چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۰۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۲۲:۱۲

تنکابن، یک ماه پس از سیل همچنان سیلزده است

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سیل مهر ماه امسال برابر گزارش های کارشناسی بیشترین خسارت را در شهرستان تنکابن در غرب این استان بر جای گذاشت، ولی به گفته مسئولان استانی و شهرستانی هنوز کار آواربرداری و برگرداندن شرایط به حالت عادی در این منطقه به سرانجام نرسیده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)