چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۱۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بانی فیلم ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۳:۲۵

نمایش تنگه ابوقریب و به وقت شام برای زائران در لب مرز

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از شروع فعالیت اولین سینما سیار در سه مرز ایران و عراق خبر داد و گفت: برای زائران امام حسین(ع) هر شب دو فیلم سینمایی در دو نوبت نمایش داده می شود. به گزارش رسیده، سعید اوحدی (رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران) گفت: به همت قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین اولین سینما سیار در مرزهای خروجی کشور فعالیت خود را روز جمعه 27 مهر و با نمایش دو فیلم سینمایی برای زائران امام حسین(ع) آغاز کرد و تا 8 آبان ادامه دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)