چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۰۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۳۲

ساخت بوستان اختصاصی بیماران ام اس در پایتخت

شهردار تهران در همایش سالانه روز جهانی ام اس از احداث بوستانی مخصوص این بیماران خبر داد و گفت: به شما قول می دهم که بوستانی را به نام ام اس و با امکانات لازم خواهیم ساخت. به گزارش ایسنا، سیدمحمدعلی افشانی در همایش روز ام اس که عصر جمعه در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، با تاکید بر ضرورت توجه به مشکلات تمام شهروندان، گفت: بسیار خوشحالم از اینکه توفیق پیدا کردم، در همین ابتدای مسئولیت ام در چنین گردهمایی ارزشمندی حضور پیدا کنم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)