چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۳۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۷

بیکر:عربستان نباید مخالفان را سرکوب کند

تهران - ایرنا- جیمز بیکر وزیر خارجه پیشین آمریکا در یادداشتی روز دوشنبه در نیویورک تایمز نوشت: در ماجرای قتل خاشقچی اگر ثابت شود این جنایت کار دولت سعودی بوده است،ضمن محکوم کردن این حادثه، باید این پیام را به سعودی ها برساند که سرکوب نباید ابزار عربستان در مقابل مخالفان باشد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)