چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۱۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایلنا ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۸:۲۵

ارکستر سمفونیک خودمان از پس اجرای آثارم برنمی آید/شاید پرس کنفرانسی بگذارم ...

لوریس چکناواریان می گوید سمفونی های ضبط نشده بسیاری دارد و از آنجایی که ارکستر سمفونیک خودمان از پس اجرا و ضبط آنها برنمی آید، می خواهد پرس کنفرانسی بگذارد و در آن از هموطنانش بخواهد اگر می توانند برای ضبط این آثار در خارج از کشور به او کمک کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)