چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۲۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری علمی و فناوری ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۵

برگزاری دوره آموزشی رباتیک برای دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از خراسان جنوبی؛ دوره آموزشی رباتیک برای دانش آموزان برگزار می شود. در این دوره که با همکاری سازمان بسیج علمی پژوهشی و آموزش و پرورش شهرستان برگزار می شود، دانش آموزان علاقه مند آشنایی اولیه با رباتیک پیدا می کنند. هدف از برگزاری این دوره آموزشی، آشنایی اولیه دانش آموزان با علم رباتیک و شکوفایی استعدادهای آنان در این زمینه است. ذهن های خلاق و باهوش با فعالیت در زمینه رباتیک می توانند ربات های هوشمند برای انجام کارهای مختلف بسازند. ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)