چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۴۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روز نو ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۲۲

چه کشوری بیشترین سود را از تحریم نفتی ایران می برد؟

شاید بتوان گفت روسیه برنده زود هنگام آخرین دور تحریم ایران است.ایالات متحده در روز دوشنبه محدودیت های جدید سختگیرانه ای از جمله محدودیت های اقتصادی علیه فروش نفت ایران را آغاز کرد. در اروپا و آسیا اخیرا خریداران بزرگ نفت ایران به دنبال منابع جایگزین هستند. وال استریت ژورنال در مطلبی پیرامون تحریم نفتی ایران نوشت: شرکت های نفتی روسیه وارد مرحله ای شده اند که مشتریان را از ایران می دزدند. این دو کشور تولید نمرات مشابهی از نفت خام را تولید می کنند و تبدیل آن برای مصرف کنندگان نسبتا آسان است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)