری های صورت گرفته و حمایت های
تولید 12 میلیون لیتر بنزین/فاز سوم تا پایان امسال وارد مدار می شود
حجم تولید محصولات در ابتدا به بنزین، پس از آن به نفت گاز، گاز مایع، سوخت جت، گوگرد جامد و هیدروژن تعلق یافته است و با بهره برداری کامل از آن، ایران از نظر تولید بنزین و گازوییل به خودکفا می رسد. میعانات گازی مورد نیاز پالایشگاه از پالایشگاه گازی عسلویه تامین می شود که در راستا آن از منطقه پارس جنوبی به بندرعباس، خط لوله به طول 388 کیلومتر خوراک مورد نیاز پس از عبور از سه استان بوشهر، فارس
ستاره خلیج فارس؛ بزرگترین پالایشگاه جهان/توسعه هرمزگان در دستورکار دولت
به گزارش ایلنا، حسن روحانی در بدو ورود به استان هرمزگان و در فرودگاه بندرعباس گفت: بسیار خوشحالم که بار دیگر به استان هرمزگان سفر می کنم. وی ضمن عرض سلام به هرمزگانی های خونگرم، ولایت مدار و حافظان خلیج فارس و تنگه هرمز افزود: برای افتتاح مرحله دوم پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس به این استان آمده است. وی گفت: با بهره برداری از مرحله دوم این پالایشگاه ، ایران جزو کشور
زنگنه: افزایش 14 برابری تولید بنزین یورو 4 تا پایان سال جاری/ ایران از واردکننده نفت گاز به صادرکننده ...
به گزارش فارس، بیژن زنگنه بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح فاز دوم پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس با اشاره به بهره برداری از فاز نخست این پالایشگاه در اردیبهشت ماه سال گذشته اظهار داشت: در عملیات سال گذشته قول اقدامات عملی در زمینه توسعه تولید بنزین در گام های بعدی داده شد و امروز شاهد افتتاح فاز دوم این پالایشگاه عظیم با حضور رئیس جمهور هستیم. وی در ادامه به اقدامات صورت پذیرفته توسط
رئیس جمهور وارد بندرعباس شد
به گزارش مشرق ، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور برای افتتاح مرحله دوم پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس وارد بندرعباس شد. با افتتاح فاز دوم این پالایشگاه تولید بنزین در این پالایشگاه به 24 میلیون لیتر در روز می رسد وهم چنین 14 میلیون لیتر گازوییل و 3 میلیون لیتر سوخت هواپیما در استان هرمزگان تولید خواهد شد. بیشتر بخوانید: استعفا در کار نیست؛ دولت برای جنگ
روحانی فردا به هرمزگان سفر می کند
به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز ؛ رئیس جمهور برای بهره برداری از فاز دوم پالایشگاه بزرگ ستاره خلیج فارس، فردا مهمان هرمزگان و شهر بندرعباس است. در فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس، روزانه 12 میلیون لیتر بنزین تولید می شود که توان تولید بنزین در این پالایشگاه را به جمعا روزانه 24 میلیون لیتر می رساند. این پالایشگاه توسط سپاه پاسداران ساخته شده و بلندترین گام کشورمان برای خودکفایی در تولید بنزین و گازوئیل به شمار می رود. انتهای پیام/
افتتاح فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس زیر سایه تحریم
، فرماندار و استاندار هرمزگان، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد صنعت نفت کشور به طور رسمی انجام شد. با بهره برداری از فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس روزانه 12 میلیون لیتر بنزین با کیفیت یورو 5 به کل تولید بنزین کشور افزوده می شود. پالایشگاه ستاره خلیج فارس در قالب سه فاز تعریف شده که هر فاز قابلیت تولید روزانه 12 میلیون لیتر بنزین مطابق استانداردهای روزآمد اتحادیه اروپا را دارد. به
خودکفایی بنزین باید در کارخانه های خودروسازی پیگیری شود
به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به بندرعباس، بیژن زنگنه روز پنجشنبه (هفتم تیرماه) در آیین گشایش رسمی فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس، با اشاره به افزایش مصرف داخلی بنزین، گفت: اگرچه بنزین و نفت گاز با کیفیت در کلانشهرها توزیع می شود و طرح های افزیش کیفیت فرآورده های نفتی به منظور افزایش کیفیت هوا یکی پس از دیگری به بهره برداری می رسد، اما مهار و مدیریت مصرف بنزین در داخل کشور امری حیاتی است.
بهره برداری از فاز دوم بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان در بندر عباس آغاز شد
فاز دوم پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان، با حضور رئیس جمهور افتتاح شد. به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه با حضور در پالایشگاه ستاره خلیج فارس، از اتاق کنترل و قسمت های مختلف فاز دوم این پالایشگاه بازدید کرد و با توضیح مسوولان در جریان روند احداث و بهره برداری از این مجموعه عظیم پالایشگاهی قرار گرفت.